abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 22:01:28 #201
135305 beequeen
Lost.
pi_52946579
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 21:58 schreef Nostalgist het volgende:
Tjees, ik schrik gewoon van de haat die ik nu voel
Ik ook, mijn lief zit me aan te kijken of ik gek ben maar zo voel ik me ook op dit moment.
Gek dat ik naar dit kutprogramma kijk en gek dat ik me opwind over deze shitzooi.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  dinsdag 4 september 2007 @ 22:01:30 #202
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52946582
Heeft Brian nou ook werkelijk die CP's gekregen of is dat vooralsnog niet meer dan een ideetje van een user (immers al gepost toen er een streamlock was) waar de rest lustig op voortborduurt??

En als dat zo is, waarom zijn Jaap, Nadia en Dennis dan niet verontwaardigd dat de CP's niet verdeeld moeten worden onder de overige "onschuldigen" en accepteren zonder morren dat Brian ze allemaal zou krijgen??
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_52946596
Je betaald geen sms-jes voor contactpunten, maar voor populariteit. Daar zitten wel contactpunten aan vast, maar daar stem je niet voor!
pi_52946597
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 21:57 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:

[..]

En ja hoor , er gaat weer iemand met zogenaamde feiten lopen strooien. Geen beeld er van , tevens zeggen de andere ook weer dat H&L juist hebben geslagen , maar de feiten zijn er niet.
Dat is wel duidelijk geworden uit gesprekjes, Huub heeft Amanda getrapt, Brian Lieke geslagen.
pi_52946598
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 21:41 schreef Marelle het volgende:
SCHANDALIG dit, ik ben woest!!!!!!!!!!!!!!

Huub en Lieke moeten de eer aan zichzelf houden en nu onmiddellijk de poort uitlopen!!!!!!!!!
Ik houd niet van schelden, doe ik hier nooit, maar dit moet er even uit: Klootzakken!!!!!!!!!
dat zijn ze en nog veel meer
pi_52946600
vanavond heeft nadia nog de lipgloss van lieke gestolen

maar ach

denk dat de febo het heel lastig gaat krijgen

m'n oproep om leuke foto's te maken ook ff nog op nowlive plaatsen

want daar zijn nu heel veel mensen over de rooie
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
pi_52946608
Amanda: ik vind het zo laag om over overleden vrienden te praten. Zover verlaag ik me niet.
En ik heb met die kast gegooid, maar ik heb niemand geraakt, er vielen alleen wat spulletjes uit
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  dinsdag 4 september 2007 @ 22:02:22 #208
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52946610
Huub heeft al eens aangegevn dat wanneer hij door fysiek geweld de villa moet verlaten hij er dan ook meteen voor zou zorgen dat het einde DGK zal worden....
Kan het misschien voor vanavond 23.00u....? Ik wil graag vroeg naar bed.
[quote]Op dinsdag 4 september 2007 21:55 schreef Kinga het volgende:
Ik zou het gokje wagen als ik Huub was. Gewoon die kwal op zijn bek timmeren.
Ja en daarna fluitend de Kooi uitlopen!!!!

[ Bericht 7% gewijzigd door hetbabbelaartje op 04-09-2007 22:09:00 ]
pi_52946620
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 22:00 schreef Desii het volgende:
Amanda.. je bent er zelf mee begonnen.. jij begon erover dat hij zijn vriendin had vermoord en daarom begon hij over je vader
En dat al dagen lang over die vriendin van Huub.

Ik zou haar een hypocriet takkewijf noemen als ze wist wat het betekende
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_52946623
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 22:00 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:

[..]

JIJ ben van de FEBO.hou jij je tyfus bek maar eens!
Doe normaal sukkel.
pi_52946640
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 22:00 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:

[..]

JIJ ben van de FEBO.hou jij je tyfus bek maar eens!
woow chill
  Admin dinsdag 4 september 2007 @ 22:03:33 #213
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52946644
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 22:02 schreef akveor het volgende:
Huub heeft al eens aangegevn dat wanneer hij door fysiek geweld de villa moet verlaten hij er dan ook meteen voor zou zorgen dat het einde DGK zal worden....
Kan het misschien voor vanavond 23.00u....? Ik wil graag vroeg naar bed.
Graag als iteejer FOK! gefixed heeft dan
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_52946650
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 22:01 schreef Leandra het volgende:
Heeft Brian nou ook werkelijk die CP's gekregen of is dat vooralsnog niet meer dan een ideetje van een user (immers al gepost toen er een streamlock was) waar de rest lustig op voortborduurt??

En als dat zo is, waarom zijn Jaap, Nadia en Dennis dan niet verontwaardigd dat de CP's niet verdeeld moeten worden onder de overige "onschuldigen" en accepteren zonder morren dat Brian ze allemaal zou krijgen??
Hij krijgt er in elk geval meer dan 110, hij zit allemaal plannen te maken wie er moet komen en hij moet goed in de gaten houden dat hij niet meer punten heeft dan toegestaan is, 400 of 500?
pi_52946667
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 22:02 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat is wel duidelijk geworden uit gesprekjes, Huub heeft Amanda getrapt, Brian Lieke geslagen.
En toch is er geen bewijs. Ze kunnen zeggen wat ze willen , ik wil eerst de beelden zien.
pi_52946669
quote:

Brian is ergens voor beloond wat wij niet mochten horen
  dinsdag 4 september 2007 @ 22:04:39 #217
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52946684
quote:

Als dat zo is.... kan ie daar mooi z'n schiuld in Cp's mee aflossen dat zullen er ondertussen ook wel zo'n duizend zijn...
Maar het zal toch niet....?
Jullie worden aan twee kanten genaait, de Febo en de andere spelers.
pi_52946691
quote:

Ik weet het ook niet zeker.....

Omdat ze het gevoel hebben dat ze "gewonnen hebben "?

Als het echt waar is...... IK begrijp de redactie niet......

Zijn jullie nu zo dom, of ben ik nu zo slim ??????
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  dinsdag 4 september 2007 @ 22:04:48 #220
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52946692
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 22:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je betaald geen sms-jes voor contactpunten, maar voor populariteit. Daar zitten wel contactpunten aan vast, maar daar stem je niet voor!
Hoe weet jij waar ik voor stem??
Het is algemeen bekend dat er een koppeling is tussen de popoll en het aantal CP's wat iedere bewoner krijgt...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_52946708
Gatverdamme zeg,
Nadia: ahhhh Baby, ben je blij met je punten

Wat een kutmanier om iemand die zoveel voor DGK heeft betekend af te serveren
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  dinsdag 4 september 2007 @ 22:05:25 #222
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52946711
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 22:04 schreef neehe het volgende:
Nou Huub en Lieke als jullie dachten dat jullie vrienden bij de Febo hadden, dan weten jullie nu wel beter.
Jullie worden aan twee kanten genaait, de Febo en de andere spelers.
En bijna al het personeel....
Op dinsdag 4 september 2007 22:02 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:

[..]

Doe normaal sukkel.
hij heeft ws gelijk
mahe
  dinsdag 4 september 2007 @ 22:05:51 #224
521 ruby
Hell yeah!
pi_52946722
Ik haat die vijf nu nog meer dan ik al deed. En de redactie ook.

Te triest voor woorden.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_52946724
quote:

Het is uit sommige uitspraken wel op te maken dat hij meer CP's heeft verdient. Maar het is niet zeker dat hij die van Huub, Lieke en Amanda heeft gekregen. Er kan ook in de brief hebben gestaan dat zijn verdiende CP's verdubbeld worden bijvoorbeeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')