Jazekers. Heb zijn bekendse 'an essay on the priciple of population' hier nog in de kast staan...toch maar eens aan beginnen.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:22 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Malthus
Groter niet, Tilburg is een van de grootste steden van het land.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:24 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Groter, leuker, gezelliger, mooier. Wat je maar wilt.![]()
Dat weet ik niet, ik weet wel dat ik zeer plezierig in Breda heb gewoond, in tegenstelling tot in Tilburgquote:Op donderdag 6 september 2007 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
Ik las laatst ergens dat Breda de meeste cafés van Nederland heeft, kan dat kloppen?
Per vierkante meter ja....quote:Op donderdag 6 september 2007 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
Ik las laatst ergens dat Breda de meeste cafés van Nederland heeft, kan dat kloppen?
Nog zo'n stad waar ik voor geen goud zou willen wonen. Hoe mooi het centrum dan ook moge zijn.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:31 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Amsterdam heeft nog steeds de meeste kroegen
ATuin-hek+1quote:Op donderdag 6 september 2007 00:30 schreef ATuin-hek het volgende:
KLM?
Ik hoef sowieso niet in een stadquote:Op donderdag 6 september 2007 00:33 schreef ElizabethR het volgende:
Nog zo'n stad waar ik voor geen goud zou willen wonen. Hoe mooi het centrum dan ook moge zijn.
quote:Op donderdag 6 september 2007 00:36 schreef ATuin-hek het volgende:
Wat is het proteoom van een organisme?
Hangt van de stad af. In een rustige buitenwijk van een stad woon je beter dan in een dorp vind ik; wel de rust van weiland en bos om je heen, maar ook binnen 15 minuten in de stad.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik hoef sowieso niet in een stad![]()
Als ik ooit ga verhuizen is het naar Amsterdam.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:33 schreef ElizabethR het volgende:
Nog zo'n stad waar ik voor geen goud zou willen wonen. Hoe mooi het centrum dan ook moge zijn.
Ik wist niet dat de naam KLM er nog aan hing, over een paar jaar is die zeker weg.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:36 schreef MREn het volgende:
Even voor de goede orde: KLM en Air France bestaan niet meer, Air France-KLM is dus het goede antwoord.
Utrechtquote:Op donderdag 6 september 2007 00:38 schreef broer het volgende:
Als ik ooit ga verhuizen is het naar Amsterdam.
Nou ja, of Utrecht. Dat kan ook nog net.
Jouw vraag blijft staan , mijn antwoord was niet goedquote:Op donderdag 6 september 2007 00:40 schreef ATuin-hek het volgende:
Blijft mijn vraag staan of gaat het punt toch naar qonmann? Vind ik ook goed.
Nee, niet waar... KLM en Air France zijn samen een bedrijf maar twee uchtvaartmaatschappijen. Wat dat betreft zijn ze nog steeds apart.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:36 schreef MREn het volgende:
Even voor de goede orde: KLM en Air France bestaan niet meer, Air France-KLM is dus het goede antwoord.
Wil ik ook niet. Maar áls...quote:Op donderdag 6 september 2007 00:39 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom zou je willen verhuizen, je woont in een knusse provinciestad.
okquote:Op donderdag 6 september 2007 00:40 schreef qonmann het volgende:
[..]
Jouw vraag blijft staan , mijn antwoord was niet goed![]()
geen idee wat dat moeilijke woord betekent maarquote:Op donderdag 6 september 2007 00:36 schreef ATuin-hek het volgende:
Een vraag uit recente tentamenstof:
Wat is het proteoom van een organisme?
quote:Op donderdag 6 september 2007 00:46 schreef ElizabethR het volgende:
Proteine, alle eiwitjes in een cel
Dat kloptquote:Op donderdag 6 september 2007 00:47 schreef ScottTracy het volgende:
De vraagstelling doet vermoeden dat het iets met het genetica te maken heeft.
Hmja ik heb eindexamen gedaan en biologie 1 en 2 maar om nou te zeggen dat ik het heel interessant vond, nee. Smaken verschillenquote:Op donderdag 6 september 2007 00:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat kloptIk kwam de term laatst tegen met het leren voor een tentamen DNA technologie. Erg interessante stof (imo)
Gecheckt. Is goed.quote:Op donderdag 6 september 2007 03:02 schreef Maringo het volgende:
Menerva
een claddagh-ring, ik heb er zelf ook eentje. Gegeven aan mijn vrouw natuurlijkquote:Op donderdag 6 september 2007 00:52 schreef ElizabethR het volgende:
Slaap lekker WA
Ik weet niet of ik deze al eens gevraagd heb, zou best kunnen namelijk, indien ja, excuus
Hoe heet een dergelijke ring??
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |