De tijd zal het leren moussie ; Want bijvoorbeeld Kim Holland en de dochters van Gert & Hermien (ex-jehova's) zijn nog steeds in leven.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:58 schreef moussie het volgende:
[..]
uit het onderzoek blijkt dus ook dat het best meevalt met dat "moeite hebben met", zeker bij de jongere generaties ..
als ik dat vergelijk, over mijn natte duim gepeild, met wat ik in de loop der jaren heb meegemaakt aan uitstappers uit de diverse christelijke stromingen valt wat ik daar lees en zie (in dat onderzoek dus) echt in de "normale" marge .. gemiddeld dan, tussen protestants en Jehova's in![]()
Grote kans dat die 24% die afvalligheid reden vinden voor verstoting en die 6% die geweld tegen afvalligen goedkeurt onderdeel zijn van de 38% die afvalligheid afkeuren. Je kunt die cijfers niet zomaar loskoppelen en vervolgens bij elkaar optellen.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:04 schreef milagro het volgende:
[..]
[..]
dus op de 1 miljoen.... 380.000 hebben niets met vrijheid van godsdienst zodra die godsdienst de hunne niet meer is, 240.000 verbreken elk contact met de afvallige en 60.000 vinden dat je geweld moet inzetten tegen een afvallige..mowah, 60.000, da's 2 keer zoveel als de geschatte 30.000 radicale gekken, nog steeds te verwaarlozen , toch? immers 620.000 vinden dat je niet deugt, maar wel mag blijven leven....
ach joh, er is maar 1 geweldloze milagro, geen 60000 die jou naar het leven staat omdat je mijn levensvisie niet meer deelt.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is altijd grappig om te zien hoe rijpe Milagro haar eigen interpretatie geeft aan bepaalde zaken, ze zal nooit, ook niet per ongeluk, eens in het voordeel van "de Moslim" prediken.˛
Ik vraag me af of die cijfers zo anders zouden zijn onder gelovige christenen.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:04 schreef milagro het volgende:
[..]
[..]
dus op de 1 miljoen.... 380.000 hebben niets met vrijheid van godsdienst zodra die godsdienst de hunne niet meer is, 240.000 verbreken elk contact met de afvallige en 60.000 vinden dat je geweld moet inzetten tegen een afvallige..mowah, 60.000, da's 2 keer zoveel als de geschatte 30.000 radicale gekken, nog steeds te verwaarlozen , toch? immers 620.000 vinden dat je niet deugt, maar wel mag blijven leven....
Kom op Milagro, je weet dat ik je rijpheid wel kan waarderen, alleen mag je toch weleens een keer een ietsiepietsie aardiger zijn tegen /over Moslims. Zoals je je hier profileert zou je zo de rechterhand van romige Wilders kunnen zijn.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:11 schreef milagro het volgende:
[..]
ach joh, er is maar 1 geweldloze milagro, geen 60000 die jou naar het leven staat omdat je mijn levensvisie niet meer deelt.
maak je dus vooral druk om 1, opdat je die 60000 kunt negeren
Nee, 620.000 (62 %) heeft geen probleem met afvalligen of weet het niet.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:04 schreef milagro het volgende:
[..]
[..]
ik denk idd dat er minstend 60000 refo's rondlopen die vinden dat afvalligen dood moeten, ja, en een deel daarvan weer bereid is geweld te gebruiken., jaquote:Op woensdag 12 september 2007 00:14 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of die cijfers zo anders zouden zijn onder gelovige christenen.
In Nederland! Wel even bij de les blijven!quote:Op woensdag 12 september 2007 00:21 schreef milagro het volgende:
[..]
ik denk idd dat er minstend 60000 refo's rondlopen die vinden dat afvalligen dood moeten, ja, en een deel daarvan weer bereid is geweld te gebruiken., ja
je ziet het ook steeds vaker, refo's die ambassades slopen, met haatzaaiende spandoeken lopen waar ze afvalligen en andersdenkenden de dood toewensen, refo's die poppen en vlaggen in de fik steken, refo's die met de duim omhoog staan als er een ongelovige de strot doorgesneden wordt in naam van God of Allah, is dezelfde toch immers? anders bestaan er namelijk 2 goden, en dan kloppen de betreffende heilige boeken ineens niet meer.
nee, ik denk dat je gelijk hebt![]()
weltrusten, schattebouten, cultuurrelavisten, intolerantie tolerenden en radicale gekken![]()
quote:ambassades slopen, met haatzaaiende spandoeken lopen waar ze afvalligen en andersdenkenden de dood toewensen, refo's die poppen en vlaggen in de fik steken, refo's die met de duim omhoog staan als er een ongelovige de strot doorgesneden wordt in naam van God of Allah,
Verbeter de wereld, begin bij jezelf. Als er één user/troll op Fok rondloopt die doorlopend een (bespottelijke) eigen draai aan thema's geeft, ben jij het wel. Ik kan met hetzelfde gemak schrijven: BansheeBoy zal nooit, ook niet per ongeluk, eens in het voordeel van 'de homo' prediken.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is altijd grappig om te zien hoe rijpe Milagro haar eigen interpretatie geeft aan bepaalde zaken, ze zal nooit, ook niet per ongeluk, eens in het voordeel van "de Moslim" prediken.
Op grond van de vrijheid van meningsuiting zeker?quote:Op woensdag 12 september 2007 01:39 schreef Elfletterig het volgende:
Zes procent van de moslims in Nederland vindt dat er geweld tegen afvalligen mag worden gebruikt. Uitgaande van 1 miljoen moslims in dit land, zijn dat dus ongeveer 60.000 mensen die we onmiddellijk dit land uit moeten bonjouren.
nee, joh het valt reuze mee, er is maar 1 op klaarlichte dag de strot afgesneden en een aanzienlijk deel van de moslims vond dat eigenlijk wel best, en autochtone theedrinkers mompelden iets over uitlokken, te verwachten en zo, maar tegelijkertijd werd Mo B als een 'enkele gek' weggerelativeerdquote:Op woensdag 12 september 2007 01:16 schreef Kees22 het volgende:
[..]
In Nederland! Wel even bij de les blijven!
Zijn er moslims in Nederland geweest die
[..]
Er is er ook een door een autochtoon op een namiddag of avond neergeknald. En een aanzienlijk deel van de autochtonen vond dat eigenlijk wel best?quote:Op woensdag 12 september 2007 01:51 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, joh het valt reuze mee, er is maar 1 op klaarlichte dag de strot afgesneden en een aanzienlijk deel van de moslims vond dat eigenlijk wel best, en autochtone theedrinkers mompelden iets over uitlokken, te verwachten en zo, maar tegelijkertijd werd Mo B als een 'enkele gek' weggerelativeerd
hoe kun je nu dergelijk geweld verwachten als je beledigende taal naar moslims uit, en tegelijkertijd zeggen dat Mo B een uitzondering is?
als de kans groot is dat je met je uitlokkerij klappen gaat krijgen, dan kan het niet om 1 enkele gek gaan, hč, en laat dat nu kloppen, het zijn er 60.000
maar hey, heel Urk en Staphorst zit vol met radicalen die geweld jegens afvalligen en andersdenkenden goedkeuren , dus waar zeur ik nu over![]()
nou, nee hoor, een aanzienlijk deel liep niet met hem weg, een klein deel kon het geen zak schelen dat ie dood was, een nog kleiner deel wenste hem dood , hoofdzakelijk echter moslims en links radicalen en wederom 1 enkele gek voegde de daad bij het woord.quote:Op woensdag 12 september 2007 02:34 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Er is er ook een door een autochtoon op een namiddag of avond neergeknald. En een aanzienlijk deel van de autochtonen vond dat eigenlijk wel best?
Ik vraag mijzelf ook af waar dat geestelijk uitgedaagde argument vandaan komt. Net alsof Christenen en moslims hetzelfde zijn.quote:Op woensdag 12 september 2007 01:51 schreef milagro het volgende:
[..]
maar hey, heel Urk en Staphorst zit vol met radicalen die geweld jegens afvalligen en andersdenkenden goedkeuren , dus waar zeur ik nu over![]()
Vanwaar deze ongeremde boosheid?quote:Op woensdag 12 september 2007 02:46 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, nee hoor, een aanzienlijk deel liep niet met hem weg, een klein deel kon het geen zak schelen dat ie dood was, een nog kleiner deel wenste hem dood , hoofdzakelijk echter moslims en links radicalen en wederom 1 enkele gek voegde de daad bij het woord.
en ook daar weer de tegenstrijdige relativering, 1 enkele gek, en toch had hij het moeten weten, lokte hij hetzelf uit.
en dan hebben we het nog niet eens over de dreigementen vooraf, die door dat genoemde deel niet serieus genomen werden, en toen het serieus was ineens, had hij het kunnen verwachten
ja hoe dan, de dreigementen bestonden toch niet? of waren niet serieus?
ja, het is prachtig, alles naar je toeredenerend, of wegrelativerend, en je hoeft nergens over na te denken, het is er dan gewoon niet, voed de krokodil opdat hij jou als laatste eet
Mja, ik wil toc een klein hiaat in je redenering aanwijzen. Als 1000 man op het punt staat iemand te vermoorden, en de eerste doet het, dan zal 999 man niet ernaast gaan staan met een mes van 'ik wilde dat ook net doen'. Kortom, je hoort alleen over die ene man, en niet over die 999 anderen. Je kan dus niet zeggen dat er maar eentje was die het daadwerkelijk wilde doen. En gezien het gemak waarmee die geloofsgroep naar geweld grijpt, acht ik de kans groot dat er meer waren met concrete plannen.quote:Op woensdag 12 september 2007 02:46 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, nee hoor, een aanzienlijk deel liep niet met hem weg, een klein deel kon het geen zak schelen dat ie dood was, een nog kleiner deel wenste hem dood , hoofdzakelijk echter moslims en links radicalen en wederom 1 enkele gek voegde de daad bij het woord.
en ook daar weer de tegenstrijdige relativering, 1 enkele gek, en toch had hij het moeten weten, lokte hij hetzelf uit.
en dan hebben we het nog niet eens over de dreigementen vooraf, die door dat genoemde deel niet serieus genomen werden, en toen het serieus was ineens, had hij het kunnen verwachten
ja hoe dan, de dreigementen bestonden toch niet? of waren niet serieus?
ja, het is prachtig, alles naar je toeredenerend, of wegrelativerend, en je hoeft nergens over na te denken, het is er dan gewoon niet, voed de krokodil opdat hij jou als laatste eet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |