Volgens Riemer liegt Scheringa over dat telefoongesprek.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:31 schreef Edenoniphobic het volgende:
Riemer is een lafbek. Bij DWDD zat JackvG die verzekerde dat Rieme off the record aan hem had toevertrouwd dat ie Scheringa bedoelde met dat wolf in schaapskleren verhaaltje. Kennelijk heeft Riemer zijn pik weer teruggetrokken op het moment dat ie persoonlijk Dirk aan de lijn heeft, omdat nu ineens de zaakwaarnemers rondom Alves de wolfjes waren, althans dat had Riemer weer aan Dirk toevertrouwd, hij zou niet hem bedoeld hebben. Dus Riemer lult maar wat raak, valt me tegen dat ie dan niet durft.
/spuit 11 na bovenstaande reactie.
quote:'Dirk Scheringa sprak niet de waarheid over telefoongesprek'
Van onze verslaggever Charles Bromet
AMSTERDAM - Riemer van der Velde geeft andere voorstelling van zaken.
AZ-voorzitter Dirk Scheringa heeft een verkeerde voorstelling van zaken gegeven over het afketsen van de transfer van Afonso Alves van SC Heerenveen naar AZ. Dat zegt Riemer van der Velde, oud-preses van Heerenveen. Van der Velde beweert dat Scheringa niet de waarheid heeft gesproken over het telefoongesprek dat beiden voerden op de ochtend na het sportgala voor de Voetballer van het Jaar.
Scheringa zei dinsdag dat de overgang van de Braziliaanse topscorer naar AZ wel was rondgekomen als hij en Van der Velde aan de onderhandelingstafel hadden plaatsgenomen. Dat zou de oud-voorzitter van Heerenveen hem hebben duidelijk gemaakt.
'Maar als hij zelf op de avond voordat de transferdeadline verstreek niet naar de kaartvereniging was gegaan, was het misschien wel rondgekomen', zegt Van der Velde die zich een heel ander telefoongesprek herinnert. 'Scheringa heeft het doen voorkomen alsof hij er met onze directeuren Hoekstra en Kuiper niet kon uitkomen, maar hij had zelf beter bereikbaar moeten zijn.'
Maandagavond, toen de voetballer van het jaar (Alves) werd bekendgemaakt, haalde Van der Velde op het erepodium furieus uit naar de 'wolven in schaapsvacht', die zich tijdens de onderhandelingen met de Braziliaan niet onbetuigd hadden gelaten. Een dag later verklaarde Scheringa dat Van der Velde daarmee niet had uitgehaald naar AZ, maar naar de zaakwaarnemers van Alves.
Dat zou Van der Velde hem aan de telefoon hebben verzekerd. 'Maar zo heb ik het niet gezegd', reageert Van der Velde.
'Scheringa belde mij op met de vraag of mijn uitlatingen voor AZ waren bedoeld. Toen heb ik gezegd: ik heb geen behoefte gehad om namen van clubs of zaakwaarnemers te noemen. Maar wie de schoen past, trekke hem aan. En aan het feit dat hij de volgende ochtend aan de lijn hing, zou je kunnen opmaken dat hij zich misschien wat schuldig voelde.'
Bron: Volkskrant
Hij zat in de yabyum denk ik maar dat staat niet zo netjes in de krant.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Het ligt nu aan Scheringa die ging kaarten
Met een geitenwollen condoom dan zeker.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:39 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Hij zat in de yabyum denk ik maar dat staat niet zo netjes in de krant.![]()
Drummer wilde hij zijn destijds.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:35 schreef Zyggie het volgende:
Hij had gitarist moeten worden alleen. Mooie muziekcollectie heeft ie.
ja man... totaal geen miet (hij durfde er namelijk niks van te zeggen omdat ie bang was achteraf in elkaar geslagen te worden)... sukkel.quote:Op donderdag 6 september 2007 13:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja, die vd Gijp was echt grappig.
Gennee maakte er wel een leuke grap van.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:06 schreef LongOne het volgende:
Wat heb die Derksen een dikke kop gekregen kon je vooral goed zien toen ze dat stukkie lieten ziet met Petrovic aan tafel...
geldt ook voor mij............ondanks dat de reportage gemaakt is door fons de poel, samen met derksen grote nec aanhangers. Dat is voor mij als vitessenaar wat moeilijk te waarderen.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:50 schreef Pieter-utd het volgende:
Was wel leuk om te zien. Moet eerlijk bekennen dat mijn respect voor Derksen aanzienlijk is gestegen.
Herhaal nog eens wie zijn favoriete muzikanten waren. Ik ben ze vergeten. Jij weet ze denk ik nog wel.quote:
Ja hallo, de vraag was aan haaibaaikequote:Op donderdag 6 september 2007 18:57 schreef djstoffel het volgende:
singer/songwriter mickey newbury (vertelde hij in de wereld draait door)
cuby and the blizards
ja en?quote:Op donderdag 6 september 2007 18:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja hallo, de vraag was aan haaibaaike
ga lekker chatten met haar. Volgens mij heb jij toch niets beters te doen de hele dagquote:Op donderdag 6 september 2007 19:15 schreef tong80 het volgende:
Er waren nog meer artiesten die hij noemde haaibaaike. Welke ook alweer ? En welk nummer van Mickey Newbury vind jij het mooist ?
quote:Op donderdag 6 september 2007 19:15 schreef tong80 het volgende:
Er waren nog meer artiesten die hij noemde haaibaaike. Welke ook alweer ? En welk nummer van Mickey Newbury vind jij het mooist ?
Ik ben de topicstarter en bepaal dat zelf wel. Problemen ? Kaart het aan in VBL-feedback.quote:Op donderdag 6 september 2007 19:19 schreef djstoffel het volgende:
[..]
ga lekker chatten met haar. Volgens mij heb jij toch niets beters te doen de hele dag
En ik bepaal ook zelf wat ik zeg hier. Waarom start je een topic als je toch niet wil dat andere mensen reageren. Ga lekker chatten was dus mijn advies! Je bent de grootste onruststoker van FOK! Dat blijkt ook wel weer uit je reactie na het vermelden van de bewuste artiesten................dwaas!quote:Op donderdag 6 september 2007 19:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben de topicstarter en bepaal dat zelf wel. Problemen ? Kaart het aan in VBL-feedback.
quote:Op donderdag 6 september 2007 20:11 schreef djstoffel het volgende:
[..]
En ik bepaal ook zelf wat ik zeg hier. Waarom start je een topic als je toch niet wil dat andere mensen reageren. Ga lekker chatten was dus mijn advies! Je bent de grootste onruststoker van FOK! Dat blijkt ook wel weer uit je reactie na het vermelden van de bewuste artiesten................dwaas!
Toen zag ie er veel verzorger uit, ook qua haar. Maar dat dikke heeft wel iets nonchalants, iets meer bluesyquote:Op donderdag 6 september 2007 14:06 schreef LongOne het volgende:
Wat heb die Derksen een dikke kop gekregen kon je vooral goed zien toen ze dat stukkie lieten ziet met Petrovic aan tafel...
[Feedback #57] Geef de mod de Rode kaartquote:Op donderdag 6 september 2007 19:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben de topicstarter en bepaal dat zelf wel. Problemen ? Kaart het aan in VBL-feedback.
Bewuste artiesten ? Ze zijn allemaal dood manquote:Op donderdag 6 september 2007 20:11 schreef djstoffel het volgende:
[..]
En ik bepaal ook zelf wat ik zeg hier. Waarom start je een topic als je toch niet wil dat andere mensen reageren. Ga lekker chatten was dus mijn advies! Je bent de grootste onruststoker van FOK! Dat blijkt ook wel weer uit je reactie na het vermelden van de bewuste artiesten................dwaas!
quote:Op donderdag 6 september 2007 18:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja hallo, de vraag was aan haaibaaike
Kom op tong, het is een algemeen forum. Iedereen mag reageren, anders PM of msn je maar met Haaibaake.quote:Op donderdag 6 september 2007 19:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van der Gijp is altijd zo leuk!! ook die opmerking over de familie van Seedorf!!quote:Op donderdag 6 september 2007 13:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja, die vd Gijp was echt grappig.
Wat zei Van der Gijp ook alweerquote:Op donderdag 6 september 2007 20:54 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Van der Gijp is altijd zo leuk!! ook die opmerking over de familie van Seedorf!!![]()
Tong, JD is ook erg weg van Jimme LaFave...is idd fijne Americana-muziek....
Het ging over het feit dat de VI geen jounalistiek blad meer was, omdat alle voetballers, zaakwaarnemers etc.etc. eerst een interview willen lezen en autoriseren. Dus Van de Gijp zei: "als je een interview met Seedorf wil, moet eerst Seedorf dat lezen en dan moet zijn hele familie het lezen, maar die kunnen niet lezen, dus dat schiet dan niet op."quote:Op donderdag 6 september 2007 20:58 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Wat zei Van der Gijp ook alweer?
Heel de VI word bepaald door de voetballers clubs en trainers zoals je hoorde. Alles moet worden nagelezen en overal worden stukken uitgehaaldquote:Op donderdag 6 september 2007 21:41 schreef tong80 het volgende:
Dat jullie accepteren dat Dirk Scheringa de inhoud van VI bepaaltIk schrok me kapot.
Als het Michael van Praag was geweest zat iedereen hier grof te typen. Ik vind het stuitend.
Welcome to this world!quote:Op donderdag 6 september 2007 22:01 schreef tong80 het volgende:
VI is idd niet meer te vergelijken met zeg 20 30 jaar gelden. Toen kwamen ze op vopor de spelers en was er altijd wel een verhaal dat jhe hebt moeten gelzen. Ik lees als erste tegenwoordig de rubriek vanDerksen en per toeval de rest.
Schandalig natuurlijk. Hij kan dan wel een paar ton extra verdienen met dat blaadje van hem maar het blad wordt met de jaren steeds slechter en slechter. Kost hem toch abbonees. Mij is ie zeker kwijt als abbonee. Heb het blad in Juni opgezegd. Waar ik vroeger het blad nog intensief las is dat de laatste jaren steeds minder geworden. Kwaliteit is gewoon enorm achteruit gehold. Het is gewoon een ordinaire zakkenvuller en de naam Johan Derksen is gewoon een merk geworden waar hij naar handelt. Hoogste bieder is de laatste jaren Scheringa geworden en dus speelt AZ het beste voetbal en is / wordt dé topclub van NL. Wie biedt er meer ?quote:Op donderdag 6 september 2007 21:41 schreef tong80 het volgende:
Dat jullie accepteren dat Dirk Scheringa de inhoud van VI bepaaltIk schrok me kapot.
Als het Michael van Praag was geweest zat iedereen hier grof te typen. Ik vind het stuitend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |