In de cel zouden ze beter af zijn dan in de buitenwereld.quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:03 schreef Commensaal het volgende:
Als die ouders echt verantwoordelijk zijn hoop ik dat ze lang de cel in gaan. Vooral vanwege die (als het waar is) huichelachtige aandachtstrekkerij. Die mensen zijn dan echt niet goed bij hun hoofd.
Mwah, ik acht dat boulevard-publiek in GB nog wel in staat zelfs in de onschuld te geloven als de Portugese rechter zich al over de twee heeft uitgesproken.quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:31 schreef Trancelocator het volgende:
In de cel zouden ze beter af zijn dan in de buitenwereld.
Het is inderdaad eerder gebeurd, en als ik agent was zouden de ouders ook zeker boven aan mijn lijstje staan. Het is misschien vreselijk, maar in zo'n onderzoek moet niemand het voordeel van de twijfel krijgen, zeker niet de nauw betrokkenen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:13 schreef deedeetee het volgende:
Hé he' d'r komt eindelijk schot in de zaak.....
En dat de ouders een rol spelen in de verdwijning zat er van meet af aan dik in toch![]()
Als de deal door Kate gevraagd zou zijn, zou ze natuurlijk gelijk gearresteerd zijn. Dat geloof ik dus echt niet.quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Net bij het nieuws, op 4 dacht ik, zeiden ze ook dat Kate zelf had aangegeven dat ze wel wilde praten als beloofd werd dat ze maar maximaal 2 jaar naar de gevangenis hoefde.
Schijnt niet echt duidelijk te zijn of de deal van de polícia afkomstig is of van Kate.
Verder over die gebroken nek. Dan bloedt er toch niks!! Wil er, na 25 dagen, bloed in een auto komen van dit kind, dan moeten er toch flinke verwondingen zijn, waardoor gestold bloed in de auto kan komen.
Dan ga je je afvragen of ze haar soms in stukken hebben gesneden. Pa is chirurg en ook moeder heeft tijdens haar studie leren snijden.
op het moment dat je ze gaat meppen, wek je de indruk dus dat ze gedrogeerd zijn, want ze worden blijkbaar niet 'normaal' wakker, dus doe je niets, je checkt de pols, alles goed en zegt dan tegen de aanwezigen, hotelmanager, personeel, politie, vrienden, de hele santekraam dat ze altijd al zulke vaste slapers zijn.quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:59 schreef voyeur het volgende:
[..]
Als de deal door Kate gevraagd zou zijn, zou ze natuurlijk gelijk gearresteerd zijn. Dat geloof ik dus echt niet.
Wat me overigens te binnenschoot en wat pleit tegen de slaappil theorie:
die tweeling sliep ook maar door en door ondanks al die zoekende en schreeuwende mensen. Dat wordt door veel mensen als een indicatie gezien dat de ouders het hele span een pilletje gegeven zouden hebben terwille van een leuke avond.
Prima idee, maar als je dan thuis komt en ontdekt dat een dochter overleden is, dan ga je toch gelijk die andere twee wekken. Je houdt ze onder de kraan, mept ze, whatever, maar je laat ze niet slapen. Het risico met drie dode kinderen te eindigen is zelfs voor een calculerend stel echt te groot.
Dat 'meppen' kon ook gewoon even de koude douche zijn en daar zou niemand wat van denken want het is vrij normaal dat je je kinderen wil checken in die paniek. Ze hadden een boel vrienden die de kinderen konden opvangen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:04 schreef milagro het volgende:
[..]
op het moment dat je ze gaat meppen, wek je de indruk dus dat ze gedrogeerd zijn, want ze worden blijkbaar niet 'normaal' wakker, dus doe je niets, je checkt de pols, alles goed en zegt dan tegen de aanwezigen, hotelmanager, personeel, politie, vrienden, de hele santekraam dat ze altijd al zulke vaste slapers zijn.
in de hektiek zal niemand daar in eerste of tweede of derde instantie iets bij denken, iedereen is op zoek naar Madeline, de andere twee liggen rustig ademhalend te slapen, dus ach... wel zo handig voor de dan ws wel ineens geregelde oppas, kunnen de ouders gaan zoeken
Laten we even uitgaan van het scenario dat Maddy is omgekomen door een ongeluk, door moeder veroorzaakt. Een tik, Maddy valt, drugs, whatever.quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:59 schreef voyeur het volgende:
Als de deal door Kate gevraagd zou zijn, zou ze natuurlijk gelijk gearresteerd zijn. Dat geloof ik dus echt niet.
een kind wordt zodra je het oppakt wakker of dan toch na wat gepluk en getrek en geroep, 2 kinderen die niet wakker willen worden ondanks oppakken en tikjes in het gezicht, dat is opmerkelijk, die aandacht wil je niet.quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:32 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dat 'meppen' kon ook gewoon even de koude douche zijn en daar zou niemand wat van denken want het is vrij normaal dat je je kinderen wil checken in die paniek. Ze hadden een boel vrienden die de kinderen konden opvangen.
Te koelbloedig gedacht en medisch niet correct. Ademen is geen bewijs dat je geen overdosis hebt toegediend en als arts wisten ze dat.
Kan me je hele verhaal voorstellen, maar dan nog zou de politie Kate arresteren omdat het een de facto bekentenis zou zijn.quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Laten we even uitgaan van het scenario dat Maddy is omgekomen door een ongeluk, door moeder veroorzaakt. Een tik, Maddy valt, drugs, whatever.
Milagro gaf al eerder aan dat Kate soms naar haar man kijkt alsof ze elk moment een klap verwacht.
Oftewel, dat zou betekenen dat ze behoorlijk onder de plak van haar man zit.
Dus, stel dat er een ongeluk gebeurd is en Kate wil een ziekenauto, politie bellen of zo, dan kan het best zijn dat haar man heeft besloten eerst eens even na te denken. Carriere, jonge kinderen enz.... gooi je niet zomaar weg. Wellicht heeft hij besloten dat het lichaam weg moest en hebben ze toen samen het ontvoeringsverhaal verzonnen. Kate durft niet tegen haar man in te gaan en gaat er in mee.
Dan zou het best kunnen verklaren waarom Kate om een dergelijke deal zou kunnen vragen.
Zij ziet zichzelf namelijk alleen verantwoordelijk voor het ongeluk. Als het aan haar lag, was ze meteen naar de politie gestapt. Haar man heeft haar hiervan weerhouden.
Kan het me wel voorstellen.
Dit scenario komt, m.i. ook overeen met de gelaten uitdrukking van Kate.
uhm nee.quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:27 schreef voyeur het volgende:
[..]
Kan me je hele verhaal voorstellen, maar dan nog zou de politie Kate arresteren omdat het een de facto bekentenis zou zijn.
Ik snap je redenering wel, maar hij is te koelbloedig. Als medici wisten ze dat ademen niets garandeerde dus de kans was groot dat ze nog twee kinderen zouden verliezen. Geen mens durft dat risico te nemen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:36 schreef milagro het volgende:
[..]
een kind wordt zodra je het oppakt wakker of dan toch na wat gepluk en getrek en geroep, 2 kinderen die niet wakker willen worden ondanks oppakken en tikjes in het gezicht, dat is opmerkelijk, die aandacht wil je niet.
dus laat je ze slapen nadat je als artsen zijnde gechecked hebt of met hen alles wel okay is (voordat je hulp gaat halen inzake verdwenen dochter) en laat ze lekker slapen, om dan als de vrienden, hotelpersoneel, en later de politie verschijnt het smoesje vd vaste slapers op te hangen.
niet zo vreemd, hoor, om ouders dan op hun woord te geloven dat met de 2 kleintjes alles goed is, ze zijn net hun kind kwijt en dat heeft prioriteit, dus schenk je geen aandacht aan ogenschijnlijk normaal slapende kindjes en neem je van hen aan dat ze lekker laten slapen op dit moment het beste is.
zo raar is dat allemaal niet, er was geen enkele aanleiding om te denken dat die kids gedrogeerd zouden zijn immers.
er was een kind ontvoerd door een pedo, daar was iedereen mee bezig, niet met 2 rustig slapende kindjes die door hun ouders niet wakker gemaakt werden of mochten worden.
http://news.sky.com/skynews/article/0,,91210-1283278,00.htmlquote:Gerry McCann has been declared an arguido, or formal suspect, by police investigating the disappearance of his daughter Madeleine, his lawyer Carlos Pinto de Abreu has said.
je mist totaal het punt.quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:31 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik snap je redenering wel, maar hij is te koelbloedig. Als medici wisten ze dat ademen niets garandeerde dus de kans was groot dat ze nog twee kinderen zouden verliezen. Geen mens durft dat risico te nemen.
Verder is het ook vanuit het oogpunt van extreem calculerende mensen onlogisch. Die zo vast slapende kinderen hebben juist tot al die geruchten geleid dus dat is niet slim en als een van de jongere kinderen die nacht in problemen was geraakt was gelijk duidelijk geweest dat er iets raars aan de hand was geweest. Dus wek je ze juist.
Nee, geen slaapmiddelen volgens mij. Misschien het lastige kind een beetje hard door elkaar gerammeld?
quote:Gerry McCann has been declared an arguido, or formal suspect, by police investigating the disappearance of his daughter Madeleine, his lawyer Carlos Pinto de Abreu has said.
Both the parents of missing Madeleine McCann are now formal suspects in her disappearance.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |