Dat dus! Ik had dus gewoon het punt verdiendquote:Op donderdag 6 september 2007 12:21 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Je weet wel; keigaaf, onwijs leuk, megastoer, vet gaaf, retecool.
Maar dan in het Limburgs, verworden tot FOK!s
Die prijst toch geen fitness programma aan? Dat zou me tegenvallen!!!quote:
Lijkt me ook niet, maar die ogen zijn toch echt van Guido Weijers. Maar dat zal er wel niets mee te maken hebben.quote:Op donderdag 6 september 2007 13:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Die prijst toch geen fitness programma aan? Dat zou me tegenvallen!!!
quote:
quote:Op donderdag 6 september 2007 13:48 schreef ElizabethR het volgende:
Jezus, weer iemand van zijn voetstuk gevallen voor me...![]()
Nu wel!! *mompelt iets over te snel oordelen enzoquote:Op donderdag 6 september 2007 13:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Heb je op de link geklikt dan?
Shaunquote:Op donderdag 6 september 2007 14:00 schreef rdanjel het volgende:
shawn of the dead
Madmaster +1quote:Op donderdag 6 september 2007 14:09 schreef MadMaster het volgende:
Brian May, Roger Taylor en John Deacon (hoewel die niets meer met Queen doet).
Oke. Maar dat geldt voor mij dan gelukkig nog maar een paar deeltjesquote:Op donderdag 6 september 2007 13:56 schreef MadMaster het volgende:
Die Geschichte:
Ik moest vanwege een Duits bezoek hier vanmorgen aan dit stukje denken en bedacht dat dit een aardige vraag kon zijn, aangezien die 'Duitse Aerobic' van Guido Weijers behoorlijk bekend en populair is geworden en zelfs zijn doorbraak heeft betekend.
Maar als ik vraag wie heeft de Duitse Aerobics in Nederland bekend gemaakt, dan is het even F5'en en klaar.
Van Mark_V heb ik onlangs geleerd dat een vraag soms best wel iets gecompliceerder mag zijn dus daar kunnen jullie voortaan rekening mee houden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |