abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2007 @ 12:55:19 #226
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_53512928
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:32 schreef Perrin het volgende:
Philip Giraldi, voormalig CIA officier, schetst een mogelijk scenario van een oorlog met Iran:

What World War III may look like
Had ik toevallig ook net gelezen. Interessant stuk.

Maar ik denk dat het zo helemaal niet kan gaan. De Amerikanen zullen als bevrijders met bloemen worden binnengehaald en binnen een jaar zal er een plein in Teheran naar Bush worden genoemd. Een cakewalk.
  donderdag 27 september 2007 @ 12:59:11 #227
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_53513046
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:55 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Had ik toevallig ook net gelezen. Interessant stuk.

Maar ik denk dat het zo helemaal niet kan gaan. De Amerikanen zullen als bevrijders met bloemen worden binnengehaald en binnen een jaar zal er een plein in Teheran naar Bush worden genoemd. Een cakewalk.
Uh-huh.. echt waar!
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2007 @ 13:03:04 #228
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_53513167
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:09 schreef Bigs het volgende:
Goed.. het zogeheten 'Lieberman/Kyl amendment' is vandaag goedgekeurd door het senaat. Dit betekent dat de oorlog tegen Iran praktisch kan beginnen: http://www.crooksandliars(...)e-to-condemn-moveon/
Quelle surprise!

donderdag 27 september 2007 @ 13:10:09 #229
38496 Perrin
pi_53513423
Kortom.. het maakt ook in de VS geen drol uit waar je op stemt. Zowel de Democraten als de Republikeinen steunen dit. Democraten voeren nog een beetje een toneelstukje op dat ze tegen Bush zijn oorlogszuchtigheid zijn, maar ondertussen stemmen ze gewoon mee..
quote:
3) that it should be the policy of the United States to combat, contain, and roll back the violent activities and destabilizing influence inside Iraq of the Government of the Islamic Republic of Iran, its foreign facilitators such as Lebanese Hezbollah, and its indigenous Iraqi proxies;

(4) to support the prudent and calibrated use of all instruments of United States national power in Iraq, including diplomatic, economic, intelligence, and military instruments, in support of the policy described in paragraph (3) with respect to the Government of the Islamic Republic of Iran and its proxies.
pi_53513499
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:10 schreef Perrin het volgende:
Kortom.. het maakt ook in de VS geen drol uit waar je op stemt. Zowel de Democraten als de Republikeinen steunen dit. Democraten voeren nog een beetje een toneelstukje op dat ze tegen Bush zijn oorlogszuchtigheid zijn, maar ondertussen stemmen ze gewoon mee..
[..]
Idd.. en de grote hoop van anti-Bush Amerika, Obama, heeft zich gewoon van stemming onthouden, zoals hij al eerder bij gevoelige kwesties gedaan heeft. Rare jongens, die Amerikanen.
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2007 @ 13:28:00 #231
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_53513985
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja het lijkt erop dat er nog maar een partij is in de VS, de War Party. Lijken ze allemaal lid van te zijn.

Pelosi bij CNN om uit te leggen waarom ze geen fuck doet en impeachment geen optie is.

http://www.youtube.com/watch?v=3ZL8-XQsgiA

De reacties zijn ook wel aardig om te lezen.
pi_53514264
Impeachment is natuurlijk geen optie, dan moet Bush eerst verdacht worden van een misdaad...
pi_53514343
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:36 schreef Evil_Jur het volgende:
Impeachment is natuurlijk geen optie, dan moet Bush eerst verdacht worden van een misdaad...
tegen de menselijkheid, martellen etc etc.
waarom lukte dat bij clinton dan wel
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_53514396
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

tegen de menselijkheid, martellen etc etc.
waarom lukte dat bij clinton dan wel
Meineed
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2007 @ 13:42:30 #235
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_53514445
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:36 schreef Evil_Jur het volgende:
Er is genoeg om een impeachment over te beginnen.

http://www.youtube.com/watch?v=EYI7JXGqd0o
pi_53514616
Het is niet hard te maken dat zij willens en wetens het congres misleid hebben; Plausible deniability. Zij schuiven het gewoon door naar de inlichtingendiensten en de andere mensen en groepen die hen die informatie geven. En internationaal recht is niet relevant. Een president moet de Amerikaanse wet breken,voor een impeachment kan plaatsvinden.
  donderdag 27 september 2007 @ 13:58:41 #237
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_53514931
Geen impeachment meer aub, laat die joker nu maar de 8 jaar volmaken en de geschiedenis ingaan als slechtste president ooit.

En trouwens, heel zo'n impeachmentprocedure duurt ook al lang genoeg.

Gewoon laten zitten en zichzelf verder onmogelijk maken.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_53517523
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:41 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Meineed
Ook al was het niet onder ede, liegen over de redenen een oorlog te gaan voeren vind ik een tikkeltje ernstiger dan liegen over buitenechtelijk gesnoep. .
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_53517918
quote:
Op donderdag 27 september 2007 15:27 schreef Frezer het volgende:

[..]

Ook al was het niet onder ede, liegen over de redenen een oorlog te gaan voeren vind ik een tikkeltje ernstiger dan liegen over buitenechtelijk gesnoep. .
idd
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_53518363
Nejadi
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
pi_53520508
quote:
Op donderdag 27 september 2007 15:27 schreef Frezer het volgende:

[..]

Tsja, maar zo werkt het nou eenmaal niet. Je bent het er misschien niet mee eens, maar het betreffende grondwet artikel is juist ontwikkeld om te voorkomen dat presidenten (en andere politieke leiders) om politieke redenen worden afgezet...

Geloof me, als Bush z'n tegenstanders de kans hadden, zouden ze bij hem precies hetzelfde flikken als toen met Clinton gebeurde.
pi_53523587
nasty dat stukje over die wwIII
Life sucks
  donderdag 27 september 2007 @ 19:25:22 #243
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_53524119
quote:
Op donderdag 27 september 2007 19:07 schreef mr.marcus het volgende:
nasty dat stukje over die wwIII

Als één microdingetje al anders loopt klopt er geen ene fuck meer van
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_53524588
quote:
Op donderdag 27 september 2007 17:02 schreef Evil_Jur het volgende:
Geloof me, als Bush z'n tegenstanders de kans hadden, zouden ze bij hem precies hetzelfde flikken als toen met Clinton gebeurde.
Mwah, ik zal niet beweren dat ze het niet zullen doen, maar de Republiekeinen zijn in elk geval wel een stuk beter in het voeren van de laster en roddel campagnes.Kijk maar eens naar de staat van militaire dienst en wat er over gezegd is van kerry(?) en bush bijvoorbeeld.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_53524716
quote:
Op donderdag 27 september 2007 19:41 schreef Frezer het volgende:

[..]

Mwah, ik zal niet beweren dat ze het niet zullen doen, maar de Republiekeinen zijn in elk geval wel een stuk beter in het voeren van de laster en roddel campagnes.Kijk maar eens naar de staat van militaire dienst en wat er over gezegd is van kerry(?) en bush bijvoorbeeld.
Dan denk ik dat je een nogal eenzijdig beeld hebt, ze hebben allebei elementen die heel goed zijn in moddergooien. Neem moveon.org als meest recente voorbeeld...

Ik ben hier trouwens ook niet Bush aan het verdedigen, ik geef slechts aan dat een impeachment er echt niet in zit.
  Donald Duck held donderdag 27 september 2007 @ 19:45:59 #246
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_53524730
quote:
Op donderdag 27 september 2007 19:25 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Het is zeker geen onmogelijk scenario. Zoiets is als een sneeuwbaleffect. Het begint met iets kleins, en dat wordt al snel groter.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  donderdag 27 september 2007 @ 19:51:43 #247
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_53524884
quote:
Op donderdag 27 september 2007 19:25 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Ach, iemand die gaat lopen juichen 'dat er geen ene fuck van klopt' omdat een ding niet gebeurd.

Face it: in het midden-oosten ligt een heel zwikkie breukranden en voorspelbare conflicten, die *wachten* op de lont in het kruitvat.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  donderdag 27 september 2007 @ 19:57:38 #248
38496 Perrin
pi_53525060
Precies zo zal de toekomst zeker niet lopen. Maar aan de andere kant is het in grote lijnen niet eens zo enorm vergezocht en is er een niet-te-verwaarlozen kans dat de boel nog verder uit de hand loopt dan alleen de huidige oorlog Irak en Afghanistan.
  donderdag 27 september 2007 @ 19:57:42 #249
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_53525063
quote:
Op donderdag 27 september 2007 19:51 schreef gronk het volgende:

[..]

Ach, iemand die gaat lopen juichen 'dat er geen ene fuck van klopt' omdat een ding niet gebeurd.

Face it: in het midden-oosten ligt een heel zwikkie breukranden en voorspelbare conflicten, die *wachten* op de lont in het kruitvat.

Dat is zo, maar die kerel steekt z'n vinger in de lucht en komt met een scenario op de proppen.
Net zoals twee jaar geleden, toen'ie met dat scenario kwam aanzetten dat het Witte Huis een false flag terroristische aanslag in Amerika zou opzetten als excuus voor een nucleaire aanval op Iran.

Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me....
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  donderdag 27 september 2007 @ 20:02:28 #250
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_53525198
quote:
Op donderdag 27 september 2007 19:57 schreef -skippybal- het volgende:

Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me....
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')