doeka +1quote:Op woensdag 5 september 2007 01:42 schreef doeka het volgende:
Wilson
quote:Wat een draak van een film.
quote:Op woensdag 5 september 2007 01:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
doeka +1
Stand deel 992:
ChrisJX 1
qonmann 1
RoofingBurner 1
ElizabethR 2
Formerly Known As 1
MREn 1
doeka 1
[..]
![]()
ERG goede film!!
quote:
Feli met je punt! broer+1quote:Op woensdag 5 september 2007 01:52 schreef broer het volgende:
Kees van Kooten.
Jij ging naar bedquote:Op woensdag 5 september 2007 02:00 schreef doeka het volgende:
scheurkalender
Ik weet niet of je het over het antwoord had of over het tijdstip dat doeka ging slapen, maar zijn antwoord was in ieder geval niet goed.quote:Op woensdag 5 september 2007 02:01 schreef ElizabethR het volgende:
Weer te laat ...........
Met bijna duizend delen en gemiddeld een vraag of tien, vijftien per deel verbaast het me niets dat de vraag al eens is langsgekomen.quote:Op woensdag 5 september 2007 02:09 schreef ScottTracy het volgende:
Vraag is kort geleden nog langs geweest, anders had ik het niet geweten...
A propos, de schrijvers zijn Mötley Crue. Er komt ook een film.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:44 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
RB is weg, dus heb het even opgezocht...
Schrijver is: Tommy Lee
Cash & Carloquote:Op woensdag 5 september 2007 02:11 schreef ScottTracy het volgende:
Het programma Prijzenslag beleefde een herstart in 2004, dit keer onder de titel, met als presentator Carlo Boszhard.
Wat is
Je hebt gisteren zoveel vragen gesteld, en dat deed je zo goed...quote:Op woensdag 5 september 2007 08:37 schreef MadMaster het volgende:
Zal ik dan maar weer, stelletje luie koffieleuten...
Noem in één post 6 manieren waarop koffie gezet kan worden.
[afbeelding]
Je vergeet eenquote:Op woensdag 5 september 2007 08:46 schreef steekbal het volgende:
Je hebt gisteren zoveel vragen gesteld, en dat deed je zo goed...
Deze keur ik goed...quote:Op woensdag 5 september 2007 08:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
filter
Turkse
percolator
espresso
instant
cafetiere
Onvolledig...quote:Op woensdag 5 september 2007 09:28 schreef ChopperMick het volgende:
Chiel Montagne, Op volle toeren
De naam van het museum is juist alleen de plaats is niet juist. Vreemd.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:44 schreef Dodecahedron het volgende:
Bonefantenmuseum, Utrecht
JDude +1quote:Op woensdag 5 september 2007 09:48 schreef JDude het volgende:
Staat immers in Maastricht.
Ja daarom had ik dat ook gepost.. maar is niet goed dusquote:Op woensdag 5 september 2007 10:09 schreef ChrisJX het volgende:
Ho! Dat antwoord wil ik ff veranderen in Heerlen. Het winkelcentrum heet natuurlijk niet voor niets Corio
Deze had ik even over het hoofd gezien. Heerlen is correct.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:02 schreef Deceit het volgende:
Heerlen en nijmegegen?
Ik zie het, maar dat is dus het goede antwoord (heb het maar ff opgezocht).quote:Op woensdag 5 september 2007 10:11 schreef RoofingBurner het volgende:
Heerlen was al gezegd volgens mij.
Kan toch gebeuren?quote:Op woensdag 5 september 2007 10:13 schreef RoofingBurner het volgende:
tssss.....
Bijna goed.. Moet nog iets achterquote:Op woensdag 5 september 2007 10:37 schreef JDude het volgende:
DeLorean DMC
Je hebt haar gevraagd 'Can we have some phone during this dick night?'????...quote:Op woensdag 5 september 2007 10:45 schreef Flitspaal het volgende:
Aan Madmaster:
Ik lag gisterenavond in bed en toen pas schoot me Crabtree te binnen. Ik kon het maar niet van me afzetten die vraag.
Vriendinlief zal vast wel iets vreemds aan me gemerkt hebben.
Of je geeft JDude de punten.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:46 schreef Adjeuj het volgende:
Omdat het nu zo ongeveer gokwerk gaat worden:
Andere vraag ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |