ga lekker chatten met haar. Volgens mij heb jij toch niets beters te doen de hele dagquote:Op donderdag 6 september 2007 19:15 schreef tong80 het volgende:
Er waren nog meer artiesten die hij noemde haaibaaike. Welke ook alweer ? En welk nummer van Mickey Newbury vind jij het mooist ?
quote:Op donderdag 6 september 2007 19:15 schreef tong80 het volgende:
Er waren nog meer artiesten die hij noemde haaibaaike. Welke ook alweer ? En welk nummer van Mickey Newbury vind jij het mooist ?
Ik ben de topicstarter en bepaal dat zelf wel. Problemen ? Kaart het aan in VBL-feedback.quote:Op donderdag 6 september 2007 19:19 schreef djstoffel het volgende:
[..]
ga lekker chatten met haar. Volgens mij heb jij toch niets beters te doen de hele dag
En ik bepaal ook zelf wat ik zeg hier. Waarom start je een topic als je toch niet wil dat andere mensen reageren. Ga lekker chatten was dus mijn advies! Je bent de grootste onruststoker van FOK! Dat blijkt ook wel weer uit je reactie na het vermelden van de bewuste artiesten................dwaas!quote:Op donderdag 6 september 2007 19:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben de topicstarter en bepaal dat zelf wel. Problemen ? Kaart het aan in VBL-feedback.
quote:Op donderdag 6 september 2007 20:11 schreef djstoffel het volgende:
[..]
En ik bepaal ook zelf wat ik zeg hier. Waarom start je een topic als je toch niet wil dat andere mensen reageren. Ga lekker chatten was dus mijn advies! Je bent de grootste onruststoker van FOK! Dat blijkt ook wel weer uit je reactie na het vermelden van de bewuste artiesten................dwaas!
Toen zag ie er veel verzorger uit, ook qua haar. Maar dat dikke heeft wel iets nonchalants, iets meer bluesyquote:Op donderdag 6 september 2007 14:06 schreef LongOne het volgende:
Wat heb die Derksen een dikke kop gekregen kon je vooral goed zien toen ze dat stukkie lieten ziet met Petrovic aan tafel...
[Feedback #57] Geef de mod de Rode kaartquote:Op donderdag 6 september 2007 19:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben de topicstarter en bepaal dat zelf wel. Problemen ? Kaart het aan in VBL-feedback.
Bewuste artiesten ? Ze zijn allemaal dood manquote:Op donderdag 6 september 2007 20:11 schreef djstoffel het volgende:
[..]
En ik bepaal ook zelf wat ik zeg hier. Waarom start je een topic als je toch niet wil dat andere mensen reageren. Ga lekker chatten was dus mijn advies! Je bent de grootste onruststoker van FOK! Dat blijkt ook wel weer uit je reactie na het vermelden van de bewuste artiesten................dwaas!
quote:Op donderdag 6 september 2007 18:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja hallo, de vraag was aan haaibaaike
Kom op tong, het is een algemeen forum. Iedereen mag reageren, anders PM of msn je maar met Haaibaake.quote:Op donderdag 6 september 2007 19:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van der Gijp is altijd zo leuk!! ook die opmerking over de familie van Seedorf!!quote:Op donderdag 6 september 2007 13:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja, die vd Gijp was echt grappig.
Wat zei Van der Gijp ook alweerquote:Op donderdag 6 september 2007 20:54 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Van der Gijp is altijd zo leuk!! ook die opmerking over de familie van Seedorf!!![]()
Tong, JD is ook erg weg van Jimme LaFave...is idd fijne Americana-muziek....
Het ging over het feit dat de VI geen jounalistiek blad meer was, omdat alle voetballers, zaakwaarnemers etc.etc. eerst een interview willen lezen en autoriseren. Dus Van de Gijp zei: "als je een interview met Seedorf wil, moet eerst Seedorf dat lezen en dan moet zijn hele familie het lezen, maar die kunnen niet lezen, dus dat schiet dan niet op."quote:Op donderdag 6 september 2007 20:58 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Wat zei Van der Gijp ook alweer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |