Neequote:Op donderdag 6 september 2007 15:30 schreef DJ_ het volgende:
krijg ik nu een prijs omdat ik geen eternal sonata titel heb genomen ?
quote:
Subtitles?quote:Op donderdag 6 september 2007 11:11 schreef apengek het volgende:
bioshock moest gisteren updaten. weet iemand waar deze update voor was??
Ziet er wel leuk uit eigenlijk.quote:Op donderdag 6 september 2007 15:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Battlefield: Bad Company: Direct Feed Alpha Gameplay HD
ZOMG!!!!!!!!!
Alleen de framerate kakt behoorlijk in maar voor de rest: wow.
Je krijgt een prijs als je Worms gaat kopenquote:Op donderdag 6 september 2007 15:30 schreef DJ_ het volgende:
krijg ik nu een prijs omdat ik geen eternal sonata titel heb genomen ?
eerst mijn pc makenquote:Op donderdag 6 september 2007 16:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je krijgt een prijs als je Worms gaat kopen![]()
Co-op heavenquote:Op donderdag 6 september 2007 18:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Die screens had ik al gepost![]()
![]()
Maar co-op FTW![]()
Halo 2 wordt nog wel veel gespeeldquote:Op donderdag 6 september 2007 20:31 schreef ijsmeis het volgende:
Zeg, schatteboutjes, wordt Halo 2 nog veel online gespeeld? (3e meest online gespeelde game ofzoiets? Maar is dat nog steeds het geval sinds de beta van 3 en sowieso deeltje 3 die er aan zit te komen?)
Weet iemand dat?
En hoe zit het met die mappacks? Premium mappacks? Wat heb je daarvoor nodig om te downloaden?
Wordt nog zat gespeeld, en je hebt Xbox Live nodig voor die packs, Halo 2 kan je trouwens van mij nog kopen, heb hem hier liggen als je het nog nodig hebt.quote:Op donderdag 6 september 2007 20:31 schreef ijsmeis het volgende:
Zeg, schatteboutjes, wordt Halo 2 nog veel online gespeeld? (3e meest online gespeelde game ofzoiets? Maar is dat nog steeds het geval sinds de beta van 3 en sowieso deeltje 3 die er aan zit te komen?)
Weet iemand dat?
En hoe zit het met die mappacks? Premium mappacks? Wat heb je daarvoor nodig om te downloaden?
Alleen Xbox Live? Want met alleen Xbox live kun je volgens mij maar één mappack downloaden.quote:Op donderdag 6 september 2007 20:47 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wordt nog zat gespeeld, en je hebt Xbox Live nodig voor die packs, Halo 2 kan je trouwens van mij nog kopen, heb hem hier liggen als je het nog nodig hebt.
Volgens mij kon ik een tijdje geleden er 3 binnenhalen, allemaal gratis.quote:Op donderdag 6 september 2007 20:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Alleen Xbox Live? Want met alleen Xbox live kun je volgens mij maar één mappack downloaden.
Hmm. Oké! Thanks.quote:Op donderdag 6 september 2007 20:50 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Volgens mij kon ik een tijdje geleden er 3 binnenhalen, allemaal gratis.
Thanks Skarfees. Maar ik zei "of zoiets?" waarmee ik dus aanduidde dat ik het niet zeker wist.quote:Op donderdag 6 september 2007 20:52 schreef Scarface2004 het volgende:
Best wel domme vragen trouwens.
Als het de 3e meeste online gespeelde game is, ja dan wordt het veel gespeeld ja.
Die BETA van halo 3 was alleen tijdens een bepaalde periode via een gewonnen keycode of crackdown.
en je hebt internet nodig om die mappen te downloaden.
trouwens, nog steeds geen mail gehad van bol.com...bestelstatus staat ook nog steeds op als "vooruitb betalen" terwijl ik dat geld allang heb gestort.
Morgen maar even bellen naar bol.com hoe dat zit met die actie.
Krijgt op andere sites wel goeie cijfers..kvond de demo ook coolquote:Op donderdag 6 september 2007 18:52 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3162495
just checking.quote:Op donderdag 6 september 2007 20:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Thanks Skarfees. Maar ik zei "of zoiets?" waarmee ik dus aanduidde dat ik het niet zeker wist.
En dat van die Beta weet ik ook, daarom zei ik erachteraan "Omdat halo 3 er bijna aankomt".
En ik kan die mappen dus niet downloaden. Maar alleen ééntje.
Condemnedquote:Op donderdag 6 september 2007 21:07 schreef Dark_Prince het volgende:
Had de TT niet beter kunnen zijn: [Xbox 360 #260] Omdat ik er 259 heb gesloopt ?
mgoed, heb zelfs sinds zondag een Elite met GoW, heb CoD3 besteld en Halo 3 pre ordered, wat zijn nu de echte aanraders? ben zoals je ziet een shooter fan
Bioshockquote:Op donderdag 6 september 2007 21:07 schreef Dark_Prince het volgende:
Had de TT niet beter kunnen zijn: [Xbox 360 #260] Omdat ik er 259 heb gesloopt ?
mgoed, heb zelfs sinds zondag een Elite met GoW, heb CoD3 besteld en Halo 3 pre ordered, wat zijn nu de echte aanraders? ben zoals je ziet een shooter fan
Bioshock, Dead Rising, Shadowrunquote:Op donderdag 6 september 2007 21:07 schreef Dark_Prince het volgende:
Is mij niet geluktquote:
Welnee joh!quote:Op donderdag 6 september 2007 22:04 schreef ijsmeis het volgende:
Even serieus eh. Shadowrun is toch echt een kutspel ofnie?
Ik vertik het!quote:Op donderdag 6 september 2007 22:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou Shadowrun is toch wel het paradepaardje van MS hoor. Het heeft een enorme replayvalue wat we niet van Bioshock kunnen zeggen! Een ware parel dus! Kopen die hap mafmeis!
Ik kan je Two Worlds aanradenquote:
Niet leukquote:Op donderdag 6 september 2007 22:20 schreef Cyberia18 het volgende:
MGS 4 is coming...to the Xbox 360![]()
![]()
Haal dan je almachtige Two Worlds zeiksnorquote:Op donderdag 6 september 2007 22:22 schreef existenz het volgende:
En waarom raced PGR3 zo gay... de classic versie is
De bezorgdienst is net zo kut als Two Worldsquote:Op donderdag 6 september 2007 22:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Haal dan je almachtige Two Worlds zeiksnor![]()
Xbox 1, Xbox 360 spel maybe?quote:Op donderdag 6 september 2007 22:59 schreef Sala-adin het volgende:
Wat ik vreemd vind is als ik aan het halo'en ben de dvd drive amper hoor en met gears draait hij als een gek
weet iemand hoe dat komt?
wijsneusquote:Op donderdag 6 september 2007 23:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, in het jaar 10000 kan ie dus gewoon weer spelen. Big deal.
Zolang ze maar wat doen aan dat achterlijke geluid van PGR3 en die slechte besturing... De goedkope PGR3 graphics vind ik dan al een stuk minder ergquote:
jup, omdat ie stom is om op de MS forums te reageren..quote:Op donderdag 6 september 2007 23:36 schreef Scarface2004 het volgende:
http://www.gamert.nl/xbox360/hoe_krijg_je_een_levenslange_x.html
Gast heeft een levenslange ban gekregen van MS![]()
Shadowrun is zeker geen slecht spel, en al helemaal geen kutspel. Speel het nog vaak met mensen van neogaf.comquote:Op donderdag 6 september 2007 22:04 schreef ijsmeis het volgende:
Even serieus eh. Shadowrun is toch echt een kutspel ofnie?
Ah dus jouw andere nick op internet is Buttonbasher?quote:Op vrijdag 7 september 2007 06:28 schreef MMaRsu het volgende:
Heb deze gister binnen gekregen, moest er eigenlijk stil over zijn, maar ik vind het altijd zo fjin om jullie jaloers te maken.
[afbeelding]
Ik vind dat ding wel bruut man.quote:Op vrijdag 7 september 2007 06:28 schreef MMaRsu het volgende:
Heb deze gister binnen gekregen, moest er eigenlijk stil over zijn, maar ik vind het altijd zo fjin om jullie jaloers te maken.
[afbeelding]
Wat een vreselijk lelijk te cheapass plastic helmpjequote:Op vrijdag 7 september 2007 06:28 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
stoer hequote:Op vrijdag 7 september 2007 07:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ah dus jouw andere nick op internet is Buttonbasher?
Volgens mij is ie dat helemaal niet in 't spiegelbeeldquote:Op vrijdag 7 september 2007 08:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat een vreselijk lelijk te cheapass plastic helmpje
PS. Als jij dat echt bent in het spiegelbeeld van die helm dan heb je echt een Geert Wilders kapsel![]()
![]()
Ziet er wel echt gaaf uit..quote:Op vrijdag 7 september 2007 06:28 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
de gamekings voor gepepen!quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:47 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ziet er wel echt gaaf uit..
Maar hoe kom je deraan?
Ik hoop beide.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:53 schreef Hansol het volgende:
[..]
vraagje , is dat dan op account nivo ban , of echt op IP / mac adres van de xbox360 zelf?
"uhuh", alleen jammer dat iedereen in je fotoboek kan zien dat je d'r niet zo uitziet als de gast in die reflectie.quote:Op vrijdag 7 september 2007 06:28 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
Dreamcastquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:11 schreef disjfa het volgende:
Er is maar een goede PGR en dat is metropolis street racer
Check ook die reacties. Wat een pubersquote:Op donderdag 6 september 2007 22:10 schreef Scarface2004 het volgende:
[afbeelding]
9.0 op Gamevillage
Bioshock kreeg een 9.0 (weliswaar van Gamespot)
dus die 2 games zitten op hetzelfde niveau
www.gamer.nlquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:18 schreef Reintji het volgende:
Worden er nog beta's voor CoD4 uitgedeeld in NL?
nou ik ben binnen denk ikquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:24 schreef Cyberia18 het volgende:
ALLLE COD 4 FANATEN OPGELET!!!!!! EUROGAMER DEELT OP DIT MOMENT NOG ZO'N 9800 (!!!!) KEYS VOOR DE BETA UIT:
http://gamers.eurogamer.net/giveaways.php?id=8
MOVE!!!! MOVE!!!!! MOVE!!!!
Ik ook.. knallen voor Halo3quote:
quote:You are now on the approved waiting list and will be emailed with your BETA Programme Code as soon as it becomes available.
Nee ook zij geven de tokens maandag pas uit, net als gamer.nlquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:32 schreef Cyberia18 het volgende:
De opzet van Eurogamer is veel sneller omdat het een kwestie is van wie het eerst komt, wie het eerst maalt! Dus met een beetje geluk kun je morgen al aan de slag!![]()
Het idee is leuk maar het niet haalbaar ben ik bang en anders gaat het toch maar een topic of 3 mee omdat niemand zin heeft om het bij te houden, en die data's veranderen nog al eens.quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:26 schreef linuxje het volgende:
ff berichtje m.b.t. openingpost
is het misschien niet makkelijk om de (komende) releases met data toe te voegen ?
alleen zo'n mooi logo'tje is ook wat saai...
Er was anders een mooie OP die topics lang meeging... maar dat is tegenwoordig ook teveel om te posten.quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het idee is leuk maar het niet haalbaar ben ik bang en anders gaat het toch maar een topic of 3 mee omdat niemand zin heeft om het bij te houden, en die data's veranderen nog al eens.
Verder ben ik nu wel redelijk hyped over Halo![]()
er is toen ooit besloten om dat niet meer te doen, omdat het toch nooit bekeken wordt. Vaak kwamen nieuwe users met vragen waarvan het antwoord al in de OP stondquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Er was anders een mooie OP die topics lang meeging... maar dat is tegenwoordig ook teveel om te posten.
Ja ok. FIFA ben ik ook benieuwd naar. PES heeft een geweldige gameplay, FIFA een hele goede sfeer en graphics.quote:
Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:24 schreef Cyberia18 het volgende:
ALLLE COD 4 FANATEN OPGELET!!!!!! EUROGAMER DEELT OP DIT MOMENT NOG ZO'N 9800 (!!!!) KEYS VOOR DE BETA UIT:
http://gamers.eurogamer.net/giveaways.php?id=8
MOVE!!!! MOVE!!!!! MOVE!!!!
Hey? Dat is toch niet Assassin's Creed?quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:49 schreef AQuila360 het volgende:
Over niet al te lange tijd begint het grootste, mooiste en beste avontuur EVER!
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:04 schreef AQuila360 het volgende:
Assassin's Creed moet ik nog zien of dat het wel waar maakt.
quote:Maar het is de hoogste tijd om Mass Effect te gaan hypen dus vandaar!
Sheppard is een bald space marine zonder grote tok!quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:49 schreef AQuila360 het volgende:
[afbeelding]
mass effectquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:49 schreef AQuila360 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mass effect![]()
![]()
ik wel echt weten hoe het verhaal veder gaat , ik lees normaal nooit boeken maar als er nog 3 boeken kwamen
na de prequel dan koop ik ze echt gelijk .
deze game gaat zo goed worden![]()
waarom dan pas ? , te druk met school/werk ofzo ?quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je bent de beste DJ_
Ik weet alleen niet waneer ik hem ga spelen kan goed Juni 2008 worden pas![]()
Mass Erectquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:49 schreef AQuila360 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:23 schreef DJ_ het volgende:
[..]
waarom dan pas ? , te druk met school/werk ofzo ?![]()
Zijn de tafels van 6 toch te hoog gegrepen?quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
School idd kost meer tijd dan ik hoopte en verwachtten!
Die van 6 red ik nog netquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zijn de tafel van 6 toch te hoog gegrepen?
Ik heb nog nooit zoveel gedaan tijdens mij studio als op mijn werk....quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die van 6 red ik nog net![]()
Probleem is dat ik 3 jaar fulltime heb gewerkt en nu weer voor fulltime school heb gekozen. En waar je bij werk gewoon om 4 uur klaar bent moet ik nu nog een hoop doen en dat is nog wel ff wennen![]()
Dan deed ik denk ik op mijn werk niet zo veelquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:02 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel gedaan tijdens mij studio als op mijn werk....
ik werk toch soms nog toch 12:00 s'nachtsquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Probleem is dat ik 3 jaar fulltime heb gewerkt en nu weer voor fulltime school heb gekozen. En waar je bij werk gewoon om 4 uur klaar bent moet ik nu nog een hoop doen en dat is nog wel ff wennen![]()
sta in de bediening/barman bij een hotel/restaurant/cafe en ik kreeg er extra voor betaald dusquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:31 schreef Scarface2004 het volgende:
werk jij in het communistische China of heb je een Japanse baas ofzo?
een shift draaien van 14 uur
Ja halloooo wat is er nou belangrijkerquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als je de volledige 1Up Show bekijkt zie je ook wat beelden van Silent Hill V.quote:Op zaterdag 8 september 2007 02:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Half-Life 2: Orange Box '1UP Exclusive'
![]()
![]()
Dus omdat newbees niet kunnen lezen hebben we nu geen OPquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:46 schreef kepler het volgende:
[..]
er is toen ooit besloten om dat niet meer te doen, omdat het toch nooit bekeken wordt. Vaak kwamen nieuwe users met vragen waarvan het antwoord al in de OP stond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
jaquote:Op zaterdag 8 september 2007 08:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus omdat newbees niet kunnen lezen hebben we nu geen OP
Mass Effect > School ?quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:22 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ja halloooo wat is er nou belangrijker![]()
Ik ben ook aan het afstuderen als Mass Effect uitkomt.quote:
Jan Schlaudraffquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:39 schreef -Dries- het volgende:
Wie is die speler op de achtergrond?
No way dat dat de cover is van de game die hier in de winkel komt te liggen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jan Schlaudraff
Werd deze zomer aangetrokken van een bijna aanstaande degradatiekandidaat![]()
![]()
Konami is soms ook echt het spoor bijster![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:47 schreef Un4 het volgende:
[..]
No way dat dat de cover is van de game die hier in de winkel komt te liggen.
Lelijke duitsers..![]()
quote:PES 2008 toont Europese packshot
Voetbal is oorlog, ook in de wereld van het gamen. De concurrentiestrijd tussen Konami en EA Sports neemt dan ook steeds meer vormen aan. Zo is het een nieuw verschijnsel dat Konami dit maal een jaargetal achter de titel van haar game plakt en worden er door beide ontwikkelaars over en weer steken onder water uitgedeeld.
Vandaag brengen we je geen nieuws wat de oorlog betreft, maar wel de Europese packshot van Pro Evolution 2008 voor de PlayStation 3.
Drogba stond ook al op de cover van PES 6 in Frankrijk, dus het is weinig nieuws. Die boxart met die duitser is dus gewoon de duitse boxart gelukkig.quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Een Ivoriaan die Frankrijk vertegenwoordigd
Erg rare opzet van Konami in ieder geval
Ze maken niet voor elk land een cover. De laatste paar keren kregen wij gewoon de UK cover, zal dus nu ook wel zo zijn. Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ben benieuwd wie er voor Nederland op de cover komt als ze echt voor elk land een cover maken.
Wou net zeggen jaquote:Op zaterdag 8 september 2007 14:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Een Ivoriaan die Frankrijk vertegenwoordigd
Erg rare opzet van Konami in ieder geval
Hmm mocht het zover komen, dan zou ik graag de beste nederlandse speler op dit moment willen zien, namelijk Wesley Sneijder. (eigenlijk misschien toch van Persie, maar Sneijder doet t op t moment toch wel heel erg goed!)quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ben benieuwd wie er voor Nederland op de cover komt als ze echt voor elk land een cover maken.
bron/quote??quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:20 schreef piet_pelle het volgende:
Meld ik me helemaal aan voor die beta key op eurogamer en op charlieoscardelta krijg ik uiteindelijk de melding dat de registratie vol zit!
Terwijl ze bij eurogamer zeiden dat er nog iets van 11.000 keys te geven waren.
![]()
quote:Please note that tokens are being distributed in waves. About 10,000 people will be given tokens per day to slowly ramp up to the full amount while the beta game servers are being tested in every aspect.
Drogba heeft 5 jaar in Frankrijk gespeeld, was speler van het jaar en komt van een voormalig franse kolonie. Dus zo onlogisch is dat helemaal niet.quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:46 schreef DJ_ het volgende:
zo , eiigen pc gefixed vandaag , na een dag problemen met mijn usb poorten en vista
nu van de week een transformator kopen en dan ga ik Worms kopen kan ik weer op mijn 360 spelen
dat ookquote:
Sinds waneer is die uitquote:Op zaterdag 8 september 2007 21:10 schreef Wessiej het volgende:
Stranglehold alweer uitgespeeld, wat een tof spel is dat zeg
Wel snel uit te spelen, maar ik speel nooit veel dus doe er altijd lang over, maar het is echt leuk om te doen.
import ?quote:
Gespeeld bij een vriend van mij, die hem via teh internetz had, heeft nog zijn voordelen bij anderequote:
net een besteld bij www.psxshop.nl , was alleen niet meer op vooraad , maar duurde maximaal 2 wekenquote:
geld trekkerijquote:Op zondag 9 september 2007 01:24 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
Voor $19,99 kun je een houder voor je controllers aanschaffen, die plaats biedt aan maximaal vier exemplaren.
Wesleyquote:Op zaterdag 8 september 2007 15:55 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Hmm mocht het zover komen, dan zou ik graag de beste nederlandse speler op dit moment willen zien, namelijk Wesley Sneijder. (eigenlijk misschien toch van Persie, maar Sneijder doet t op t moment toch wel heel erg goed!)
quote:Op zondag 9 september 2007 01:59 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Oja, die gene die tegen zo'n balletje trapt ja, wel eens van gehoord.
quote:Saints Row 2 wordt onthuld in volgende EGM
In het volgende nummer van de Electronic Gaming Monthly wordt Saints Row 2 voor het allereerst onthuld. Het magazine heeft de world exclusive van het free-roaming gangsterspel. Het novembernummer, dat begin oktober in de winkel ligt, zal ons dan de eerste informatie en beelden geven van de game.
quote:Op zondag 9 september 2007 12:12 schreef Scarface2004 het volgende:
Buy an Achievement
20 G
Buy the K1,000,000 gamer picture to earn this Achievement.
Ik vond Saint's Row echt een leuk spel wil deel 2 ook zeker hebben.quote:
Probeer eens zonder hardeschijf?quote:Op zondag 9 september 2007 13:50 schreef Leonos het volgende:
R.I.P
Die van mij heeft bijna elke dag 1 rode, binnekort worden het denk wel weer 3
Vond ik ook jaquote:Op zondag 9 september 2007 13:10 schreef Darow het volgende:
Saints row vond ik een beetje saai, op het begin was het wel leuk maar nadat ik 1 van de 4 (?) gangs hebt uitgeschakeld ken je alles wel. Moet je weer van die eentonige missies doen om rep te verdienen.
Je zit er toch al in?quote:Op zondag 9 september 2007 14:29 schreef Trigalti het volgende:
Ehm.. Ik zit in de CoD 4 beta.. maar wanneer mag ik em dan spelen?
Tony Hawk FTW!quote:Tony Hawk's Proving Ground demo krijgt datum
Nu de strijd tussen Tony Hawk's Proving Ground en Skate op het punt staat los te barsten, leek het Activision verstandig zo snel mogelijk de THPG demo online te zetten. Vandaag is dan ook bekend gemaakt wanneer de speelbare demoversie beschikbaar gesteld wordt; aanstaande maandag.
In Tony Hawk's Proving Ground heb je opnieuw een gigantische omgeving tot je beschikking waarin je geheel vrij staat te skaten. Voer de meest uiteenlopende trucs uit en vervul verscheidene opdrachten. In oktober kunnen we de game verwachten, maar voor die tijd kunnen we al aan de slag met EA's Skate., Tony Hawk's directe conurrentie dit jaar. Heb jij al een voorkeur?
8 is kutquote:
Nee, hoorquote:Op zondag 9 september 2007 14:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Bitchfight is just starting. Right here, right now![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
Ziet er erg tof uit. Ik heb er zin inquote:
Ja... heb een key gehad en moest die op internet invoeren..quote:
Morgen wordt de eerste lading uitgereikt gevolgd door de rest later deze week.quote:Op zondag 9 september 2007 15:17 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ja... heb een key gehad en moest die op internet invoeren..
maar wanneer kan ik het dan downloaden enz?
Ok Dankjewelquote:Op zondag 9 september 2007 15:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat zal deze week gebeuren naar alle waarschijnlijkheid. Waarschijnlijk morgen al.
Ja ziet er best grappig uitquote:Op zondag 9 september 2007 15:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Team Fortress 2 Live Stage Demo
Dit kan wel eens de meest vermakelijke MP titel van dit jaar gaan worden![]()
Grapje zeker?quote:Op zondag 9 september 2007 15:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Team Fortress 2 Live Stage Demo
Dit kan wel eens de meest vermakelijke MP titel van dit jaar gaan worden![]()
Nee. Heb je je überhaupt in de previews van het spel verdiept? Of is het alleen maar Halo 3 wat je voor je bolglazen ziet?quote:
Jawel vriendelijke vriend... en inderdaad is Halo3 dan de absolute koning! Vlak als vermaak, replay waarde, MP mogelijkheden.. you name itquote:Op zondag 9 september 2007 15:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee. Heb je je überhaupt in de previews van het spel verdiept? Of is het alleen maar Halo 3 wat je voor je bolglazen ziet?
Waarom moest je dan zonodig mijn reactie op een lachwekkende toon tegenspreken? Dit is voor ieder persoonlijk en TF gaat gewoon een hele vermakelijke game worden.quote:Op zondag 9 september 2007 16:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jawel vriendelijke vriend... en inderdaad is Halo3 dan de absolute koning! Vlak als vermaak, replay waarde, MP mogelijkheden.. you name it
Ik vond de SP van Half life 2 niet ijzersterk eerder roestig!quote:Op zondag 9 september 2007 16:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waarom moest je dan zonodig mijn reactie op een lachwekkende toon tegenspreken? Dit is voor ieder persoonlijk en TF gaat gewoon een hele vermakelijke game worden.
Wat ik wel weet is dat je voor de Orange Box het meest waard voor je geld krijgt. 5 spellen voor de prijs van 1. Ruim 30 uur aan ijzersterke (Bungie are you watching?) singleplayer, een unieke 6 uur durende game FPS puzzelgame in de naam van Portal en een TF 2 wat wel eens de grote verrassing van dit jaar kan gaan worden. Oftewel: de groeten![]()
Morgen dacht ikquote:Op zondag 9 september 2007 22:03 schreef Un4 het volgende:
Wanneer is Live ook alweer down?
Xbox Live is 4 uren down. En dan kan je de beta niet meer spelen?quote:Op zondag 9 september 2007 22:10 schreef Un4 het volgende:
[..]
Fijn, dat wordt dus geen CoD 4 beta morgen.![]()
Niet in die 4 uur.quote:Op zondag 9 september 2007 22:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Xbox Live is 4 uren down. En dan kan je de beta niet meer spelen?![]()
Ligt eraan welke 4 uren. Sommige mensen moeten ook overdag werken he?quote:Op zondag 9 september 2007 22:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Xbox Live is 4 uren down. En dan kan je de beta niet meer spelen?![]()
Zover ik heb begrepen is ie in de ochtend down en in de middag kunnen we er weer gewoon gebruik van maken. Dus je kunt de beta gewoon spelen hapsnurk, tenzij je je beta key morgen niet krijgt.quote:Op zondag 9 september 2007 22:19 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ligt eraan welke 4 uren. Sommige mensen moeten ook overdag werken he?![]()
Ok, das mooi!quote:Op zondag 9 september 2007 22:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zover ik heb begrepen is ie in de ochtend down en in de middag kunnen we er weer gewoon gebruik van maken. Dus je kunt de beta gewoon spelen, tenzij je je beta key morgen ook daadwerkelijk krijgt.
Niet als ik vooraf wist dat de server 4 uur down was.quote:Op zondag 9 september 2007 22:23 schreef Scarface2004 het volgende:
Jij klaagt niet omdat jij hem al hebt lopen spelen, anders had je net zoals ons lopen zeiken hierover
Uit het filmpje:quote:Op donderdag 6 september 2007 15:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Battlefield: Bad Company: Direct Feed Alpha Gameplay HD
ZOMG!!!!!!!!!
Alleen de framerate kakt behoorlijk in maar voor de rest: wow.
quote:Op zondag 9 september 2007 22:30 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Uit het filmpje:
Kut AI
Kut Framerate
Kut pop-ups op nog geen 10 meter van het wagentje.
=
over rated kut game![]()
Vanaf 10 uur in de ochtend jaquote:Op zondag 9 september 2007 22:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zover ik heb begrepen is ie in de ochtend down en in de middag kunnen we er weer gewoon gebruik van maken. Dus je kunt de beta gewoon spelen hapsnurk, tenzij je je beta key morgen niet krijgt.
Zeggen de woorden "alpha versie" je nog iets?quote:Op zondag 9 september 2007 22:30 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Uit het filmpje:
Kut AI
Kut Framerate
Kut pop-ups op nog geen 10 meter van het wagentje.
=
over rated kut game![]()
Service is perfect. Krijg altijd een supersnel reactie op een mail of een reactie op het forum. Maar om je vraag toch specifiek te beantwoorden: ja. Eenmaal de betaling binnen is ben je er zeker van dat ie de volgende dag op je mat ligt.quote:Op zondag 9 september 2007 22:37 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Heeft iemand ervaring met zuiderpark qua snelheid van het opsturen van games?
Dat heb ik dus ook een beetje..quote:Op zondag 9 september 2007 23:16 schreef Scarface2004 het volgende:
Voordat de race begint zie je zo'n scherm met de racers en links de opties.
Bij "Change Difficulty" kun je handmatich schakelen aan zetten.
Ben nu ook weer bezig met Forza 2, die races duren echt lang...het voelt niet meer als een game, meer als een klus.
Ben daarom ook blij als PGR4 volgende maand uit is.
ik vind alleen de enduraces races te lang , gewone races van een rondje of 10 vallen nog wel meequote:Op zondag 9 september 2007 23:16 schreef Scarface2004 het volgende:
Voordat de race begint zie je zo'n scherm met de racers en links de opties.
Bij "Change Difficulty" kun je handmatich schakelen aan zetten.
Ben nu ook weer bezig met Forza 2, die races duren echt lang...het voelt niet meer als een game, meer als een klus.
Ben daarom ook blij als PGR4 volgende maand uit is.
Elke 360-game wordt omringd door een belachelijke hypequote:Op maandag 10 september 2007 00:38 schreef ach het volgende:
Forza 2 is sowieso slecht. De grootste Hypebel van 2007![]()
Komt dat even goed uit dat je een Wii hebt Roy.quote:Op maandag 10 september 2007 00:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hey, maar dát ziet er cool uit
quote:Eternity's Child niet naar 360, wel naar Wii
[Oorspronkelijk werd de game Eternity's Child gemaakt door Luc Bernhard voor een release op de Xbox Live Arcade. Maar aangezien de game een te groot bestand werd, heeft hij besloten het spel door te ontwikkelen voor de Wii.
Maar dan wordt ie vast te duur. Dit zijn nou juist perfecte XBLA games...quote:Op maandag 10 september 2007 00:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Komt dat even goed uit dat je een Wii hebt Roy.
[..]
![]()
yeah right, hij ruikt gewoon geld. Als hij al die graphics weer moet downscalen naar 256x300 voor de wii dan is het ook weer groot genoeg voor arcadequote:Op maandag 10 september 2007 00:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Komt dat even goed uit dat je een Wii hebt Roy.
[..]
![]()
Bioshock niet teveel gehyped met al die onterechte negens en tienen?quote:Op maandag 10 september 2007 00:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Elke 360-game wordt omringd door een belachelijke hype
Enkel Crackdown en Bioshock kunnen die inlossen en dan vooral omdat ze niet té veel gehyped werden in vgl met bijv Forza en Halo.
Als je verwacht een shooter te gaan spelen kom je bedrogen uit ja.quote:Op maandag 10 september 2007 00:38 schreef ach het volgende:
Forza 2 is sowieso slecht. De grootste Hypebel van 2007![]()
Crackdown .. pleasequote:Op maandag 10 september 2007 00:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Enkel Crackdown en Bioshock kunnen die inlossen en dan vooral omdat ze niet té veel gehyped werden in vgl met bijv Forza en Halo.
640x480 , zo heel erg is he nou ook weer niet met de wiiquote:Op maandag 10 september 2007 01:16 schreef ach het volgende:
[..]
yeah right, hij ruikt gewoon geld. Als hij al die graphics weer moet downscalen naar 256x300 voor de wii dan is het ook weer groot genoeg voor arcade
Crackdown is een geweldig spel eigenlijk, alleen is het te veel door de Halo3 groupies gekocht voor die flutbetaquote:Op maandag 10 september 2007 08:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Crackdown .. please
Wat weet jij nou van 360 games eigenlijk?
Je hebt het spel nog niet gespeeldquote:Op maandag 10 september 2007 01:21 schreef ach het volgende:
[..]
Bioshock niet teveel gehyped met al die onterechte negens en tienen?![]()
we hebben tenminste games om te hypenquote:Op maandag 10 september 2007 00:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ach ze hebben een beeld in Madame Tussauds nodig om de game te promoten, heet dat niet overcompensatie?quote:Op maandag 10 september 2007 11:49 schreef kepler het volgende:
[..]
we hebben tenminste games om te hypen
en Halo 3 is nog niet eens uit, de je weet niet of die teveel gehyped wordt
misschien komt het beeld juist wel omdat Halo zo populair isquote:Op maandag 10 september 2007 12:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach ze hebben een beeld in Madame Tussauds nodig om de game te promoten, heet dat niet overcompensatie?
Wat Crackdown betreft heeft hij gelijk, die game is echt onder gewaardeert.quote:Op maandag 10 september 2007 08:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Crackdown .. please
Wat weet jij nou van 360 games eigenlijk?
Ik vind Bioshock een erg goede game, maar 9~10? Nee dat niet.quote:Op maandag 10 september 2007 10:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je hebt het spel nog niet gespeeld. Ik vind de cijfers niet eens echt onterecht.
ZOMG!!!!!! DO IT!!!! DO IT!!!!!! GOTYquote:Co-Op modus voor Call of Duty 4?
Infinity Ward's ontwikkelaar Grant Collier gaf op de Activate Asia Pacific conference meer informatie vrij omtrent Call of Duty 4 voor de Xbox 360. Op de vraag of er een splitscreen co-op modus zou zijn antwoordde hij echter ontkennend. Wel gaf hij aan dat hij een groot fan is van Xbox Live en downloadable content.
Vervolgens werd hem de vraag gesteld of er een online co-op modus als downloadable content zou verschijnen. Grant Collier liet het publiek weten hier verder niets over te mogen zeggen. Het gerucht is dat men rond de tafel is gaan zitten met uitgever Activision om de mogelijkheden te bespreken. Dit omdat nog niet bepaald is of er downloadable content aankomt, en zo ja wanneer en wat de prijs hiervan zou zijn.
Enkele dagen?quote:Je code werd goed opgestuurd.
Je Beta Code wordt nu aangemaakt en ontvang je binnen enkele dagen in je mailbox.
Bij mij stond er ook no pending repair, en toch had ik binnen 6 werkdagen een gloednieuwe xbox thuis.quote:Op maandag 10 september 2007 12:08 schreef Klonk het volgende:
ff een vraagje, mijn 360 is bij de oosterburen en daar staat nu: no pending repair, betekent dat dat ie ergens op een grote stapel ligt te wachten tot ze er wat aan gaan doen of zijn ze me zo zat dat er een andere onderweg is
Eentje van 22-08-2007.quote:Op maandag 10 september 2007 14:11 schreef Klonk het volgende:
oeh, een nieuwe Xbox, dat mag bij mij ook wel gebeuren
Jep.quote:Op maandag 10 september 2007 14:20 schreef WooZ het volgende:
waarom doen live het nu niet vanwege onderhoud?Is dat vaker?
Had ik ook, eerste xbox weg omdat de dvd drive geen cd's meer zag. 2 weken gewacht op een nieuwe. Speel een hele dag Crackdown, halverwege hangt de xbox. Opnieuw opstarten... RRoD plus savegames van crackdown corrupted zodat ik alles kwijt wasquote:Op maandag 10 september 2007 14:35 schreef Klonk het volgende:
zo'n briefje kan ik ook wel gebruiken, xbox komt gerepareerd terug en na 3 uur spelen gaat ie weer kaduuk, toen was ik niet gelukkig en ben nu GTA 1 aan het spelen op een ouwe PS1
Dat van Gamer.nl kan best kloopen hoor. Vanaf vandaag zouden er 600 keys de deur uitgaan gevolgd door iedere dag 200 keys. Hebben jullie de nieuwsbrief nou echt aandachtig zitten te lezen of hebben jullie je gewoon hersenloos aangemeldquote:Op maandag 10 september 2007 14:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb helemaal niks van Gamer.nl ontvangen en ook niks van Eurogamer
Serieus gast, het zit je ook HELEMAAL NIET mee héquote:Op maandag 10 september 2007 14:35 schreef Klonk het volgende:
zo'n briefje kan ik ook wel gebruiken, xbox komt gerepareerd terug en na 3 uur spelen gaat ie weer kaduuk, toen was ik niet gelukkig en ben nu GTA 1 aan het spelen op een ouwe PS1
ze moeten toch wat laten zien als ze zelf nog geen goede games op de markt hebbenquote:Op maandag 10 september 2007 16:37 schreef ErwinEHVNL het volgende:
Halo 3 trailer op een PS3
http://www.youtube.com/watch?v=Gm82FY8hzxA
LOLLER!11!EINZ
Als er co-op in Cod 4 zit dan stijgt die met stip op mijn lijstjequote:Op maandag 10 september 2007 12:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
ZOMG!!!!!! DO IT!!!! DO IT!!!!!! GOTY![]()
![]()
![]()
Stijgt ie met stip? Call of Duty 4 kon je toch niet bekoren?quote:Op maandag 10 september 2007 17:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als er co-op in Cod 4 zit dan stijgt die met stip op mijn lijstje![]()
Als die co-op heeft welquote:Op maandag 10 september 2007 17:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Stijgt ie met stip? Call of Duty 4 kon je toch niet bekoren?![]()
dat was ikquote:Op maandag 10 september 2007 17:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Stijgt ie met stip? Call of Duty 4 kon je toch niet bekoren?![]()
Oh onze ''ik krijg een enorme stijve van JRPG's en de rest is BUT'' figuur was dat dusquote:
Ik heb dat idd ook te kennen gegeven idd. Maar ik wil die mening toch even herzien.quote:Op maandag 10 september 2007 17:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oh onze ''ik krijg een enorme stijve van JRPG's en de rest is BUT'' figuur was dat dus
Nee maar AQuila had ook te kennen gegeven niet weg te zijn van Call of Duty 4![]()
je vergeet , action games en adventure gamesquote:Op maandag 10 september 2007 17:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oh onze ''ik krijg een enorme stijve van JRPG's en de rest is BUT'' figuur was dat dus
Nee maar AQuila had ook te kennen gegeven niet weg te zijn van Call of Duty 4![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |