Nee.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:44 schreef Thetallguy het volgende:
Zorg dat je zelf ook stinkt
Ik zie alleen maar 'echte liefde' en 'verleid elke vrouw'.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:49 schreef wadgem het volgende:
Ads door Google bij dit topic:
Vrouw
Ontmoet de perfecte vrouw en geniet van een unieke relatie.
Die van telsell?quote:Op woensdag 5 september 2007 10:54 schreef Bas321 het volgende:
Dikke mensen moeten verplicht een bootcamp doen, als het niet lukt, automatisch de doodstraf.
Droom lekker verder.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:50 schreef Herald het volgende:
TS is een ongevoelige persoon die geen rekening houdt met de chronisch zieken. Spotten met een schildklier aandoening is totaal not done zeker niet als je daardoor ook nog eens overmatig gaat transpireren. Daar kan dat meisje ook niks aan doen. Jij bent vast ook zo'n bullebak die dikke mensen nawijst bij de McDonalds met opmerkingen als "ze vreten het er zelf aan" terwijl mensen met grote botten ook best een McSalad mogen bestellen.
Jaquote:Op woensdag 5 september 2007 11:00 schreef wadgem het volgende:
Maar heb je d'r nou geneukt of niet?
Vond je het moeilijk om je psychisch los te rukken van dat meisje en op te staan om weg te lopen zonder dat je haar daar een rotgevoel mee gaf?quote:Op woensdag 5 september 2007 10:42 schreef Bas321 het volgende:
En ze ging precies naast me zitten, terwijl aan de overkant ook nog 2 stoeltjes vrij waren. Ik ben maar opgestaan, weggelopen en ergens anders gaan zitten.
Dan kom je dikke zwetende zakenvrouwen in pak tegen.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:02 schreef JDude het volgende:
Reis 1e klas.
Boeien.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:03 schreef DaantjeF het volgende:
[..]
Vond je het moeilijk om je psychisch los te rukken van dat meisje en op te staan om weg te lopen zonder dat je haar daar een rotgevoel mee gaf?
Maar die stoelen zijn wel berkend op dikke mensen.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan kom je dikke zwetende zakenvrouwen in pak tegen.
Nee man, hij heeft d'r toch genueckt! Dat zeidie zelfquote:Op woensdag 5 september 2007 11:05 schreef carz het volgende:
Ik wil foto's zien. Het zou best kunnen dat ze alleen maar volslank is en dat TS niet van vrouwelijke vormen houdt omdat TS een kast gaylord is!![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 11:05 schreef Bas321 het volgende:
[..]
Boeien.
Door rotgevoel gaan ze vreten, dus worden ze nog dikker. Hopelijk doen veel mensen dit, dat ze straks niet meer in de trein past. Problem solved.
awwwwww ben je veel gepest op school vroeger?quote:Op woensdag 5 september 2007 10:50 schreef Herald het volgende:
TS is een ongevoelige persoon die geen rekening houdt met de chronisch zieken. Spotten met een schildklier aandoening is totaal not done zeker niet als je daardoor ook nog eens overmatig gaat transpireren. Daar kan dat meisje ook niks aan doen. Jij bent vast ook zo'n bullebak die dikke mensen nawijst bij de McDonalds met opmerkingen als "ze vreten het er zelf aan" terwijl mensen met grote botten ook best een McSalad mogen bestellen.
En niet meer naar buiten kunnen. Minder files (en scheefliggende stenen) op de stoep!quote:Op woensdag 5 september 2007 11:05 schreef Bas321 het volgende:
[..]
Boeien.
Door rotgevoel gaan ze vreten, dus worden ze nog dikker. Hopelijk doen veel mensen dit, dat ze straks niet meer in de trein past. Problem solved.
quote:Op woensdag 5 september 2007 10:58 schreef Bas321 het volgende:
Ik zal de vrouw even omschrijven.
- Een reet met een omtrek van 2,5 m.
- Ranzige zweetplekken.
- Kort t-shirt, waar de odeur uit ontsnapte
- Bij elke beweging van de trein, ging haar onderkin op en neer
- Flink aan het kuchen, bijna stikken. Steek er nog een op.
- Met dikke vingers over een stylow telefoontje, waar ze amper de toetsjes kon indrukken.
- In de andere hand een Mars
Wat moet ik erbij voelen?quote:Op woensdag 5 september 2007 11:06 schreef DaantjeF het volgende:
[..]
![]()
Dus je voelde er niets bij? Misschien wordt ze wel door heel veel mensen inderdaad zo behandeld.. lijkt me eenzaam... Je kunt ook de volgende keer een gesprekje aanknopen, misschien kun je juist wel hel leuk met haar praten ofzo..
Hou je niet van je moeder?quote:Op woensdag 5 september 2007 11:09 schreef Bas321 het volgende:
[..]
Wat moet ik erbij voelen?
Ik hou niet van stinkende mensen, en vooral als ze dik zijn.
quote:
Gelukkig is mijn moeder niet dik, en stinkt ze niet. Wat heeft mijn moeder ermee te maken?quote:
Eigenlijk heb je wel gelijk,quote:Op woensdag 5 september 2007 11:13 schreef Bas321 het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn moeder niet dik, en stinkt ze niet. Wat heeft mijn moeder ermee te maken?
Ik ga gewoon weg bij een stinkend mens, en die moraalridders hier![]()
![]()
Het onderwerp van TS raakt gewoon een gevoelige snaar bij je omdat je een dikke zweterige fietsster bent!quote:Op woensdag 5 september 2007 11:25 schreef DaantjeF het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je wel gelijk,
Dat van dat dik kan ik me niet voorstellen. Ben blij dat ik zelf niet dik ben maar gelukkig zijn we allemaal anders, zou erg saai worden met alleen maar hetzelfde type mens.
Maar de stank kan ik me wel voorstellen...![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 11:28 schreef carz het volgende:
[..]
Het onderwerp van TS raakt gewoon een gevoelige snaar bij je omdat je een dikke zweterige fietsster bent!Omdat niemand in de trein naast je wilt zitten!
![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 11:28 schreef carz het volgende:
[..]
Het onderwerp van TS raakt gewoon een gevoelige snaar bij je omdat je een dikke zweterige fietsster bent!Omdat niemand in de trein naast je wilt zitten!
![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 10:50 schreef Herald het volgende:
Jij bent vast ook zo'n bullebak die dikke mensen nawijst bij de McDonalds met opmerkingen als "ze vreten het er zelf aan" terwijl mensen met grote botten ook best een McSalad mogen bestellen.
WTF Dangel!quote:Op woensdag 5 september 2007 10:43 schreef Dangel het volgende:
ga onder haar oksels likken dan om de zweet weg te halen,satinkt ze iig niet meer
Ohnee! niet total ROEF.quote:Op woensdag 5 september 2007 13:38 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[afbeelding]
Zo'n typje ongeveer?
Verkapt ik hou een lulverhaal over dikke mensen topic...quote:Op woensdag 5 september 2007 10:42 schreef Bas321 het volgende:
Het was takkedruk, geen enkele fatsenlijke zitplaats meer over, dus dan moet je maar op die klapstoeltjes in de tussenruimtes zitten.
Ik zat er alleen, relax, muziekje aan het luisteren. Komt er ineens een heel dik meisje aan wat naar zweet en rook stonk, blerg![]()
En ze ging precies naast me zitten, terwijl aan de overkant ook nog 2 stoeltjes vrij waren. Ik ben maar opgestaan, weggelopen en ergens anders gaan zitten.
...
wat hangt daaraan man?quote:Op woensdag 5 september 2007 13:38 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[afbeelding]
Zo'n typje ongeveer?
Het zijn beide griezels...quote:Op woensdag 5 september 2007 19:19 schreef Noodly het volgende:
[..]
wat hangt daaraan man?![]()
ik schrok me kapot![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |