hm werken in een shoarmazaak?quote:Op woensdag 5 september 2007 01:51 schreef MissHobje het volgende:
Een baan zoeken die op je bio-ritme aansluit
ja hoer ofzoquote:Op woensdag 5 september 2007 01:51 schreef MissHobje het volgende:
Een baan zoeken die op je bio-ritme aansluit
omgquote:Op woensdag 5 september 2007 01:51 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
hm werken in een shoarmazaak?
![]()
ik vind sex errug goorquote:
ut een optie wasquote:Op woensdag 5 september 2007 01:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
omg![]()
Als dat de baan voor je is doen![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 01:51 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
hm werken in een shoarmazaak?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik: En wat vind u er nu zelf van dan![]()
Soulknieper: Nou ik vind het wel lekker
Ik: ok..![]()
Soulknieper: Wat is er nou dan?
Ik: ehm..![]()
Soulknieper: : Ow het uur is al voorbij, bij de balie kunt u betalen!
Soulknieper: Daaggg tot volgende week he..
Ik: ok
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
Jezus pillen slikken? Ik kan wel slapen maar wil er niet in!quote:Op woensdag 5 september 2007 02:07 schreef Parkinson_XTC het volgende:
iets voor twaalven een lekker rottenolleke nemen...
ook wel flunitrazepam genoemd.
een half uur tot drie kwartier later kan je nog zo graag wakker willen blijven,
maar je zal merken dat je zo 6 a 7 uur later ineens wakker wordt na een verfrissende
nachtrust op je bank, voor de tv -die nog aanstaat- met alle lichten en kleding nog aan.
doe dit enkele dagen op rij, en je hebt jezelf een gezond slaapritme heraangemeten.
let wel op met deze lekkernij, meer dan twee weken gebruik wordt afgeraden.
niet voor niks dat je het normaal gezien alleen op voorschrift kan krijgen.
maar dat doet verder niks af van het heelzame effect bij kortstondig gebruik.
ik heb er nog zat liggen, maar heb ze niet meer nodig. gelukkig.
al is het des weekends af en toe wel leuk icm..
zoals ik zeg, heb je na een tijdje niks meer te zeggen over je al of niet willen gaan slapen.quote:Op woensdag 5 september 2007 02:09 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jezus pillen slikken? Ik kan wel slapen maar wil er niet in!
ik mot geen zooi!!!!!![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 02:05 schreef zhe-devilll het volgende:
denk dat ik ff naar een zielenknijpert moet ofzo![]()
![]()
NO DRUGS!quote:Op woensdag 5 september 2007 02:10 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
zoals ik zeg, heb je na een tijdje niks meer te zeggen over je al of niet willen gaan slapen.
het overkomt je gewoon.
kwaliteitsproduct trouwens.
Of ik neem een dominant mannetje dat vroeg wil slapenquote:Op woensdag 5 september 2007 02:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Met een jaartje of vier intensieve therapie komt het heel misschien nog wel goed met je
Nee dit dan...quote:Op woensdag 5 september 2007 01:56 schreef ToriHino het volgende:
'T is al veel te laat voor dit soort topics![]()
![]()
![]()
Dat ken ik. Soms 3 uur, half 4 dat ik er in lig en dan om half 9 weer werkenquote:Op woensdag 5 september 2007 02:09 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jezus pillen slikken? Ik kan wel slapen maar wil er niet in!
ik mot geen zooi!!!!!![]()
Precies.. Als je buitenwesten raakt kan je natuurlijk niet "wakker" blijven!quote:Op woensdag 5 september 2007 08:10 schreef Curri het volgende:
Je moet gewoon jezelf helemaal kapot meppen, dat werkt wel hoor
Maar dan gaat ie alsnog niet vroeg slapenquote:Op woensdag 5 september 2007 08:28 schreef El.Wulfo het volgende:
neem een vriendin, lig je er misschien extra vroeg in...
Nee dat helpt juist niet. Daarvan blijf je juist wakker.quote:Op woensdag 5 september 2007 08:38 schreef got.rice het volgende:
sporten voor je slaap.. misschien of dat helpt?
Volgens mij heeft de TS geen piemol.quote:Op woensdag 5 september 2007 08:35 schreef Garin84 het volgende:
[..]
Maar dan gaat ie alsnog niet vroeg slapen
Slaap lekker hehquote:Op woensdag 5 september 2007 02:13 schreef zhe-devilll het volgende:
IK GA nu mijn pc uitzetten
ik ga nu naar bed!
*schopmezelf*
![]()
Genoeg zuipen voordat je gaat slapen val je vanzelf wel in slaapquote:Op woensdag 5 september 2007 01:47 schreef zhe-devilll het volgende:
Het lukt me niet!
Ik kan het niet gewoon, ik baal van mijzelf maar,
elke avond ga ik te laat naar bed.
En ik sta vroeg op en ben de hele dag moe..![]()
![]()
Hoe los ik dit op en dit is een serieuze vraag.
Het is of er in mij na 12 uur snachts een kind in mij opstaat die zegt..
ik ga lekker laat opblijve nanananananah...
![]()
wtf doe je hier nu aan?
Mezelf slaan oid?
zucht
hey, had ik gister ook. precies die tijden. alleen ik ben nie lam na een douchequote:Op woensdag 5 september 2007 12:19 schreef jpg97 het volgende:
same prob hier... ik val pas rond 01.00u in slaap, om vervolgens rond kwart voor acht zo brak wakker te worden dat ik wil blijven liggen
wacht maar tot je 30 bentquote:Op woensdag 5 september 2007 12:34 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
hey, had ik gister ook. precies die tijden. alleen ik ben nie lam na een douche
Ik kan wel dominant zijn, hoor.quote:Op woensdag 5 september 2007 02:12 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Of ik neem een dominant mannetje dat vroeg wil slapen
![]()
Hier exact hetzelfde! Voordeel is wel dat de ochtend in een waas van slaperigheid aan me voorbijtrekt, en ik eigenlijk pas bij m'n lunch besef dat de dag al op de helft is.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:19 schreef Ricard0j het volgende:
Goede klacht [afbeelding]
Heb het zelf ook altijd en moet dan die dag daarna gewoon weer om 7 uur wakker worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |