FOK!forum / Brave New World / Bijlmerramp, feiten en fabels.
Petredinsdag 4 september 2007 @ 20:05
4 oktober 1992, bijlmer, Amsterdam.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Bijlmerramp
quote:
Neerstorten

Om vijf over half zeven ploegde het vliegtuig zich vrijwel verticaal vliegend met de rechtervleugel naar beneden door twee hoogbouwcomplexen in de Bijlmermeer, precies op het hoekpunt waar de galerijflat Groeneveen overging in Klein-Kruitberg. De gebouwen vlogen direct in brand en stortten gedeeltelijk in, waarbij tientallen appartementen vernield raakten. De cockpit kwam oostelijk van de flats terecht, tussen de gebouwen en het viaduct van metrolijn 53.

Tijdens de laatste seconden van de vlucht deed de arrival-verkeersleiding verwoede pogingen om met het toestel in contact te komen. Om 18 uur 35 en 45 seconden meldde de luchtverkeersleiding in de verkeerstoren echter: Het is gebeurd. Op dat moment was vanaf de verkeerstoren op Schiphol een grote rookwolk boven Amsterdam zichtbaar. De arrival-verkeersleiders zitten niet in de toren maar in een gesloten gebouw op Schiphol-Oost. Zij zagen alleen het radarbeeld en hadden de rookwolk niet gezien. Na dit bericht gaf de arrival-verkeersleider door dat het toestel laatstelijk 1 mijl ten westen van Weesp was gezien. Meteen werden de crashtenders richting Weesp gedirigeerd.
Over de lading:
quote:
De geheimzinnigheid over de lading had inmiddels geleid tot diplomatieke spanningen tussen Nederland en Israël. Op ministersniveau werd gesproken en informatie overgedragen. De laatste vragen over de lading werden door Israël en El-Al beantwoord aan de parlementaire enquêtecommissie. De commissie concludeerde dat de onbekende lading van 20 ton vooral bestond uit computeronderdelen en niet uit gevaarlijke stoffen.
Was het een ongeluk? Was het geen aanslag?
Die 'computeronderdelen', klinkt niet als iets aannemelijks.
En belangrijker nog:
quote:
De Rijksrecherche concludeerde dat de mannen in witte pakken gezondheidsmedewerkers van de GG&GD waren. Wel waren er Israëliërs op de rampplek geweest na de crash. Naar aanleiding van deze bevindingen en een kamerdebat dat plaatsvond nadat de resultaten bekend waren gemaakt, kreeg de Rijksrecherche opdracht om het onderzoek te vervolgen. Verschillende vervolgonderzoeken vonden plaats, maar de onduidelijkheid kon niet weggenomen worden. De "mannen in witte pakken" kregen veel aandacht in de parlementaire enquête. De commissie concludeerde uiteindelijk dat een groot deel van de getuigenverklaringen terug te voeren waren op reddingswerkers met lichte kleding. Maar niet alle waarnemingen kon de commissie verklaren. Ook concludeerde de commissie, dat het waarschijnlijk was dat er bewijsmateriaal was verdwenen.
Er is geen uitsluitsel geweest over de mannen in witte pakken..
IkWilbertdinsdag 4 september 2007 @ 20:15
Poeh, wat een tijd geleden alweer... kan het me nog goed herinneren dat studio sport opeens werd onderbroken...
Ik heb er ooit nog een spreekbeurt over gehouden op school.
Eric_Cantonadinsdag 4 september 2007 @ 20:23
Inderdaad 'n hele tijd geleden. Dat gedoe met die mannen in witte pakken blijft vaag, ik vraag me af of ooit precies bekend wordt wat ze daar deden.
Papierversnipperaardinsdag 4 september 2007 @ 20:28
Wat is nu het complot? Iedereen weet toch dat El-Al nucleaire zaken vervoert?
Petredinsdag 4 september 2007 @ 21:15
* Petre zet de bezem weer weg. Graag ontopic blijven .
Lucifer_Doosjedinsdag 4 september 2007 @ 21:18
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 21:15 schreef Petre het volgende:
* Petre zet de bezem weer weg. Graag ontopic blijven .
Ik reageerde ontopic. El-Al vervoert geen nucleaire zooi. Ik werk zelf op Schiphol voor de vrachtafhandelaar van El-Al, dus kan zeer goed oordelen wat er aan boord van die vluchten zit.
mrpeetersdinsdag 4 september 2007 @ 21:40
Mannen/vrouwen in witte pakken op een PD, doen over het algemeen onderzoek, zo ook daar.
Papierversnipperaardinsdag 4 september 2007 @ 22:19
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 21:18 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

[..]

Ik reageerde ontopic. El-Al vervoert geen nucleaire zooi. Ik werk zelf op Schiphol voor de vrachtafhandelaar van El-Al, dus kan zeer goed oordelen wat er aan boord van die vluchten zit.
Weet jij hoe uraniumhexafluoride eruit ziet?
calvobbeswoensdag 5 september 2007 @ 02:36
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 20:05 schreef Petre het volgende:

Die 'computeronderdelen', klinkt niet als iets aannemelijks.
Hoezo niet?
Computers werden in die tijd populair. Dus waarom niet voor Israel? En dan nog, wat maakt het uit of het nou computers waren of misschien wel elektronica voor het leger?

En die mannen in witte pakken zie ik nu ook regelmatig in journaals langskomen bij onderzoek naar criminele activiteiten. Zou niet weten waarom dat toen anders was.
Als een Nederlands vliegtuig in een vreemd land zou verongelukken, zouden er ook Nederlanders die kant op gaan om de boel te onderzoeken.

[ Bericht 10% gewijzigd door calvobbes op 05-09-2007 02:42:02 ]
Lucifer_Doosjewoensdag 5 september 2007 @ 04:04
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 22:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Weet jij hoe uraniumhexafluoride eruit ziet?
De vracht herken je aan de papieren die erbij zitten. Niet hoe de vracht zelf eruit ziet. Maar ga er maar vanuit dat datgene wat op de papieren staat, ook daadwerkelijk in die doos/kist/whatever zit. Alle vracht wordt gecontrolleerd voordat het gaat vliegen (zeker bij El-Al), dus daar zit echt niks geheimzinnigs in.
Bolkesteijnwoensdag 5 september 2007 @ 04:13
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 20:05 schreef Petre het volgende:
Die 'computeronderdelen', klinkt niet als iets aannemelijks.
Er komt anders aardig wat troep vrij bij de verbranding van computeronderdelen. Computeronderdelen is zeker geen geruststellende vracht in dit opzicht.
dJ-Zcorewoensdag 5 september 2007 @ 04:13
Het was sowieso geen aanslag, want dan had ik dit bericht niet kunnen typen. Ik woonde namelijk in Fleerde en daar vloog het vliegtuig vlak overheen, om vervolgens weer iets omhoog te gaan en zich in een andere flat te boren.

Over de lading heb ik genoeg verhalen gehoord, maar ik ben op het rampgebied geweest en het meurde er naar parfum. Het verhaal over de lading computer onderdelen hoor ik voor het eerst.
Papierversnipperaarwoensdag 5 september 2007 @ 07:42
quote:
Op woensdag 5 september 2007 04:04 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

[..]

De vracht herken je aan de papieren die erbij zitten. Niet hoe de vracht zelf eruit ziet. Maar ga er maar vanuit dat datgene wat op de papieren staat, ook daadwerkelijk in die doos/kist/whatever zit. Alle vracht wordt gecontrolleerd voordat het gaat vliegen (zeker bij El-Al), dus daar zit echt niks geheimzinnigs in.
Jij geloofd ook alles wat ik hier typ?

Ik ben een blonde stoot met grote tieten! N**ken?
NorthernStarwoensdag 5 september 2007 @ 07:52
quote:
Op woensdag 5 september 2007 04:04 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

[..]

Alle vracht wordt gecontrolleerd voordat het gaat vliegen (zeker bij El-Al), dus daar zit echt niks geheimzinnigs in.
El-Al had juist een overeenkomst met Schiphol/Nederland dat het zonder controles kon bijtanken en doorvliegen. Schiphol was daarom hèt vliegveld op route van de VS naar Israel (grote atlantische hoer dat we zijn). Ideaal om dingentjes te vervoeren die het daglicht niet kunnen verdragen.

Een militaire lading is ontkend tot aan de parlementaire enquete aantoe, maar hoeveel waarde dat heeft is afhankelijk van je geloof en vertouwen in overheden en regeringen. Dat van mij is niet zo hoog, zeker niet als het om zulke gevoelige zaken gaat.
Resonancerwoensdag 5 september 2007 @ 10:01
Een grote beerput, kijk alleen maar naar degene die het onderzoek leidde.
quote:
"Rein Jan Hoekstra was immers de man die ten tijde van de Bijlmerramp secretaris-generaal was op het ministerie van Algemene Zaken en in die functie ook coördinator van alle Nederlandse veiligheids- en geheime diensten. Als er dus iemand was die boter op zijn hoofd had als het mogelijke geheime wapen - en andere transporten via Schiphol naar Israël betrof, dan was het Rein-Jan Hoekstra. Maar voor de regering was hij natuurlijk een uitgelezen man om zo'n onderzoekscommissie voor te zitten. Hij zou kunnen ingrijpen als de commissie te dicht in de buurt kwam van zaken die vanwege de betrekkingen met Israël geheim moesten blijven. De Tweede kamer was te naïef om deze connectie te zien."
http://www.daanspeak.com/Fortuyn06.html
quote:
De heer Oudkerk: Hebt u als opdrachtgever voor het onderzoek nog expliciet opdracht gegeven, of zelf onderzoek gedaan, naar de aanwezigheid van de Mossad?
De heer Vrakking: Ja. Op enig moment liepen wij tegen de veiligheidsmensen van Schiphol op. Die vallen niet onder El Al en daarvan wordt gezegd dat ze onder de Mossad vallen. Via de procureur-generaal heb ik onze BVD laten benaderen met de vraag of onze BVD aan de zusterorganisatie – de Mossad – zou willen vragen – dat gaat natuurlijk allemaal op basis van vrijwilligheid – of zij wilden vertellen of zij daar geweest waren, of zij daar zaken hadden weggenomen. Het antwoord was: "neen". Ze hebben het wel gevraagd, maar het antwoord van de Mossad was: "neen".
http://www.nrc.nl/W2/Lab/Enquete/Rapport/h3_p15.html
quote:
Eerder was dezelfde misleiding al toegepast door de Rijksrecherche te Amsterdam, die onderzoek deed naar de 'mannen in witte pakken' op de rampplek. Men had daarover ook bij El Al zijn licht opgestoken, liet de Rijksrecherche weten. Maar El Al kon met de hand op het hart verklaren dat er geen 'mannen in witte pakken van El Al' in de Bijlmer waren geweest. Heel juist. Maar zoals gezegd: misleidend. Want de Israëli's in witte pakken in de Bijlmer waren niet van El Al, en ook niet van de Mossad, maar (voor een deel) van 'Security'
http://66.197.141.254/bijlmerramp/pierre26.htm
Goed onderzoek..
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 21:18 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

[..]

Ik reageerde ontopic. El-Al vervoert geen nucleaire zooi. Ik werk zelf op Schiphol voor de vrachtafhandelaar van El-Al, dus kan zeer goed oordelen wat er aan boord van die vluchten zit.
Jij weet het wel, maar Lubber en Kok hebben de grootste moeite, ach ja ieder zijn vak he?
Misschien vervoerde EL-AL geen nucleaire zooi, maar het was wel degelijk in het vliegtuig aanwezig als contra gewicht.
quote:
Zowel Lubbers als zijn opvolger, premier Kok, spraken over boosheid c.q. teleurstelling over het gebrek aan medewerking van Israëlische kant wat betreft het bekend maken van de lading.
http://66.197.141.254/bijlmerramp/pierre44.htm
quote:
De commissie-Hoekstra komt tot de conclusie dat het antwoord op de vraag wat de El
Al-Boeing precies aan boord had, waarschijnlijk nooit kan worden gegeven.

De vondst op de plaats van de ramp van een halfverbrande vrachtbrief met militaire
codes, later gevolgd door uitlatingen van medewerkers en oud-medewerkers van El Al,
versterkten het vermoeden dat de Boeing wapens, of onderdelen daarvan, aan boord had.
Later bleek inderdaad dat het toestel zowel civiele goederen als militair materieel
vervoerde. Het ging onder meer om chemicaliën die worden gebruikt bij de aanmaak van
munitie.
http://www.nbdc.nl/cms/show/id=510161/contentid=6951
quote:
Maar Ross gelooft niet dat de commissie werkelijk de waarheid achter deze zeseneenhalf jaar durende 'cover-up' zal achterhalen. ,,Na al die jaren komt de onderste steen echt niet meer boven. Wij geloven heilig in het tovermiddel van de enquête, dat iemand die in een statige zaal met één hand op de bijbel en de ander op het graf van zijn moeder zweert de waarheid te zullen spreken, dat ook zal doen. In de commissie zitten ongetwijfeld goedwillende politici. Maar als je ze wilt belazeren, dan belazer je ze. Als je niets wilt zeggen, dan houd je gewoon je mond, of je kunt je het niet meer herinneren.
http://spannings.blogspot(...)ew-over-bijlmer.html

Het was i.d.d. om te janken..
calvobbeswoensdag 5 september 2007 @ 10:55
quote:
Op woensdag 5 september 2007 10:01 schreef Resonancer het volgende:

Jij weet het wel, maar Lubber en Kok hebben de grootste moeite, ach ja ieder zijn vak he?
Misschien vervoerde EL-AL geen nucleaire zooi, maar het was wel degelijk in het vliegtuig aanwezig als contra gewicht.
Nucleaire zooi als contragewicht in een vliegtuig?

Daar heb ik nog nooit van gehoord. Ik dacht ook dat vliegtuigen altijd zo licht mogelijk beladen zijn.

Leuk die plaatjes. Zomaar wat gepakt of heeft het echt met de bijlmerramp te maken?
Papierversnipperaarwoensdag 5 september 2007 @ 11:36
quote:
Op woensdag 5 september 2007 10:55 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Nucleaire zooi als contragewicht in een vliegtuig?

Daar heb ik nog nooit van gehoord. Ik dacht ook dat vliegtuigen altijd zo licht mogelijk beladen zijn.

Leuk die plaatjes. Zomaar wat gepakt of heeft het echt met de bijlmerramp te maken?
Jumbo's hebben in de staart een contragewicht van verarmt uranium.
merlin693woensdag 5 september 2007 @ 11:39
http://www.kernenergieinn(...)-98/1998-bijlmer.pdf
calvobbeswoensdag 5 september 2007 @ 11:59
quote:
Op woensdag 5 september 2007 11:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:

Jumbo's hebben in de staart een contragewicht van verarmt uranium.
Dat is dus nieuw voor mij.
En is dat standaard? Bij alle Jumbo vliegtuigen zo en niet alleen bij dit El-Al vliegtuig?
Resonancerwoensdag 5 september 2007 @ 12:12
quote:
Op woensdag 5 september 2007 10:55 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Nucleaire zooi als contragewicht in een vliegtuig?

Daar heb ik nog nooit van gehoord. Ik dacht ook dat vliegtuigen altijd zo licht mogelijk beladen zijn.

Leuk die plaatjes. Zomaar wat gepakt of heeft het echt met de bijlmerramp te maken?
De 1e leg ik niet uit..
De 2de heeft er direct mee te maken, dacht dat dit 'n historisch moment was dat de meeste wel zouden kennen, tja ik word oud.
quote:
Papierversnipperaarwoensdag 5 september 2007 @ 12:12
quote:
Op woensdag 5 september 2007 11:59 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Dat is dus nieuw voor mij.
En is dat standaard? Bij alle Jumbo vliegtuigen zo en niet alleen bij dit El-Al vliegtuig?
Misschien hebben niet alle modellen Uranium. Maar ik denk niet dat ze alleen in El-Al Boeings uranium gebruikt hebben om na een ongeluk geheime nucleaire transporten te maskeren.

De Amerikanen gebruiken verarmt uranium voor hun kinetische anti-tank munitie. Nederland gebruikt wolfram voor hetzelfde type munitie. Iets minder radioaktief maar ook iets duurder. Ik kan me voorstellen dat een vliegtuigmaatschappij ervoor kan kiezen om een ander materiaal te kiezen als contragewicht.
calvobbeswoensdag 5 september 2007 @ 12:21
quote:
Op woensdag 5 september 2007 12:12 schreef Resonancer het volgende:

De 2de heeft er direct mee te maken, dacht dat dit 'n historisch moment was dat de meeste wel zouden kennen, tja ik word oud.
Ow dat moment:
quote:
,,Het was een verschrikkelijke tijd'', zei Maij-Weggen, die net had gememoreerd dat toen ook ongelukken in Hoofddorp en Faro gebeurden. Ze verloor haar zelfbeheersing en barstte in tranen uit. Voorzitter Meijer schorste het verhoor voor enkele minuten.
Ik mis de relevantie een beetje om dat dan maar "om te janken" te noemen in combinatie met dat stukje daarvoor. Niet echt netjes om zo te doen alsof zij gewoon zat te liegen of bewust de waarheid achterhield.

Beetje apart dat je het zo gebruikt.
yvonnewoensdag 5 september 2007 @ 12:24
quote:
Op woensdag 5 september 2007 04:13 schreef dJ-Zcore het volgende:
Het was sowieso geen aanslag, want dan had ik dit bericht niet kunnen typen. Ik woonde namelijk in Fleerde en daar vloog het vliegtuig vlak overheen, om vervolgens weer iets omhoog te gaan en zich in een andere flat te boren.

Over de lading heb ik genoeg verhalen gehoord, maar ik ben op het rampgebied geweest en het meurde er naar parfum. Het verhaal over de lading computer onderdelen hoor ik voor het eerst.
Dank u!

Ik woonde in Kruitberg

En het meurde idd! naar parfum, klaar.
Papierversnipperaarwoensdag 5 september 2007 @ 12:55
quote:
Op woensdag 5 september 2007 12:24 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dank u!

Ik woonde in Kruitberg

En het meurde idd! naar parfum, klaar.
Drugs smokkelen ze vaak in koffie, dus dat er misschien OOK parfum in het toestel zat bewijst niets.
NorthernStarwoensdag 5 september 2007 @ 13:13
quote:
Op woensdag 5 september 2007 12:24 schreef yvonne het volgende:

[..]


En het meurde idd! naar parfum, klaar.
En cyanide ruikt naar amandel.

Maw, het kan van alles geweest zijn. Er is iig nooit opheldering over de hele lading gekomen.
yvonnewoensdag 5 september 2007 @ 13:20
quote:
Op woensdag 5 september 2007 12:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Drugs smokkelen ze vaak in koffie, dus dat er misschien OOK parfum in het toestel zat bewijst niets.
Of je gaat de verschenen boeken hierover lezen.
Ook dat hoorprocesdingiets is in boekvorm verschenen.


Uit m'n hoofd, ben te lui naar boven te lopen, Fatale Vlucht.
Is er een van iig.
yvonnewoensdag 5 september 2007 @ 13:22
quote:
Op woensdag 5 september 2007 13:13 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

En cyanide ruikt naar amandel.

Maw, het kan van alles geweest zijn. Er is iig nooit opheldering over de hele lading gekomen.
Ik weet hoe amandel ruikt, maar ik weet ook hoe het rook na de crash

En de poster hierboven ergens die op Schiphol werkt, ja hoor El-Al is volledig open is z'n doen en laten
Resonancerwoensdag 5 september 2007 @ 13:32
quote:
Op woensdag 5 september 2007 12:21 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ow dat moment:
[..]

Ik mis de relevantie een beetje om dat dan maar "om te janken" te noemen in combinatie met dat stukje daarvoor. Niet echt netjes om zo te doen alsof zij gewoon zat te liegen of bewust de waarheid achterhield.

Beetje apart dat je het zo gebruikt.
Tja, misschien ben ik wel appart, maar waar zeg ik dat Mvr Weggen dat doet ? Niet echt netjes om mij daar van te beschuldigen. Jij legt die combinaties met het stukje daarvoor, "om te janken" is mijn algemen conclusie.
quote:
atzelfde geldt voor de toenmalige minister van Verkeer en Waterstaat, Hanja Maij-Weggen. Zij schreef in 1994 aan de voorzitter van de Vaste Commissie voor Verkeer en Waterstaat nog 'dat niet gebleken is dat er zich munitie aan boord van het toestel bevond'. Door Zembla met heel andere feiten geconfronteerd zegt ze: "Dan ben ik kennelijk niet goed geïnformeerd."
http://www.nbdc.nl/cms/show/id=510161/contentid=6944
Tja, ik weet niet of dat bewust is gebeurd,
quote:
Oud-minister van Verkeer en Waterstaat Hanja Maij-Weggen werd op het matje geroepen over het doen en nalaten van ambtenaren van de Rijksluchtvaartdienst. Zij verdedigde hen vol vuur en zei het volste vertrouwen te hebben in hun integriteit. De spanning werd haar teveel waardoor de commissie het verhoor enige tijd moest onderbreken.
http://www.parlement.com/9291000/modulesf/g8pdjdmj
Maar verantwoordelijk is ze wel, zeker als ze het volste vertouwen in haar ambtenaren heeft.

Verassend dat sommigen niet weten dat verarmd uranium gebruikt word als contra gewichten.

Ook n aspect van 9-11 nl.



Maar deze voorzorgsmaatregel kunnen natuurlijk ook zijn nav n DU missile
quote:
A 747 may contain as much as 1,500 kilograms [3,300 lbs.] of the material,” the Canadian Press reported.

They contend that the Boeing 757 and 767 aircraft involved in the attacks may have also contained depleted uranium counterweights.

PENTAGON RADIATION LEVELS

Around the Pentagon there were reports of high radiation levels after 9-11. American Free Press has documentation that radiation levels in Alexandria and Leesburg, Va., were much higher than usual on 9-11 and persisted for at least one week afterward.

In Alexandria, seven miles south of the burning Pentagon, a doctor with years of experience working with radiation issues found elevated radiation levels on 9-11 of 35 to 52 counts per minute (cpm) using a “Radalert 50” Geiger counter.

One week after 9-11, in Leesburg, 33 miles northwest of the Pentagon, soil readings taken in a residential neighborhood showed even higher readings of 75 to 83 cpm.
http://www.americanfreepress.net/html/depleted_uranium.html
calvobbeswoensdag 5 september 2007 @ 13:43
quote:
Op woensdag 5 september 2007 13:32[/url] schreef Resonancer het volgende:

Tja, misschien ben ik wel appart, maar waar zeg ik dat Mvr Weggen dat doet ? Niet echt netjes om mij daar van te beschuldigen.
Ik beschuldig je nergens van. Ik zeg alleen maar hoe die combinatie die jij gebruikt overkomt .
quote:
Maar verantwoordelijk is ze wel, zeker als ze het volste vertouwen in haar ambtenaren heeft.
Ja dat is altijd een probleem bij ministers. Als je personeel loopt te kloten, dan ben jij de lul....
quote:
Verassend dat sommigen niet weten dat verarmd uranium gebruikt word als contra gewichten.
Hoezo is dat verrassend?
Jij gaat ervan uit dat iedereen alles weet van vliegtuigen
quote:
Maar deze voorzorgsmaatregel kunnen natuurlijk ook zijn nav n DU missile
Of asbest of andere stoffen.
Papierversnipperaarwoensdag 5 september 2007 @ 13:50
quote:
Op woensdag 5 september 2007 13:20 schreef yvonne het volgende:

[..]

Of je gaat de verschenen boeken hierover lezen.
Ook dat hoorprocesdingiets is in boekvorm verschenen.


Uit m'n hoofd, ben te lui naar boven te lopen, Fatale Vlucht.
Is er een van iig.
En wat staat er in die boeken? Dat er nog nooit geheime vluchten zijn geweest van de CIA of de Mossad en dat iedereen altijd de waarheid spreekt?
Resonancerwoensdag 5 september 2007 @ 14:09
quote:
Op woensdag 5 september 2007 13:43 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ik beschuldig je nergens van. Ik zeg alleen maar hoe die combinatie die jij gebruikt overkomt .
Je zegt " Niet echt netjes om zo te doen alsof zij gewoon zat te liegen of bewust de waarheid achterhield" Maar dat is dus geen beschuldiging... zal wel aan mij liggen dan.
quote:
Ja dat is altijd een probleem bij ministers. Als je personeel loopt te kloten, dan ben jij de lul....
Nou, nou nou, wat was ze het lul zeg...not...
quote:
Hoezo is dat verrassend?
Jij gaat ervan uit dat iedereen alles weet van vliegtuigen
off topic
Van sommigen die verstrekkende uitspraken over 9-11 doen, ga ik er wel vanuit dat ze wat bassiskennis hebben ja, en dat betekend dus niet dat iedereen alles weet. Maar ik schat kennis van mensen wel vaker verkeerd in..
Dat andere DU aspect mbt 9-11.

quote:
The white flashes are similar to the flashes that are seen when depleted uranium (DU) penetrators hits their target. DU is a spontaneous pyrophoric material, i.e. it inflames when reaching its target generating such heat that it explodes.
http://www.rumormillnews.com/cgi-bin/archive.cgi?read=57770
quote:
Of asbest of andere stoffen.
Ja of hondenpoep..
calvobbeswoensdag 5 september 2007 @ 14:12
quote:
Op woensdag 5 september 2007 14:09 schreef Resonancer het volgende:

Dat andere DU aspect mbt 9-11.
Wil je hier nou ook een 9/11 discussie van maken?
Daar loopt al een topic over. Lijkt me niet echt handig als je vermeende 9/11 aspecten hier gaat behandelen...
quote:
Ja of hondenpoep..
Zou zomaar kunnen. Daar wordt je ook behoorlijk vies van.
Knarfwoensdag 5 september 2007 @ 14:18
Er zit geen uranium in een 757 of 767. Oudere 747's kunnen wel uranium bevatten.
Resonancerwoensdag 5 september 2007 @ 15:59
quote:
Op woensdag 5 september 2007 14:12 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Wil je hier nou ook een 9/11 discussie van maken?
Daar loopt al een topic over. Lijkt me niet echt handig als je vermeende 9/11 aspecten hier gaat behandelen...
Nee, ik leg je uit waarom ik me erover verbaas dat bepaalde mensen die ik ook in 9-11 discussies tegenkom weinig kennis van DU hebben. En er zijn meer parallelen dan je denkt hoor, ook al vind jij ze misschien niet handig. De Bijlmerramp wordt door sommige complotdenkers als 'n soort generale repetitie voor 9-11 gezien, en het is natuurlijk vergelijkingsmateriaal voor de "Pentagon Crash" .
http://thewebfairy.com/nerdcities/Pentagon/Bijlmer/bijlmer.htm
Resonancerwoensdag 5 september 2007 @ 16:09
quote:
Op woensdag 5 september 2007 14:18 schreef Knarf het volgende:
Er zit geen uranium in een 757 of 767. Oudere 747's kunnen wel uranium bevatten.
Agreed, zit er standaard niet in.
off topic..

Ra,ra hoe kan het dan dat er nabij het pentagon wel verhoogde concentraties werden gemeten?
quote:
"Dr. Sherman was downwind from the Pentagon on 9/11 and her Geiger counter readings show an extremely high reading, a reading of more than eight to ten times higher than normal," said Moret, also an expert in the cause and effects of depleted uranium.

"Dr. Sherman, who is well-respected radiation expert herself, then went about contacting the proper authorities in order to try and alert emergency responders of the radiation risk at the Pentagon crash site. And we have also kept photos of the Geiger counter readings in order to verify what Dr. Sherman found 12 miles away.
http://www.rense.com/general67/radfdf.htm
calvobbeswoensdag 5 september 2007 @ 16:40
quote:
Op woensdag 5 september 2007 15:59 schreef Resonancer het volgende:

Nee, ik leg je uit waarom ik me erover verbaas dat bepaalde mensen die ik ook in 9-11 discussies tegenkom weinig kennis van DU hebben. En er zijn meer parallelen dan je denkt hoor, ook al vind jij ze misschien niet handig.
Ik vind het niet handig om er ineens een compleet andere zaak bij te gaan halen zonder uit te leggen waarom je die zaken vergelijkbaar vind.
Zeker niet als je zelf ook al ziet dat het offtopic is.
quote:
De Bijlmerramp wordt door sommige complotdenkers als 'n soort generale repetitie voor 9-11 gezien, en het is natuurlijk vergelijkingsmateriaal voor de "Pentagon Crash" .
http://thewebfairy.com/nerdcities/Pentagon/Bijlmer/bijlmer.htm
Aha.
Ik vind een woonflat van, wat zal het zijn, 10? verdiepingen niet echt vergelijkbaar met een 5 verdiepingen overheidsgebouw wat extra steving is gebouwd.
En een Boeing 747 en een Boeing 757 zijn ook niet echt vergelijkbaar.

Maar dat zal wel aan mij liggen...

[ Bericht 2% gewijzigd door calvobbes op 05-09-2007 17:14:18 ]
Resonancerwoensdag 5 september 2007 @ 18:19
quote:
Op woensdag 5 september 2007 16:40 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ik vind het niet handig om er ineens een compleet andere zaak bij te gaan halen zonder uit te leggen waarom je die zaken vergelijkbaar vind.
Zeker niet als je zelf ook al ziet dat het offtopic is.
Vandaar dat je er nog ff over door blijft gaan, doe dat lekker in FB dan merk ik het vanzelf wel.
quote:
Aha.
Ik vind een woonflat van, wat zal het zijn, 10? verdiepingen niet echt vergelijkbaar met een 5 verdiepingen overheidsgebouw wat extra steving is gebouwd.
En een Boeing 747 en een Boeing 757 zijn ook niet echt vergelijkbaar.

Maar dat zal wel aan mij liggen...
In het grote geheel zie ik genoeg overeenkomsten.
De rol van het RIVM vs. EPA / medische onderzoeken/waarschuwingen.
Glasharde leugens:
Minister Borst antwoordde dat "geen extreem giftige, zeer gevaarlijke of radioactieve stoffen" aan boord waren."
Hanja Maij-Weggen (Verkeer & Waterstaat) meldde dat ze zeker wist dat het vliegtuig geen militaire lading bevatte.

Afvoeren staal : Nog tijdens het onderzoek zijn grote delen als schroot verkocht en samen met het puin van de flats op de vuilnisbelt terecht gekomen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Resonancer op 05-09-2007 18:26:34 ]
calvobbeswoensdag 5 september 2007 @ 18:42
quote:
Op woensdag 5 september 2007 18:19 schreef Resonancer het volgende:

Vandaar
...dat ik even beargumenteer waarom ik het niet handig vind om in dit topic over totaal andere zaken te beginnen.
quote:
In het grote geheel zie ik genoeg overeenkomsten.
En ik zie genoeg verschillen om niet te denken dat de Bijlmerramp een generale repetitie was voor de aanslag op het Pentagon.

Naast de al eerder genoemde verschillen zijn er nog zo'n 9 jaar tijdverschil, andere betrokken landen(Nederland/Israel ipv Amerika), andere betrokken overheden.

De overeenkomst bij deze twee zaken is dan wel weer dat de overheid wil doen alsof het allemaal wel meevalt. Dat is niks nieuws en voor mij geen reden om te denken dat er wel een verband is. En nog een overeenkomst is dat mensen er vanalles achter gaan zoeken en vreemde suggesties de wereld in gaan smijten.
Lambiekjewoensdag 5 september 2007 @ 20:14
quote:
Op woensdag 5 september 2007 15:59 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Nee, ik leg je uit waarom ik me erover verbaas dat bepaalde mensen die ik ook in 9-11 discussies tegenkom weinig kennis van DU hebben. En er zijn meer parallelen dan je denkt hoor, ook al vind jij ze misschien niet handig. De Bijlmerramp wordt door sommige complotdenkers als 'n soort generale repetitie voor 9-11 gezien, en het is natuurlijk vergelijkingsmateriaal voor de "Pentagon Crash" .
http://thewebfairy.com/nerdcities/Pentagon/Bijlmer/bijlmer.htm
Wat ik raar vond van de Bijlmer waren die mannen in witte pakken. Waarom kon het niet in het IJ knallen.
Nu hier een heel artikel over Bijlmer-Pentagon link. Vallen wat puzzelstukjes op hun plaats.

Israel/USA is natuurlijk wel een dichte band.
Stupendous76donderdag 6 september 2007 @ 00:39
quote:
Op woensdag 5 september 2007 18:19 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Vandaar dat je er nog ff over door blijft gaan, doe dat lekker in FB dan merk ik het vanzelf wel.
[..]

In het grote geheel zie ik genoeg overeenkomsten.
De rol van het RIVM vs. EPA / medische onderzoeken/waarschuwingen.
Glasharde leugens:
Minister Borst antwoordde dat "geen extreem giftige, zeer gevaarlijke of radioactieve stoffen" aan boord waren."
Hanja Maij-Weggen (Verkeer & Waterstaat) meldde dat ze zeker wist dat het vliegtuig geen militaire lading bevatte.

Afvoeren staal : Nog tijdens het onderzoek zijn grote delen als schroot verkocht en samen met het puin van de flats op de vuilnisbelt terecht gekomen.
Ik zie wel overeenkomsten tussen 9/11 en de Bijlmerramp, maar beschouw ons "vliegtuig-in-flat" toch als ongeval. Dat vervolgens de politicie de boel beliegen (what's new about that), dat is meer uit onkunde, onwetenheid, domheid en verschillende belangen.
En ja, er zat uranium in dat El-Al vliegtuig en zeer waarschijnlijk ook wapenonderdelen, maar daar komen we waarschijnlijk nooit zeker achter omdat onze 'bondgenoten' de VS en Israel ons zo goed helpen...
TaLoN.NLdonderdag 6 september 2007 @ 07:48
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 21:40 schreef mrpeeters het volgende:
Mannen/vrouwen in witte pakken op een PD, doen over het algemeen onderzoek, zo ook daar.
Die doen idd onderzoek ja, maar bedenk wel dat men enkel dat soort pakken aantrekt wanneer men er van uit gaat dat er gevaarlijke stoffen vrij zijn gekomen op het plaats delict, anders zouden "mannen in witte pakken" een veelvoorkomend fenomeen zijn, dit is niet het geval.


De heer Oudkerk: In 1993 zijn er voor het eerst, maar niet voor het laatst, mededelingen van getuigen die menen mannen in vreemde witte pakken te hebben gezien op de rampplek. Wij hebben het dan niet over mensen van de GG&GD of mensen in uniformkleding, maar over vreemde witte pakken, met imkershelmen en noem maar op. Dat heeft ook in de krant gestaan, want daarover is een bericht in Trouw verschenen.
Bron

Die Hirsh Balin is wat mij betreft een landverrader, deze man heeft dit onderzoek willens en wetens tegengewerkt, maarja hoe kun je ook anders verwachten van de overheid.
NorthernStardonderdag 6 september 2007 @ 07:58
quote:
Op woensdag 5 september 2007 13:22 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik weet hoe amandel ruikt, maar ik weet ook hoe het rook na de crash
Ik wilde niet suggereren dat er cyanide aan boord was oid maar dat die "parfumlucht" van alles geweest kan zijn. Het zou best kunnen dat er een lading parfum in zat hoor, geen idee, maar evengoed sta je weet ik wat voor chemicaliën in te ademen.

Bedenk eens de gigantische schadeclaims als ze schadelijke stoffen hadden toegegeven. Nu zijn al de mensen met een diagnose "psycho-somatische klachten" (zit tussen de oren) naar huis gestuurd. Is een stuk goedkoper. Plus geen vervelende vragen wie eigenlijk toestemming geeft dat soort dingen zonder controle via Nederland te vervoeren.
yvonnedonderdag 6 september 2007 @ 08:05
quote:
Op woensdag 5 september 2007 13:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

En wat staat er in die boeken? Dat er nog nooit geheime vluchten zijn geweest van de CIA of de Mossad en dat iedereen altijd de waarheid spreekt?
Het leuke van die boeken is juist dat ze na, enorm veel onderzoek, elkaar uiteraard tegenspreken

Ik zeg niet dat er niet iets vreemds aan is, dat is er zeer zeker, dat de lading en ladingbrieven niet klopten is een feit, dat er veel onduidelijk is is ook een feit,
dat we hier met El-Al van doen hebben is het grootste feit en die club is geslotener dan welke oester dan ook.
yvonnedonderdag 6 september 2007 @ 08:06
quote:
Op donderdag 6 september 2007 00:39 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

Ik zie wel overeenkomsten tussen 9/11 en de Bijlmerramp, maar beschouw ons "vliegtuig-in-flat" toch als ongeval. Dat vervolgens de politicie de boel beliegen (what's new about that), dat is meer uit onkunde, onwetenheid, domheid en verschillende belangen.
En ja, er zat uranium in dat El-Al vliegtuig en zeer waarschijnlijk ook wapenonderdelen, maar daar komen we waarschijnlijk nooit zeker achter omdat onze 'bondgenoten' de VS en Israel ons zo goed helpen...
Je vergeet een belangrijker iets,
de absurde band nederland-israel, El-Al heeft al jaren op Schiphol een status aparte.
Acathladonderdag 6 september 2007 @ 10:22
In welke zin Yvonne?
ivetjedonderdag 6 september 2007 @ 10:31
quote:
Op woensdag 5 september 2007 04:13 schreef dJ-Zcore het volgende:
Het was sowieso geen aanslag, want dan had ik dit bericht niet kunnen typen. Ik woonde namelijk in Fleerde en daar vloog het vliegtuig vlak overheen, om vervolgens weer iets omhoog te gaan en zich in een andere flat te boren.

Over de lading heb ik genoeg verhalen gehoord, maar ik ben op het rampgebied geweest en het meurde er naar parfum. Het verhaal over de lading computer onderdelen hoor ik voor het eerst.
Er was laatst op National Geografic een programma over (volgens mij seconds from disaster). Hierin werd de toedracht van het ongeluk uitgelegd. Wat daaruit kwam weet ik niet meer precies (zie dit programma zo vaak, kan de ongelukken niet uit elkaar houden ), maar het was iig gewoon een ongeluk en zeker geen aanslag. Jammer genoeg werd er hier over de lading niets gezegt, maar het was een erg interessant programma om te kijken. Het komt overigens nog op tv komende tijd.

9 september, 16.00 uur
25 september, 20.30 uur
26 september, 5.00 uur
26 september, 13.00 uur
yvonnedonderdag 6 september 2007 @ 10:56
quote:
Op donderdag 6 september 2007 10:22 schreef Acathla het volgende:
In welke zin Yvonne?
Ik hoop dat ik het onthoud om verder te zoeken,
hier staat iig al een en ander beschreven:
http://66.197.141.254/doemvlucht/
NorthernStardonderdag 6 september 2007 @ 11:20
quote:
Op donderdag 6 september 2007 08:06 schreef yvonne het volgende:

[..]

Je vergeet een belangrijker iets,
de absurde band nederland-israel, El-Al heeft al jaren op Schiphol een status aparte.
Juridisch schermen ze het af door te stellen dat het uitvoer is van een bevriend Nato-land (Amerika in dit geval) en dat er dus geen extra controle nodig is. "We hoeven het niet nog een keer over te doen," aldus De Hoop-Scheffer destijds.

In een rapport uit 2002 van Farah Karimi staat er ook een en ander over.

Doorvoer aan banden - Een notitie over wapendoorvoer naar Israël via Schiphol
Stupendous76donderdag 6 september 2007 @ 22:47
quote:
Op donderdag 6 september 2007 08:06 schreef yvonne het volgende:

[..]

Je vergeet een belangrijker iets,
de absurde band nederland-israel, El-Al heeft al jaren op Schiphol een status aparte.
Die band had in dit geval een behoorlijk slechte bijsmaak, maar staat denk ik redelijk los van die relatie behoudens 1 punt: namelijk dat vanwege die aparte status ook inspecties naar bijvoorbeeld de luchtwaardigheid niet werden uitgevoerd. Misschien was de oorzaak dan opgevallen en uiteindelijk de ramp niet gebeurd.

Maar het is sowieso van de zotte dat een dergelijke band wordt aangemoedigd door "onze" "regering".
Stupendous76donderdag 6 september 2007 @ 22:49
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:20 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Juridisch schermen ze het af door te stellen dat het uitvoer is van een bevriend Nato-land (Amerika in dit geval) en dat er dus geen extra controle nodig is. "We hoeven het niet nog een keer over te doen," aldus De Hoop-Scheffer destijds.

In een rapport uit 2002 van Farah Karimi staat er ook een en ander over.

Doorvoer aan banden - Een notitie over wapendoorvoer naar Israël via Schiphol
Dat is een mooi inderdaad juridisch gescherm. Volgens die redenatie zou Amerika dus zonder controle allerlei ellende kunnen exporteren naar bijvoorbeeld Irak, zolang het maar via Schiphol gaat.
Oh wacht, dat hebben ze ook gedaan, en daarvoor zit die Anraat nu vast.
Petrezondag 9 september 2007 @ 17:52
quote:
Op donderdag 6 september 2007 22:49 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

Dat is een mooi inderdaad juridisch gescherm. Volgens die redenatie zou Amerika dus zonder controle allerlei ellende kunnen exporteren naar bijvoorbeeld Irak, zolang het maar via Schiphol gaat.
Oh wacht, dat hebben ze ook gedaan, en daarvoor zit die Anraat nu vast.
In NL hadden/hebben we toch ook amerikaanse wapens liggen? misschien ook wel wat uit israel..
Parafernaliazondag 9 september 2007 @ 19:15
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 20:15 schreef IkWilbert het volgende:
Poeh, wat een tijd geleden alweer... kan het me nog goed herinneren dat studio sport opeens werd onderbroken...
precies wat ik me daarvan herinner
Demon_Huntermaandag 10 september 2007 @ 14:30
Tvptje
dJ-Zcoredinsdag 11 september 2007 @ 19:52
quote:
Op donderdag 6 september 2007 10:31 schreef ivetje het volgende:

[..]

Er was laatst op National Geografic een programma over (volgens mij seconds from disaster). Hierin werd de toedracht van het ongeluk uitgelegd. Wat daaruit kwam weet ik niet meer precies (zie dit programma zo vaak, kan de ongelukken niet uit elkaar houden ), maar het was iig gewoon een ongeluk en zeker geen aanslag. Jammer genoeg werd er hier over de lading niets gezegt, maar het was een erg interessant programma om te kijken. Het komt overigens nog op tv komende tijd.

9 september, 16.00 uur
25 september, 20.30 uur
26 september, 5.00 uur
26 september, 13.00 uur
Die had ik al een tijdje geleden gezien. Inderdaad een goede reportage.

Het was gewoon een ongeluk en geen aanslag. Tenzij iemand een hekel had aan illegalen, want die hadden we genoeg in de Bijlmermeer.

2 Yvonne: Maar goed dat je in het goede gedeelte woonde dan, anders was je er nu niet geweest. Mijn tante woonde precies op de hoek waar het vliegtuig gecrashed is, maar verhuisde 2 jaar ervoor.
D'r huis was gewoon compleet weg.
Nieuwschierigzondag 23 september 2007 @ 21:25
Een van de eerste boeken die alle raadsels rond de Bijlmerramp naar boven haalde was "Going down, going down" van Vincent Dekker.
Een groot deel van de parlementaire enquete bestond uit het weerleggen van de vragen die in dat boek werden opgeworpen.
Petrezaterdag 29 september 2007 @ 16:31
Zijn er trouwens nu ook nog buurtbewoners met gezondheidsklachten?
Nieuwschierigzaterdag 29 september 2007 @ 21:21
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 16:31 schreef Petre het volgende:
Zijn er trouwens nu ook nog buurtbewoners met gezondheidsklachten?
Volgens deze website http://www.movb.nl/nl/index.htm zijn er nog altijd gezondheidsklachten in de buurt.
"Vage" klachten zoals chronische vermoeidheid en posttraumatische stress lijken aan de bijlmerramp gerelateerd te zijn.
"Harde" medische problemen komen ook voort maar diezelfde klachten komen overal in Nederland voor en om te bewijzen dat de bijlmerramp extra veel ziektegevallen heeft opgeleverd was er een groot bevolkongsonderzoek opgestart met een slachtoffergroep en een controlegroep.

Die controlegroep is volgens deze site het grootste probleem. De personen moeten uit de Bijlmer komen omdat het sowieso een ongezondere omgeving is dan gemiddeld en ze moeten bij de ramp "uit de wind" gewoond hebben.
Er waren 3 flats aangewezen maar de bewoners van deze flat gaven zich onvoldoende op of kwamen niet opdagen op het medisch onderzoek. Oorzaak: mensen die zich gezond voelen willen helemaal niet weten wat ze eventueel onder de leden hebben.
Resonancermaandag 1 oktober 2007 @ 20:42
quote:
Op donderdag 6 september 2007 22:49 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

Dat is een mooi inderdaad juridisch gescherm. Volgens die redenatie zou Amerika dus zonder controle allerlei ellende kunnen exporteren naar bijvoorbeeld Irak, zolang het maar via Schiphol gaat.
Oh wacht, dat hebben ze ook gedaan, en daarvoor zit die Anraat nu vast.
Of met de boot.
VS militair transport naar Steinweg Botlek Rotterdam
http://www.ddh.nl/piperma(...)February/003539.html

http://www.regering.nl/Ac(...)sport_door_Nederland
Autoreplymaandag 1 oktober 2007 @ 21:05
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 16:31 schreef Petre het volgende:
Zijn er trouwens nu ook nog buurtbewoners met gezondheidsklachten?
Natuurlijk, zoiets is traumatisch genoeg. Bovendien is het opfakkelen van een 747 niet een van de meest gezonde omgevingen. Denk aan allerlei coatings, giftige olieen enz. Ook brandend metaal (metaaloxiden) inademen is niet al te gezond...
Supergompiedinsdag 2 oktober 2007 @ 20:53
Hallo,
en dan nu verbod om een gedicht voor te lezen tijdens de herdenking van de Bijlmerramp, en jammer dat ze dan de nabestaanden de schuld geven dat het te emotioneel is, maar ja er staa een stukje in over de politiek en dan mag het niet , want ja..... er komt een minister.
Toch zal ik mijn best doen het toch voor te gragen, en dreigementen dat ik dan door een ordedienst opgemakt zal worden neem ik dan maar op de kop toe.
Nieuwschierigdinsdag 2 oktober 2007 @ 21:45
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 20:53 schreef Supergompie het volgende:
Hallo,
en dan nu verbod om een gedicht voor te lezen tijdens de herdenking van de Bijlmerramp, en jammer dat ze dan de nabestaanden de schuld geven dat het te emotioneel is, maar ja er staa een stukje in over de politiek en dan mag het niet , want ja..... er komt een minister.
Toch zal ik mijn best doen het toch voor te gragen, en dreigementen dat ik dan door een ordedienst opgemakt zal worden neem ik dan maar op de kop toe.
Plaats dat gedicht hier dan, ik wil het wel lezen.
Petredinsdag 2 oktober 2007 @ 22:33
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 21:45 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Plaats dat gedicht hier dan, ik wil het wel lezen.
Ik wil het zelfs op de dag zelf nog wel op de Frontpage zetten, 20.000+ views gegarandeerd. Als je het bericht in PM wil sturen is het ook perfect natuurlijk
mrpeeterswoensdag 3 oktober 2007 @ 00:07
@Supergompie, Een bijzondere naam merk ik op, daarnaast volgens mij bent u niet de schrijver van het gedicht, waarom u dan toch uw best gaat doen het voor te gragen, u zult bedoelen voordragen, ontgaat mij.

Om te gedenken, te herdenken is op de eerste plaats respect nodig, indien de organisatie nee zegt, met welk recht zal het dan toch moeten worden voorgelezen.
Petredonderdag 4 oktober 2007 @ 02:47
Special: Vijftien jaar na de Bijlmerramp
De Bijlmerramp - 15 jaar geleden
Petredonderdag 4 oktober 2007 @ 10:56
quote:
Ik heb net aan de special de geluidsfragmenten toegevoegd van het laatste gesprek tussen de piloot en de verkeersleider en het eerste gesprek van politie ter plaatse met de meldkamer. Erg interessant om te horen.
Nieuwschierigdonderdag 4 oktober 2007 @ 19:27
Mooie special Het geluidsfragment van de politie kende ik nog niet.