abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52995304
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 00:05 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

[..]
  vrijdag 7 september 2007 @ 00:16:42 #227
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52995424
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 00:11 schreef Nashje het volgende:

[..]

[afbeelding]
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52995595
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  vrijdag 7 september 2007 @ 00:31:00 #229
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_52995684
quote:
Een grote groep supporters van Ajax, verenigd in de onofficiële supportersclub AFCA, Vak 410, de F-side en Vak 429, heeft geen vertrouwen meer in met name het bestuur van de Amsterdamse club. Dat meldt rtv noord holland althans. Ook trainer Henk ten Cate moet het zwaar ontgelden bij een deel van de fans. Volgens de regionale omroep zijn er zelfs supporters die hopen dat Danny Blind terugkomt om Ajax te redden. De Zeeuw is momenteel werkzaam als technisch directeur bij Sparta.

In de ogen van een deel van de harde kern zijn het bestuur, technisch directeur Martin van Geel en coach Ten Cate schuldig aan het contracteren van 'miskopen'. De supporters voelen zich benadeeld omdat de prijs voor een seizoenkaart is verhoogd terwijl de beste spelers, zoals Wesley Sneijder en Ryan Babel, op het laatste moment zijn verkocht. Het gratis kaartje voor het eerste thuisduel van de UEFA Cup vanwege de Champions League-uitschakeling verandert daar in de ogen van sommige fans niets aan.

Het is onduidelijk in hoeverre de berichtgeving van RTV Noord-Holland betrouwbaar moet worden geacht. Op de websites van de F-side en Vak 410 valt nog niets over het statement te lezen. Ook de site AFCA.nl rept met geen woord over bijvoorbeeld de wens om Blind terug te laten keren.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  vrijdag 7 september 2007 @ 00:32:30 #230
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_52995708
wisten jullie trouwens dat Edgar Davids revalideert op eigen kosten?
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  vrijdag 7 september 2007 @ 00:35:56 #231
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52995761
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 00:31 schreef Houniet het volgende:

[..]
Denk dat een journalist bij de hoofdingang was en het gezang over Danny Blind opvatte als een roep om een terugkeer.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 7 september 2007 @ 00:37:05 #232
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_52995780
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 00:32 schreef Houniet het volgende:
wisten jullie trouwens dat Edgar Davids revalideert op eigen kosten?
Niks meer dan terecht toch?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_52995781
Blind terug?

Daar zit ik toch niet op te wachten zeg.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  vrijdag 7 september 2007 @ 00:38:01 #234
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_52995790
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 00:37 schreef PyTh het volgende:

[..]

Niks meer dan terecht toch?
helemaal terecht Blind mag van mij uiteraard ooit terugkomen, alleen nu niet
pi_52995858
Wel logisch vind ik. Transferperiode was ook gewoon echt bedroevend. Spelers als Colin en Urzaiz. Kom op zeg. Echt niet te vergelijken met vorig jaar. En dan willen ze vooruit. Ja dat gaat zo dus niet lukken.
pi_52996474
Ja qua voetbal zijn we echt een stuk achteruit gegaan t.o.v. vorig jaar. Gelukkig is PSV er ook op achteruit gegaan, is Feyenoord erg versterkt en is AZ min of meer gelijk gebleven.

Ik zou het echt niet weten wie kampioen gaat worden...
pi_52996661
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 00:37 schreef koningdavid het volgende:
Blind terug?

Daar zit ik toch niet op te wachten zeg.
Ach, er zijn verzachtende omstandigheden voor de periode Blind. Als je nou toch kijkt met wat voor materiaal Danny moest werken, het hield niet echt over.

Veel spelers waren vooral met zichzelf bezig, of met waar ze het jaar daarna zouden gaan voetballen. Trabelsi, Maxwell, Grygera, Pienaar, Galasek en De Jong om maar eens een paar namen te noemen.

De aanvallers waar Blind beschikte waren van onvoldoende niveau. Anastasiou, De Ridder, Rosales, Charisteas, Rosenberg. Ze zijn allemaal weg bij Ajax, en niet omdat ze ze goed waren en ze transfers maakten naar grotere competities/ploegen.

Die blessures dat seizoen, echt ongelofelijk. De usual suspects Manucharyan en Mitea natuurlijk, maar ook Maxwell, Trabelsi, Galasek, Charisteas, Emanuelson en Rosales lagen er gedurende langere tijd uit.
pi_52996745
Lachen ook dat die site waar die eerdergenoemde sites naar linken wijzijntegenzinloosbestuur.nl ofzo het niet doet...
  vrijdag 7 september 2007 @ 02:10:31 #239
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52996838
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 01:43 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ach, er zijn verzachtende omstandigheden voor de periode Blind. Als je nou toch kijkt met wat voor materiaal Danny moest werken, het hield niet echt over.

Veel spelers waren vooral met zichzelf bezig, of met waar ze het jaar daarna zouden gaan voetballen. Trabelsi, Maxwell, Grygera, Pienaar, Galasek en De Jong om maar eens een paar namen te noemen.

De aanvallers waar Blind beschikte waren van onvoldoende niveau. Anastasiou, De Ridder, Rosales, Charisteas, Rosenberg. Ze zijn allemaal weg bij Ajax, en niet omdat ze ze goed waren en ze transfers maakten naar grotere competities/ploegen.

Die blessures dat seizoen, echt ongelofelijk. De usual suspects Manucharyan en Mitea natuurlijk, maar ook Maxwell, Trabelsi, Galasek, Charisteas, Emanuelson en Rosales lagen er gedurende langere tijd uit.
Hij wou zelf die spelers behouden en hij vond de selectie goed genoeg...
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_52998050
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  vrijdag 7 september 2007 @ 09:40:01 #241
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_52998866
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 01:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Lachen ook dat die site waar die eerdergenoemde sites naar linken wijzijntegenzinloosbestuur.nl ofzo het niet doet...
Precies.

www.ikbentegenzinlozeprotestacties.nl
Gourmetten of steengrillen?
pi_52999853
Blind terug. !!!!
Wat lopen er toch hersenloze debielen rond tussen de supporters. Lijken wel Feyenoorders .
-
  vrijdag 7 september 2007 @ 10:45:09 #243
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_53000247
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 10:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
Blind terug. !!!!
Wat lopen er toch hersenloze debielen rond tussen de supporters in de media. Lijken wel Feyenoorders .
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_53000339
Urby komt uit z'n trip....
quote:
Getergde Emanuelson: "Ik moet nú opstaan"

Urby Emanuelson had zich de start van dit seizoen ongetwijfeld anders voorgesteld. De 21-jarige linksback hoopte zich met Ajax te plaatsen voor de Champions League, maar voor het tweede achtereenvolgende jaar ging het mis. En evenals een jaar eerder tegen FC Kopenhagen, speelde Emanuelson een ongelukkige rol in de uitschakeling. FCUpdate.nl sprak met de verdediger over de uitschakeling, zijn vormcrisis, de kritiek en de huidige Ajax-selectie. "Eigenlijk heb ik al drie jaar geen concurrent bij Ajax voor mijn positie. Dat is vervelend."

Zelden kwam een interland voor iemand op een beter moment, dan ditmaal voor Urby Emanuelson. Eindelijk even weg uit Amsterdam, weg van alle hectiek en onrust. Even niet meer denken aan de traumatische uitschakeling tegen Slavia Praag, niet meer dagelijks geconfronteerd worden met teleurgestelde fans. In Noordwijk, onder de warme vleugels van Marco van Basten, kan Emanuelson zijn hoofd weer even leeg maken. Want dat is nodig, geeft hij toe.

"Het is duidelijk dat ik geen goede reeks achter de rug heb. Ik heb gewoon een aantal wedstrijden niet goed gespeeld", geeft de verdediger toe. De slechte reeks van Emanuelson begon op 15 augustus, toen Slavia Praag naar de ArenA kwam. Emanuelson veroorzaakte in de slotfase een strafschop, wat uiteindelijk zou leiden tot het winnende doelpunt. En de kritiek die daarna losbarstte, heeft de linksback niet onberoerd gelaten.

Emanuelson neemt fouten uit eerdere wedstrijden, mee naar een volgende wedstrijd. "Kijk, je ziet zelf ook wel dat je een belangrijke fout gemaakt hebt. Dat is natuurlijk vervelend en daarom ga ik daarna wat risicolozer voetballen. Ik kies dan eerder voor een balletje breed of achteruit, in plaats van een aanvallende actie. Je speelt wat meer op safe. Op die manier haal ik misschien een vijfje of een zesje, maar geen zeven of acht. En dus is het logisch dat mensen zeggen of schrijven dat ik niet goed bezig ben. Ik breng gewoon te weinig, vooral voetballend", weet de 21-jarige verdediger.

Emanuelson noemt de kritiek op zijn spel dus 'logisch'. Zeker omdat hij inmiddels niet meer gezien wordt als talent, maar als een vaste waarde. "Dit is al mijn derde jaar in de selectie. Het is dus normaal dat mensen je op een andere manier gaan bekijken, er wordt meer van je verwacht. Dat is prima, ik verwacht namelijk ook meer van mezelf. Het is voor mij hoog tijd om op te staan", zegt de zevenvoudig international.

De komende periode moet Emanuelson proberen om een volgende stap in zijn ontwikkeling te zetten, zowel mentaal als voetbaltechnisch. Een nadeel hierbij is echter dat er, binnen Ajax, niemand is die hem continu onder druk zet. Er is geen andere pure linksback in de selectie, die er voor zorgt dat Emanuelson keihard moet knokken voor zijn basisplaats. "Dat klopt, eigenlijk heb ik al drie jaar geen echte concurrent. Dat is vervelend, want van concurrentie word je alleen maar beter. Ajax heeft eigenlijk niemand achter de hand, voor de positie links achterin. Daarom was het misschien verstandig geweest als er deze transferperiode nog een verdediger bij gekomen was, maar dat is niet gebeurd. Of ik dat raar vind? Och. Ik ga er vanuit dat men bij Ajax weet wat men doet. Natuurlijk wil iedereen het liefst grote namen binnenhalen, maar als Nederlandse club kan je gewoon geen enorme salarissen ophoesten. Dat is het probleem."

Het gebrek aan daadkracht op de transfermarkt, heeft voor veel teleurstelling gezorgd bij de fans van Ajax. Toppers als Wesley Sneijder en Ryan Babel vertrokken, maar van de nieuwelingen heeft tot dusver alleen Luis Suarez bewezen een versterking te zijn. Andere spelers, met Jurgen Colin als meest schrijnende geval, hebben nog niet kunnen laten zien waarom ze naar de ArenA gehaald zijn. Colin lijkt na fouten in zowel de thuis- als uitwedstrijd tegen Slavia, zelfs al zijn krediet inmiddels verspeeld te hebben. Voorafgaand aan de wedstrijd tegen FC Groningen barstte zelfs een fluitconcert los, toen de naam van Colin door de stadionspeaker omgeroepen werd.

Emanuelson begrijpt de teleurstelling bij de fans, maar keurt de fluitconcerten niet goed. "Het is hartstikke vervelend voor Jurgen. Hij is eigenlijk voor de breedte gehaald, maar door omstandigheden speelde hij de afgelopen weken alles. Nu heeft hij een beetje hetzelfde probleem als ik, namelijk dat hij te risicoloos speelt vanwege alle kritiek. Bovendien is het voor hem moeilijk om de supporters te overtuigen, want die zien het duidelijk niet in hem zitten. Het enige wat Jurgen nu moet doen, is rustig blijven. Of het me verbaasd dat de kritiek op Jurgen, Ajax en mijzelf zo hevig is? Ach, eigenlijk niet. Ajax is nu eenmaal een topclub. Zulke dingen horen erbij."
-
  vrijdag 7 september 2007 @ 11:05:06 #245
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_53000632
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 10:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Urby komt uit z'n trip....
[..]
Nou hopen dat hij het, net als Heitinga, weer goed op kan pakken...
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_53001271
Mooi dat ie zelf ook inziet dat ie een kutreeks heeft gespeeld tot nu toe. Maar z'n strijd is vaak ook ver te zoeken. Als ie balverlies lijdt loopt ie er als een manke bejaarde achteraan. Is het niet zo dat je dan een sprintje trekt en probeert je fout te herstellen? Naja kan aan mij liggen hoor.
  vrijdag 7 september 2007 @ 11:53:03 #247
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_53001873
tegen Heracles mag hij het laten zien
pi_53001922
Minder lullen en meer voetballen.
  vrijdag 7 september 2007 @ 11:55:46 #249
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53001938
tegen Heracles mag heel Ajax het laten zien, de spelers, de trainer, de technische staf, het bestuur, de medische staf.

Alles moet kloppen.....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_53001959
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 11:55 schreef HeatWave het volgende:
tegen Heracles mag heel Ajax het laten zien, de spelers, de trainer, de technische staf, het bestuur, de medische staf.

Alles moet kloppen.....
Wat moet het bestuur dan precies gaan doen?
Woo-loo-loo!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')