Een kenner...quote:Op woensdag 5 september 2007 23:24 schreef Nembrionic het volgende:
cicade
Inderdaadquote:Op woensdag 5 september 2007 23:36 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Wegens populaire japanse spelletjes (niet alle soorten vliegend hert trouwens)
Bijna alleen het woord doorzetten is onjuistquote:Op donderdag 6 september 2007 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
Vergissen is menselijk. Doorzetten is duivels.
Goed genoeg !quote:Op donderdag 6 september 2007 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, hoe noem je dat. Volhouden.
..en dat het zo van pas zou komenquote:Op donderdag 6 september 2007 00:07 schreef Wickedangel het volgende:
Mijn leraar Latijn zou trots op me zijn geweest.
Ik heb er jarenlang erg veel pret vanquote:
quote:was een deugniet die vrij als een vogel door het zestiende-eeuwse Vlaanderen en Duitsland trok en iedereen voor de gek hield met zijn streken.
quote:Op donderdag 6 september 2007 00:11 schreef MREn het volgende:
Uylenspieghel
Zo deed men dat vroegher toch oock, met voldoende extra lettersch om het leeven zoo lastig moogenlyk te maaken?quote:
Denk het !quote:Op donderdag 6 september 2007 00:13 schreef MREn het volgende:
[..]
Zo deed men dat vroegher toch oock, met voldoende extra lettersch om het leeven zoo lastig moogenlyk te maaken?
True !quote:Op donderdag 6 september 2007 00:10 schreef ATuin-hek het volgende:
Leuk hoe het op het engelse perseverance lijkt he
Dan moet je in Tilburgquote:Op donderdag 6 september 2007 00:13 schreef MREn het volgende:
[..]
Zo deed men dat vroegher toch oock, met voldoende extra lettersch om het leeven zoo lastig moogenlyk te maaken?
Fantástisch!quote:Op donderdag 6 september 2007 00:16 schreef ElizabethR het volgende:
Dan moet je in Tilburggaan wonen, daar ben je zo klaar
heu?quote:Op donderdag 6 september 2007 00:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Tilburgers kan ik nog wel uitstaan, Helmonders is helemaal een apart ras.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
> staat voor 'is groter'?quote:Op donderdag 6 september 2007 00:20 schreef ScottTracy het volgende:
Den Bosch > Tilburg.
Groter, leuker, gezelliger, mooier. Wat je maar wilt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |