Misschien extreem destructief gedrag (zoals lijm snuiven) ontwikkelen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt toch niets aan je hoge IQ doen?
Die wil echter nogal eens afhankelijk zijn van je IQ en EQquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is niet belangrijk wat voor IQ je hebt, als je je plaats maar kent![]()
Is niet zo raar wat je zegt hoor. Ik had een schoolvriend die ik al vanaf zijn 14e kende, die ging toen we gingen studeren aan de heroine omdat hij zijn grote verstand geen plaats kon geven.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien extreem destructief gedrag (zoals lijm snuiven) ontwikkelen.
Maar een iq is idd maar beperkt omhoog te trainen, weet ik toevallig.
Waarom denk je dat ik zoveel zuip?quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Is niet zo raar wat je zegt hoor. Ik had een schoolvriend die ik al vanaf zijn 14e kende, die ging toen we gingen studeren aan de heroine omdat hij zijn grote verstand geen plaats kon geven.
Die wil echter nogal eens afhankelijk zijn van je IQ en EQquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:55 schreef Leandra het volgende:
quote]Op dinsdag 4 september 2007 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is niet belangrijk wat voor IQ je hebt, als je je plaats maar kent![]()
Die weet ik, makkelijke vraag!! Eenzaamheid!quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zoveel zuip?![]()
Maar ook als je niets aan IQ training doet is het wel mogelijk een IQ te hebben wat je regelmatig in de weg zit.... Het leven is nu eenmaal gemaakt op de middenmoot, en iedereen die daaronder of daarboven presteert krijgt uiteindelijk een probleem.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien extreem destructief gedrag (zoals lijm snuiven) ontwikkelen.
Maar een iq is idd maar beperkt omhoog te trainen, weet ik toevallig.
Neequote:Op dinsdag 4 september 2007 22:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die weet ik, makkelijke vraag!! Eenzaamheid!
Heb ik um goed?
Jij bent een miskend genie, ik weet hetquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zoveel zuip?![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij bent een miskend genie, ik weet het![]()
Om op jouw niveau mee te kunnen posten....quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Krijg nou wat, 'k dacht nog zo dat ik hem goed had. Ik geef op, te moeilijk![]()
Nou staat IQ wel ietwat los van presteren. Het zegt enkel iets over een bepaald vermogen. Ik ken ze die uitstekend renderen in een kringloopwinkel. Presteren en goed terecht komen is afhankelijk van veel factoren.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar ook als je niets aan IQ training doet is het wel mogelijk een IQ te hebben wat je regelmatig in de weg zit.... Het leven is nu eenmaal gemaakt op de middenmoot, en iedereen die daaronder of daarboven presteert krijgt uiteindelijk een probleem.
Dat zei ik toch? Iedereen die onder of boven de middenmoot presteert krijgt uiteindelijk een probleem...quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou staat IQ wel ietwat los van presteren. Het zegt enkel iets over een bepaald vermogen. Ik ken ze die uitstekend renderen in een kringloopwinkel. Presteren en goed terecht komen is afhankelijk van veel factoren.
Maar dat zeg ik toch nietquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zei ik toch? Iedereen die onder of boven de middenmoot presteert krijgt uiteindelijk een probleem...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |