Nodig, schmodig!quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:28 schreef Lunar het volgende:
Ik heb nog geen nieuwe iPod nodig.
Mijn Creative Zen werkt nog prima.quote:
Met je iPod of met je Mac?quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik ga pas rond 23u neuken.
en?quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:32 schreef Lunar het volgende:
Ik had een iPod Nano (eerste generatie) maar die verkocht ik voor een Zen.
Wat denk je van "Zune" ?quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:33 schreef JoMo0 het volgende:
Een zen koop je niet vrijwilligWat een naam trouwens . ZEN Zoem zoem .
En! Met! Goochelaars en Geesten! De goede versie!quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:34 schreef Jarno het volgende:
Hey Q.
Nieuwe Spiv. CD van spYPPY gehad.. Tof spul.
Ja. Overmorgen nog eens langst de winkel is ook niet erg veel moeite. Hij zit praktisch op A'dam CS. Maar ze ziet maar, ik zal het in ieder geval even erbij zeggen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:41 schreef Jarno het volgende:
Er gaan ook geruchten dat de nieuwe iPods pas in Oktober geshipped kunnen/zullen gaan worden. Dus ik zou het morgen even aankijken, dan de levertijden op de shop even aanzien en dan beslissen of je dat de moeite waard vind, het wachten dus.
Dat sowieso.quote:
Ik ga ook in ieder geval nog even wachten. Ik heb nog steeds een redelijke mp3-speler, dus kan nog wel even zonder iPod. Dus ook voor meer ruimte voor dezelfde prijs wacht ik nog wel even.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:42 schreef Jarno het volgende:
Een OS X iPod zou echt de tering roeleren want dan is het wachten op een gek die er custom apps kan laten draaien.
Veel mensen gaan er vanuit dat de nieuwe iPod gewoon een iPhone zonder belfunctionaliteit wordt: dus multi-touch, OS X, etc, etc. Is toch een grote update dan.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:43 schreef G.Fawkes het volgende:
Pff mijn ipod 60gb doet het nog prima... Maar ik hoop iig dat er wel iets meer dan een geheugen upgrade inzit...
Flash.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:45 schreef Sjoewe het volgende:
waarom zou je een 8 gig nano kopen als je voor een paar tientjes meer een 30 gig hebt
Nog anderhalve maand denk ik, waarde broer.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:45 schreef broer het volgende:
Ik hoop alleen maar op een Leopard-release.
Met de superdrive van mijn iChick.quote:
En kleiner. En lichter. En 8 GB is genoeg.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Flash.Dus minder energieverbruik en geen mogelijke HDD problemen.
![]()
4 is al genoeg. Geen idee wat ik op 8 zou moeten zetten.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En kleiner. En lichter. En 8 GB is genoeg.
31 oktober is ook nog oktober he.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog anderhalve maand denk ik, waarde broer.
Niet als je 80GB aan muziek hebt. Sorry, maar ik kan het gewoon niet, een selectie maken uit zoveel muziek. Dan wil ik gewoon ALLES bij me hebben. Daarom ging mijn Nano ook weg, ik wilde altijd iets luisteren wat er niet op stond.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En kleiner. En lichter. En 8 GB is genoeg.
Ruim anderhalve maand dan.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
31 oktober is ook nog oktober he..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |