Ik zie het alleen nergens op de site staan. Kijk ik nu zo slecht, of verstoppen ze het gewoon goed?quote:Op maandag 3 maart 2008 20:20 schreef I-con het volgende:
Voor iedereen die (net als ik) geen kaartje hebben kunnen bemachtigen. Fabchannel.com zend het concert nu live uit.
Ik was ook al aan het zoeken jaquote:Op maandag 3 maart 2008 20:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zie het alleen nergens op de site staan. Kijk ik nu zo slecht, of verstoppen ze het gewoon goed?
Ja, maar dat is iets anders dan live uitzenden. Dat doet Fabchannel ook.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:13 schreef I-con het volgende:
Het staat onder Concerts en dan pending.
Met een beetje mazzel is het concert binnen een week online zodra de platenmaatschappij de boel heeft goedgekeurd.
Het was net live, het is 10 voor 9 afgelopen.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, maar dat is iets anders dan live uitzenden. Dat doet Fabchannel ook.
Inclusief toffe accent?quote:Op maandag 3 maart 2008 21:17 schreef morgane het volgende:
Echt een ontzettend goed (en verslavend) nummer! Kan 'm nu bijna op gitaar (+ zang) dus misschien binnenkort op Youtube
Jepquote:
Ik ga er waarschijnlijk een jaar studerenquote:Op maandag 3 maart 2008 21:37 schreef TheSorrow het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar jouw versie!
Ik ben ook dol op accenten nadoen, ik wil naar Engeland, alleen al voor het accentomg
Concert was inderdaad super!! Heb me nog nooit zo vermaakt eigenlijk en het was (helaas) ook zo voorbij. Wel jammer dat ze "A Wish for Something More" niet deed, maar we hebben we een nieuw nummer mogen horen!!quote:
Beetje karig.quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:50 schreef Remzz het volgende:
5 nummers van het concert staan inmiddels op fabchannel.com
Dat dusquote:Op woensdag 16 april 2008 18:10 schreef SCH het volgende:
Ik heb de nieuwe cd al 34.567 keer gedraaid. Kan er maar geen genoeg van krijgen.
Fuck Duffy. Fuck Adele. Fuck Amy.
Amy it is![]()
Dat bleek natuurlijk weer ijdele hoop.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:48 schreef Modus het volgende:
En please dear God, laat het niet opgepikt worden door de 3FMs/538s/Qs van deze wereld.
Learn to torrent! <- zo snel als je het album gekocht hebt natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:30 schreef vencodark het volgende:
Dankzij radio 2 deze zangeres een paar maanden terug leren kennen. Die promote haar album rond het nieuwe jaar. Ze draaide Footballers Wife en dat vind ik echt een geweldig mooi nummer. Hakte er gelijk in. Ook This is the life vind ik heel goed.Heb haar nummers gedownload
want vindt de prijs van ¤ 20 euro gemiddeld wel beetje veel voor slechts 12 nummers. Ik wacht dus nog ff tot het wat meer is afgeprijst. Zag dat er nu al 5 euro af waren dus misschien iets voor mijn verjaardag om te vragen.
Had eerst maar 4 nummer kunnen vinden maar zojuist nog een paar nummers gedownload. Youth of Today is ook wel heel mooi.
Klasse voor deze zangeres.
Inderdaad. This is the Life wordt al aardig kapot gedraaid.quote:
20 euro? Heb hem meer dan een half jaar voor nog geen 11 euro gekocht bij de Media Markt.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:30 schreef vencodark het volgende:
Dankzij radio 2 deze zangeres een paar maanden terug leren kennen. Die promote haar album rond het nieuwe jaar. Ze draaide Footballers Wife en dat vind ik echt een geweldig mooi nummer. Hakte er gelijk in. Ook This is the life vind ik heel goed.Heb haar nummers gedownload
want vindt de prijs van ¤ 20 euro gemiddeld wel beetje veel voor slechts 12 nummers. Ik wacht dus nog ff tot het wat meer is afgeprijst. Zag dat er nu al 5 euro af waren dus misschien iets voor mijn verjaardag om te vragen.
Had eerst maar 4 nummer kunnen vinden maar zojuist nog een paar nummers gedownload. Youth of Today is ook wel heel mooi.
Klasse voor deze zangeres.
Oh, das een goeie,bij Mediamarkt heb ik nooit gekeken.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. This is the Life wordt al aardig kapot gedraaid.![]()
[..]
20 euro? Heb hem meer dan een half jaar voor nog geen 11 euro gekocht bij de Media Markt.Gooien ze de prijs dan zo omhoog als de populariteit groter wordt?
Vind je? Ik vind This is the Life echt zo'n nummer wat je niet vaak genoeg kan horenquote:Op maandag 5 mei 2008 22:13 schreef BobbyB het volgende:
Inderdaad. This is the Life wordt al aardig kapot gedraaid.![]()
Mwa, ik vond This is the Life al 1 van de mindere nummers, en nu vind ik hem aardig irritant. Maar dat is met meer nummers die kapot zijn gedraaid op de radio.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:18 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind This is the Life echt zo'n nummer wat je niet vaak genoeg kan horen
Want de rest van Nederland mag niet vrolijk zijn?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:15 schreef SCH het volgende:
Ik heb zelden zo vaak een cd gedraaid - het gaat niet vervelen, kan er niet genoeg van krijgen, wordt er altijd weer vrolijjk van. Wel kut dat heel Nederland dat heeft
Omdat ik haar eerst had ontdekt. Net als dat ik als eerste U2 en Bruce Springsteen had ontdektquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Want de rest van Nederland mag niet vrolijk zijn?
Ik zal er voortaan rekening meehouden als ik een nummer tof vindquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat ik haar eerst had ontdekt. Net als dat ik als eerste U2 en Bruce Springsteen had ontdekt
Ja, gaan we eerst toestemming aan SCH vragen of we er naar mogen luisteren. Wellicht dat het na betaling wel mag.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik zal er voortaan rekening meehouden als ik een nummer tof vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |