Inderdaad! Bij zowel mij als mijn broertje had het effect.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:38 schreef jogy het volgende:
Als de reguliere artsen wisten dat het gevaarlijk was maar er niets tegen konden doen dan doet dat niets af aan hun diagnose dat het geen goede zaak is als je darmen niet werken, op zich, qua voedselopname enzo. Ookal is de medische wetenschap nog niet op het niveau van miracleworker, vermoedelijk weten ze wel waar ze over lullen als ze een diagnose stellen. En ja, als hij in zijn eentje was geweest was het eventueel een ander verhaal geweest, zover ik kan lezen waren het er twee dus dan is het al wat opmerkelijker.
Als jouw vader andere artsen er niet van kan overtuigen dat ie geen fantast is, wat verwacht je dan van mij..?quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:55 schreef Darkwolf het volgende:
En nog een opmerkelijke feit dan wel notie:
Als mijn vader zijn research heeft vast gelegd en naar de artsen is gegaan om vervolgens af gewezen te worden, wat verwachten de mensen hier dan van mij qua het leveren van maatstaven en bewijs?
De enige reden waarom jij jezelf blijft herhalen is omdat je heel zwart-wit ziet en leest wat je wilt lezen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:52 schreef L.Denninger het volgende:
Tuurlijk snapten ze dat het gevaarlijk was, maar ik blijf herhalen - als je niet wist wat de oorzaak was, weet je ook niet wat de oorzaak heeft weggenomen - of dat ie uit zichzelf beter is geworden.
Ik heb je al ugh keer gevraagd welke ziekte het was en wat de oorzaak was.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:01 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
De enige reden waarom jij jezelf blijft herhalen is omdat je heel zwart-wit ziet en leest wat je wilt lezen.
Ik heb al gezegd dat mijn vader een arts is en geen prutser.
Uiteindelijk is hij erachter gekomen wat het was en heeft op basis daarvan een remedy kunnen maken.
Hoe toch eens op met het oordelen over iets of iemand waar jij totaal geen kaas van hebt gegeten!quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:59 schreef L.Denninger het volgende:
Je bent er dus trots op dat je vader andere artsen niet kan overtuigen dat ie geen fantast is ?
Terwijl jij 'm quote was ik 'm aan het editten om beter aan te geven wat ik bedoel :quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:07 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Hoe toch eens op met het oordelen over iets of iemand waar jij totaal geen kaas van hebt gegeten!
Meningen over iets hebben als skeptiscus is prima en je schiet maar raak hoor, maar opmerkingen als deze vind ik alles behalve constructief (zie ook vorige post betreft deze opmerking) en tevens zeer kinderachtig.
Als je zo gaat beginnen over mijn vader vraag ik mij uberhaupt af of deze discussie nog iets van nut heeft.![]()
En ik heb je al gezegd: weet ik het fijne niet van. En zo wel wat doet jou van mening veranderen betreft hoe je er nu tegenover staat?quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:04 schreef L.Denninger het volgende:
Ik heb je al ugh keer gevraagd welke ziekte het was en wat de oorzaak was.
Geen idee. I'll ask him!quote:Als je vader de oorzaak wist, wat was het dan ? En wat vonden de reguliere artsen daarvan ?
Dude come on!quote:En hadden zij ook een remedie tegen die ziekte toen je vader ze eenmaal kon vertellen wat het was ?
Nu staat het er inderdaad iets tactvoller ja!quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:07 schreef L.Denninger het volgende:
Terwijl jij 'm quote was ik 'm aan het editten om beter aan te geven wat ik bedoel.
Zal het hem eens vragen en laat het je dan weten.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:07 schreef Geartsjuh het volgende:
Darkwolf, welke ziekte hadden jij en je broer?
En welke methode gebruikte je vader om het op te lossen?
Dat bedoel ik dus !!!!quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:11 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
En ik heb je al gezegd: weet ik het fijne niet van. En zo wel wat doet jou van mening veranderen betreft hoe je er nu tegenover staat?
Kom op zeg, je zegt dat je vader er achter is gekomen wat het was.quote:Dude come on!
Ook al ga ik moeite doen om deze vragen te beantwoorden... nou ja zie mijn vorige post.
De manier waarop je over mijn vader praat lijkt uberhaupt een verloren zaak betreft het uitzoeken van deze gespecificeerde vragen!
Yupquote:Nu staat het er inderdaad iets tactvoller ja!
Maar we gaan dan ook vrij rap over en weer op het moment!
You need to get your facts straight mate!quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:07 schreef L.Denninger het volgende:
Terwijl jij 'm quote was ik 'm aan het editten om beter aan te geven wat ik bedoel :
Als jouw vader andere artsen er niet van kan overtuigen dat ie geen fantast is, wat verwacht je dan van mij..?
Ja ik snap heel goed wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:14 schreef L.Denninger het volgende:
Dat bedoel ik dus !!!!
Jij roept "Mijn vader wist heel goed waar ie mee bezig was, hij wist wat het was !".
En als ik dan vraag wat het was - "Ja weet ik veel !".
Ja, het is heel belangrijk.
Zoals ik al de hele tijd zeg, als je een oorzaak weet, weet je waar je het over hebt.
Zo niet, dan zul je nooit kunnen zeggen of het een helpt of het ander, want het had net zo goed uit zichzelf over gegaan kunnen zijn.
Jij let of niet op of jij leest wederom wat jij wilt lezen.quote:Kom op zeg, je zegt dat je vader er achter is gekomen wat het was.
Dan zou ik het niet meer dan normaal vinden om dat ook even tegen de reguliere artsen te zeggen, zodat die er ook hun voordeel mee kunnen doen - en het voordeel van mensen na jou die met hetzelfde probleem bij ze aankomen.
Is dat nou zo vreemd ?
Of is het logisch om te zeggen "Ik ben er achter gekomen, maar ik ga de reguliere artsen mooi niet vertellen wat het is !" ?
quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:26 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
You need to get your facts straight mate!
Ik ben 25 en dit was dus meer als 20 jaar geleden.
Mijn vader begon klein en had nog niet echt een (grote) naam.
De net vertelde ik een feit betreft zijn trip naar Zwitserland omtrent de situatie 20 jaar later.
Zowel onder zijn clienten, leerlingen en verschillende artsen is hij zeer gerespecteerd in zowel binnen en buitenland ondertussen.
?quote:Als mijn vader zijn research heeft vast gelegd en naar de artsen is gegaan om vervolgens af gewezen te worden, wat verwachten de mensen hier dan van mij qua het leveren van maatstaven en bewijs?
Ik bedoel daar mee te zeggen dat jij (en wellicht andere hier) in het stadia zitten net als die artsen van 20 jaar terug. Jou houding is naar mijn idee namelijk indentiek hetzelfde.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:39 schreef L.Denninger het volgende:
Ik maak daar uit op dat de andere artsen de 'technieken' van jouw vader afwijzen.
Dus daarom draai ik jouw stelling om :
als jouw vader andere artsen niet kan overtuigen, wat verwacht je dan van mij ?
Als ie ze wel kan overtuigen, wat bedoelde je dan met bovenstaande text ?
Pssst, ik neem aan dat je identiek bedoelt, en "identiek hetzelfde" is een pleonasmequote:Op dinsdag 11 september 2007 12:04 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ik bedoel daar mee te zeggen dat jij (en wellicht andere hier) in het stadia stadium zitten net als die artsen van 20 jaar terug. Jou Jouw houding is naar mijn idee namelijk indentiek hetzelfde.
quote:Als we niet wisten wat griep was en jij zou er last van hebben, zou het best kunnen dat iemand je voorschrijft om elke dag 3 dropjes te eten.
Als jouw griepje dan weer overgaat na een paar dagen, zou je roepen - "Het is over ! Dat kan geen toeval zijn ! 3 dropjes per dag helpt tegen griep !".
Terwijl je zonder die 3 dropjes ook wel uitgeziekt zou zijn.
Je kunt volgens mij net zo goed tegen een bos wortelen gaan lullen. Dat er simpelweg sprake kan zijn van verbanden (willen) zien die er niet zijn wil gewoon echt niet doordringen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:20 schreef L.Denninger het volgende:
En dat jij toevallig beter werd terwijl je iets gebruikte wil niet zeggen dat die 2 gerelateerd zijn.
Zie mijn dropjes-voorbeeld :
Cheers! Je hebt gelijk. Daarom ging ik maar even wat lunch halen!quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:20 schreef L.Denninger het volgende:
Pssst, ik neem aan dat je identiek bedoelt, en "identiek hetzelfde" is een pleonasme
Dat is inderdaad jou mening en standpunt.quote:Mijn houding is inderdaad hetzelfde, ik wil bewijs.
En dat jij toevallig beter werd terwijl je iets gebruikte wil niet zeggen dat die 2 gerelateerd zijn.
Nee, de feiten liggen niet anders, zolang niet bekend is wat er mis was weet je ook niet of die 2 zaken gerelateerd zijn.quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:36 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Cheers! Je hebt gelijk. Daarom ging ik maar even wat lunch halen!
[..]
Dat is inderdaad jouW mening en standpunt.
De feiten liggen toch echt anders
Nou, je zou op z'n minst eens kunnen aankomen met de diagnose die je vader bij je gesteld heeft.quote:gaat het nut hebben dat ik met concrete termen en behandelswijze aan kom zetten?
2 personen kunnen ook griep hebben en dropjes eten, en natuurlijk zijn ze bezorgd als ze de oorzaak niet weten.quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:41 schreef jogy het volgende:
Wat betreft het dropjesgedoe kan ik maar één ding zo even 'of the bat' verzinnen. Het was niet maar één persoontje, de artsen waren voor zover ik kan opmaken wel een beetje bevreest voor hun leven maar konden niks doen en daarna zijn ze onder alternatieve zorg gegaan en zijn ze genezen.
Daar ben ik het mee eens, al ben ik bang dat dat inderdaad aan veel (huis/ziekenhuis-)artsen niet besteed is.quote:Blijft het vreemde dat artsen na het zien van een genezing van een door reguliere artsen onbehandelbaar geachte ziekte ( chronisch/terminaal Whatever ) geen onderzoek hebben gedaan of er misschien niet iets nuttigs tussen zat of omdat het spontane genezing was door een hoopje geluk. Dat is alles, een onderzoekje naar de aanleiding van genezing en meer niet. Lijkt me een goede zaak om de ziekenzorg vooruit te helpen, op zich. Ookal leidt het nergens naar. één persoon met een bepaalde aandoening die geneest kan uiteraard best heel makkelijk toeval zijn, een goede weerstand ofzo, twee mensen die door dezelfde behandeling genezen is al wat opmerkelijker te noemen. Jammer dat er niet een heel weeshuis dezelfde aandoening had, dan was het misschien pas interessant genoeg, statistisch gezien, om er een uurtje onderzoek aan te besteden.
Mijn vaders woord is wet, niet de mijne wist je nog?quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:56 schreef L.Denninger het volgende:
Nee, de feiten liggen niet anders, zolang niet bekend is wat er mis was weet je ook niet of die 2 zaken gerelateerd zijn.
En over dat "bekend zijn wat er mis was" doe je nogal ontwijkend en vaag.
Het heeft niks met "mijn gesloten houding" te maken, meer met jouw onvermogen om de relatie tussen je herstel en de homeopathische behandeling aannemelijk te maken.
Omdat jij geen flauw idee hebt waar jij en Jernau het over hebben en mijn vader wel?quote:Nogmaals - zie mijn dropjes voorbeeld, en leg me anders eens uit waarom dat NIET vergelijkbaar zou zijn met jouw geschetste situatie.
Ik begin te denken dat Jernau inderdaad gelijk heeft.
Ik zit hier echt met mijn hoofd te schudden.quote:Nou, je zou op z'n minst eens kunnen aankomen met de diagnose die je vader bij je gesteld heeft.
Welke ziekte had je nu last van ? Wat was de oorzaak ?
Want daar wordt al ellenlang om gevraagd, maar er wordt maar geen antwoord op gegeven.
OMFGquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:47 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Mijn vaders woord is wet, niet de mijne wist je nog?
Daarom is het een feit.
Hij nodigt je meerdere keren uit om maar eens naar een open dag te gaan als je 'bewijs' wilt hebben of in ieder geval een goed beeld over wie er geluld wordt, ga je niet op in. Dus als jij zo happig bent van bewijs en het blijft eisen dan zou het op zich handig zijn dat wanneer je er oprecht in geinteresseerd bent ingaat op de uitnodiging van een open dag en zelf kijken. Maarja. En voor darkwolf is het een feit ( omdat hij niet ziek meer is ) , dat klinkt misschien wat minder cirkelredenatieachtigquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:49 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
OMFG
Einde discussie, zo werkt het niet.
Doei
Ik geloof niet echt in Char, ik ken haar niet en misschien kan ze het wel maar ik heb er weinig vertrouwen in. Al heb ik wel zoiets dat het geen onmogelijkheid hoeft te zijn om 'een lijntje' te hebben met bepaalde figuren die je niet zo 123 kan zien.quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:55 schreef L.Denninger het volgende:
Volgende onderwerp : Char Margolis
Zijn er mensen die echt in Char geloven ?
Ja precies! Inderdaad!quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:49 schreef L.Denninger het volgende:
OMFG
Einde discussie, zo werkt het niet.
Doei
En dan niet "Nou dat van mij was geen griepje, duh !" - je snapt hopelijk waar dit voorbeeld om gaat, dat is de basis waarom ik zeg dat de relatie tussen jouw herstel en de behandeling niet aangetoond is.quote:Als we niet wisten wat griep was en jij zou er last van hebben, zou het best kunnen dat iemand je voorschrijft om elke dag 3 dropjes te eten.
Als jouw griepje dan weer overgaat na een paar dagen, zou je roepen - "Het is over ! Dat kan geen toeval zijn ! 3 dropjes per dag helpt tegen griep !".
Terwijl je zonder die 3 dropjes ook wel uitgeziekt zou zijn.
Ja waarom nietquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:55 schreef L.Denninger het volgende:
Je wilt bewijs maar als iemand zegt ga het zelf ervaren dan wijs je naar anderen , anderen moeten het voor je bewijzen .. geloof jij dat iets bestaat als je het met eigen ogen ziet en of meemaakt of vertrouw je jezelf niet ? iets terug zei je namelijk dat als een stel artsen die man een fantast vonden dat jij er al helemaal niks mee kon .. weet jij veel waarom die artsen hem afwezen , dat kan wel 1000 redenen hebben waarom is het bij jou altijd het enige wat mogelijk is dat het niet bestaat ?quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:20 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Pssst, ik neem aan dat je identiek bedoelt, en "identiek hetzelfde" is een pleonasme
Mijn houding is inderdaad hetzelfde, ik wil bewijs.
Zie mijn dropjes-voorbeeld :
[..]
Ligt eraan, heb je genoeg koren op de molen om de skeppies bezig tevreden te houden?quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:39 schreef Mirage het volgende:
goedenavond,
het is wel geen popcorn, maar mag ik mijn olijven met roomkaas even bij jullie komen snacken?
Nou koren daar houd ik mij niet zo mee bezig,quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Ligt eraan, heb je genoeg koren op de molen om de skeppies bezig tevreden te houden?
Is dat triple-blind getest en 100 keer herhaald door èchte wetenschappers?quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:51 schreef Mirage het volgende:
Wisten we al dat haver erkende geneeskrachtige eigenschappen heeft?
quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Is dat triple-blind getest en 100 keer herhaald door èchte wetenschappers?
Als jij het niet als feit wilt herkennen moet je dat zelf weten.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:11 schreef L.Denninger het volgende:
Als ik zou zeggen "Mijn papa is wetenschapper en die zegt dat het onzin is DUS is het een feit dat het niet werkt!",
zou je dan zeggen "O, nee, okee, tja, als je het zo stelt, je hebt eigenlijk wel gelijk ja !" ?
Nee?
Waarom moet ik dan iets als feit erkennen enkel op basis van wat jouw pappa ergens over zegt, terwijl je verder niet kan aantonen waarom er ook maar enige relatie zou kunnen zijn tussen de 2 betreffende events?
"We"?quote:Nog steeds valt nergens te lezen wat de oorzaak was, of welke ziekte je had, ook al hebben we daar
herhaaldelijk om gevraagd.
Nee! Natuurlijk niet! Indirect heb ik er namelijk wel op gereageerd en al 100 keer je antwoord gegeven.quote:Ik heb je meerdere malen gevraagd om aan te geven waar het verschil dan zit tussen het dropjes-geval en jouw situatie, daar wordt niet op gereageerd.
Nee met mensen zoals jij valt niet te discussieren.quote:Sorry, maar met mensen die roepen "Mjin vaders woord is wet en daarom is het een feit" valt niet te discussieren - hoe valt er te discussieren met iemand die stelt dat een relatie tussen 2 voorvallen een feit is als ie niet wil/kan aantonen waarom die relatie dan een feit zou zijn ?
"Omdat pappa het zegt" ?
Nee maar mijn intensie was ook nooit om jou over te halen.quote:"Skeptics corner" -> je moet onderbouwen, punt.
Weigeren te onderbouwen -> geen discussie mogelijk.
Je haalt een skepticus niet over door te zeggen "nou je moet het maar gewoon geloven".
Kijk dit bedoel ik met in cirkels blijven rennen en met belachelijke voorbeeld situaties op de proppen komen! Ook hier heb ik heel direct antwoord op gegeven in meerdere vormen en zelfs meerdere keren.quote:Als je op basis van argumenten door wilt discussieren, vertel me dan nou eens eindelijk wat het verschil is tussen jouw situatie en dit :
En dan niet "Nou dat van mij was geen griepje, duh !" - je snapt hopelijk waar dit voorbeeld om gaat, dat is de basis waarom ik zeg dat de relatie tussen jouw herstel en de behandeling niet aangetoond is.
Misschien is je moeder na 3 weken wel overgestapt op ander babyvoedsel omdat dat in de aanbieding was, hop, weg lichamelijke overgevoeligheid voor dat ene ingredient. Maar omdat vader bezig was met homeopathie liggen de verwachtingen aan die kant, dus roept iedereen "Hoera, vader heeft het geflikt !".
Ja dus, en nu.. ik sluit de mogelijkheid in ieder geval niet uit.quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:55 schreef L.Denninger het volgende:
Aha.quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:54 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Als jij het niet als feit wilt herkennen moet je dat zelf weten.
Ik heb al gezegd dat het een feit is omdat ik genoeg over de globale gebeurtenissen weet.
Draai er nou eens niet zo omheen, en geef me gewoon antwoord.quote:Als jij deze niet wilt erkennen hoeft dat niet en is dat helemaal prima, maar ga mij niet de les voorlezen dat ik het wellicht fout kan hebbenterwijl je geen flauw idee waar jij het over hebt want dan krijg je me echt flink op stang gejaagd.
Je hebt skeptisch zijn en een mening hebben en rond uit eigenwijs zijn.
En misschien heb jij het niet door maar je neigt te vaak naar dat laatste.
(Wat Jogy al zei: als je handvaten toegediend omdat je zo happerig bent op bewijs, ga je daar niet eens op in.)
Waarom moet ik dingen geloven zonder argumenten ?quote:"We"?
De enige die hier zo continue en zo vaak op zit te hameren ben jij, terwijl je al lang een antwoord hebt gehad waarom ik deze nu even niet 1 2 3 op kan hoesten en je dus geduld moet hebben.
Reageer dan eens NIET "indirect", en vertel me gewoon waar het op neer komt !quote:Nee! Natuurlijk niet! Indirect heb ik er namelijk wel op gereageerd en al 100 keer je antwoord gegeven.
Sorry, maar je snapt het idee van discussieren niet.quote:Nee met mensen zoals jij valt niet te discussieren.
Het maakt namelijk niet uit wat wie zegt en hoe het aan je gepresenteerd word gezien het feit dat je vanaf begin af aan al de instelling had geen enkel begrip of inzicht te willen tonen in mijn verhaal.
Uit alle lappen tekst pak je continu stukjes eruit waar je lekker op kan bitchen en valt er ook continu mee in herhaling ook nog eens.
Zo vaak dat ik het idee heb dat je (zoals ik al eerder zei) of een korte termijn geheugen issue hebt, of mijn posts heel snel door leest, of dat mijn posts gewoon simpelweg te groot zijn voor jou ego.
En dat is wat ik je probeer duidelijk te maken,quote:Nee maar mijn intensie was ook nooit om jou over te halen.
Ik leg de feiten aan je voor... wat je daar mee doet mag je zelf weten.
En sorry, zo werkt het niet.quote:Geloof je het niet en wil je verdere info zodat het voor jou wat plausibeler word? Prima! Geen probleem!
Maar het enige wat jij doet is hameren en mierenneuken op van alles en nog wat.
Vooral op dingen die gewoon niet te discussieren zijn.
Mijn vader zegt het dus het is waar! Want hij heeft verteld HOE, WAT en WAAROM.
Nou, antwoord dan eens niet "indirect" maar direct !quote:En daar wilde jij toch de details van?
Nou dan! Moet je niet de discussie gaan focussen of ik of mijn vader of wij allebei er misschien niet eens naast hadden kunnen zitten.
Focus je dan op de relevante vragen.
[..]
Kijk dit bedoel ik met in cirkels blijven rennen en met belachelijke voorbeeld situaties op de proppen komen! Ook hier heb ik heel direct antwoord op gegeven in meerdere vormen en zelfs meerdere keren.
Maar bij deze speciaal voor jou een antwoord helemaal afgesteld op deze situatie schets die jij op directe wijze beantwoord wilt hebben.
Het verschil -waar jij naar vraagt- is namelijk vrij groot.
Jou voorbeeld is gebaseerd op mogelijke variabelen die zijn veranderd tijdens het zoeken na een remedy waardoor mijn vader en dr. Vogel wellicht "voor de gek zijn gehouden" omdat eigenlijk een andere factor voor het herstel heeft gezorgd.
Mijn verhaal en situatie is gebaseerd op professioneel onderzoek en heeft niks aan het toeval over gelaten. Ook dit heb ik al vele malen gezegd.
Tevens was de situatie zo verschrikkelijk serieus en ernstig dat niks dit heeft doen kunnen omkeren buiten de behandeling van mijn vader en dr. Vogel om.
Het is een lang en pijnlijk proces geweest voor zowel mijn vader, ik en mijn moeder waar jij geen kaas van hebt gegeten.
Ik maak geen grapjes.quote:Skeptisch zijn en vragen erover stellen is geen probleem.
Maar zoals jij bezig bent met rare niet constructieve opmerkingen of grapjes jaagt mij -zoals ik al zei- echt op stang en dat moet nu stoppen.
Er is geen moment gebleken dat jij ooit iets van begrip voor mijn verhaal zal opbrengen in welke vorm dan ook, wat ik ook zeg, uitleg of beantwoord.
Je haalt met jou manier van doen echt geen mensen over om veel moeite te gaan doen om een skepticus wat soepeler te doen laten staan / discussieren / verzadigen.
A:quote:
Nee ik weiger helemaal geen antwoord te geven. Deze heb ik namelijk niet.quote:Op woensdag 12 september 2007 01:13 schreef L.Denninger het volgende:
Aha.
Je weigert dus nog steeds om een antwoord te geven of om je te verantwoorden.
Je blijft bij het "Pappa zegt het dus het is zo" gebeuren.
Nee ik weiger helemaal geen antwoord te geven. Deze heb ik namelijk niet.quote:Draai er nou eens niet zo omheen, en geef me gewoon antwoord.
Neem gewoon eens de moeite om me uit te leggen waarom er een verband is tussen de 2 gebeurtenissen :
a) je hertselt van een ziekte
b) Vader was bezig met homeopathie.
Dat je herstelde geloof ik direct.
Dat je vader bezig was met homeopathie ook.
Maar waar zit het punt dat je niet gewoon beter was geworden zonder die homeopathie ?
Waar zit het verschil tussen jouw geval, en mijn dropjes-geval ?
Leg me dat dan eens uit, dat zou het zo veel makkelijker maken !!!
Nee ik weiger helemaal geen antwoord te geven. Deze heb ik namelijk niet.quote:Waarom moet jij kunnen zeggen "Dit zijn de feiten" zonder te kunnen uitleggen wat er omheen gebeurt ?
Omdat er vanavond minder mensen posten die zoals ik vragen om onderbouwing ???
Als je het niet op kunt hoesten, geef me dan op z'n minst de link naar waar je me uitlegt wat het verschil is tussen het dropjes-geval en jouw situatie ?
Wees eens duidelijk !
Ik kan jou links geven naar al mijn vragen - wees eens duidelijk en vertel me dan de links naar jouw antwoorden !
Nee ik weiger helemaal geen antwoord te geven. Deze heb ik namelijk niet.quote:Reageer dan eens NIET "indirect", en vertel me gewoon waar het op neer komt !
Toen we niet wisten wat griep was en iemand schreef dropjes voor, en de griep ging voorbij - dropjes saved the day !
Vertel me nou eens DIRECT waarom jouw geval ANDER is !
Nee ik weiger helemaal geen antwoord te geven. Deze heb ik namelijk niet.quote:Nou, antwoord dan eens niet "indirect" maar direct !
Wat was er mis ? Wat was de oorzaak ?
Wat heeft je vader gedaan ?
Wie heeft dat ooit gezegd? Dat is iets wat jij jezelf maar blijft opleggen.quote:Waarom moet ik dingen geloven zonder argumenten ?
Even niet mierenneukend op het puntje "dood": het is een feit dat ik -dood of niet- voor het leven getekend zou zijn als ik het drama zou overleven.quote:Sorry, maar je snapt het idee van discussieren niet.
Ik probeer argumenten aan te dragen.
Als jij mijn argumenten neer kunt halen - so be it.
Maar jij komt alleen met dogma's aan als "Mijn pappa zegt het, dus het is zo".
Ik zeg niet dat het onzin is dat jouw vader's homeopathie geholpen heeft,
ik zeg alleen dat ik niet zie dat het aangetoond is dat dat de oorzaak is dat je niet dood gegaan bent.
Het is jouw niet bekend wat er is mis gegaan inderdaad. Dat klopt. Jij mist heel veel informatie dat het voor jou meer plausible maakt. Dus inderdaad: voor jouw is het geen feit.quote:Wat geen feit is (tot je eindelijk met informatie komt die het tegendeel bewijst),
is dat er een relatie is tussen wat je vader deed, en jouw herstel.
Want als niet bekend was wat er mis was, zou het net zo goed kunnen dat het over was gegaan.
Met, of zonder homeopathie.
Waarom heef het niet gelegen aan de wisseling van babyvoeding omdat een ander merk in de aanbieding was ?
Het verschil hier is dat ik mijn pa geloof omdat hij een arts is en een bewezen heler en omdat hij weet waar hij het over heeft. Dit is een bewezen feit en heeft niks te maken met geloof of beste intenties.quote:En sorry, zo werkt het niet.
"Pappa zegt het dus het is waar".
Mensen kunnen heilig in iets geloven, maar dat maakt het niet waar.
Mensen kunnen geloven dat Chris Angel een vrouw uit elkaar trekt, maar het is niet waar.
Mensen kunnen met de beste intenties geloven in dingen die niet kloppen.
Er zijn alleen meer mogelijkheden omdat jij deze zelf probeerd aan te dragen omdat jij het verhaal niet geloofd.quote:Ik maak geen grapjes.
Ik probeer manieren te vinden (mijn dropjes verhaal) om mensen duidelijk te maken dat er meer mogelijkheden zijn.
Het is makkelijk om verbanden te zoeken ("Ik voelde me kut! (Griep), Ik nam 3 dropjes, en 5 dagen later was ik beter !"),
het is moeilijker om het LEF te hebben om die verbanden nader te onderzoeken.
Aha, je mengt je dus in een discussie zonder dat je argumenten op bewijs hebt,quote:Op woensdag 12 september 2007 08:22 schreef Darkwolf het volgende:
Nee ik weiger helemaal geen antwoord te geven. Deze heb ik namelijk niet.
Ik weet alleen het globale verhaal van mijn vader en ja... ik geloof hem daar zijn verhaal op feiten berusten.
Deze kan ik aan hem vragen. En ik heb al gezegd: hiervoor even geduld.
Jij snapt het verschil niet tussen mijn hameren en jouw hameren.quote:Snap je misschien nu wat ik bedoel met blijven hameren en niet daadwerkelijk accepteren of uberhaupt lezen wat ik al geschreven had?
Hoe valt "mijn papa's woord is wet, het is een feit !" anders te interpreteren dan, als je het vertikt om je verhaal te staven met de dingen waar ik al tijdenlang om vraag ?quote:Wie heeft dat ooit gezegd? Dat is iets wat jij jezelf maar blijft opleggen.
Als je argumenten had gehad had je ze wel gebruikt onderhand.quote:Het is jouw niet bekend wat er is mis gegaan inderdaad. Dat klopt. Jij mist heel veel informatie dat het voor jou meer plausible maakt. Dus inderdaad: voor jouw is het geen feit.
Jou manier van schrijven doet het overkomen dat het over het algemeen geen feit is.
Tuurlijkquote:Voor jou (en wellicht andere mensen in het topic) is het geen feit.
Maar over het algemeen (en voornamelijk buiten dit topic) is het wel degelijk een feit.
KOM DAN POTVERDULLEME EENS MET DIE INFORMATIE !quote:En ik kan niet het tegendeel bewijzen, enkel doen wat ik kan qua extra informatie aanleveren om het voor jou duidelijker te maken.
Uiteindelijk blijft het aan jou om te erkennen of het een feit is of niet.
Oh, ik dacht al, ik had al meer dan 15 regels geen "bewezen feit" meer gelezenquote:Het verschil hier is dat ik mijn pa geloof omdat hij een arts is en een bewezen heler en omdat hij weet waar hij het over heeft.
[Dit is een bewezen feit
Prima, ik neem 'm aan.quote:en heeft niks te maken met geloof of beste intenties.
En ga nu niet weer in cirkeltjes draaien dat het geen feit is omdat ik het niet bewijs hier in dit topic maar claim, want zoals Jogy al zei: ik heb je al keihard bewijs in je handen gestopt in de vorm van een uitnodiging waar jij tot nu toe niet op bent in gegaan.
Inderdaad, ik neem de uitdaging aan en ik zal er vol verslag van doen in [Tru].quote:Dus als je echt bewijs wilt op het nivo dat jij wenst (op een aantal punten), dan weet jij wat je te doen staat!
Ik heb het niet eens zozeer gehad over dat ik het niet geloof, ik hebt het al die tijd gehad over dat er geen bewezen link is tussen jouw herstel en de homeopathische behandeling.quote:Er zijn alleen meer mogelijkheden omdat jij deze zelf probeerd aan te dragen omdat jij het verhaal niet geloofd.
Hier moet ik continu op antwoorden van jou terwijl er geen antwoorden zijn.
KOM DAN EENS MET DAT BEWIJS !quote:Er geen andere mogelijkheden heb ik je al tig keer verteld, mits mijn vader het tegendeel kan bewijzen omtrent deze stelling van jou.
Maar toch blijf je wel reageren, maar vertik je het om met argumenten of bewijs te komen.quote:En met grapjes bedoelde ik -bijvoorbeeld- mijn vader oordelen op basis van jou mening dat hij niet echt een geloofwaardig persoon is als hij zijn zoon geloofd betreft het praten met dieren.
Dat geeft niet echt de indruk -zoals ik al zei- dat jij uberhaupt ooit de feiten gaat geloven, wat ik ook ga tikken in dit topic of ga aanleveren qua informatie.
Aha, je hebt geen antwoorden, bewijs of argumenten.quote:Nee ik weiger helemaal geen antwoord te geven. Deze heb ik namelijk niet.
Ik weet alleen het globale verhaal van mijn vader en ja... ik geloof hem daar zijn verhaal op feiten berusten.
Deze kan ik aan hem vragen. En ik heb al gezegd: hiervoor even geduld.
Ik kan alleen uit eigen ervaring spreken , ik ben door de jaren heen vaak naar dat soort avonden geweest en nog nooit werd er van tevoren gevraagt met wie je contact wilde hebben ...quote:Op woensdag 12 september 2007 01:22 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
A:
http://www.youtube.com/watch?v=NrJsAEvQFCI
B:
http://www.depers.nl/binnenland/93704/Char-Char-Charlatan.html
Kijk eerst naar A (Echt, kijk en luister 't helemaal uit!),
lees dan B (Lees het !! echt !!),
en vertel nog eens dat het daar niks mee te maken heeft
En als ze dat niet kan ? Want dat is dus precies waar het om gaatquote:Op woensdag 12 september 2007 10:16 schreef Summers het volgende:
[..]
Dus als een char contact kan maken met een andere dimensie of frequentie of wat dan ook , zeg ik , ja , waarom niet ?
Wat Char beteft weet ik het niet,quote:Op woensdag 12 september 2007 10:17 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
En als ze dat niet kan ? Want dat is dus precies waar het om gaat
Bij het in de arm nemen van een aannemer moet je ook goed oppassen (genoeg miskleunen),quote:Op woensdag 12 september 2007 10:21 schreef Summers het volgende:
Overal heb je zwendelaars , in alle beroepsgroepen en lagen van de bevolking , als 1 een zwendelaar is van een bepaalde groep wil dat nog niet zeggen dat iedereen dat is want dan zou iedereen verrot zijn en onbetrouwbaar of niet bestaan .
Die kunnen tenminste nog afstuderenquote:Op woensdag 12 september 2007 10:24 schreef Mirage het volgende:
[..]
Bij het in de arm nemen van een aannemer moet je ook goed oppassen (genoeg miskleunen),
tegenwoordig moet je je zelfs afvragen of de arts in het ziekenhuis wel afgestudeerd is
Heeft jouw glazen bol je informatie verschaft over de leerprestaties, mogelijkheden of het iq van betrefende personen dan?quote:Op woensdag 12 september 2007 10:25 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Die kunnen tenminste nog afstuderen
Nee, niet over de "betrefende" personen, meer over dat er op hun gebied daadwerkelijk universitaire opleidingen zijnquote:Op woensdag 12 september 2007 10:27 schreef Mirage het volgende:
[..]
Heeft jouw glazen bol je informatie verschaft over de leerprestaties, mogelijkheden of het iq van betrefende personen dan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |