Centraal niet.. daar zijn Vermaelen, Heitinga en vd Wiel hem nog voor..quote:Op woensdag 5 september 2007 19:39 schreef Madine het volgende:
Als Ogararu weer inzetbaar is zul je zien dat Colin in actie gaat komen als centrumverdediger of linksback.
Tsja.. maar waarom heb je Luque dan gehaald?quote:Op woensdag 5 september 2007 21:44 schreef Chadi het volgende:
Aissati is elke stuiver meer dan waard. Wordt een wereld voetballer.
Dat snap ik ook niet.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:46 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Tsja.. maar waarom heb je Luque dan gehaald?
Heitinga centraal, dat zou ik niet doen... Die staat gewoon goed op t middenveldquote:Op woensdag 5 september 2007 21:40 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Centraal niet.. daar zijn Vermaelen, Heitinga en vd Wiel hem nog voor..
Linksback hebben we Vertonghen en Schilder eerst nog..
Oftewel.. Colin
nee oke.. maar dat is een optie eerder dan colin bedoel ik..quote:Op woensdag 5 september 2007 21:55 schreef satecl het volgende:
[..]
Heitinga centraal, dat zou ik niet doen... Die staat gewoon goed op t middenveld
daar ben je nu dus te laat mee.quote:Frank de Boer heeft spijt van arbitragezaak tegen Ajax Geplaatst op 05-09-2007 22:12 door Timo Wisse
Frank de Boer heeft er spijt van dat hij in 1998 een arbitragezaak tegen Ajax gestart is om een vertrek af te dwingen. Dit lied De Boer weten in Sportweek.
Frank de Boer wilde graag een vertrek naar FC Barcelona forceren, maar de rechter floot de speler terug. Enkele maanden later vertrok de verdediger samen met zijn broer, Ronald De Boer, alsnog naar Barcelona.
,,Het dieptepunt van mijn loopbaan, daar ben ik nu heel eerlijk over, is dat we onze vriend Morten Olsen (de toenmalige coach van Ajax, red.) door het slijk gehaald hebben. We gingen over lijken, omdat we dachten dat we niets anders meer konden doen om weg te komen bij Ajax. Vreselijk, achteraf, dat we het zo gedaan hebben. We zagen toen geen uitweg meer, maar wat hiep het nou? Niks. Als ik iets terug zou mogen draaien, is dat het'', aldus Frank de Boer.
Nou jaaaaaahhhh.... kan.. ehh.. het waarderen dat ie.... eeeehhhhh.... er voor uitkomtquote:Op woensdag 5 september 2007 22:46 schreef toma het volgende:
weet niet of t al geplaatst is.
[..]
daar ben je nu dus te laat mee.
Helemaal niet. Frank blijft een held.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:46 schreef toma het volgende:
[..]
Klopt wel een deel van. In de eredivisie heeft hij eigenlijk weinig op die plek te zoeken. In Europees verband kan ie een belangrijke man uitschakelen. Dat heeft ie al bewezen.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:19 schreef Fides het volgende:
Ik vind dat de prestaties op van Heitinga op het middenveld overschat worden. Ja, hij maakt minder beslissende fouten (tja, dat hebt je op het middenveld, er kan nog iets worden rechtgezet door de mannen achter je), maar voetballend heeft hij toch weinig in te brengen. Zie hem gewoon te vaak schoppen ipv voetballen.
mooie goal van Perez toen.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:54 schreef MaxC het volgende:
Overigens wordt het bij Heracles ook moeilijk hoor. Vorig jaar wonnen we wel met 0-3 maar toen was het voetbal echt triest. Kunstgras![]()
Frank de Boer schoot de vrij trap er wel weer schitterend in vanavond met Lucky Ajax.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:46 schreef toma het volgende:
[..]
Nu Ronald nogquote:Op woensdag 5 september 2007 22:48 schreef D1 het volgende:
Nou jaaaaaahhhh.... kan.. ehh.. het waarderen dat ie.... eeeehhhhh.... er voor uitkomt![]()
"he blonde K. negert" !quote:Op woensdag 5 september 2007 23:10 schreef toma het volgende:
[..]
is Koné soms vertrokken bij PSV omdat Perez m had uitgescholden?
Jammer dat kutOranje speelt? Hoezo? Ben je dan verplicht te kijken ofzo?quote:Op donderdag 6 september 2007 00:04 schreef devv05 het volgende:
Voorlopig gelukkig geen thuiswedstrijd meer, heb het even gehadWel jammer dat dat kut Oranje nu dit weekend speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |