Neequote:Op donderdag 6 september 2007 15:30 schreef DJ_ het volgende:
krijg ik nu een prijs omdat ik geen eternal sonata titel heb genomen ?
quote:
Subtitles?quote:Op donderdag 6 september 2007 11:11 schreef apengek het volgende:
bioshock moest gisteren updaten. weet iemand waar deze update voor was??
Ziet er wel leuk uit eigenlijk.quote:Op donderdag 6 september 2007 15:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Battlefield: Bad Company: Direct Feed Alpha Gameplay HD
ZOMG!!!!!!!!!
Alleen de framerate kakt behoorlijk in maar voor de rest: wow.
Je krijgt een prijs als je Worms gaat kopenquote:Op donderdag 6 september 2007 15:30 schreef DJ_ het volgende:
krijg ik nu een prijs omdat ik geen eternal sonata titel heb genomen ?
eerst mijn pc makenquote:Op donderdag 6 september 2007 16:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je krijgt een prijs als je Worms gaat kopen![]()
Co-op heavenquote:Op donderdag 6 september 2007 18:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Die screens had ik al gepost![]()
![]()
Maar co-op FTW![]()
Halo 2 wordt nog wel veel gespeeldquote:Op donderdag 6 september 2007 20:31 schreef ijsmeis het volgende:
Zeg, schatteboutjes, wordt Halo 2 nog veel online gespeeld? (3e meest online gespeelde game ofzoiets? Maar is dat nog steeds het geval sinds de beta van 3 en sowieso deeltje 3 die er aan zit te komen?)
Weet iemand dat?
En hoe zit het met die mappacks? Premium mappacks? Wat heb je daarvoor nodig om te downloaden?
Wordt nog zat gespeeld, en je hebt Xbox Live nodig voor die packs, Halo 2 kan je trouwens van mij nog kopen, heb hem hier liggen als je het nog nodig hebt.quote:Op donderdag 6 september 2007 20:31 schreef ijsmeis het volgende:
Zeg, schatteboutjes, wordt Halo 2 nog veel online gespeeld? (3e meest online gespeelde game ofzoiets? Maar is dat nog steeds het geval sinds de beta van 3 en sowieso deeltje 3 die er aan zit te komen?)
Weet iemand dat?
En hoe zit het met die mappacks? Premium mappacks? Wat heb je daarvoor nodig om te downloaden?
Alleen Xbox Live? Want met alleen Xbox live kun je volgens mij maar één mappack downloaden.quote:Op donderdag 6 september 2007 20:47 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wordt nog zat gespeeld, en je hebt Xbox Live nodig voor die packs, Halo 2 kan je trouwens van mij nog kopen, heb hem hier liggen als je het nog nodig hebt.
Volgens mij kon ik een tijdje geleden er 3 binnenhalen, allemaal gratis.quote:Op donderdag 6 september 2007 20:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Alleen Xbox Live? Want met alleen Xbox live kun je volgens mij maar één mappack downloaden.
Hmm. Oké! Thanks.quote:Op donderdag 6 september 2007 20:50 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Volgens mij kon ik een tijdje geleden er 3 binnenhalen, allemaal gratis.
Thanks Skarfees. Maar ik zei "of zoiets?" waarmee ik dus aanduidde dat ik het niet zeker wist.quote:Op donderdag 6 september 2007 20:52 schreef Scarface2004 het volgende:
Best wel domme vragen trouwens.
Als het de 3e meeste online gespeelde game is, ja dan wordt het veel gespeeld ja.
Die BETA van halo 3 was alleen tijdens een bepaalde periode via een gewonnen keycode of crackdown.
en je hebt internet nodig om die mappen te downloaden.
trouwens, nog steeds geen mail gehad van bol.com...bestelstatus staat ook nog steeds op als "vooruitb betalen" terwijl ik dat geld allang heb gestort.
Morgen maar even bellen naar bol.com hoe dat zit met die actie.
Krijgt op andere sites wel goeie cijfers..kvond de demo ook coolquote:Op donderdag 6 september 2007 18:52 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3162495
just checking.quote:Op donderdag 6 september 2007 20:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Thanks Skarfees. Maar ik zei "of zoiets?" waarmee ik dus aanduidde dat ik het niet zeker wist.
En dat van die Beta weet ik ook, daarom zei ik erachteraan "Omdat halo 3 er bijna aankomt".
En ik kan die mappen dus niet downloaden. Maar alleen ééntje.
Condemnedquote:Op donderdag 6 september 2007 21:07 schreef Dark_Prince het volgende:
Had de TT niet beter kunnen zijn: [Xbox 360 #260] Omdat ik er 259 heb gesloopt ?
mgoed, heb zelfs sinds zondag een Elite met GoW, heb CoD3 besteld en Halo 3 pre ordered, wat zijn nu de echte aanraders? ben zoals je ziet een shooter fan
Bioshockquote:Op donderdag 6 september 2007 21:07 schreef Dark_Prince het volgende:
Had de TT niet beter kunnen zijn: [Xbox 360 #260] Omdat ik er 259 heb gesloopt ?
mgoed, heb zelfs sinds zondag een Elite met GoW, heb CoD3 besteld en Halo 3 pre ordered, wat zijn nu de echte aanraders? ben zoals je ziet een shooter fan
Bioshock, Dead Rising, Shadowrunquote:Op donderdag 6 september 2007 21:07 schreef Dark_Prince het volgende:
Is mij niet geluktquote:
Welnee joh!quote:Op donderdag 6 september 2007 22:04 schreef ijsmeis het volgende:
Even serieus eh. Shadowrun is toch echt een kutspel ofnie?
Ik vertik het!quote:Op donderdag 6 september 2007 22:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou Shadowrun is toch wel het paradepaardje van MS hoor. Het heeft een enorme replayvalue wat we niet van Bioshock kunnen zeggen! Een ware parel dus! Kopen die hap mafmeis!
Ik kan je Two Worlds aanradenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |