Ik niet bekraip.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
LaPo = nieuwe openen blijft moeilijk he?
Als je dat niet snapt, dan ben je gezakt voor de oldbies-inburgeringscursus. Jammer, probeer het volgend jaar nog maar eens.quote:
Ja, dat krijg je er van. Iedereen zit op die luie donder te wachten, en uiteindelijk openen een paar man tegelijk een topic.quote:
JA!quote:Op woensdag 5 september 2007 11:40 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Toch stinkt het hier naar vis!
Ik denk niet dat ik er vanavond minder om zal slapen, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Als je dat niet snapt, dan ben je gezakt voor de oldbies-inburgeringscursus. Jammer, probeer het volgend jaar nog maar eens.
Ik ben jouw kloon. Blame yourself.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:40 schreef NJ het volgende:
Is die Blight wéér lui?
Ik ben dan ook aartslui.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:42 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik ben jouw kloon. Blame yourself.
quote:Op woensdag 5 september 2007 11:40 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Toch stinkt het hier naar vis!
Die zomer was dit jaar in mei al zowat afgelopen.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:44 schreef HeatWave het volgende:
Opzich klopt de timing van het virus wel..
de zomer is (hopelijk) laat, en normaal gesproken breken mensen voor de zomer om in de warme, blote koude, natte periode te kunnen jagen.
Daarom hoop ik op een zinderende Indian summerquote:Op woensdag 5 september 2007 11:48 schreef Vork het volgende:
[..]
Die zomer was dit jaar in mei al zowat afgelopen.
Jij ook weer ?quote:Op woensdag 5 september 2007 12:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Een kutvirus zeg ik je. Een kutvirus.
Ik zo'n sandwich koekje ding.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:47 schreef Armageddon het volgende:
Zeau bek from luns!
Even twee tosti's naar binnen gewerkt.
Ik heb geen idee wat ze nu wil.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:28 schreef GI het volgende:
Jij ook weer ?
Blijft lastig. Succes.quote:Op woensdag 5 september 2007 13:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ze nu wil.
Ze wil wel bij me zijn, maar niet te vaak want dat werkt beklemmend.
Ze wil wel seks en dat moet ook monogaam zijn.
Ze wil wel leuke dingen doen.
Ze wil niet dat het alleen maar om de seks gaat.
Ze wil wel verliefd uit haar doppen kijken, maar niet in woorden toegeven.
Ze wil niet de relatie stoppen.
Het enige waar ik me ECHT aan zou storen is het op een na laatste punt. Ik kan me voorstellen dat niet iedere liefde zo pal op elkaars neus moet zitten dat je eigenlijk als samenwoond. Maar dat niet willen zeggen....Damn.quote:Op woensdag 5 september 2007 13:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik heb een keer zo'n vent gehad. Dat duurde niet lang.quote:Op woensdag 5 september 2007 13:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Daar ga ik nu ook van uit.quote:Op woensdag 5 september 2007 13:09 schreef Misstique het volgende:
Ik heb een keer zo'n vent gehad. Dat duurde niet lang.
Gaat paul weer wat doen met de jostiband ?quote:Op woensdag 5 september 2007 13:31 schreef k_i_m het volgende:
Ik weet niet wat voor mensen ze aan hebben genomen dit seizoen, maar volgens mij zijn het allemaal mensen die niet helemaal geestelijk in orde zijn.
Was het maar zo, die hadden vast een stuk minder gebeldquote:Op woensdag 5 september 2007 13:32 schreef GI het volgende:
[..]
Gaat paul weer wat doen met de jostiband ?
Het is gewoon de tendens om je tenen zo ver mogelijk uit te rollen, en dan heel hard gaan piepen over 'respect' en 'kwetsen' wanneer er iemand ook maar in de buurt komt, voornamelijk wanneer het onderwerp iets met religie te maken heeft.quote:Op woensdag 5 september 2007 13:36 schreef GI het volgende:
Ik ben niet op mijn bekkie gevallen zelf, maar willen we even rationeel blijven denken met zijn allen.
Op onze bruiloft, haalde mijn vrouw haar bruidsjurk open aan de WCdeur. Sta je daar in je mooie jurk met een scheur in de sluier. Ze blijft heel braaf en zegt "Klotezooi!" en begint aan de jurk te peuren om het weer mooi te maken.quote:Op woensdag 5 september 2007 13:42 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Het is gewoon de tendens om je tenen zo ver mogelijk uit te rollen, en dan heel hard gaan piepen over 'respect' en 'kwetsen' wanneer er iemand ook maar in de buurt komt, voornamelijk wanneer het onderwerp iets met religie te maken heeft.
Mijn reactie is doorgaans om ze dan ook maar een reden te geven om te piepen, en eens godverdommes hard op die tenen te stampen.
Nou, klotezooi is ook echt een uitdrukking waar je van achterover slaatquote:Op woensdag 5 september 2007 13:47 schreef GI het volgende:
[..]
Op onze bruiloft, haalde mijn vrouw haar bruidsjurk open aan de WCdeur. Sta je daar in je mooie jurk met een scheur in de sluier. Ze blijft heel braaf en zegt "Klotezooi!" en begint aan de jurk te peuren om het weer mooi te maken.
Heeft een vrouwtje dat in het restaurant werkt het lef om te zeggen " Zulke taal accepteren wij hier niet mevrouw".
Ik geloof dat ze toen met schaamrood op haar kaken afgedropen is, mijn vrouw is niet de allerliefste qua woorden als ze boos is.
quote:Op woensdag 5 september 2007 13:56 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb gezegd "Ik bepaal godverdomme zelf wel wat ik zeg op mijn bruiloft takkenteef."
Valt toch nog wel mee? Ik heb geloof ik ook nog uets gerateled ove hoe zei het zou vinden en dat "klotezooi" nog erg beschaafd was. Ik was in ieder geval meer boos op haar dan her feit dat ik mijn jurk gescheurd had.
Hou je teringbek man, halve tamme met je kankahneus!quote:Op woensdag 5 september 2007 13:51 schreef Armageddon het volgende:
Wat zei ze?
Optiefen halve tamme met je kankahneus.
quote:Op woensdag 5 september 2007 14:12 schreef Armageddon het volgende:
Inso en ik gaan over een half jaar daten.
Ken hetquote:Op woensdag 5 september 2007 14:31 schreef HeatWave het volgende:
Zo, wat een suffe dag.
Daar word ik zo lamlendig van dat ALS er dan iets te doen is ik het vertik.
IETS VROLIJKER MAG OOK WEL, J!!!!111quote:Op woensdag 5 september 2007 14:45 schreef Jarno het volgende:
Tvp.
quote:Op woensdag 5 september 2007 14:47 schreef boem-dikkie het volgende:.
In de nieuwe layout zitten er Google adds tussen de reacties in!!
Och, er zat niet eens een 11111einzzweidreiBIERdabeilollerpolizei11 tussen.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:49 schreef Jarno het volgende:
Het voelt zo fout, JK. Zó fout.
WTF?quote:Op woensdag 5 september 2007 14:47 schreef boem-dikkie het volgende:.
Kan je gelukkig uitzetten.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:47 schreef boem-dikkie het volgende:.
quote:
Goh, zou dat verband houden met de traagheid?quote:Op woensdag 5 september 2007 14:47 schreef boem-dikkie het volgende:.
Zag het. Nja scheelt iig weer. Thenks men.quote:
quote:UT99 begint na 20 min te hakken
Tja, in 99 was dat nu eenmaal een trend. Je kan proberen om zijn radio af te nemen
Etc, tikje flauw, maar kan best grappig zijn somsquote:Ranja over laptop, weggooien?
Ja, ik zou het niet meer opdrinken....
Jo Tom, ik wist helemaal niet dat jij moderator hier was. Kspreek je wel weer in Vera.quote:Op woensdag 5 september 2007 15:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Zag het. Nja scheelt iig weer. Thenks men.
Wie ben jequote:Op woensdag 5 september 2007 17:33 schreef Sauruzin het volgende:
[..]
Jo Tom, ik wist helemaal niet dat jij moderator hier was. Kspreek je wel weer in Vera.
Guido..quote:
Goed bezig!quote:Op woensdag 5 september 2007 20:22 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
'n avond.
EN IK HEB AL WAT TE DRINKEN JAH!.
*burp*
Tot 03:00 dan!quote:Op woensdag 5 september 2007 20:50 schreef Armageddon het volgende:
Ik kom niet meer op FOK totdat de boel weer lekker draait! Wat een tiefuszooi!
Jij hebt het weer begrepen hoor, Boem.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:47 schreef boem-dikkie het volgende:.
In plaats van lekker uit de hoogte te reageren zou je ook de moeite kunnen nemen om even te vertellen hoe het dan wel zit.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:20 schreef NJ het volgende:
[..]
Jij hebt het weer begrepen hoor, Boem.
Ach, je hebt crew en crewquote:Op woensdag 5 september 2007 22:13 schreef Armageddon het volgende:
Die crew hier ken ook lekker met elkaar opschieten he?
zou ik helemaal geen oog dichtdoen, volgens mij.. (en Saskia ook niet, die gaat dan keten).quote:Op donderdag 6 september 2007 00:22 schreef k_i_m het volgende:
Kan je de kinderen niet bij je in bed gooien? Dat is twee vliegen in één klap volgens mij.
Uhuh, daarom zeg ik hetquote:Op woensdag 5 september 2007 21:20 schreef NJ het volgende:
[..]
Jij hebt het weer begrepen hoor, Boem.
enneeh as je nou snel kom he wat dan , is het dan eh minder goed ofzo ?quote:Op donderdag 6 september 2007 09:22 schreef UIO_AMS het volgende:
Spreuk van de dag:
Wat goed is, komt langzaam.
Kwestie van een beetje controle over je spieren. Het weerhoudt je vrouw ook van dingen doen als je het een beetje oefent Joenequote:Op donderdag 6 september 2007 09:23 schreef Joene het volgende:
[..]
enneeh as je nou snel kom he wat dan , is het dan eh minder goed ofzo ?
Want dan ken ik wel stoppen met proberen babies te maken natuurlijk
Geen idee, ik kom nooit snel.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:23 schreef Joene het volgende:
enneeh as je nou snel kom he wat dan , is het dan eh minder goed ofzo ?
Over babies maken zwijg ik tegenwoordig op FOK!.quote:Want dan ken ik wel stoppen met proberen babies te maken natuurlijk
Watwatwatwatwat?quote:
quote:Op donderdag 6 september 2007 09:28 schreef Armageddon het volgende:
Dingen doen gaat het helemaal worden dit najaar!
We zullen het zien !quote:Op donderdag 6 september 2007 09:26 schreef GI het volgende:
[..]
Kwestie van een beetje controle over je spieren. Het weerhoudt je vrouw ook van dingen doen als je het een beetje oefent Joene
Nee jij niet , en idd beter dat zwijgenquote:Op donderdag 6 september 2007 09:27 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom nooit snel.
[..]
Over babies maken zwijg ik tegenwoordig op FOK!.
Dat zeg ik elke dag op school.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:51 schreef Blight het volgende:
Ik werk vandaag tot 13.00. Een uitstekend excuus om dus om gewoon maar nergens aan te beginnen, want het komt toch niet af.
[X] LOL @ DARWINAWARD!!111111 EN BIG SHOUT TO DA HATERZZZZzzzzzzzz.quote:Op donderdag 6 september 2007 10:02 schreef Joene het volgende:
Trouwens nog rip voor de nabestaanden van Pavarotti and friends enzeau.
Ja, omdat ik zwanger ben heb ik daar zin in. Want elke vrouw die zwanger is en honger heeft wil een zurebom met slagroomquote:
LOLLERCOPTER 111111111 waar leer je al die hippe taal J.quote:Op donderdag 6 september 2007 10:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
[X] LOL @ DARWINAWARD!!111111 EN BIG SHOUT TO DA HATERZZZZzzzzzzzz.
vreet die dan !quote:Op donderdag 6 september 2007 10:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, omdat ik zwanger ben heb ik daar zin in. Want elke vrouw die zwanger is en honger heeft wil een zurebom met slagroom.
NEE LUL, IK WIL EEN BOTERHAM!
quote:Op donderdag 6 september 2007 10:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, omdat ik zwanger ben heb ik daar zin in. Want elke vrouw die zwanger is en honger heeft wil een zurebom met slagroom.
Kom maar bij ome Arma hoor Kim. Ik heb hier heul veul boterhammen met allemaal verschillende soorten vlees. Je mag alleen geen filet!quote:Op donderdag 6 september 2007 10:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon bij proberen laten, scheelt je weer typwerkquote:Op donderdag 6 september 2007 10:13 schreef GI het volgende:
[..]Ik probeerde een flauw grapje te maken
Heb je niet een aardige collega met een bammetjespakket van moeder de vrouw?quote:Op donderdag 6 september 2007 10:13 schreef k_i_m het volgende:
Die heb ik niet. Brood was nog bevroren en de kantine gaat pas om 12 uur open.
Ik las tietquote:Op donderdag 6 september 2007 10:14 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Kom maar bij ome Arma hoor Kim. Ik heb hier heul veul boterhammen met allemaal verschillende soorten vlees. Je mag alleen geen filet!
ghegheghequote:Op donderdag 6 september 2007 10:15 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Heb je niet een aardige collega met een bammetjespakket van moeder de vrouw?
Gheghe, wat heb jij d'r op?quote:Op donderdag 6 september 2007 10:16 schreef Armageddon het volgende:
[..]
ghegheghe
En wat zeggen we dan? Toedeledokie!
ghehehehe, heb jij een evergreentje van moeder de vrouw meegekregen? Wat een bofkont ben jij!quote:
Krijgt ie ook wel eens rozijntjes mee?quote:Op donderdag 6 september 2007 10:24 schreef k_i_m het volgende:
Hee, niet lullig doen he? Ik sta ook regelmatig brood te smeren voor de heer des huizes.
quote:Op donderdag 6 september 2007 10:26 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Krijgt ie ook wel eens rozijntjes mee?![]()
Nee, gadverdamme zeg!quote:Op donderdag 6 september 2007 10:26 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Krijgt ie ook wel eens rozijntjes mee?![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 11:05 schreef HeatWave het volgende:
Hier niet gratis, maar 2 euro voor het buffet is te betalen.
Whehe. Gezellig.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:06 schreef k_i_m het volgende:
Weet je wat ik echt verschrikkelijk vind? Als je bij een heel klein bedrijfje zit (10 man of minder) dat er dan "boodschappen bij de AH" worden gedaan en dat je dan met z'n allen tegelijk moet eten.
Gezellig met z'n allen aan tafel met je broodje pindakaas praten over "werk".
Wij hebben hier met 70 man tegelijk pauze. Alles staat klaar in de kantine. En dan hebben we het niet over wequote:Op donderdag 6 september 2007 11:06 schreef k_i_m het volgende:
Weet je wat ik echt verschrikkelijk vind? Als je bij een heel klein bedrijfje zit (10 man of minder) dat er dan "boodschappen bij de AH" worden gedaan en dat je dan met z'n allen tegelijk moet eten.
Gezellig met z'n allen aan tafel met je broodje pindakaas praten over "werk".
Bier en tietenquote:Op donderdag 6 september 2007 11:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wij hebben hier met 70 man tegelijk pauze. Alles staat klaar in de kantine. En dan hebben we het niet over wek maar over bier en tieten!
![]()
Werk jij bij KPN Den Haag ofzo? Daar kon ik ook elke dag ergens anders (maar nog steeds wel bij KPN!) eten.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:10 schreef Houzer het volgende:
Hier op het terrein heb je de keuze uit 2 restaurants, 3 kantines een broodjeszaak en verderop zit nog een houten frietkot.
Yup.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Werk jij bij KPN Den Haag ofzo? Daar kon ik ook elke dag ergens anders (maar nog steeds wel bij KPN!) eten..
Haha, ik wist het. Ik begon (heb er een maandje gezeten) altijd om 7 uur, anders was het niet te rijden. Maar puike kantine idd. En die vreetschuur.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:14 schreef Houzer het volgende:
[..]
Yup.
Vooral het parkeren hier is een waar genot, zeker als je pas om half 10 begint![]()
Dat mis ik ook wel. In R'dam was het vaak surinaame broodjes, patatje bij bram ladage, broodje hier, broodje daar.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:15 schreef Joene het volgende:
ik ga tegenwoordig gewoon de stad in lunchen
quote:Op donderdag 6 september 2007 11:19 schreef k_i_m het volgende:
Klokslag 12 uur ren ik hier naar boven naar de kantine. Dan is het nog niet zo druk en ligt alles er nog. Daarna ren ik met mijn veroveringen naar beneden en ga ik lekker gezellig in mijn eentje weer op mijn plek zitten om de boel te verorberen onder het genot van een krantje of 3
.
Ik kan ook niet praten en eten tegelijk. Gezellig met z'n allen in de kantine zitten is voor mij eigenlijk weinig gezellig, aangezien ik alleen maar eet en liever niet praat.
Ja ik ben sinds ik hier gedetacheerd ben al 2 klio aangekomen.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Haha, ik wist het. Ik begon (heb er een maandje gezeten) altijd om 7 uur, anders was het niet te rijden. Maar puike kantine idd. En die vreetschuur..
Nog stommer dan je denkt.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:21 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga altjd 3 min voor 1. Dan ben je al die domme makke schapen voor en loop je zo door aan het buffet, gaat zitten en eten. 5 min later gaat de rest zo 10 min in de rij staan....
Dat je dat na al die jaren niet door hebt, echt hoe stom zijn mensen eigenlijk??
Doe je serverbeheer daar?quote:Op donderdag 6 september 2007 11:24 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ja ik ben sinds ik hier gedetacheerd ben al 2 klio aangekomen.
1 kantine is ook tot een uur of 4 geopend, dus rond half 4 weer ff het plein over rennen om 2 saucijzenbroodjes te halen
Blijkbaarquote:
Echt, als ik moet praten terwijl ik eet, dan blijf ik uren met een broodje met een hap eruit rondzwaaien omdat ik het niet in mijn mond kan stoppen omdat ie beweegt door het pratenquote:
Nee projectbegleiding van migratietrajecten voor mobieltjes en blackberry toestellen.quote:
Ha, luuk. Wij zijn ook pas aan de blackberry, moet er alleen zelf nog 1 zien te bemachtigen.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:41 schreef Houzer het volgende:
[..]
Nee projectbegleiding van migratietrajecten voor mobieltjes en blackberry toestellen.
Hou op ik heb pijn in mijn pens.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:36 schreef k_i_m het volgende:
.
[..]
Echt, als ik moet praten terwijl ik eet, dan blijf ik uren met een broodje met een hap eruit rondzwaaien omdat ik het niet in mijn mond kan stoppen omdat ie beweegt door het praten.
Misschien ben ik ook meer raar met eten dan dat ik echt contactgestoord ben. Zo kan ik ook niet eten of drinken als ik op straat loop.
Kim is al zwanger hoor.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:49 schreef Kreator het volgende:
Zaad.
Die dingen zijn zo gebruiksvriendelijk als een my first sony.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ha, luuk. Wij zijn ook pas aan de blackberry, moet er alleen zelf nog 1 zien te bemachtigen.
Nouja, voor mijzelf zou ik 'm niet snel willen, maar als de baas 'm weggeeft, ach. Ik spuug er niet op.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:50 schreef Houzer het volgende:
[..]
Die dingen zijn zo gebruiksvriendelijk als een my first sony.
Gelukkig heeft de KPN een belachelijk goed werkende internetapplicatie om die zooi aan te vragenquote:Op donderdag 6 september 2007 11:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nouja, voor mijzelf zou ik 'm niet snel willen, maar als de baas 'm weggeeft, ach. Ik spuug er niet op.
Ik wacht nog even op een iPod Touch/iPhone met 3G combo.quote:
Van de week stonden ze hier op het plein met zn allen te staken de stakkers.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de KPN een belachelijk goed werkende internetapplicatie om die zooi aan te vragen.
M'n vriendin heeft de rooie week. Ik heb niet veel eisen.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:49 schreef Jarno het volgende:
Kim is al zwanger hoor.
Goeie tent ja!quote:Op donderdag 6 september 2007 12:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik haal wel even een broodje bij Cantarel.
Pijpenquote:Op donderdag 6 september 2007 12:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
M'n vriendin heeft de rooie week. Ik heb niet veel eisen.
Stokbroodje geroosterde kip met sla en mosterd-dille saus.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:24 schreef HeatWave het volgende:
Goeie tent ja!
ik moet er niet aan denken !quote:Op donderdag 6 september 2007 13:08 schreef GI het volgende:
Ik zit aan mijn 3e appel vandaag.
Heb nog 2 manderijnen die er achter aan moeten van mezelf.
Als ik dan nog honger heb dan ga ik nog boterhammen opeten die ik heb liggen.
De truuk om de snoeppot hier (SErieus, er staat een kast met 10 kilo verschillende snoepsoorten) te ontwijken is mezelf volproppen met gezonde sheit.
Je bent de schade aan het inhalen?quote:Op donderdag 6 september 2007 13:44 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb twee tosti's op en 5 bamiballen.
Goed te horen A!quote:Op donderdag 6 september 2007 13:44 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb twee tosti's op en 5 bamiballen.
Lijkt mij ook wel een gave inderdaad... Het stukje is trouwens ook geschreven door een heerlijke anti-Apple klant.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op een iPod Touch/iPhone met 3G combo..
Jaquote:Op donderdag 6 september 2007 13:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je bent de schade aan het inhalen?
Nazischijven of Ballen zijn okay !quote:Op donderdag 6 september 2007 14:08 schreef Jarno het volgende:
Ik heb gisteren een nasibal op. Dat vind ik zo heerlijk ouderwets, een nasibal.. Echt.
quote:Op donderdag 6 september 2007 14:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Hé Arma, als je een gewone meid zoekt die niets liever wil dan baren en voor haar man zorgen en verder niet aan die 'dingen' rommel doet, heb ik de juiste site voor je gevonden: http://www.marryourdaughter.com/
Lees vooral ook even de testimonials.
Febo naziballenquote:Op donderdag 6 september 2007 14:11 schreef Jarno het volgende:
Het is best knap om een nasibal goed te frituren trouwens. Omdat die krengen zo dik zijn. Niet zelden dat je een lauwe bal meekrijgt. Maar goed, gisteren wassie puik.
Service Temporarily Unavailablequote:Op donderdag 6 september 2007 14:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Hé Arma, als je een gewone meid zoekt die niets liever wil dan baren en voor haar man zorgen en verder niet aan die 'dingen' rommel doet, heb ik de juiste site voor je gevonden: http://www.marryourdaughter.com/
Daar zag ik gister een topic over voorbij komen, was een hoax, toch?quote:Op donderdag 6 september 2007 14:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Ram een keer of wat op F5 en hij doet het wel weer.quote:
Uiteraard. Lees die testimonials maar.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:18 schreef Misstique het volgende:
Daar zag ik gister een topic over voorbij komen, was een hoax, toch?
quote:"At first we were worried that Janine was too young to get married, but then her new husband bought her a house and a car and jewelry and the money we got let us buy a house for ourselves. Getting out of the trailer park at our age was the best thing that ever happened to us, and it’s all thanks to Marry Our Daughter!"
Allemaal boven de $20.000 en dan één stiefdochter erbij voor nog geen $4.000.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:15 schreef k_i_m het volgende:. Briljant! Ik zou willen dat ik het zelf bedacht had
.
Nee maar dr zit nazi in daar gaat het om Jarno !111111 lollercopterquote:Op donderdag 6 september 2007 14:16 schreef Jarno het volgende:
SCHIJVE BENNE GEEN BALLE JOENE!!!!11111111
Die ziet er wel geil uit ten opzichte van vroegah !quote:Op donderdag 6 september 2007 14:20 schreef Armageddon het volgende:
Men die zijn allemaal 15 en 16. Dan neem ik wel verkering met Brechtje.
Mijn favoriet:quote:
quote:“Our 15 year old daughter Mary wasn’t very popular and did nothing but mope around the house bringing everybody down, so we decided to marry her off through your site. Now our house is a lot cheerier and we love our new swimming pool and Jaccuzi! We’ve told our youngest that when she turns 15 we’re going to marry her off too!"
—Mrs. James P.
Helaas Smirnoff, maar voor die prijsquote:
quote:Op donderdag 6 september 2007 15:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Helaas Smirnoff, maar voor die prijs.
De nieuwe boyband sensatieeeeeeeeeequote:Op donderdag 6 september 2007 15:57 schreef Misstique het volgende:
Gátver! Mijn bedrijf sponsort een of andere locale muts die meedoet aan so you wanna be a popstar..
Of we allemaal op haar willen stemmen..
Flikker toch op..
Dat verwoord je goed.quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:29 schreef Jarno het volgende:
Grbrlsloqjkseehe!
Maak er 8,5 vanquote:
Arme jij.quote:
Echt een nieuwe baan , werd me via via aangeboden.quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:33 schreef GI het volgende:
[..]
Detachering klus, of een echte nieuwe baan ?
Jezus.quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:52 schreef Armageddon het volgende:
Kom er net achter dat Merel toch een ander heeft. één of andere voetbalmongool.
Ik zat net op mijn werk maar ik ben naar huis gevlucht. Nog een keer die trein over je heen.
GODVERDOMME!
WTF ?quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:52 schreef Armageddon het volgende:
Ik zat net op mijn werk maar ik ben naar huis gevlucht. Nog een keer die trein over je heen.
GODVERDOMME!
Gast.quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:52 schreef Armageddon het volgende:
GODVERDOMME!
Teringquote:Op vrijdag 7 september 2007 08:52 schreef Armageddon het volgende:
GODVERDOMME!
Zou het opluchten als je dr belt:En uitleg vraagt?quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:24 schreef Armageddon het volgende:
Ze zoeken het ook maar uit ook, heb wel wat anders aan mijn kop nu.
Ik heb haar allang gebeld. Ik zeg wie is Peter? *stil*quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:32 schreef Houzer het volgende:
[..]
Zou het opluchten als je dr belt:En uitleg vraagt?
Altijd kut om er op zo'n manier achter te komen zeg.quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb haar allang gebeld. Ik zeg wie is Peter? *stil*
Neuh, weer een hoop bullshit. Ik ben niet bij je weg om hem. Nee voor wie dan? De paashaas?quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:37 schreef Houzer het volgende:
[..]
Altijd kut om er op zo'n manier achter te komen zeg.
Als ze het gewoon eerlijk had gezegd was het ook niet leuk, maar had je erop een vreemde manier vrede mee kunnen hebben.
Ze heeft in je telefoongesprek niet eerlijk verteld wat er nu echt gebeurd is?
De fout ligt bij Merel , niet bij die peter naja ook wel een beetje natuurlijk maar voornamelijk bij merel.quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:37 schreef Armageddon het volgende:
Die Peter ken over zijn schouder gaan kijken de komende tijd trouwens. Aanpappen met iemand die een relatie van acht jaar heeft.
Nope van een relatie van 8 jaar blijf je weg. Dan zeg je sorry maar daar begin ik niet aan. Net zoals ik nooit iets zou beginnen met een getrouwde vrouw. Kotsen moet ik er van.quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:40 schreef Joene het volgende:
[..]
De fout ligt bij Merel , niet bij die peter naja ook wel een beetje natuurlijk maar voornamelijk bij merel.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:37 schreef Armageddon het volgende:
Die Peter ken over zijn schouder gaan kijken de komende tijd trouwens. Aanpappen met iemand die een relatie van acht jaar heeft.
Ik weet dat dit niet het moment is, maar hem kan je niks kwalijk nemen. Merel is degene die dit doet, niet hij.quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:41 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nope van een relatie van 8 jaar blijf je weg. Dan zeg je sorry maar daar begin ik niet aan. Net zoals ik nooit iets zou beginnen met een getrouwde vrouw. Kotsen moet ik er van.
Wat een enorme zak strontquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:37 schreef Armageddon het volgende:
Tuurlijk ben ik niet gek. En dat heb ik wel weer bewezen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:41 schreef k_i_m het volgende:
Ziejenouwel Arma, het was een kutexcuus. Je bent in ieder geval niet gek.
Ben ik niet met je eens, tuurlijk is het Merel die het doet maar een normale vent gaat daar niet op in.quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:44 schreef GI het volgende:
[..]
[..]
Ik weet dat dit niet het moment is, maar hem kan je niks kwalijk nemen. Merel is degene die dit doet, niet hij.
En als zij zegt dat ze geen vriend heeft ?quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:47 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, tuurlijk is het Merel die het doet maar een normale vent gaat daar niet op in.
Dat is iets waar we vast een hele tijd over kunnen discussiëren , maar dit is daar het moment niet voor. Ik snap je gevoel compleet.quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:47 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, tuurlijk is het Merel die het doet maar een normale vent gaat daar niet op in.
Dit, dus.quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:49 schreef Joene het volgende:
ik praat het niet goed hoor van die Peter , maar de fout is echt Merel.
Je kan ook alles op marktplaats zetten.quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:50 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben er helemaal klaar mee. Ik ga nu verhuisdozen in elkaar zetten.
ik ben dan wel geen oldbie, maar toch ff posten hier....quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:52 schreef Armageddon het volgende:
GODVERDOMME!
Ik ben er voor in staat weet je dat. Maar ja ik heb nog een opvoeding mogen genieten. Zelfs na deze streken van haar ben ik nog zo aardig om het zo te doen om het in te pakken.quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:52 schreef Houzer het volgende:
[..]
Je kan ook alles op marktplaats zetten.
Ach, als je een keer gooit en smijt met wat spullen snappen we dat best hoor.quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ben er voor in staat weet je dat. Maar ja ik heb nog een opvoeding mogen genieten. Zelfs na deze streken van haar ben ik nog zo aardig om het zo te doen om het in te pakken.
Ik zou 1 doos wel vol pissen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:57 schreef Armageddon het volgende:
We hadden woensdag een mooie verdeling gemaakt van de spullen. Ik had er vrede mee dat ze iets anders wilde in haar leven. Maar na dit. Ze kan haar persoonlijke spullen krijgen en kleren maar de rest blijft mooi hier. Ik zie d'r al zitten met die tiefusmongool op mijn bank en internetten op mijn laptop. de kanker voor ze!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |