Van dik hout zaagt men planken, zal Jan Pronk wel denken. De toon is gezet. Ik geloof dat Jan Pronk als voorzitter niet echt geschikt is. Hij is teveel het type dat liever de confrontatie zoekt ipv bruggen bouwt.quote:Pronk: Balkenende is een leugenaar
MEPPEL - De PvdA moet hardop tegen premier Jan Peter Balkenende zeggen dat hij „een leugenaar” is. Dat zei oud-PvdA-minister Jan Pronk dinsdag tijdens een partijbijeenkomst in Meppel waar kandidaten voor het partijvoorzitterschap zich presenteerden.
Naast Pronk zijn er nog zes kandidaten. Pronk herhaalde zijn pleidooi voor een parlementair onderzoek naar de Nederlandse steun aan de inval in Irak. De PvdA heeft zich er tot teleurstelling van Pronk tijdens de kabinetsformatie bij neergelegd dat er geen onderzoek komt.
Volgens Pronk is Nederland op „een schandelijke manier” in de Irak-oorlog „gerommeld”. De PvdA dient Balkenende daar volgens hem op aan te spreken.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/70208791/Pronk:_Balkenende_is_een_leugenaar.html?p=6,1
Hehe inderdaad. Die man heeft zo'n plaat voor ze harses, gelooft hij nou werkelijk dat heel Nederland op die zure bejaarde zit te wachten?quote:Op woensdag 5 september 2007 11:19 schreef zoalshetis het volgende:
fijn dat jan weer aanwezig is! het demoniseren is ie nog niet verleerd zie ik.
Hij is wat kort-door-de-bocht. Maar zoals gezegd heeft ie wel gelijk.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Van dik hout zaagt men planken, zal Jan Pronk wel denken. De toon is gezet. Ik geloof dat Jan Pronk als voorzitter niet echt geschikt is. Hij is teveel het type dat liever de confrontatie zoekt ipv bruggen bouwt.
Intussen heeft Jan Pronk natuurlijk wel gelijk dat we die oorlog zijn ingerommeld door de Amerikanen. Ik ben, net als Jan Pronk blij met dit kabinet en hoop dat het de volle periode zal zitten. Maar ook ik betreur dat het onderzoek naar Irak onder het tapijt is gemoffeld.
Overigens vind ik het niet echt helpen om Balkenende zo weg te zetten. Zeg dan dat het CDA leugenachtig is in deze kwestie.
Het schudt de boel wel op daar bij de PvdA.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:25 schreef jogy het volgende:
Pronkie is ok, even lekker ongenuanceerd door de bocht schoppen kan weleens verfrissend zijn.
straks zegt ie nog dat balkenende op harry potter lijkt.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:27 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Hehe inderdaad. Die man heeft zo'n plaat voor ze harses, gelooft hij nou werkelijk dat heel Nederland op die zure bejaarde zit te wachten?
Inderdaad. Het had nooit mogen gebeuren en het is goed dat hij ondubbelzinnig duidelijk is.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:28 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Hij is wat kort-door-de-bocht. Maar zoals gezegd heeft ie wel gelijk.
Wat mij teleurstelt is dat er zo makkelijk overheen wordt gestapt, door alles onder het tapijt te vegen. De 2e kamer is gewoon voorgelogen. Wordt mij wat al te makkelijk overheen gestapt zo.
Ja, maar dan lijkt voorzitter me toch niet de beste functie voor hem.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:25 schreef jogy het volgende:
Pronkie is ok, even lekker ongenuanceerd door de bocht schoppen kan weleens verfrissend zijn.
Hehe inderdaad of laat hem weer peace keepen in Afrikaquote:Op woensdag 5 september 2007 11:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
straks zegt ie nog dat balkenende op harry potter lijkt.![]()
die man moet maar snel achter de geraniums met zijn huigelachtige manier van politiek bedrijven.
ach zolang de pvda-achterban pronk wil mogen ze hem hebben. graag zelfs, des te meer valt pvda door de mand als de op de man spelende politieke partij.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, maar dan lijkt voorzitter me toch niet de beste functie voor hem.
Alle andere partijen spelen niet op de man ?quote:Op woensdag 5 september 2007 11:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ach zolang de pvda-achterban pronk wil mogen ze hem hebben. graag zelfs, des te meer valt pvda door de mand als de op de man spelende politieke partij.![]()
Een plaatje zegt vaak meer dan 1000 woordenquote:Op woensdag 5 september 2007 11:31 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Hehe inderdaad of laat hem weer peace keepen in Afrika![]()
[afbeelding]
niet zo vals als pronkie.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:32 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Alle andere partijen spelen niet op de man ?![]()
Lekker belangrijk, ik heb altijd PvdA gestemd maar die partij is toch op sterven na dood. Dan liever met een beetje schoppen en bijten.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, maar dan lijkt voorzitter me toch niet de beste functie voor hem.
Geef eens 5 voorbeelden van Jan Pronk op de man spelen, en 5 andere voorbeelden van andere politici waaruit blijkt dat Jan Pronk valser is dan andere politici.quote:
zeg knaap, wat denk jij wel niet? ik doe alleen aan one-liners. trouwens dit topic gaat over pronk en dat ik blij ben dat ie er weer is...quote:Op woensdag 5 september 2007 11:38 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Geef eens 5 voorbeelden van Jan Pronk op de man spelen, en 5 andere voorbeelden van andere politici waaruit blijkt dat Jan Pronk valser is dan andere politici.
quote:Op woensdag 5 september 2007 11:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zeg knaap, wat denk jij wel niet? ik doe alleen aan one-liners. trouwens dit topic gaat over pronk en dat ik blij ben dat ie er weer is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |