abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53002191
Toen ik van maatje 32 naar 34 ging, toen kreeg ik echt kritiek van de halve wereld, helaas. Ik vind het zelf ook niet mooi, maar sommige mensen deden net of ik 30 kilo was aangekomen.
Pretentieus geneuzel.
pi_53002270
Ik heb maat 38 (nu weer helemaal, neigde eerst naar 40) en ik ben wel dik. Niet te dik, maar nog steeds is de spekribbel is er nog steeds. Ik vind mezelf niet slank terwijl ik maat 38 heb. Ik ben 1.65. Maar te dik, daar is natuurlijk geen sprake van he.

Zo blijkt maar weer, je kunt niet generaliseren op maat.
pi_53002299
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 12:08 schreef Plukie86 het volgende:
Ik heb maat 38 (nu weer helemaal, neigde eerst naar 40) en ik ben wel dik. Niet te dik, maar nog steeds is de spekribbel is er nog steeds. Ik vind mezelf niet slank terwijl ik maat 38 heb. Ik ben 1.65. Maar te dik, daar is natuurlijk geen sprake van he.

Zo blijkt maar weer, je kunt niet generaliseren op maat.
Ik denk dat ik een beetje hetzelfde heb. Ik ben 1.63 en heb ook maat 38. Ik zou liever maatje 36 hebben (of als het mooier staat 34/36), maar no way dat ik dat aan mensen vertel, want die verklaren me gelijk voor gek en schuiven een zak snoep onder m'n neus.
pi_53005042

zij

voor

En mijn benen lijken wel heel huge in die broek, maar dat geeft niks, dat vind ik wel stoer. .

En mijn broek is zo laag dat het lijk alsof mijn navel midden op mijn buik zit .

En ik heb een holle rug .
Pretentieus geneuzel.
pi_53005618
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 09:22 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ik zag in het Dieetclubtopic dat je maat 42 al dik vindt
Kom ik met mijn BMI van 22,5 inmiddels en maat 42
(mijn punt is dus: het is nogal afhankelijk van je lengte..)
dat was ook wat ik zei......
dat het er aan ligt en dan inderdaad vooral aan je lengte

maar goed ik kan toch niets goed zeggen
pi_53005959
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 14:24 schreef Miss_S het volgende:
dat was ook wat ik zei......
dat het er aan ligt en dan inderdaad vooral aan je lengte

maar goed ik kan toch niets goed zeggen
Ach, je zegt een hoop goed, en ik weet ook wel dat je dat niet zo bedoelde, maar vond het wel grappig
Ik ben echt niet meteen beledigd hoor, ik vind mezelf namelijk totaal niet dik (meer)
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_53006156
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 14:36 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ach, je zegt een hoop goed, en ik weet ook wel dat je dat niet zo bedoelde, maar vond het wel grappig
Ik ben echt niet meteen beledigd hoor, ik vind mezelf namelijk totaal niet dik (meer)
ok dan
want er zit een groot verschil van een persoon die1,60 en maat 42 heeft en iemand die 1,80 is en maat 42 heeft
pi_53006538
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 14:43 schreef Miss_S het volgende:
ok dan
want er zit een groot verschil van een persoon die1,60 en maat 42 heeft en iemand die 1,80 is en maat 42 heeft
Klopt.
Ik heb een vriendin waarbij dat elke keer weer pijnlijk duidelijk wordt (zij is 1,60m lang en heeft maat 44)
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_53007446
Ik heb ook maat 42 van broek. Af en toe maat 40 maar meestal 42. Ben zelf 1m74 dus valt wel mee. Ok mijn billen zijn nog wat dik, maar er is al veel af
pi_53007789
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 14:59 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Klopt.
Ik heb een vriendin waarbij dat elke keer weer pijnlijk duidelijk wordt (zij is 1,60m lang en heeft maat 44)
Dan is alles toch ook veel te lang? Of wordt de breedte onevenredig veel groter dan de lengte bij een grotere maat? (dan zou het weer minder goed passen op lange slanke mensen...) Heb ik me nooit erg in verdiept, maar is wel goed om te weten.
Nu werken en morgen naar huis, zal vast wel weer gebak zijn
Het mooi kotsende meisje.
pi_53008792
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 14:03 schreef roooosje het volgende:
[afbeelding]
zij

[afbeelding]
voor

En mijn benen lijken wel heel huge in die broek, maar dat geeft niks, dat vind ik wel stoer. .

En mijn broek is zo laag dat het lijk alsof mijn navel midden op mijn buik zit .

En ik heb een holle rug .
A. holle rug ziet er sexy uit
B. klein buikje, maar niks serieus
C. Je ziet dat het de broek is die wijd is en niet je heupen.

Ik zag laatst ergens een foto van je in een strak hemdje en ik vind dat je een heel mooi figuurtje hebt. Maar ja, ik weet ook wel dat als je ineens wat aankomt het er dan weer af wilt hebben, maar in jouw geval zou ik er niet meer teveel afdoen!
pi_53008949
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 16:30 schreef conleche het volgende:

[..]

A. holle rug ziet er sexy uit
B. klein buikje, maar niks serieus
C. Je ziet dat het de broek is die wijd is en niet je heupen.

Ik zag laatst ergens een foto van je in een strak hemdje en ik vind dat je een heel mooi figuurtje hebt. Maar ja, ik weet ook wel dat als je ineens wat aankomt het er dan weer af wilt hebben, maar in jouw geval zou ik er niet meer teveel afdoen!
Thanks , maar precies dat laatste is echt vervelend. Het is ook vooral als ik zit hoor, maar daar ga ik geen foto's van plaatsen. Ik wil gewoon een strakke buik, dus misschien zijn buikspieroefeningen een idee?
Pretentieus geneuzel.
pi_53009053
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 16:35 schreef roooosje het volgende:

[..]

Thanks , maar precies dat laatste is echt vervelend. Het is ook vooral als ik zit hoor, maar daar ga ik geen foto's van plaatsen. Ik wil gewoon een strakke buik, dus misschien zijn buikspieroefeningen een idee?
Jazeker, das altijd een goed idee, ook voor je rug trouwens. Je hebt kans dat je later last krijgt van je onderrug, omdat je zo'n holle rug hebt en met sterke buikspieren krijg je dat veel minder snel.
pi_53011187
Doei allemaal , ik zwaai even, ik zit het komende weekend op een camping. Met de hele kerk gezellig een weekendje weg. Ahum. Ik wil dus niet mee, maar moet verplicht van mn ouders ("we laten je niet alleen thuis") Ben benieuwd hoe ik me ga vermaken, aangezien ik de mensen daar niet zo mag, en echt iets tegen kerken ben gaan ontwikkelen. Ohja, en ik hou er niet van dat ik mezelf de hele tijd moet verklaren of verdedigen "nee ik heb geen zin om met jullie een dropping te doen, ik ben moe of ik moet nog mn boeken voor Nederlands leren" Snappen ze niet ofzo

Natuurlijk hele weekend overal snoep en koek (ieder jaar) en BBQ. Ik hoop dat ik het een beetje volhou gezond te eten. Normaal drink ik dan heel veel (niet dronken, maar wel meer dan ik normaal zou doen), wijn en bier, omdat ik me verveel en niet lekker in mn vel zit, maar dit jaar heb ik besloten alcoholvrij te gaan . Geen zin in weer een "kater" of in ieder geval stevige koppijn op de tweede dag.

Nu ga ik naar tkd training, heb ik wel zin in, ik moet mijn energie weer even kwijt. En even afleiding zodat ik ertegenaan kan voor een weekendje.

Vandaag overdag bijna niets gegeten (geen trek) en daarnet mn avondeten was toch net wat teveel: 200 gram sla en een broodje kipschnitzel kan ik eigenlijk niet meer aan Vooral die enorme zak sla. Maar wel redelijk gezond (ik eet gezond laatste dagen, maar ik val geen grammetje af. Daar baal ik wel van! Stilstaan op 62 is niet erg, dan is mn buik normaal, maar op 63 is dr net zo'n vetbobbel. En ik wil niet dat ik dit weekend er weer veel bijeet, want dan moet ik daarna nog veel meer moeite doen om het eraf te krijgen)

Nouja, uhm, tot zondag, dan lees ik de boel wel weer bij
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_53013769
Hey allemaal
pi_53023876
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 18:04 schreef Chicolate het volgende:

Vandaag overdag bijna niets gegeten (geen trek) en daarnet mn avondeten was toch net wat teveel: 200 gram sla en een broodje kipschnitzel kan ik eigenlijk niet meer aan Vooral die enorme zak sla. Maar wel redelijk gezond
sla is nou ook weer niet zó gezond hoor, er zit (bijna) geen vitamines in. Het is maagvulling, net als komkommer
pi_53024298
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 19:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hey allemaal
Hey! Waar was jij?
pi_53024834
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 09:52 schreef conleche het volgende:

[..]

Hey! Waar was jij?
Ik was het topic kwijt
Ben al een tijdje stabiel op 65.7
dat is dus officieel 2.7 er af.. nu nog 5.8 te gaan
  zaterdag 8 september 2007 @ 10:45:33 #94
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53024873
Goedemorgen ,

even uitgeslapen na de slechte nachten van afgelopen week (ja ja mensen, een scriptie schrijven kost heel wat uurtjes slaap). Vanavond naar de film (Mr. Brooks met Kevin Costner). Nu eerst even stofzuigen enzo, boodschappen doen... rustig aan vandaag .
Ik moet trouwens 9 oktober praktijkexamen voor rijbewijs B doen. Ben nu al gestresst .
Niet meer actief op Fok!
pi_53026573
Goedemiddag!
Net met kleding 60,5. Of het weg streef is weet ik nog niet, maar het is geen ochtendgewicht dus ik update morgen wel Verder niets hier...
Het mooi kotsende meisje.
  zaterdag 8 september 2007 @ 12:32:10 #96
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53026882
Ik ga dit weekend de 'feestelijke gebakken appelen' van Sonja Bakker (zie pagina 3 van receptenboek in OP) even uitproberen . Ben benieuwd. Heeft iemand dat al eens gehad?
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 8 september 2007 @ 12:46:40 #97
177846 colette
kloon van conleche
pi_53027159
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 12:32 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga dit weekend de 'feestelijke gebakken appelen' van Sonja Bakker (zie pagina 3 van receptenboek in OP) even uitproberen . Ben benieuwd. Heeft iemand dat al eens gehad?
Nee, ben heel benieuwd. Ik heb nog nooit een recept gelezen waarin iemand halvarine gebruikt om iets te bakken in de oven. Er zit veel water in en volgens mij gaat dat ontzettend spetteren in de oven. (om nog maar niet te spreken over de vieze smaak) en in welke zoetstof moet je het wentelen? In die poeder? Maar dat verliest bijna al z'n zoete smaak als je het verhit. Alleen vloeibare zoetstof kan je verhitten, maar als je daar iets doorheen wentelt wordt het extreem zoet. Als je het recept toch probeert, zou ik het met roomboter doen wat je van te voren zacht laat worden en er dan de vloeibare zoetstof al doorheen roert alvorens de appels ermee in te smeren. (wel iets meer cal. dan 96 dan Laat je weten hoe het was?
  zaterdag 8 september 2007 @ 14:11:46 #98
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53028743
Daar zat ik zelf ook al over na te denken idd , m.n. die vloeistof. Ik vraag me af of Sonja het zelf wel eens geprobeerd heeft . Ik laat het even zitten en wacht even tot iemand anders het geprobeerd heeft .
Niet meer actief op Fok!
pi_53032754
net les 10 gelopen van evy
maar net voordat ik daarmee wou beginnen heb ik met mijn hoofd tussen de deur gezeten (dont ask)
maar gelukkig verder geen last van
pi_53034484
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 17:52 schreef Miss_S het volgende:
net les 10 gelopen van evy
maar net voordat ik daarmee wou beginnen heb ik met mijn hoofd tussen de deur gezeten (dont ask)
maar gelukkig verder geen last van
Ik zal dan maar niets vragen, maar:

C'est affective, hein!!

(Dat zei mijn Franse bazin bij de film altijd als ze me "la Grosse" (het dikkerdje) noemde. Om de boel te verzachten. Het was een sekreet, maar ze doet nu wel de kostuums van de laatste 3 Harry Potter films en je kon ook wel erg met haar lachen)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')