abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52974424
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 21:40 schreef mrpeeters het volgende:
Mannen/vrouwen in witte pakken op een PD, doen over het algemeen onderzoek, zo ook daar.
Die doen idd onderzoek ja, maar bedenk wel dat men enkel dat soort pakken aantrekt wanneer men er van uit gaat dat er gevaarlijke stoffen vrij zijn gekomen op het plaats delict, anders zouden "mannen in witte pakken" een veelvoorkomend fenomeen zijn, dit is niet het geval.

De heer Oudkerk: In 1993 zijn er voor het eerst, maar niet voor het laatst, mededelingen van getuigen die menen mannen in vreemde witte pakken te hebben gezien op de rampplek. Wij hebben het dan niet over mensen van de GG&GD of mensen in uniformkleding, maar over vreemde witte pakken, met imkershelmen en noem maar op. Dat heeft ook in de krant gestaan, want daarover is een bericht in Trouw verschenen.
Bron

Die Hirsh Balin is wat mij betreft een landverrader, deze man heeft dit onderzoek willens en wetens tegengewerkt, maarja hoe kun je ook anders verwachten van de overheid.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  † In Memoriam † donderdag 6 september 2007 @ 07:58:09 #42
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_52974468
quote:
Op woensdag 5 september 2007 13:22 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik weet hoe amandel ruikt, maar ik weet ook hoe het rook na de crash
Ik wilde niet suggereren dat er cyanide aan boord was oid maar dat die "parfumlucht" van alles geweest kan zijn. Het zou best kunnen dat er een lading parfum in zat hoor, geen idee, maar evengoed sta je weet ik wat voor chemicaliën in te ademen.

Bedenk eens de gigantische schadeclaims als ze schadelijke stoffen hadden toegegeven. Nu zijn al de mensen met een diagnose "psycho-somatische klachten" (zit tussen de oren) naar huis gestuurd. Is een stuk goedkoper. Plus geen vervelende vragen wie eigenlijk toestemming geeft dat soort dingen zonder controle via Nederland te vervoeren.
  Admin donderdag 6 september 2007 @ 08:05:01 #43
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52974486
quote:
Op woensdag 5 september 2007 13:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

En wat staat er in die boeken? Dat er nog nooit geheime vluchten zijn geweest van de CIA of de Mossad en dat iedereen altijd de waarheid spreekt?
Het leuke van die boeken is juist dat ze na, enorm veel onderzoek, elkaar uiteraard tegenspreken

Ik zeg niet dat er niet iets vreemds aan is, dat is er zeer zeker, dat de lading en ladingbrieven niet klopten is een feit, dat er veel onduidelijk is is ook een feit,
dat we hier met El-Al van doen hebben is het grootste feit en die club is geslotener dan welke oester dan ook.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin donderdag 6 september 2007 @ 08:06:38 #44
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52974493
quote:
Op donderdag 6 september 2007 00:39 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

Ik zie wel overeenkomsten tussen 9/11 en de Bijlmerramp, maar beschouw ons "vliegtuig-in-flat" toch als ongeval. Dat vervolgens de politicie de boel beliegen (what's new about that), dat is meer uit onkunde, onwetenheid, domheid en verschillende belangen.
En ja, er zat uranium in dat El-Al vliegtuig en zeer waarschijnlijk ook wapenonderdelen, maar daar komen we waarschijnlijk nooit zeker achter omdat onze 'bondgenoten' de VS en Israel ons zo goed helpen...
Je vergeet een belangrijker iets,
de absurde band nederland-israel, El-Al heeft al jaren op Schiphol een status aparte.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

donderdag 6 september 2007 @ 10:22:25 #45
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_52976607
In welke zin Yvonne?
Love will be my strongest weapon
  donderdag 6 september 2007 @ 10:31:23 #46
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_52976786
quote:
Op woensdag 5 september 2007 04:13 schreef dJ-Zcore het volgende:
Het was sowieso geen aanslag, want dan had ik dit bericht niet kunnen typen. Ik woonde namelijk in Fleerde en daar vloog het vliegtuig vlak overheen, om vervolgens weer iets omhoog te gaan en zich in een andere flat te boren.

Over de lading heb ik genoeg verhalen gehoord, maar ik ben op het rampgebied geweest en het meurde er naar parfum. Het verhaal over de lading computer onderdelen hoor ik voor het eerst.
Er was laatst op National Geografic een programma over (volgens mij seconds from disaster). Hierin werd de toedracht van het ongeluk uitgelegd. Wat daaruit kwam weet ik niet meer precies (zie dit programma zo vaak, kan de ongelukken niet uit elkaar houden ), maar het was iig gewoon een ongeluk en zeker geen aanslag. Jammer genoeg werd er hier over de lading niets gezegt, maar het was een erg interessant programma om te kijken. Het komt overigens nog op tv komende tijd.

9 september, 16.00 uur
25 september, 20.30 uur
26 september, 5.00 uur
26 september, 13.00 uur
To infinity…and beyond!
  Admin donderdag 6 september 2007 @ 10:56:23 #47
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52977372
quote:
Op donderdag 6 september 2007 10:22 schreef Acathla het volgende:
In welke zin Yvonne?
Ik hoop dat ik het onthoud om verder te zoeken,
hier staat iig al een en ander beschreven:
http://66.197.141.254/doemvlucht/

† In Memoriam † donderdag 6 september 2007 @ 11:20:34 #48
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_52977952
quote:
Op donderdag 6 september 2007 08:06 schreef yvonne het volgende:

[..]

de absurde band nederland-israel, El-Al heeft al jaren op Schiphol een status aparte.
Juridisch schermen ze het af door te stellen dat het uitvoer is van een bevriend Nato-land (Amerika in dit geval) en dat er dus geen extra controle nodig is. "We hoeven het niet nog een keer over te doen," aldus De Hoop-Scheffer destijds.

In een rapport uit 2002 van Farah Karimi staat er ook een en ander over.

Doorvoer aan banden - Een notitie over wapendoorvoer naar Israël via Schiphol
  donderdag 6 september 2007 @ 22:47:09 #49
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_52993027
quote:
Op donderdag 6 september 2007 08:06 schreef yvonne het volgende:

[..]

Die band had in dit geval een behoorlijk slechte bijsmaak, maar staat denk ik redelijk los van die relatie behoudens 1 punt: namelijk dat vanwege die aparte status ook inspecties naar bijvoorbeeld de luchtwaardigheid niet werden uitgevoerd. Misschien was de oorzaak dan opgevallen en uiteindelijk de ramp niet gebeurd.

Maar het is sowieso van de zotte dat een dergelijke band wordt aangemoedigd door "onze" "regering".
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
  donderdag 6 september 2007 @ 22:49:16 #50
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_52993092
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:20 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Juridisch schermen ze het af door te stellen dat het uitvoer is van een bevriend Nato-land (Amerika in dit geval) en dat er dus geen extra controle nodig is. "We hoeven het niet nog een keer over te doen," aldus De Hoop-Scheffer destijds.

In een rapport uit 2002 van Farah Karimi staat er ook een en ander over.

Doorvoer aan banden - Een notitie over wapendoorvoer naar Israël via Schiphol
Dat is een mooi inderdaad juridisch gescherm. Volgens die redenatie zou Amerika dus zonder controle allerlei ellende kunnen exporteren naar bijvoorbeeld Irak, zolang het maar via Schiphol gaat.
Oh wacht, dat hebben ze ook gedaan, en daarvoor zit die Anraat nu vast.
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_53053581
quote:
Op donderdag 6 september 2007 22:49 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

Dat is een mooi inderdaad juridisch gescherm. Volgens die redenatie zou Amerika dus zonder controle allerlei ellende kunnen exporteren naar bijvoorbeeld Irak, zolang het maar via Schiphol gaat.
In NL hadden/hebben we toch ook amerikaanse wapens liggen? misschien ook wel wat uit israel..
bye
  zondag 9 september 2007 @ 19:15:57 #52
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_53055310
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 20:15 schreef IkWilbert het volgende:
Poeh, wat een tijd geleden alweer... kan het me nog goed herinneren dat studio sport opeens werd onderbroken...
precies wat ik me daarvan herinner
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  maandag 10 september 2007 @ 14:30:20 #53
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_53073211
Tvptje
Minds are like parachutes. They only function when open.
  dinsdag 11 september 2007 @ 19:52:37 #54
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_53103471
quote:
Op donderdag 6 september 2007 10:31 schreef ivetje het volgende:

[..]

Er was laatst op National Geografic een programma over (volgens mij seconds from disaster). Hierin werd de toedracht van het ongeluk uitgelegd. Wat daaruit kwam weet ik niet meer precies (zie dit programma zo vaak, kan de ongelukken niet uit elkaar houden ), maar het was iig gewoon een ongeluk en zeker geen aanslag. Jammer genoeg werd er hier over de lading niets gezegt, maar het was een erg interessant programma om te kijken. Het komt overigens nog op tv komende tijd.

9 september, 16.00 uur
25 september, 20.30 uur
26 september, 5.00 uur
26 september, 13.00 uur
Die had ik al een tijdje geleden gezien. Inderdaad een goede reportage.

Het was gewoon een ongeluk en geen aanslag. Tenzij iemand een hekel had aan illegalen, want die hadden we genoeg in de Bijlmermeer.

2 Yvonne: Maar goed dat je in het goede gedeelte woonde dan, anders was je er nu niet geweest. Mijn tante woonde precies op de hoek waar het vliegtuig gecrashed is, maar verhuisde 2 jaar ervoor.
D'r huis was gewoon compleet weg.
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_53415847
Een van de eerste boeken die alle raadsels rond de Bijlmerramp naar boven haalde was "Going down, going down" van Vincent Dekker.
Een groot deel van de parlementaire enquete bestond uit het weerleggen van de vragen die in dat boek werden opgeworpen.
Wie dit leest is gek
pi_53569976
Zijn er trouwens nu ook nog buurtbewoners met gezondheidsklachten?
bye
pi_53576471
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 16:31 schreef Petre het volgende:
Volgens deze website http://www.movb.nl/nl/index.htm zijn er nog altijd gezondheidsklachten in de buurt.
"Vage" klachten zoals chronische vermoeidheid en posttraumatische stress lijken aan de bijlmerramp gerelateerd te zijn.
"Harde" medische problemen komen ook voort maar diezelfde klachten komen overal in Nederland voor en om te bewijzen dat de bijlmerramp extra veel ziektegevallen heeft opgeleverd was er een groot bevolkongsonderzoek opgestart met een slachtoffergroep en een controlegroep.

Die controlegroep is volgens deze site het grootste probleem. De personen moeten uit de Bijlmer komen omdat het sowieso een ongezondere omgeving is dan gemiddeld en ze moeten bij de ramp "uit de wind" gewoond hebben.
Er waren 3 flats aangewezen maar de bewoners van deze flat gaven zich onvoldoende op of kwamen niet opdagen op het medisch onderzoek. Oorzaak: mensen die zich gezond voelen willen helemaal niet weten wat ze eventueel onder de leden hebben.
Wie dit leest is gek
pi_53626216
quote:
Op donderdag 6 september 2007 22:49 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

Of met de boot.
VS militair transport naar Steinweg Botlek Rotterdam
http://www.ddh.nl/piperma(...)February/003539.html

http://www.regering.nl/Ac(...)sport_door_Nederland
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_53626656
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 16:31 schreef Petre het volgende:
Natuurlijk, zoiets is traumatisch genoeg. Bovendien is het opfakkelen van een 747 niet een van de meest gezonde omgevingen. Denk aan allerlei coatings, giftige olieen enz. Ook brandend metaal (metaaloxiden) inademen is niet al te gezond...
pi_53651005
Hallo,
en dan nu verbod om een gedicht voor te lezen tijdens de herdenking van de Bijlmerramp, en jammer dat ze dan de nabestaanden de schuld geven dat het te emotioneel is, maar ja er staa een stukje in over de politiek en dan mag het niet , want ja..... er komt een minister.
Toch zal ik mijn best doen het toch voor te gragen, en dreigementen dat ik dan door een ordedienst opgemakt zal worden neem ik dan maar op de kop toe.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 21:45:05 #61
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_53652771
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 20:53 schreef Supergompie het volgende:
Hallo,
en dan nu verbod om een gedicht voor te lezen tijdens de herdenking van de Bijlmerramp, en jammer dat ze dan de nabestaanden de schuld geven dat het te emotioneel is, maar ja er staa een stukje in over de politiek en dan mag het niet , want ja..... er komt een minister.
Toch zal ik mijn best doen het toch voor te gragen, en dreigementen dat ik dan door een ordedienst opgemakt zal worden neem ik dan maar op de kop toe.
Plaats dat gedicht hier dan, ik wil het wel lezen.
Wie dit leest is gek
pi_53654579
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 21:45 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Plaats dat gedicht hier dan, ik wil het wel lezen.
Ik wil het zelfs op de dag zelf nog wel op de Frontpage zetten, 20.000+ views gegarandeerd. Als je het bericht in PM wil sturen is het ook perfect natuurlijk
bye
pi_53657685
@Supergompie, Een bijzondere naam merk ik op, daarnaast volgens mij bent u niet de schrijver van het gedicht, waarom u dan toch uw best gaat doen het voor te gragen, u zult bedoelen voordragen, ontgaat mij.

Om te gedenken, te herdenken is op de eerste plaats respect nodig, indien de organisatie nee zegt, met welk recht zal het dan toch moeten worden voorgelezen.
pi_53687852
quote:
Ik heb net aan de special de geluidsfragmenten toegevoegd van het laatste gesprek tussen de piloot en de verkeersleider en het eerste gesprek van politie ter plaatse met de meldkamer. Erg interessant om te horen.
bye
pi_53700205
Mooie special Het geluidsfragment van de politie kende ik nog niet.
Wie dit leest is gek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')