Damnquote:
Dat forum vind ik echt humor van de bovenste plankquote:Op donderdag 6 september 2007 18:31 schreef Nashje het volgende:
Schitterend ja. AFCA.nl is het serieus helemaal zat. Dat forum vind ik dan wel weer een leuk initiatief
.
Ik ben niemand. Ik lees alleen meequote:Op donderdag 6 september 2007 18:34 schreef Nashje het volgende:
Wie zijn jullie op het forum?
Van Geelquote:Sportweek meldt dat Henk ten Cate zijn vizier had gericht op Twente-speler Edson Braafheid. Ten Cate zag in de linksbenige verdediger van FC Twente een goede versterking Martin van Geel dacht daar anders over en sprak zijn veto uit over de transfer. Van Geel wilde volgens Sportweek overigens ook geen vervanger voor Edgar Davids halen; hij heeft alle vertrouwen in Schilder en Vertonghen.
quote:Vermaelen opnieuw geblesseerd aan schouder
Ajacied Thomas Vermaelen heeft opnieuw een schouderblessure opgelopen. De Belgische centrum verdediger had al eerder last van de blessure.
De Belg liep de blessure op tijdens een training van het Belgische nationale elftal. "De schouder is heel erg verrekt. Maar blijkbaar is het iets waarmee Thomas al eerder af te rekenen kreeg. Hij ziet er zelf geen probleem in. De volgende dagen zullen we zien, maar ik ga ervan uit dat hij gewoon zal kunnen hervatten," aldus de bondscoach in de Belgische krant Het Laatste Nieuws.
quote:Op donderdag 6 september 2007 20:00 schreef Suijk het volgende:
Nou Ryan, die levensles vergeet je van je leven niet meer he. Chappeau Benitez.
ernstig he. gaat weer nergens over. dan blijf je mensen ontslaan en elke keer is het toch weer hetzelfde liedjequote:Op donderdag 6 september 2007 20:39 schreef SoA-Holic het volgende:
Nou laten we het bestuur maar weer op straat gooien, komt er weer een nieuw bouwplan en over drie jaar weer hetzelfde liedje.
Wat een opportunisten hebben we toch onder onze supporters.
Hou, laat je ava niet Jari zien, die zijn 1-0 tegen AC Milaan thuis (eindstand 2-0) viert in de CL van '94/'95?quote:Op donderdag 6 september 2007 20:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
ernstig he. gaat weer nergens over. dan blijf je mensen ontslaan en elke keer is het toch weer hetzelfde liedje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |