Zijn nieuwste mantra? Het lèlèlèlèlè is ingepikt door Dennis, namelijk.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:58 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat versta ik ook! Waarom zingt ie lipgloss is goed??![]()
![]()
Ik denk juist het omgekeerde. Huub heeft even schijt aan de dresscode, ik zie iedereen netjes gekleed, dus lekker kont tegen de krib.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:57 schreef mazaru het volgende:
Oh jeee Huub trekt zijn paarse overhemd aan, iedere keer als hij die aan heeft dan loopt het uit de hand
quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Zijn nieuwste mantra? Het lèlèlèlèlè is ingepikt door Dennis, namelijk.
Mooi zo!quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk juist het omgekeerde. Huub heeft even schijt aan de dresscode, ik zie iedereen netjes gekleed, dus lekker kont tegen de krib.![]()
Ik heb het vermoeden dat dat als persoonlijk bezit wordt gezienquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mooi zo!
En als ik H en L was geweest, dan had ik die lijpe slinger ook allang van mijn bed afgerukt![]()
Na de fanta krijgt hij nu een Donald Duckiequote:
Die vindt zichzelf sexy zeker. Pffff.quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:03 schreef pasjesjen het volgende:
Nadia pakt weer even haar handdoek momentje
Maar hij hangt gewoon over Huub zijn kussen heen, dan lijkt het me een giftquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:04 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat dat als persoonlijk bezit wordt gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |