Mooi, dan kan je hem gelijk sticky maken.quote:Op woensdag 5 september 2007 15:05 schreef Emel het volgende:
Dankje! Ik heb er echt zin in
donequote:Op woensdag 5 september 2007 15:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mooi, dan kan je hem gelijk sticky maken.![]()
Thanks!!quote:Op woensdag 5 september 2007 15:40 schreef Nosh het volgende:
Emel, succes wel!
En dank! Het was erg, erg tof om te doen..
Goeie!quote:Op woensdag 5 september 2007 15:38 schreef Copycat het volgende:
Oh ja!
Nosh! Bedankt voor je goede R&P zorgen!
quote:Op woensdag 5 september 2007 15:35 schreef Wolkje het volgende:
Veel plezier in het blauw!
Wat heb je trouwens mooie spreuken in je fotoboek staan
quote:Op woensdag 5 september 2007 17:11 schreef Burdie het volgende:
Trouwens, wie heb je moeten likken voor dit baantje?
En ga je ons nu verblijden met boekjeswijsheden?
Hoho! Emel is een oudgediende op R&P.quote:Op woensdag 5 september 2007 17:06 schreef Burdie het volgende:
Ha, weer een niet-R&P-er als mod.
Godallemachtig, wat ben jij een zuur, zuur meisjequote:Op woensdag 5 september 2007 17:06 schreef Burdie het volgende:
Ha, weer een niet-R&P-er als mod. Nog een Turkse ook, benieuwd wat dat gaat opleveren. (Nog even en de Turken nemen heel fok over!!!)
Anyhow, succes Emel.
Ben benieuwd wat jouw inbreng zal zijn.
En Nosh... nouja, dat vertel ik je wel een keertje privé.
Was cosmic-v dat ook niet?quote:Op woensdag 5 september 2007 18:15 schreef Moonah het volgende:
[..]
Hoho! Emel is een oudgediende op R&P.
quote:Op woensdag 5 september 2007 19:09 schreef crossover het volgende:
Bedankt Emel en veel plezier Nosh!
quote:Op woensdag 5 september 2007 20:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Was cosmic-v dat ook niet?. En Prrrr?
Prima keuze dus!quote:Op woensdag 5 september 2007 19:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Emel zit al 7 jaar op FOK!, is kinderpsychologe, is stabiel, en oh god ja, Turks! Nu gaan we alle TT's in het Turks zetten en heel vaak 'wollah!' roepen in de slotjes, gewoon voor de fun of it.
Eerlijk? Ik heb er niets voor hoeven te doenquote:Op woensdag 5 september 2007 17:11 schreef Burdie het volgende:
Trouwens, wie heb je moeten likken voor dit baantje?
En ga je ons nu verblijden met boekjeswijsheden?
quote:Op woensdag 5 september 2007 19:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Godallemachtig, wat ben jij een zuur, zuur meisje.
Emel zit al 7 jaar op FOK!, is kinderpsychologe, is stabiel, en oh god ja, Turks! Nu gaan we alle TT's in het Turks zetten en heel vaak 'wollah!' roepen in de slotjes, gewoon voor de fun of it.
Daarom hebben ze mij dus gevraagdquote:Op woensdag 5 september 2007 17:06 schreef Burdie het volgende:
Ha, weer een niet-R&P-er als mod. Nog een Turkse ook, benieuwd wat dat gaat opleveren. (Nog even en de Turken nemen heel fok over!!!)
Anyhow, succes Emel.
Ben benieuwd wat jouw inbreng zal zijn.
En Nosh... nouja, dat vertel ik je wel een keertje privé.
Aahquote:Op donderdag 6 september 2007 13:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Succes Emel
Ik dacht al een keer een tijdje terug dat jij hier als mod goed op de plek zou zijnNiet wetende dat het ooit zou gebeuren.
DarkElf!!quote:Op donderdag 6 september 2007 13:39 schreef DarkElf het volgende:
Succes en veel plezier!Gaat vast helemaal goedkomen
En Nosh, thenks voor modden, en veel plezier verder!
Thanks, Selimquote:Op donderdag 6 september 2007 03:24 schreef zarGon het volgende:
Emel,.
Veel succes meid, Allah yardimcin olsun. Veel plaisier ende vermaeck.
Nosh, bedankt.
Moonahquote:Op woensdag 5 september 2007 18:15 schreef Moonah het volgende:
[..]
Hoho! Emel is een oudgediende op R&P.
Goede keus! Leuk dat je wilt modden Emel. Succes en veel plezier!
Dag Nosh!![]()
Ik kom niet veel meer in R&P, maar ik geloof dat je wel een oké modje was!
quote:Op woensdag 5 september 2007 19:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ex collega van Gabberheadquote:Op woensdag 5 september 2007 20:48 schreef Litpho het volgende:
Bedankt Nosh voor alle moeite, en welkom Emel, vriendinnetje van excollega. Veel succes.
Yo meid, ik maakte een grapje; iedereen is zo positief. Nieuwe mods horen sceptisch ontvangen te worden, vooral in R&Pquote:Op woensdag 5 september 2007 19:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat lief zegquote:Op donderdag 6 september 2007 16:13 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik geloof blindelings en vol overtuiging dat Emel een goede vervanging is
Wilde al een centraal topic openen hier. " Vraag Emel om raad". Maar dat is een beetje overdreven
Dankje!!!quote:
Nouquote:Op woensdag 5 september 2007 15:35 schreef Wolkje het volgende:
Veel plezier in het blauw!
Wat heb je trouwens mooie spreuken in je fotoboek staan
Waarom kom ik jou overal tegen?quote:
Emel weet raad en staat 24/7 paraatquote:
Het wil ook niet echt opvallen, met dat blauwe kleurtje dat stug aanhoudt.quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:12 schreef MNR het volgende:
Ah... ik zie nu net pas dat je ermee stop Nosh.. jammer.
Veel succes met de studie!
Het gore lef, relatieadvies door een hoofddoekje.quote:
Hey, jij bent helemaal zwart? KLB ook niet meer?quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:43 schreef Nosh het volgende:
Het gore lef, relatieadvies door een hoofddoekje..
Ik was al gestopt met KLB toen die twee wel érg veel tijd gingen opeisen, hon.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hey, jij bent helemaal zwart? KLB ook niet meer?
Of loop ik achter de feiten aan te zwalken...
quote:
Beetje t schoonmakers idee... Niet betaald krijgen voor kut werkquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Een moslima zelfs. En dat terwijl dat tuig onderdrukt hoort te zijn. Tóch pikken we jullie baantjes in!
dat heb ik ookquote:Op donderdag 20 september 2007 13:07 schreef Aneurism het volgende:
Vind wel dat een mod minimaal een fotoboek hoort te hebben!
Jaquote:
Fijn dat het goed met je gaatquote:Op dinsdag 11 september 2007 07:51 schreef berney het volgende:
Emel!!
Wat een goeie keuze.
Ik wilde je pmen maar dorst niet goed. ik heb me laten testen en heb ptss. krijg dubbele dosis medicijnen en dat gaat goed!!
Over een tijdje als ik 'stabiel' ben zeg maar dan krijg ik therapie. rmd ofzo dat ken je vast wel.
Succes met modden hier.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:22 schreef Abbadon het volgende:
gefeli, Emel
ik heb eigenlijk zin om een sarcastische opmerking te maken, maar uit respect en liefde doe ik het vandaag eens niet
je weet waar je me kan vindenquote:
Aah zusjequote:
Komt goedquote:
haha..het lukt allemaal nog wel hoorquote:Op maandag 24 september 2007 13:26 schreef zarGon het volgende:
Houd jij het nog vol of heb je al zin in collectieve automutilatie?.
Jij geniet zeker van al die verhalen, geen beter vermaak dan leedvermaak!quote:Op maandag 24 september 2007 13:34 schreef Emel het volgende:
[..]
haha..het lukt allemaal nog wel hoorMerhaba Selim
![]()
Volgens mij zijn Mer en Emel alles behalve pinguins. "Wat bereik je daarmee?!quote:Op maandag 24 september 2007 13:49 schreef tonks het volgende:
Zoek nog een moslim kunnen we meiden van halal grapjes maken
Ik vind zeker leuk om te moddenquote:Op maandag 24 september 2007 13:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij geniet zeker van al die verhalen, geen beter vermaak dan leedvermaak!
Merhaba. Nasilsin?
Kusje Emel..
quote:Op maandag 24 september 2007 14:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Mer en Emel alles behalve pinguins. "Wat bereik je daarmee?!!."
.
Mod mij ook eens, hihi,quote:Op maandag 24 september 2007 14:31 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik vind zeker leuk om te modden![]()
Met mij gaat goed. Pas terug uit Turkije nogHoe gaat het met jou?
Ik mis je in het Turkentopic. Kom eens daarheen![]()
gedraag jequote:Op maandag 24 september 2007 16:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mod mij ook eens, hihi,. (
. ) Of mag ik eens een keertje,
.
Zeg, dat je blauw bent, betekent niet dat je met bevelen kan strooien, hoor je me? Jij ondergeschikte Turkse vrouw,!,
!,
!.
Zeg zeg, jullie zijn toch niet een of andere Turkse coup aan het bekokstoven, hè?quote:
Neeuh, ik was hem aan het bedreigenquote:Op maandag 24 september 2007 16:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zeg zeg, jullie zijn toch niet een of andere Turkse coup aan het bekokstoven, hè?
Dan is het goed. Van al die baklava en köfte groei ik alleen maar dicht.quote:
Ik wacht gewoon totdat je thuis komt. Even een makeover geven en je echt blauw maken,quote:Op maandag 24 september 2007 16:48 schreef Emel het volgende:
[..]
Neeuh, ik was hem aan het bedreigen![]()
Oeh dat is nou lekker allemaalquote:Op maandag 24 september 2007 16:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan is het goed. Van al die baklava en köfte groei ik alleen maar dicht.
blauwe oogschaduw?quote:Op maandag 24 september 2007 16:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon totdat je thuis komt. Even een makeover geven en je echt blauw maken,.
Gaat deze op slot, open ik een nieuwe, maak jij die stickie.quote:Op maandag 24 september 2007 16:58 schreef Emel het volgende:
[..]
dit wordt een slowchat zoMensen, we hebben een Turkentopic
![]()
Niet te bont maken, popje.quote:Op maandag 24 september 2007 17:00 schreef Emel het volgende:
[..]
blauwe oogschaduw?wat een schat ben je ook
![]()
Wil je dat ik als mod. ontslagen word?quote:Op maandag 24 september 2007 17:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gaat deze op slot, open ik een nieuwe, maak jij die stickie.
Je wilt geen dode schattige Turk op je geweten hebben, toch?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |