Nouquote:Op woensdag 5 september 2007 15:35 schreef Wolkje het volgende:
Veel plezier in het blauw!
Wat heb je trouwens mooie spreuken in je fotoboek staan
Waarom kom ik jou overal tegen?quote:
Emel weet raad en staat 24/7 paraatquote:
Het wil ook niet echt opvallen, met dat blauwe kleurtje dat stug aanhoudt.quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:12 schreef MNR het volgende:
Ah... ik zie nu net pas dat je ermee stop Nosh.. jammer.
Veel succes met de studie!
Het gore lef, relatieadvies door een hoofddoekje.quote:
Hey, jij bent helemaal zwart? KLB ook niet meer?quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:43 schreef Nosh het volgende:
Het gore lef, relatieadvies door een hoofddoekje..
Ik was al gestopt met KLB toen die twee wel érg veel tijd gingen opeisen, hon.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hey, jij bent helemaal zwart? KLB ook niet meer?
Of loop ik achter de feiten aan te zwalken...
quote:
Beetje t schoonmakers idee... Niet betaald krijgen voor kut werkquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Een moslima zelfs. En dat terwijl dat tuig onderdrukt hoort te zijn. Tóch pikken we jullie baantjes in!
dat heb ik ookquote:Op donderdag 20 september 2007 13:07 schreef Aneurism het volgende:
Vind wel dat een mod minimaal een fotoboek hoort te hebben!
Jaquote:
Fijn dat het goed met je gaatquote:Op dinsdag 11 september 2007 07:51 schreef berney het volgende:
Emel!!
Wat een goeie keuze.
Ik wilde je pmen maar dorst niet goed. ik heb me laten testen en heb ptss. krijg dubbele dosis medicijnen en dat gaat goed!!
Over een tijdje als ik 'stabiel' ben zeg maar dan krijg ik therapie. rmd ofzo dat ken je vast wel.
Succes met modden hier.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:22 schreef Abbadon het volgende:
gefeli, Emel
ik heb eigenlijk zin om een sarcastische opmerking te maken, maar uit respect en liefde doe ik het vandaag eens niet
je weet waar je me kan vindenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |