Inderdaad erg goed!quote:
Indeed! Stonden een gozer of 3 voor me van een jaar of 35 die precies hetzelfde deden, stikirritant!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:42 schreef MadMaster het volgende:
Was gisteren ook in de Melkweg en hoewel het optreden van Amy op zich prima was, heb ik me dood lopen irriteren aan allerlei personen die het nodig vonden om de dagelijkse dingen van het leven te gaan bespreken tijdens het concert. Ik begrijp absoluut niet waarom dat soort mensen een kaartje kopen, misschien om later te kunnen zeggen dat ze er bij waren
En daarnaast een tip voor Amy zelf (mocht ze hier meelezen): Je zag er schitterend uit in je Schotse ruitje, maar met de X-benen die je hebt zou ik volgende keer weer lekker een spijkerbroek en All Stars of zo aantrekken i.p.v. een jurkje en hakken...
Gelukkig geen last van gehad. Maar dat zullen wel dezelfde soort mensen die in de bioscoop hele gesprekken zitten te houden. Op een gegeven moment stonden er wel ineens een stel van die typische 14 jarige breezersletten naast me die het nodig vonden ontzettend veel kabaal te maken en tegen iedereen aan te duwen, maar dat was gelukkig bijna op het einde.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:42 schreef MadMaster het volgende:
Was gisteren ook in de Melkweg en hoewel het optreden van Amy op zich prima was, heb ik me dood lopen irriteren aan allerlei personen die het nodig vonden om de dagelijkse dingen van het leven te gaan bespreken tijdens het concert. Ik begrijp absoluut niet waarom dat soort mensen een kaartje kopen, misschien om later te kunnen zeggen dat ze er bij waren
quote:En daarnaast een tip voor Amy zelf (mocht ze hier meelezen): Je zag er schitterend uit in je Schotse ruitje, maar met de X-benen die je hebt zou ik volgende keer weer lekker een spijkerbroek en All Stars of zo aantrekken i.p.v. een jurkje en hakken...
Ik stond op het balkon tegenover het podium en het geluid was daar sowieso niet al te best.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gelukkig geen last van gehad. Maar dat zullen wel dezelfde soort mensen die in de bioscoop hele gesprekken zitten te houden. Op een gegeven moment stonden er wel ineens een stel van die typische 14 jarige breezersletten naast me die het nodig vonden ontzettend veel kabaal te maken en tegen iedereen aan te duwen, maar dat was gelukkig bijna op het einde.
[..]
Naja, ik heb me er niet aan geërgerd.
Dan is het inderdaad knap irritant.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik stond op het balkon tegenover het podium en het geluid was daar sowieso niet al te best.
Haha nou ik heb het helemaal niet opgemerkt eigenlijkquote:Het viel ons alleen allebei op dat ze behoorlijk wankel stond op die pumps, waardoor ze haar beide voeten naar binnen draaide en het dus net leek of ze enorme X-benen had.
Maar als Amy een avondje met mij wil stappen in haar jurkje en op haar pumps, dan zeg ik helemaal niets over haar houding in die kleding...
Ik stond ook op dat balkon, waar stond je precies?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik stond op het balkon tegenover het podium en het geluid was daar sowieso niet al te best.
Het viel ons alleen allebei op dat ze behoorlijk wankel stond op die pumps, waardoor ze haar beide voeten naar binnen draaide en het dus net leek of ze enorme X-benen had.
Maar als Amy een avondje met mij wil stappen in haar jurkje en op haar pumps, dan zeg ik helemaal niets over haar houding in die kleding...
Helemaal achteraan op het hoogste schavotje, leunend tegen het hekje bij de achterste muur...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik stond ook op dat balkon, waar stond je precies?
Oehh heeft iemand daar opnames van gemaakt !? Kan op youtube niks vinden...quote:
Nog geen Next Big Thing.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:08 schreef BobbyB het volgende:
Maandag word de Deluxe editie van This is the Life gereleased met een extra CD met nieuwe singles en live versies.
1. This Is The Life (Acoustic Version)
2. This Much Is True
3. Somebody New
4. Footballer's Wife (Live From Glasgow Barrowlands)
5. Fairy Tale Of New York (Live From Glasgow Barrowlands)
6. Mr. Brightside (Live From Glasgow Barrowlands)
7. Mr Rock & Roll (Live From Glasgow Barrowlands)
8. Rock Bottom
9. The Road To Home (Plus Secret Track Caledonia)
Denk dat ze die voor het volgende album bewaard.quote:
Eens wat betreft de locatie! Ze had beter een aantal dagen Paradiso kunnen boeken.quote:Op woensdag 12 november 2008 08:47 schreef Retarded het volgende:
concert was cooltoch zijn dit soort dingen op een kleinere locatie leuker, maar ook in een grotere zaal kan Amy goed entertainen! Vind de opening altijd zo lekker, upbeat intro van Poison Prince...
verder Jeff Buckly nog even voorbij gekomen, wat ze best aardig deed!
Meer van hetzelfde vind ik niet erg. Juist niet. Haar vorige plaat beviel me erg goed, dus liever gaat ze op die manier verder en niet zoals Gabriella Cilmi met iets heel anders komen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:50 schreef Modus het volgende:
Gisteren voor het eerst gehoord, weinig van blijven hangen eik. Nieuwe album wordt vast meer-van-hetzelfde ben ik bang..
Is ze ook.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Lijkt wel alsof ze veel is afgevallen op de foto
Ik ook wel, maar meteen anorexia roepen is wel erg overdreven.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:22 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen.
Ik zie liever deze verschijning...
Laat ik het dan zo zeggen, ik vind 'r er niet echt gezond uitzien...quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar meteen anorexia roepen is wel erg overdreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |