Het heerstquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:31 schreef iamredleader het volgende:
Blegverkouden, verstopte neus... en nu niet grappen maken in de geest van "ga hem dan zoeken". Vindt het echt niet leuk.
Laatste tijd wel, ja. Ik denk oververmoeidheid, in combinatie met stress en een lange tijd niet goed op vakantie. Ik ben echt toe aan een langere rustperiode.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:55 schreef MaJo het volgende:
Beterschap redJe bent best vaak ziek he? Ik ook hoor
Wel vervelend
omn nog 1x op het roef monster terug te komen ( goede TTquote:Op donderdag 6 september 2007 15:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze zijn hem niet aan het fucken. Hij fucked zichzelf en iedereen. Moet je het interview bij Jensen() eens kijken. Dan komt 'ie met allemaal smoesjes terwijl het overduidelijk is dat 'ie niet helemaal 100% is met die kronkel in z'n kop.
Hij klets alles bij elkaar terwijl er geen hol van waar is.
meer rood dan wit is goedquote:Op donderdag 6 september 2007 17:54 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En als het zowel wit als rood is?![]()
[..]
Dat klinkt alsof je maar één broek hebt
En ¤60,- is een vrij normale prijs al zou ik ze zelf ook niet snel duurder kopen
absoluut gezien is het ook de grootste flop ooitquote:Op donderdag 6 september 2007 22:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een van de grootste flops ooit is op tv! (Pluto Nash)
Wasda?quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:54 schreef iamredleader het volgende:
Zo, ik ben cornbread aan het maken![]()
![]()
Met een omschrijving ben ik voorlopig ook wel tevredenquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Lekkermisschien maak ik wel foto's
![]()
Maisbroodquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met een omschrijving ben ik voorlopig ook wel tevreden
Nou, als je langskomt krijg je een stukje versgebakken maisbrood!quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:37 schreef B.ertha het volgende:
Ik zit aardig vol, maar ik lust best een hapje, als ik dat zo zie
En nu ga ik 100 saaie bladzijden lezen
Chili, lang niet gegetenquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:58 schreef Nembrionic het volgende:
Ik héb hier trouwens een pan chili staan. Dat is goed voor je keel
Deal, ik regel de whisky, een bierfreak (??) het bier en jij de kaas (wat heb jij met kaas???).quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:13 schreef Nembrionic het volgende:
Nee want ik vind whiske(e) gewoon verschrikkelijk ranzig. Maar als je nou een kaastafel klaarzet, een biertafel en een whisk(e)ytafel..dan kom ik wel
Wat ik met kaas heb? Niet zoveel eigenlijk. Behalve dat ik behoorlijk kieskeurig ben als het gaat om de kaas die ik op mijn brood leg.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deal, ik regel de whisky, een bierfreak (??) het bier en jij de kaas (wat heb jij met kaas???).
quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Chili, lang niet gegeten![]()
Maar vanavond heb ik kippe(n)pootjes met een zelfgemaakt cognacsausje, gebakken aardappels uit de oven (met wat zeezout), champignons erbij en nog wat groente. En ik zal een fles rode wijn uitzoeken voor erbij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |