Ik niet bekraip.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
LaPo = nieuwe openen blijft moeilijk he?
Als je dat niet snapt, dan ben je gezakt voor de oldbies-inburgeringscursus. Jammer, probeer het volgend jaar nog maar eens.quote:
Ja, dat krijg je er van. Iedereen zit op die luie donder te wachten, en uiteindelijk openen een paar man tegelijk een topic.quote:
JA!quote:Op woensdag 5 september 2007 11:40 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Toch stinkt het hier naar vis!
Ik denk niet dat ik er vanavond minder om zal slapen, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Als je dat niet snapt, dan ben je gezakt voor de oldbies-inburgeringscursus. Jammer, probeer het volgend jaar nog maar eens.
Ik ben jouw kloon. Blame yourself.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:40 schreef NJ het volgende:
Is die Blight wéér lui?
Ik ben dan ook aartslui.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:42 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik ben jouw kloon. Blame yourself.
quote:Op woensdag 5 september 2007 11:40 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Toch stinkt het hier naar vis!
Die zomer was dit jaar in mei al zowat afgelopen.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:44 schreef HeatWave het volgende:
Opzich klopt de timing van het virus wel..
de zomer is (hopelijk) laat, en normaal gesproken breken mensen voor de zomer om in de warme, blote koude, natte periode te kunnen jagen.
Daarom hoop ik op een zinderende Indian summerquote:Op woensdag 5 september 2007 11:48 schreef Vork het volgende:
[..]
Die zomer was dit jaar in mei al zowat afgelopen.
Jij ook weer ?quote:Op woensdag 5 september 2007 12:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Een kutvirus zeg ik je. Een kutvirus.
Ik zo'n sandwich koekje ding.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:47 schreef Armageddon het volgende:
Zeau bek from luns!
Even twee tosti's naar binnen gewerkt.
Ik heb geen idee wat ze nu wil.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:28 schreef GI het volgende:
Jij ook weer ?
Blijft lastig. Succes.quote:Op woensdag 5 september 2007 13:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ze nu wil.
Ze wil wel bij me zijn, maar niet te vaak want dat werkt beklemmend.
Ze wil wel seks en dat moet ook monogaam zijn.
Ze wil wel leuke dingen doen.
Ze wil niet dat het alleen maar om de seks gaat.
Ze wil wel verliefd uit haar doppen kijken, maar niet in woorden toegeven.
Ze wil niet de relatie stoppen.
Het enige waar ik me ECHT aan zou storen is het op een na laatste punt. Ik kan me voorstellen dat niet iedere liefde zo pal op elkaars neus moet zitten dat je eigenlijk als samenwoond. Maar dat niet willen zeggen....Damn.quote:Op woensdag 5 september 2007 13:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik heb een keer zo'n vent gehad. Dat duurde niet lang.quote:Op woensdag 5 september 2007 13:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Daar ga ik nu ook van uit.quote:Op woensdag 5 september 2007 13:09 schreef Misstique het volgende:
Ik heb een keer zo'n vent gehad. Dat duurde niet lang.
Gaat paul weer wat doen met de jostiband ?quote:Op woensdag 5 september 2007 13:31 schreef k_i_m het volgende:
Ik weet niet wat voor mensen ze aan hebben genomen dit seizoen, maar volgens mij zijn het allemaal mensen die niet helemaal geestelijk in orde zijn.
Was het maar zo, die hadden vast een stuk minder gebeldquote:Op woensdag 5 september 2007 13:32 schreef GI het volgende:
[..]
Gaat paul weer wat doen met de jostiband ?
Het is gewoon de tendens om je tenen zo ver mogelijk uit te rollen, en dan heel hard gaan piepen over 'respect' en 'kwetsen' wanneer er iemand ook maar in de buurt komt, voornamelijk wanneer het onderwerp iets met religie te maken heeft.quote:Op woensdag 5 september 2007 13:36 schreef GI het volgende:
Ik ben niet op mijn bekkie gevallen zelf, maar willen we even rationeel blijven denken met zijn allen.
Op onze bruiloft, haalde mijn vrouw haar bruidsjurk open aan de WCdeur. Sta je daar in je mooie jurk met een scheur in de sluier. Ze blijft heel braaf en zegt "Klotezooi!" en begint aan de jurk te peuren om het weer mooi te maken.quote:Op woensdag 5 september 2007 13:42 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Het is gewoon de tendens om je tenen zo ver mogelijk uit te rollen, en dan heel hard gaan piepen over 'respect' en 'kwetsen' wanneer er iemand ook maar in de buurt komt, voornamelijk wanneer het onderwerp iets met religie te maken heeft.
Mijn reactie is doorgaans om ze dan ook maar een reden te geven om te piepen, en eens godverdommes hard op die tenen te stampen.
Nou, klotezooi is ook echt een uitdrukking waar je van achterover slaatquote:Op woensdag 5 september 2007 13:47 schreef GI het volgende:
[..]
Op onze bruiloft, haalde mijn vrouw haar bruidsjurk open aan de WCdeur. Sta je daar in je mooie jurk met een scheur in de sluier. Ze blijft heel braaf en zegt "Klotezooi!" en begint aan de jurk te peuren om het weer mooi te maken.
Heeft een vrouwtje dat in het restaurant werkt het lef om te zeggen " Zulke taal accepteren wij hier niet mevrouw".
Ik geloof dat ze toen met schaamrood op haar kaken afgedropen is, mijn vrouw is niet de allerliefste qua woorden als ze boos is.
quote:Op woensdag 5 september 2007 13:56 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb gezegd "Ik bepaal godverdomme zelf wel wat ik zeg op mijn bruiloft takkenteef."
Valt toch nog wel mee? Ik heb geloof ik ook nog uets gerateled ove hoe zei het zou vinden en dat "klotezooi" nog erg beschaafd was. Ik was in ieder geval meer boos op haar dan her feit dat ik mijn jurk gescheurd had.
Hou je teringbek man, halve tamme met je kankahneus!quote:Op woensdag 5 september 2007 13:51 schreef Armageddon het volgende:
Wat zei ze?
Optiefen halve tamme met je kankahneus.
quote:Op woensdag 5 september 2007 14:12 schreef Armageddon het volgende:
Inso en ik gaan over een half jaar daten.
Ken hetquote:Op woensdag 5 september 2007 14:31 schreef HeatWave het volgende:
Zo, wat een suffe dag.
Daar word ik zo lamlendig van dat ALS er dan iets te doen is ik het vertik.
IETS VROLIJKER MAG OOK WEL, J!!!!111quote:Op woensdag 5 september 2007 14:45 schreef Jarno het volgende:
Tvp.
quote:Op woensdag 5 september 2007 14:47 schreef boem-dikkie het volgende:.
In de nieuwe layout zitten er Google adds tussen de reacties in!!
Och, er zat niet eens een 11111einzzweidreiBIERdabeilollerpolizei11 tussen.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:49 schreef Jarno het volgende:
Het voelt zo fout, JK. Zó fout.
WTF?quote:Op woensdag 5 september 2007 14:47 schreef boem-dikkie het volgende:.
Kan je gelukkig uitzetten.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:47 schreef boem-dikkie het volgende:.
quote:
Goh, zou dat verband houden met de traagheid?quote:Op woensdag 5 september 2007 14:47 schreef boem-dikkie het volgende:.
Zag het. Nja scheelt iig weer. Thenks men.quote:
quote:UT99 begint na 20 min te hakken
Tja, in 99 was dat nu eenmaal een trend. Je kan proberen om zijn radio af te nemen
Etc, tikje flauw, maar kan best grappig zijn somsquote:Ranja over laptop, weggooien?
Ja, ik zou het niet meer opdrinken....
Jo Tom, ik wist helemaal niet dat jij moderator hier was. Kspreek je wel weer in Vera.quote:Op woensdag 5 september 2007 15:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Zag het. Nja scheelt iig weer. Thenks men.
Wie ben jequote:Op woensdag 5 september 2007 17:33 schreef Sauruzin het volgende:
[..]
Jo Tom, ik wist helemaal niet dat jij moderator hier was. Kspreek je wel weer in Vera.
Guido..quote:
Goed bezig!quote:Op woensdag 5 september 2007 20:22 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
'n avond.
EN IK HEB AL WAT TE DRINKEN JAH!.
*burp*
Tot 03:00 dan!quote:Op woensdag 5 september 2007 20:50 schreef Armageddon het volgende:
Ik kom niet meer op FOK totdat de boel weer lekker draait! Wat een tiefuszooi!
Jij hebt het weer begrepen hoor, Boem.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:47 schreef boem-dikkie het volgende:.
In plaats van lekker uit de hoogte te reageren zou je ook de moeite kunnen nemen om even te vertellen hoe het dan wel zit.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:20 schreef NJ het volgende:
[..]
Jij hebt het weer begrepen hoor, Boem.
Ach, je hebt crew en crewquote:Op woensdag 5 september 2007 22:13 schreef Armageddon het volgende:
Die crew hier ken ook lekker met elkaar opschieten he?
zou ik helemaal geen oog dichtdoen, volgens mij.. (en Saskia ook niet, die gaat dan keten).quote:Op donderdag 6 september 2007 00:22 schreef k_i_m het volgende:
Kan je de kinderen niet bij je in bed gooien? Dat is twee vliegen in één klap volgens mij.
Uhuh, daarom zeg ik hetquote:Op woensdag 5 september 2007 21:20 schreef NJ het volgende:
[..]
Jij hebt het weer begrepen hoor, Boem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |