Ik zie het alleen nergens op de site staan. Kijk ik nu zo slecht, of verstoppen ze het gewoon goed?quote:Op maandag 3 maart 2008 20:20 schreef I-con het volgende:
Voor iedereen die (net als ik) geen kaartje hebben kunnen bemachtigen. Fabchannel.com zend het concert nu live uit.
Ik was ook al aan het zoeken jaquote:Op maandag 3 maart 2008 20:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zie het alleen nergens op de site staan. Kijk ik nu zo slecht, of verstoppen ze het gewoon goed?
Ja, maar dat is iets anders dan live uitzenden. Dat doet Fabchannel ook.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:13 schreef I-con het volgende:
Het staat onder Concerts en dan pending.
Met een beetje mazzel is het concert binnen een week online zodra de platenmaatschappij de boel heeft goedgekeurd.
Het was net live, het is 10 voor 9 afgelopen.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, maar dat is iets anders dan live uitzenden. Dat doet Fabchannel ook.
Inclusief toffe accent?quote:Op maandag 3 maart 2008 21:17 schreef morgane het volgende:
Echt een ontzettend goed (en verslavend) nummer! Kan 'm nu bijna op gitaar (+ zang) dus misschien binnenkort op Youtube
Jepquote:
Ik ga er waarschijnlijk een jaar studerenquote:Op maandag 3 maart 2008 21:37 schreef TheSorrow het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar jouw versie!
Ik ben ook dol op accenten nadoen, ik wil naar Engeland, alleen al voor het accentomg
Concert was inderdaad super!! Heb me nog nooit zo vermaakt eigenlijk en het was (helaas) ook zo voorbij. Wel jammer dat ze "A Wish for Something More" niet deed, maar we hebben we een nieuw nummer mogen horen!!quote:
Beetje karig.quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:50 schreef Remzz het volgende:
5 nummers van het concert staan inmiddels op fabchannel.com
Dat dusquote:Op woensdag 16 april 2008 18:10 schreef SCH het volgende:
Ik heb de nieuwe cd al 34.567 keer gedraaid. Kan er maar geen genoeg van krijgen.
Fuck Duffy. Fuck Adele. Fuck Amy.
Amy it is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |