quote:Op woensdag 5 september 2007 10:50 schreef Herald het volgende:
Jij bent vast ook zo'n bullebak die dikke mensen nawijst bij de McDonalds met opmerkingen als "ze vreten het er zelf aan" terwijl mensen met grote botten ook best een McSalad mogen bestellen.
WTF Dangel!quote:Op woensdag 5 september 2007 10:43 schreef Dangel het volgende:
ga onder haar oksels likken dan om de zweet weg te halen,satinkt ze iig niet meer
Ohnee! niet total ROEF.quote:Op woensdag 5 september 2007 13:38 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[afbeelding]
Zo'n typje ongeveer?
Verkapt ik hou een lulverhaal over dikke mensen topic...quote:Op woensdag 5 september 2007 10:42 schreef Bas321 het volgende:
Het was takkedruk, geen enkele fatsenlijke zitplaats meer over, dus dan moet je maar op die klapstoeltjes in de tussenruimtes zitten.
Ik zat er alleen, relax, muziekje aan het luisteren. Komt er ineens een heel dik meisje aan wat naar zweet en rook stonk, blerg![]()
En ze ging precies naast me zitten, terwijl aan de overkant ook nog 2 stoeltjes vrij waren. Ik ben maar opgestaan, weggelopen en ergens anders gaan zitten.
...
wat hangt daaraan man?quote:Op woensdag 5 september 2007 13:38 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[afbeelding]
Zo'n typje ongeveer?
Het zijn beide griezels...quote:Op woensdag 5 september 2007 19:19 schreef Noodly het volgende:
[..]
wat hangt daaraan man?![]()
ik schrok me kapot![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |