Ach, sommige mensen zijn ook gewoon niet zo fotogeniek en/of filmgeniek. Heeft imo ook Enrique Iglesias en Ricky Martin ook. Staan nooit goed op foto's en doen niets in clips, maar bij een interview ofzo zijn zo toch ineens een stuk leuker.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:00 schreef BobbyB het volgende:
In het echt vind ik haar veel knapper eigenlijk. Tenminste toen in paradiso vond ik haar er iets anders uit zien als op foto's of video's.
Typisch Q music om even vier maanden achter te lopen minimaal.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:01 schreef Seventees het volgende:
Q music draait 'This is the life' grijs momenteel
Mooi nummer. Aparte stem.
Om TMF, MTV en alle andere radiozenders niet te vergeten.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:01 schreef Seventees het volgende:
Q music draait 'This is the life' grijs momenteel
Mooi nummer. Aparte stem.
quote:Het ziet er naar uit dat This is the life van Amy MacDonald de #1 van het jaar 2008 zal worden in het jaaroverzicht van de Top 40. De single staat inmiddels 18 weken genoteerd en blijft deze week op #5 hangen. Met de 625 behaalde punten staat de single vooralsnog op #4 in de voorlopige jaarlijst over 2008, maar als de plaat volgende week op #14 of hoger staat, is het de nieuwe koploper in de jaarlijst en op weg om nog flink wat punten erbij te sprokkelen.
Ze draaien het ook al 4 maanden ofzo hoor.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Typisch Q music om even vier maanden achter te lopen minimaal.
Mr. Rock & Roll krijgt een jaar later dus een tweede kans.quote:Platina voor Amy Macdonald
BIDDINGHUIZEN - De Schotse zangeres Amy Macdonald krijgt vrijdagmiddag een platina plaat voor haar debuutalbum This Is The Life. Ze ontvangt de plaat op het driedaagse muziekfestival Lowlands waar ze vrijdag ook een optreden geeft. Dat heeft platenmaatschappij Universal bekendgemaakt.
Macdonald doet het goed op Nederlandse festivals. Eerder dit jaar stond ze op Pinkpop. Toen ontving ze een gouden plaat voor haar cd. Voor platina moet een artiest in Nederland 60.000 exemplaren van een album hebben verkocht. De zangeres stond vijf weken lang op nummer één in de Single Top 100 met haar single This Is The Life. Na Lowlands komt de nieuwe single Mr. Rock & Roll uit.
Op 17 oktober is ze ook nog te zien in de Melkweg in Amsterdam, dat concert is al uitverkocht.
De zaal gaat open om 19.30 uur, het voorprogramma is van Jim Bianco (ik gok er op dat dat rond 20.30 uur begint), tel er een uurtje bij op voor dat optreden en het ombouwen van het podium en zo rond 21.30 zal Amy het podium opkomen, verwacht ik...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:13 schreef Buitendam het volgende:
Weet iemand tot hoe laat het concert duurt? Het begint om half 9, zit daar ook nog een voorprogramma bij?
* Sneeuwvlok checkt foboquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zwaai even naar me als je er bent...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |