Neen nog niet!!!!!quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:31 schreef Frasier het volgende:
Heb je geen kerel die je bezig kan houden?
Ga naar bed en pak jouw vibo erbij.quote:Op woensdag 5 september 2007 02:05 schreef zhe-devilll het volgende:
waarom ga ik nu helemaal niet meer naar bed?
Sinds ik dit topic opende heb ik helemaal zoiets van goh..hmmmm lekker zeg
denk dat ik ff naar een zielenknijpert moet ofzo![]()
![]()
nah vin ik niks aahaaannnnnnnquote:Op dinsdag 11 september 2007 01:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ga naar bed en pak jouw vibo erbij.
Hang jezelf op, probleem opgelost.quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
nah vin ik niks aahaaannnnnnn
....
zo jij bent zekers de leukste thuis?quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hang jezelf op, probleem opgelost.
Welterustenquote:Op dinsdag 11 september 2007 01:40 schreef zhe-devilll het volgende:
Heey ik ga naar bed...
zie je wel slaap ik om 2 uur pas...zucht![]()
ben ik alweer boos op mijzelf zg
Oke, jij maakt mensen officieel moe. Ik ben naar bed, ben kapot.quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wanneer mijn ogen open gaan, en dat is elke dag weer afwachten hoe laat of vroeg dat gebeurd
Ik ook, welterusten.quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:55 schreef tequi3 het volgende:
[..]
Oke, jij maakt mensen officieel moe. Ik ben naar bed, ben kapot.
Ik heb dit nietquote:Op dinsdag 11 september 2007 02:07 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb dit ook. Echt een kutprobleem
hehe papa is boosquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:03 schreef paultjuhhh het volgende:
~Ik zie het al na half 2 , dat was niet de afspraak he
Dat heb ik elke dag maar het gebeurt nooitquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:23 schreef --- het volgende:
Ik ga vanavond eens lekker vroeg slapen... zo lekker douchen, en dan lekker dromen
dit idee had ik al de hele dag in mijn hoofd
het leger?quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:24 schreef Koploperkopper het volgende:
Verman jezelf eens, stinkert. Watjes zoals TS horen in het leger! Discipline verdeurie!
Herkenbaar...quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:05 schreef zhe-devilll het volgende:
ow ja ik ben er zo een die de wekker op de kast =vervanmijnbed= moet neerzetten, want ik zet hem uit en slaap zo weer verder..
![]()
![]()
hmmm, das idd herkenbaar, maaaaaaaaaaaaaaar, ik heb 4 wekkersquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:05 schreef zhe-devilll het volgende:
ow ja ik ben er zo een die de wekker op de kast =vervanmijnbed= moet neerzetten, want ik zet hem uit en slaap zo weer verder..
![]()
![]()
ik drie...quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:47 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
hmmm, das idd herkenbaar, maaaaaaaaaaaaaaar, ik heb 4 wekkers
errorquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:54 schreef paultjuhhh het volgende:
Tis nu voor 12en zhe, we moeten nu dus gaan eigenlijk
Ik heb morgen een vrije dag!quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:54 schreef paultjuhhh het volgende:
Tis nu voor 12en zhe, we moeten nu dus gaan eigenlijk
Ook al vrije dag ?quote:Op woensdag 12 september 2007 00:00 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik heb morgen een vrije dag!
Trusty!
![]()
ok bijna ...quote:Op woensdag 12 september 2007 01:12 schreef paultjuhhh het volgende:
Zhe het is tijd !
zullen we samen gaan dan?quote:Op woensdag 12 september 2007 01:15 schreef paultjuhhh het volgende:
Zhe en ik moeten in therapie
neem een goed glas whisky,quote:Op woensdag 5 september 2007 01:47 schreef zhe-devilll het volgende:
Het lukt me niet!
Ik kan het niet gewoon, ik baal van mijzelf maar,
elke avond ga ik te laat naar bed.
En ik sta vroeg op en ben de hele dag moe..![]()
![]()
Hoe los ik dit op en dit is een serieuze vraag.
Het is of er in mij na 12 uur snachts een kind in mij opstaat die zegt..
ik ga lekker laat opblijve nanananananah...
![]()
wtf doe je hier nu aan?
Mezelf slaan oid?
zucht
Gaap, ik wordt waarachtig duf van dit lulverhaal...quote:Op woensdag 12 september 2007 01:23 schreef zhe-devilll het volgende:
soggen » Blog Archive » Roy Amstel - Ikea op aarde‘Al dat gefeest. Ongezond eten, laat naar bed. Dan word je natuurlijk ook ziek.’ ‘Ik was al ziek voor dat ik naar het feest ging.’ ‘Waarom ga je dan naar ...
Hij vindt dat hij te laat naar bed gaat, waardoor hij altijd klaagt over vermoeidheid en ... Waarom ga je dan niet eerder naar bed? Vraag ik hem. ...
http://www.wamkoene.nl/over_identificatie_coaching.htm
ipv dit geblaat kan je ervoor kiezen om nu de pc ui te zetten,quote:Op woensdag 12 september 2007 01:23 schreef zhe-devilll het volgende:
ff gogelen
slapeloosheid
Dit verklaart waarom oudere mensen meer lijden aan slapeloosheid. ... Ga niet te laat naar bed; vaak ben je dan over je slaap heen. ...
soggen » Blog Archive » Roy Amstel - Ikea op aarde‘Al dat gefeest. Ongezond eten, laat naar bed. Dan word je natuurlijk ook ziek.’ ‘Ik was al ziek voor dat ik naar het feest ging.’ ‘Waarom ga je dan naar ...
Hij vindt dat hij te laat naar bed gaat, waardoor hij altijd klaagt over vermoeidheid en ... Waarom ga je dan niet eerder naar bed? Vraag ik hem. ...
http://www.wamkoene.nl/over_identificatie_coaching.htm
ja ik ook alquote:Op woensdag 12 september 2007 01:24 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Gaap, ik wordt waarachtig duf van dit lulverhaal...
kleren uit alsof mij dat iets nog interesseerd?????quote:
quote:
jaa...quote:Op woensdag 12 september 2007 01:29 schreef paultjuhhh het volgende:
GA DAN
gezellig!quote:Op woensdag 12 september 2007 01:31 schreef paultjuhhh het volgende:
oh baby ik ook ik kom eraan
je zou zeggen, dan is het geen probleem,quote:Op woensdag 12 september 2007 01:28 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
kleren uit alsof mij dat iets nog interesseerd?????
Alleen als ik van iemand hou ja dan!@ Dan wel
ik slaap snel als ik ga slapen alleen ik wil mijn bed niet in!quote:Op woensdag 12 september 2007 01:31 schreef BoukeF het volgende:
[..]
je zou zeggen, dan is het geen probleem,
Wat ook helpt tegen de slapeloosheid is na 1en zappen van rtl4 t/m de laatste nederlandse zender,
sms naar blote vrouw die hijgt.
niet echt spannend,
lik heb liever een herhaling van een comedy serie
niet echt een comfortabele plek is het niet?quote:Op woensdag 12 september 2007 01:31 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
gezellig!
zie je op de trap!
dan stel ik voor dat ik je van je demonen kom verlossen,quote:Op woensdag 12 september 2007 01:32 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ik slaap snel als ik ga slapen alleen ik wil mijn bed niet in!
hmmm misschien wel geesten in mijn slaapkamer rilllllllllllll
zie dat is het!quote:Op woensdag 12 september 2007 01:33 schreef BoukeF het volgende:
[..]
dan stel ik voor dat ik je van je demonen kom verlossen,
samen naar bed is ook zoveel leuker
hang wurg...skrieeeeeeequote:Op woensdag 12 september 2007 01:34 schreef paultjuhhh het volgende:
Ja leuk zhe en nu naar bedje
LOLquote:Op woensdag 12 september 2007 01:41 schreef BoukeF het volgende:
nog even en je post de tekst van abel met onderweg.
Ik denk dat je het even vol moet houdenquote:Op woensdag 12 september 2007 09:57 schreef --- het volgende:
dus ik gister vroeg slapen......
ik vanmorgen dus redelijk laat en vertieft wakker
hehe know that problemquote:Op woensdag 12 september 2007 09:29 schreef Viro het volgende:
Heel erg herkenbaar. Ik heb het probleem ook![]()
Blijkt dat ik vroeger als baby al een nachtbraker was en overdag sliepDat is toen ik opgroeide niet veel veranderd. Ik had vroeger geen problemen ermee op school. Nu nog steeds geen last. Alleen nu ik stage heb dwing ik me zelf rond een uur of 23.00 in slaap te vallen. Soms wil het niet lukken, dan is het toch heel verleidelijk om de xbox 360 aan te zetten en te gamen
ja ik ga nu slapen!quote:Op donderdag 13 september 2007 00:16 schreef paultjuhhh het volgende:
Zhe , wel zo slapen he :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |