In NL hadden/hebben we toch ook amerikaanse wapens liggen? misschien ook wel wat uit israel..quote:Op donderdag 6 september 2007 22:49 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Dat is een mooi inderdaad juridisch gescherm. Volgens die redenatie zou Amerika dus zonder controle allerlei ellende kunnen exporteren naar bijvoorbeeld Irak, zolang het maar via Schiphol gaat.
Oh wacht, dat hebben ze ook gedaan, en daarvoor zit die Anraat nu vast.
precies wat ik me daarvan herinnerquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:15 schreef IkWilbert het volgende:
Poeh, wat een tijd geleden alweer... kan het me nog goed herinneren dat studio sport opeens werd onderbroken...
Die had ik al een tijdje geleden gezien. Inderdaad een goede reportage.quote:Op donderdag 6 september 2007 10:31 schreef ivetje het volgende:
[..]
Er was laatst op National Geografic een programma over (volgens mij seconds from disaster). Hierin werd de toedracht van het ongeluk uitgelegd. Wat daaruit kwam weet ik niet meer precies (zie dit programma zo vaak, kan de ongelukken niet uit elkaar houden), maar het was iig gewoon een ongeluk en zeker geen aanslag. Jammer genoeg werd er hier over de lading niets gezegt, maar het was een erg interessant programma om te kijken. Het komt overigens nog op tv komende tijd.
9 september, 16.00 uur
25 september, 20.30 uur
26 september, 5.00 uur
26 september, 13.00 uur
Volgens deze website http://www.movb.nl/nl/index.htm zijn er nog altijd gezondheidsklachten in de buurt.quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:31 schreef Petre het volgende:
Zijn er trouwens nu ook nog buurtbewoners met gezondheidsklachten?
Of met de boot.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:49 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Dat is een mooi inderdaad juridisch gescherm. Volgens die redenatie zou Amerika dus zonder controle allerlei ellende kunnen exporteren naar bijvoorbeeld Irak, zolang het maar via Schiphol gaat.
Oh wacht, dat hebben ze ook gedaan, en daarvoor zit die Anraat nu vast.
Natuurlijk, zoiets is traumatisch genoeg. Bovendien is het opfakkelen van een 747 niet een van de meest gezonde omgevingen. Denk aan allerlei coatings, giftige olieen enz. Ook brandend metaal (metaaloxiden) inademen is niet al te gezond...quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:31 schreef Petre het volgende:
Zijn er trouwens nu ook nog buurtbewoners met gezondheidsklachten?
Plaats dat gedicht hier dan, ik wil het wel lezen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:53 schreef Supergompie het volgende:
Hallo,
en dan nu verbod om een gedicht voor te lezen tijdens de herdenking van de Bijlmerramp, en jammer dat ze dan de nabestaanden de schuld geven dat het te emotioneel is, maar ja er staa een stukje in over de politiek en dan mag het niet , want ja..... er komt een minister.
Toch zal ik mijn best doen het toch voor te gragen, en dreigementen dat ik dan door een ordedienst opgemakt zal worden neem ik dan maar op de kop toe.
Ik wil het zelfs op de dag zelf nog wel op de Frontpage zetten, 20.000+ views gegarandeerd. Als je het bericht in PM wil sturen is het ook perfect natuurlijkquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Plaats dat gedicht hier dan, ik wil het wel lezen.![]()
Ik heb net aan de special de geluidsfragmenten toegevoegd van het laatste gesprek tussen de piloot en de verkeersleider en het eerste gesprek van politie ter plaatse met de meldkamer. Erg interessant om te horen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 02:47 schreef Petre het volgende:
Special: Vijftien jaar na de Bijlmerramp
De Bijlmerramp - 15 jaar geleden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |