Zeker niet best, aangezien daar ook mijn documenten op staanquote:
Je kan er niet eens mee bellen...quote:Op donderdag 6 september 2007 08:41 schreef Sjowhan het volgende:
Die nieuw aai-pod ziet er trouwens verrukkelijk uit![]()
[afbeelding][afbeelding]
Tsja op je nokia staat toch ook nokiaquote:
Ja dat vergeten ze tegenwoordig best vaak met telefoonquote:Op donderdag 6 september 2007 09:02 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Je kan er niet eens mee bellen...
Da's wel jammer jaquote:Op donderdag 6 september 2007 09:02 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Je kan er niet eens mee bellen...
Veel te gadget achtigquote:Op donderdag 6 september 2007 09:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Da's wel jammer ja
Maar voor de rest is 't een leuk apparaatje zo te zien.
* FredvZ heeft over enkele dagen een HTC P3600.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:22 schreef JortK het volgende:
Veel te gadget achtig
* JortK heeft HTC s710
HTCquote:Op donderdag 6 september 2007 09:41 schreef FredvZ het volgende:
[..]
* FredvZ heeft over enkele dagen een HTC P3600.
Ook touchscreen, ook een mediaspeler en je kan er nog mee bellen en tomtom-en ook.
Je hebt geen keus anders zit je met zonder telefoonquote:Op donderdag 6 september 2007 09:57 schreef WyriHaximus het volgende:
Mewh ben benieuwt wat ik volgend jaar als mobieltje heb. Moet eens kijken of ik me contract verleng of niet.
Kan altijd ergens anders gaanquote:Op donderdag 6 september 2007 10:04 schreef JortK het volgende:
[..]
Je hebt geen keus anders zit je met zonder telefoon
KPN ftwquote:Op donderdag 6 september 2007 10:18 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Kan altijd ergens anders gaan.
Ja zit nu bij Hi (quote:
Ik zit bij T-Mobile (quote:Op donderdag 6 september 2007 10:48 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja zit nu bij Hi () (ook KPN dus
) en ben eingelijk best wel tevreden heb altijd bereik (ook bij me ouders waar iedereen bereik problemen heeft). Dus denk dat ik me contract wel verleng
.
Lijkt veel op de iPhone?quote:Op donderdag 6 september 2007 08:41 schreef Sjowhan het volgende:
Die nieuw aai-pod ziet er trouwens verrukkelijk uit![]()
[afbeelding][afbeelding]
Ik heb ook KPN (mobiel abonnement), maar weet niet hoe makkelijk zij zijn mbt verlenging + foons.quote:
Dan komt bij mij de vraag op: "Will it Blend?"quote:
Ik hield altijd de oude telefoon en nam 50% korting voor de rest vanhet jaar...quote:Op donderdag 6 september 2007 10:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb ook KPN (mobiel abonnement), maar weet niet hoe makkelijk zij zijn mbt verlenging + foons.
Dus net zo goed als de iPhonequote:Op donderdag 6 september 2007 11:03 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dan komt bij mij de vraag op: "Will it Blend?".
Had die vent ook al met de iPhone gedaan.
Zou je denken?quote:Op donderdag 6 september 2007 11:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dus net zo goed als de iPhone
Kan ook blender ook in de blender?quote:Op donderdag 6 september 2007 11:09 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Zou je denken?.
Wel grappig, wat ze daar allemaal niet in die blender gooien.
En wat die blender kostecht 700 of 800 dollar ofzo. Voor een blender...
.
Ja die zijn kut idd ook een tijdje gehadquote:Op donderdag 6 september 2007 10:50 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik zit bij T-Mobile () maar daar ga ik dus vanaf einde van het jaar
Geeeeen idee.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Kan ook blender ook in de blender?
quote:Op donderdag 6 september 2007 11:30 schreef FredvZ het volgende:
He, niet zo negatief doen over T-Mobile, anders ga ik straks spijt krijgen dat ik bij hen net een contract heb afgesloten.
quote:Op donderdag 6 september 2007 11:30 schreef FredvZ het volgende:
He, niet zo negatief doen over T-Mobile, anders ga ik straks spijt krijgen dat ik bij hen net een contract heb afgesloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |