Te hard rijdenquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:27 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Z-pillen doen rare dingen met Rib-i
Om te kijken of mijn Km-teller niet afwijktquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:29 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Te hard rijdenlangs flitspalen
![]()
En dan nog telaat thuis komenquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:29 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Te hard rijdenlangs flitspalen
![]()
De newbies associëren Rib-i met badtegels en Z-pillenquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:32 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En dan nog telaat thuis komen
Geeft wel een aparte wending aan het badkeuken tegeltje verhaal
Als oldbie is mn beeld nog veel ziekerquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:35 schreef Rib-i het volgende:
[..]
De newbies associëren Rib-i met badtegels en Z-pillen
Z1000 al eens gebruikt?quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:35 schreef Rib-i het volgende:
[..]
De newbies associëren Rib-i met badtegels en Z-pillen
Ze zijn compleet gestoordquote:
Ok wedstrijdje dan, wie het eerst de bijsluiter post.quote:
We hadden -XX- ook mee moeten sturen op vakantie,Als MC offerquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:38 schreef Rib-i het volgende:
We zullen van Alexxxx voorlopig niet veel zien
Ik lieg tegen mezelf ...quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ok wedstrijdje dan, wie het eerst de bijsluiter post.![]()
[afbeelding]
Ik ... tegen me zelf?
Wie o wie weet het tweede woord.
wieg = liegquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik ... tegen me zelf?
Liegquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik ... tegen me zelf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:41 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik lieg tegen mezelf ...
T is een wiegje denk ik
quote:
quote:
Oke ik bekenquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]Gek dat ik dat niet zag, jij hebt zeker die kaart opgestuurd eH
[..]Gek dat ik dat niet zag, je associeerde het zeker met -XX- bonken eh?
[..]Gek dat ik dat niet zag, je hebt zeker een kinderwens eH?
In 14 jaar geen fanmail gehad.quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:29 schreef Rib-i het volgende:
Je kan wel merken dat ik al een paar weken geen motor rij, al een tijdje geen fanmail meer ontvangen![]()
Oke! ik bekenquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]Gek dat ik dat niet zag, jij hebt zeker die kaart opgestuurd eH
[..]Gek dat ik dat niet zag, je associeerde het zeker met -XX- bonken eh?
[..]Gek dat ik dat niet zag, je hebt zeker een kinderwens eH?
Met de triumphquote:Op dinsdag 4 september 2007 15:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
In 14 jaar geen fanmail gehad.![]()
Alleen als het gebeurd is het ws wel gelijk een goede.![]()
Zo zondag nog 240 km/u over de A7 gereden.![]()
![]()
Klotequote:Op dinsdag 4 september 2007 13:26 schreef Den_Haag het volgende:
![]()
gezakt. door de drukte kwam ik enkele keren klem te zitten op de snelweg en had daar volgens hem anders op moeten reageren. gelijk heeft hij wel maar zoiets komt met ervaring
![]()
de eerstvolgende mogelijkheid is pas 23 november
Balenquote:Op dinsdag 4 september 2007 13:26 schreef Den_Haag het volgende:
![]()
gezakt. door de drukte kwam ik enkele keren klem te zitten op de snelweg en had daar volgens hem anders op moeten reageren. gelijk heeft hij wel maar zoiets komt met ervaring
![]()
de eerstvolgende mogelijkheid is pas 23 november
Yeah, en dat ging easy.quote:
quote:Hallo Worldbeater,
je bent door MotorXtra ingeschreven voor de Circuitdag op zaterdag 15 september 2007 welke plaats vindt op het circuit van Zandvoort (vrijrijden blauw).
Je bent ingedeeld in groep blauw.
De betaling is reeds ontvangen op 4-9-2007
Ja, daar zeg je watquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:10 schreef hicham het volgende:
Kenker[afbeelding]
En wat is dat toch met Rib-i, zo een flutmotor en dan nog overal te snel rijden
Hij had gewoon gelijk. Moet ik maar accepteren. Weer hard er tegen aan. Ga de rijschool vragen ergens een eerdere examendatum te kopen. Nu gewoon maar doorpakken.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Klote[afbeelding] Maar pr0ps voor het feit dat je niet een ander de schuld geeft
Doh!quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:47 schreef Geerd het volgende:
Goeieavond,
Vanmiddag helemaal in pak gehezen eindelijk sleuteltje weergevonden:P gaat het regenen.
das lang geleden.quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:15 schreef Worldbeater het volgende:
En hoe is het met mijn beide matties uit Amsterdam die dag?![]()
quote:Hallo Youssef,
Vervelend dat je motor stuk is. Ik denk wel dat ik nog iemand anders kan regelen.
Greetings Rinus
Heeeeyquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:25 schreef AndreB. het volgende:
zeker lang geleden, maar verveel me en bovendien dacht ik misschien heeft hier iemand interesse in mn motor
quote:
Jaaaaah, zo zijn er wel meer hier geweest.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:25 schreef AndreB. het volgende:
zeker lang geleden, maar verveel me en bovendien dacht ik misschien heeft hier iemand interesse in mn motor
Soz m8, ik doe je onrecht aan.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:02 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
En ik ben ingedeeld in blauw.
Bij groen hebben ze natuurlijk juist vlaggers nodig.![]()
Gelukkig ga ik drie dagen eerder de hele woensdag rijden met de MAC.![]()
Je bent je rijbewijs nu kwijtquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:18 schreef AndreB. het volgende:
Na het verliezen van mijn rijbewijs en dus beëindiging van mijn hobby verkoop ik m’n motor
peob
Ik wil jullie juist behoeden voor vierkante bandenquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jaaaaah, zo zijn er wel meer hier geweest.![]()
Maar geen afgeragde wheelie en kneedown bikes voor mij, en daar zal ik elke MC'er voor behoeden [afbeelding]
Nee, te hard rijden 2x binnen 3 maanden gepakt met 50+ te hard. Zit me al ruim 3 maanden te vervelenquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je bent je rijbewijs nu kwijt![]()
(wheelie?)
En doe is foto's verkleinen![]()
Moet je ook niet doen, man, 50+ gesnapt worden is niet goed - en zeker niet voor de knipquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:23 schreef AndreB. het volgende:
[..]
Nee, te hard rijden 2x binnen 3 maanden gepakt met 50+ te hard. Zit me al ruim 3 maanden te vervelen
Heb je voor die SV geen rijbewijs nodig dan?quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:54 schreef bvvt het volgende:
ruilen voor die van mij???
Duidelijk iemand waar we geen vat op hebben gehadquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:01 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zie door het bos de grote foto's de MC niet meer.![]()
![]()
Een andere hoofdband.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:04 schreef Snelwagen het volgende:
Net even op en neer geweest naar Utrecht, even eten. Motor beviel wel goed, toersnelheden van 120/130 zijn prima aan te houden
. Nog even dik over de 180 gereden, is nog niet zn top maar komt aardig in de buurt
.
Mn helm knelde (na een half uur) trouwens een beetje, alleen op mn voorhoofd,dus even terug naar de winkel gegaan. Anderen gepast, kon hem nog ruilen na bijna een week mocht het nodig zijn. maar was niet nodig. Andere 'hoofdband' meegekregen, zit nu super
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo gheyquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een andere hoofdband.![]()
[afbeelding]
Dolletjes!! [afbeelding]
CASH protectors, jawel ... mooi gezegd. Scheelt je heel wat cash bij een val.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:35 schreef Worldbeater het volgende:
Net mijn eerste bod op Ebay gedaan.![]()
[afbeelding]
CASHprotectors.![]()
Alleen geen idee waar je ze op kan schroeven. Moet op een Trophy passen stond'r.![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:35 schreef Worldbeater het volgende:
Net mijn eerste bod op Ebay gedaan.![]()
[afbeelding]
CASHprotectors.![]()
Alleen geen idee waar je ze op kan schroeven. Moet op een Trophy passen stond'r.![]()
Hicham is het bewijs.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:37 schreef worldpimber het volgende:
CASH protectors, jawel ... mooi gezegd. Scheelt je heel wat cash bij een val.![]()
![]()
Het wachten is op een machinebankwerker die dit even stiekem tussendoor doet en op Ebay zet.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:40 schreef Snelwagen het volgende:
Nice, ik zoek ook nog zoiets voor mn KTM....
Zit er nog garantie op?quote:Ook zo vaag dat mn assen hol zijn, en aan de ene kant open en aan de andere kan dicht![]()
Zeker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh?quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:20 schreef Worldbeater het volgende:
Een R6 is meer iets voor kleine wiefkes.![]()
[afbeelding]
Mooi geshopt!![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:23 schreef AndreB. het volgende:
[..]
Nee, te hard rijden 2x binnen 3 maanden gepakt met 50+ te hard. Zit me al ruim 3 maanden te vervelen
Uhmquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:54 schreef bvvt het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen, man, 50+ gesnapt worden is niet goed - en zeker niet voor de knip
Schuivers maken ook niet trouwens
En fietsers aanrijden al helemaal niet
wel een erg nette bike trouwens
ruilen voor die van mij???
quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hicham is het bewijs.
En de week voordat ik naar Zandvoort ging in april vond ik het nog net ff te prijzig.![]()
[..]
Het wachten is op een machinebankwerker die dit even stiekem tussendoor doet en op Ebay zet.![]()
![]()
[..]
Zit er nog garantie op?![]()
[..]
Zeker.
jah 2 jaar garantieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/7908670#7908670
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
Das meer Se Power of Banditosquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:50 schreef Worldbeater het volgende:
Hicham is het bewijs.
En de week voordat ik naar Zandvoort ging in april vond ik het nog net ff te prijzig.![]()
De uitsnede en dat mooie randje van Pimber. En een beetje van mij. Inside joke.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:55 schreef AndreB. het volgende:
Huh?
Se power of the Trident is ook niet slecht.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:00 schreef worldpimber het volgende:
Das meer Se Power of Banditos![]()
Die vorige bleef ook aardig recht toen ie over een dijk gleed
Ook een manier om te vertellen dat je vorige week niet opgelet hebt.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:11 schreef -XX- het volgende:
Nice, foto's!
Ehhhhttp://i23.photobucket.com/albums/b382/worldpimber/Hiesj1.jpg Haha wel hoor!
Ik bied al meer dan de direct kopen prijs.quote:Nu kopen-prijs: GBP 14,95
Je maximumbod: GBP 15,00
Nou net nog bijna 190quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:14 schreef -XX- het volgende:
Wtoototot, jullie gaan wel hard zeg de laatste tijd![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:58 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Uhm
Kan ik hieruit opmaken dat jij een fietser hebt aangereden
quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:18 schreef bvvt het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Leuk motortje voor je? 2 takt!quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:14 schreef -XX- het volgende:
Wtoototot, jullie gaan wel hard zeg de laatste tijd![]()
Nee dan bokt ie zoquote:
Zo gheylquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Leuk motortje voor je? 2 takt!![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Leuk motortje voor je? 2 takt!![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:34 schreef bvvt het volgende:
fietser die besluit om links af te slaan op het moment dat ik em wil gaan inhalen.
Vol in de remmen - met em mee draaien om te ontwijken - richting berm gaan - zijn achterwiel aanraken - plat gaan en motor parkeren op zo'n "broodje" waar auto's tegenaan parkeren.
gevolg - linker kant van de moto -> kuip deel zwaar geschuurd en gebroken. kuipdeel van kontje - zelfde verhaal. - Knippers - koppelings hendel verbogen - schakelpookje gebroken (ja heb ervaring met tieraps) - frame lichte schuurplek
Verwachte kostenpost - 650 eurotjes
in iedergeval gegevens uit gewisseld met de fietser en schade formulier en zo.
Nu via de rechtsbijstand schade proberen te verhalen......
fietser die besluit om links af te slaan op het moment dat ik em wil gaan inhalen.
Vol in de remmen - met em mee draaien om te ontwijken - richting berm gaan - zijn achterwiel aanraken - plat gaan en motor parkeren op zo'n "broodje" waar auto's tegenaan parkeren.
gevolg - linker kant van de moto -> kuip deel zwaar geschuurd en gebroken. kuipdeel van kontje - zelfde verhaal. - Knippers - koppelings hendel verbogen - schakelpookje gebroken (ja heb ervaring met tieraps) - frame lichte schuurplek
Niet dat ik er belang bij heb op dit moment, maar vind het wel een prachtigge kleurstelling op deze motor.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:18 schreef AndreB. het volgende:
Na het verliezen van mijn rijbewijs en dus beëindiging van mijn hobby verkoop ik m’n motor
Het gaat hierbij om een:
Honda CBR600f4 PC35 uit juni 2000 special edition
Km st: 34.000 km
Kleur: Geel/Zwart
Wat houdt die speciale editie in:
Ten opzichte van een standaard f4 werd deze motor geleverd in unieke geel/zwarte kleur met de hugger, voorspatbord, tankdop en T-stuk in carbon look. Een chromen tankpad met Rossi afbeelding, CBR race handgrepen en witte knipperlichten, zijn ook standaard.
De volgende dingen zijn later gemonteerd:
- SCM Spyball alarm met startonderbreker
- Gele rimstriping
-Laser Hotcam uitlaat (van echt carbon!)
- Haakse ventieltjes
- Duo stepjes eraf (Nog aanwezig)
- Bok verwijderd (Nog aanwezig)
- Gemodificeerde achterveer
- Racesticker.nl Bestickering
Verder staat de motor op een vrijwel nieuwe Pirelli Diablo Corsa III voorband en achter op ook een Diablo Corsa III 180 achterband die voor ongeveer 60% af is. Remblokken voor en achter zijn vervangen door speciale Lucas racing straatsinter (remt beter) en alle oude gebruikerssporen van de vorige eigenaar en mij (heb de motor nu 1,5 jaar) zoals krassen en putjes zijn recent weggewerkt bij een spuiterij.
Het alarm zorgt voor een verlaging in de verzekeringspremie met 30%![]()
Foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor vragen/interesse zie mail in mn profiel.
Vraagprijs ¤[large] 4500[/large]
Inruil circuitfiets bespreekbaar
Huh?quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:34 schreef bvvt het volgende:
Dat is toch niet de top geweest?quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Yeah, en dat ging easy.![]()
Alleen was het redelijk druk, en ik verloor een beetje overzicht qua controles, dus ging maar niet sneller.
Met de TLR heb ik wel eens 260 gereden, maar dat was helemaal alleen op de Maasvlakte.![]()
[..]
Klote voor jequote:Op dinsdag 4 september 2007 23:34 schreef bvvt het volgende:
quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Huh?Wanneer gebeurd + pics!
Tevens voorbeeld van zo'n "broodje"
Maar wel verder royal sadness.
Nee, geen Politie bij geweest.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Klote voor jeHopelijk goed verzekerd en een goed verhaal met foto's. Is er politie bijgeweest
Anders wordt het moeilijk
Wanneer is het trouwens gebeurd
Volgende keer knal je de fietser maar omver, kan hij bij de rechtsbijstand aan gaan kloppen
Geinige motor voor weinig. Maar hij is niet groot genoeg voor mijquote:Op woensdag 5 september 2007 08:26 schreef elgringo het volgende:
Voor de toekomstige motorrijders, of mensen die het asfalt van te dicht bij hebben gezien.
Ik heb nog een NTV 650 revere te koop met handvatverwarming, tanktas en olie voor komende beurt, voor 1100 euro meer info
Ik kan hem hier toch wel slijten
Hmmm, meer KM's dan die van mij zelfs. (SV650 van 2000 met 78500km)quote:Op woensdag 5 september 2007 08:26 schreef elgringo het volgende:
Voor de toekomstige motorrijders, of mensen die het asfalt van te dicht bij hebben gezien.
Ik heb nog een NTV 650 revere te koop met handvatverwarming, tanktas en olie voor komende beurt, voor 1100 euro meer info
Ey kom op, weet je zeker dat je geen klap heb gehadquote:Op woensdag 5 september 2007 10:46 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hmmm, meer KM's dan die van mij zelfs. (SV650 van 2000 met 78500km)
Ziet er nog wel netjes uit trouwens - ook fatsoenlijk uitziende kuip
die ntv heb ik het over hoor - die van mij is mechanisch nog altijd in orde alleen de kuip heeft schadequote:Op woensdag 5 september 2007 10:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ey kom op, weet je zeker dat je geen klap heb gehad
Succes met de verkoopquote:Op woensdag 5 september 2007 08:26 schreef elgringo het volgende:
Je eerste informatieve postquote:Op woensdag 5 september 2007 12:36 schreef -XX- het volgende:
Snel even een informatieve post in de pauze:
![]()
Grapzak.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:45 schreef koffiekoekje het volgende:
Gefeliciteerd
[..]
Je eerste informatieve post
Hoewel ik dat niet gezien had zonder de melding erbij
Oldskoolquote:Op woensdag 5 september 2007 15:39 schreef koffiekoekje het volgende:
[[url=http://www.planetsmilies.com/smilies/happy/happy0192.gif]afbeelding][/url]
Het zojuist in uw hoofd geprente irritante deuntje is mede mogelijk gemaakt door k. koekje.
quote:Op woensdag 5 september 2007 15:25 schreef ikookhier het volgende:
Hallo ik ben ikookhier en heb ook een moter![]()
Het is een zwarte maar het merk weet ik zo even niet.
zou graag een keer met jullie mee rijden maar durf nog niet verder dan 25km van huis.
Als er hier in Alkmaar verzamelt wordt rij ik graag mee.
ikookhier/Bolleman
![]()
Ja dat woon ik,25 km durf ik wel ben altijd bang dat mn benzine op raakt.quote:Op woensdag 5 september 2007 15:59 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]mocht je binnen de 50km grens van Winkel wonen dan weet ik nog wel iemand waarmee je kunt rijden
Het is een meisje dat heel toevallig ook een motor heeft. Zij heeft alleen wel een blauwe, weet niet of dat een probleem is. Ook zij gaat niet verder dan 25 km van huis dus misschien is een meet net mogelijk. Succes met meeten![]()
Dat komt denk ik allemaal wel goedquote:Op woensdag 5 september 2007 16:05 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ja dat woon ik,25 km durf ik wel ben altijd bang dat mn benzine op raakt.
Kleur maakt me niet zo veel uit,zijn dat wel een beetje vriendelijkie mensen daar in winkel?!
heb nog niet zo veel ervaring met meisjes,dus ze moet wel lief voor me zijn.
Dank je wel voor deze informatie.
quote:Op woensdag 5 september 2007 16:14 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat komt denk ik allemaal wel goedOverigens kan ze wel lief zijn, maar dat is tegen meerprijs
Geld speeld geen rolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vreemde wittebalk zit er in je bericht?! zal wel weer een FOk probleem zijn!Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Spoiler betekend hetzelfde als "advertentie" zoals in de krant. Om de zoveel berichten voegt fok een advertentie toe aan een bericht. Denk dat er iets mis is met die reclame boodschap. Plaatje stuk ofzoquote:Op woensdag 5 september 2007 16:18 schreef ikookhier het volgende:
[..]
[/spoiler]
Geld speeld geen rol![]()
vreemde wittebalk zit er in je bericht?! zal wel weer een FOk probleem zijn!
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
Pax & Pry Free download
quote:Op woensdag 5 september 2007 16:23 schreef ikookhier het volgende:
Ik ga even de troetelbeertjes kijken met een glaasje limo
Bij mij doen de spoilers het weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De eerste gaat over een smillie pakket en die in jouw bericht staat over viagra![]()
Kloptquote:Op woensdag 5 september 2007 16:30 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Bij mij doen de spoilers het weer![]()
De eerste gaat over een smillie pakket en die in jouw bericht staat over viagra![]()
The Fifth Elementquote:
Goeie film jahquote:
Zie het probleem nietquote:Op woensdag 5 september 2007 18:21 schreef -XX- het volgende:
[..]
Goeie film jahHaha leuk dat nmr met dat blauwe kind!
het refrein dan! begin is butt
![]()
Nee, wel met oud ketting en -uiteraard- oude olie.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:04 schreef Cageon het volgende:
Dat is toch niet de top geweest?
Schommelen.quote:Laatst draaide ik het gas wat enthousiast open en toen tikte de wijzer 250 / 260 aan
(hij schommelt nogal.. ook last van gehad?)
Wel bekend dat de TLR teller nogal kan overdrijven.quote:Maar dat ging zo vlot dat ik niet geloof dat dat de top was.
82 ready steady.quote:Wat was de temperatuur normaal gesproken? Bij mij hangt die op/rond de 81 graden
Tjek motorclub Winkel voor een date.quote:Op woensdag 5 september 2007 16:05 schreef ikookhier het volgende:
Ja dat woon ik,25 km durf ik wel ben altijd bang dat mn benzine op raakt.
Kleur maakt me niet zo veel uit,zijn dat wel een beetje vriendelijkie mensen daar in winkel?!
heb nog niet zo veel ervaring met meisjes,dus ze moet wel lief voor me zijn.
Dank je wel voor deze informatie.
Jaren tachtig hairspray koppie.quote:Op woensdag 5 september 2007 15:39 schreef koffiekoekje het volgende:
[[url=http://www.planetsmilies.com/smilies/happy/happy0192.gif]afbeelding][/url]
Het zojuist in uw hoofd geprente irritante deuntje is mede mogelijk gemaakt door k. koekje.
Lekker onoverzichtelijke sitequote:Op woensdag 5 september 2007 18:31 schreef Worldbeater het volgende:
Tjek motorclub Winkel voor een date.![]()
Het leukste vind ik de groene en rode streep op de achterband.quote:Op woensdag 5 september 2007 19:00 schreef ikookhier het volgende:
Z1000 08
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt me wel iets voor Rib-i
Heb jij al betaald voor volgend jaar?quote:Op woensdag 5 september 2007 19:02 schreef worldpimber het volgende:
Lekker onoverzichtelijke site![]()
Wel veel verplichtingen als lid, met als klap op de vuurpijl 60 euro per jaar.
quote:Op woensdag 5 september 2007 19:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
quote:1]
Alle tochten zijn op eigen risico
Het bestuur is niet aansprakelijk voor schade aan voertuigen en/of berijders tijdens gezamenlijke ride-outs
2]
Geen alcohol tijdens welke gezamelijke toerrit dan ook
Dit geldt voor zowel bestuurders als passagiers
3]
Houd voldoende afstand tot elkaar, er wordt in baksteenformatie gereden
4]
Niet moedwillig clubleden of andere weggebruikers in gevaar brengen
(links over de rotonde, kruising afsnijden, grasbaanracen, mobiel telefoneren ed.)
5]
Positie tijdens de rit behouden dus elkaar NIET inhalen
6]
1 vaste voor- en achterrijder, ook na de pauze
7]
Allemaal richting aangeven, dmv handen, voeten of knipperlichten
8]
Samen uit, samen thuis
Gassssssssstquote:Op woensdag 5 september 2007 19:00 schreef ikookhier het volgende:
Z1000 08
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 5 september 2007 19:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het leukste vind ik de groene en rode streep op de achterband.![]()
[..]
Leuk dingquote:Op woensdag 5 september 2007 19:00 schreef ikookhier het volgende:
Z1000 08
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Waar is je IOH watermerkquote:Op woensdag 5 september 2007 19:14 schreef ikookhier het volgende:
[..]
[afbeelding]
Had ook een streepje![]()
Ga nou niet je foto's smoothen!quote:Op woensdag 5 september 2007 19:14 schreef ikookhier het volgende:
[..]
[afbeelding]
-Edit-quote:
Waar heb je het over ?!quote:Op woensdag 5 september 2007 19:20 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ga nou niet je foto's smoothen!
Zonder smooth is hij mooier.![]()
![]()
![]()
Ehmz...je Z750quote:
quote:Op woensdag 5 september 2007 19:27 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ehmz...je Z750Die foto
zo...zo...smooth!
No pixelssssssssssssssss,...WHATEVER..
Is -XX- al door onze herkeuring?quote:Op woensdag 5 september 2007 19:02 schreef worldpimber het volgende:
quote:Na aanmelding bij het bestuur gaat per 1 januari van het opvolgende jaar het zg. 'kennismakingsjaar' in.
Men kan dan deelnemen aan alle evenementen en ride outs. Op die manier wordt iedereen in de gelegenheid gesteld nader kennis te maken.
Men is over deze periode contributie verschuldigd.
Als het na de kennismakingsperiode wederzijds 'klikt', zal het bestuur zorgdragen voor verwerking in de administratie. Inschrijving van nieuwe leden vind altijd plaats op 1 januari.
Idd, ik heb geen verzoek per Email ontvangen van Hiesj om jou via de ondergrondse te contacten.quote:
Yep.quote:@WB
Ah thanks.
De motor schommelde niet, maar mijn wijzer van de teller, dunno of dat duidelijk was
Al toen je nog alleen aan lollies zuigde.quote:Op woensdag 5 september 2007 19:10 schreef -XX- het volgende:
Lol sindswanneer zit dat hierik dacht al
wat rijden er veel in winkel.
![]()
Je hebt trouwens een zwarte Kawasaki Z750quote:Op woensdag 5 september 2007 19:14 schreef ikookhier het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 5 september 2007 19:30 schreef Worldbeater het volgende:
Oeps had nog een venster open staan voor de afwas.![]()
[..]
Is -XX- al door onze herkeuring?![]()
[..]
[..]
Idd, ik heb geen verzoek per Email ontvangen van Hiesj om jou via de ondergrondse te contacten.![]()
[..]
Yep.![]()
[..]
Die zijwieltjes alleen alquote:
Ik ben me er op het moment volledig van bewustquote:Op woensdag 5 september 2007 19:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je hebt trouwens een zwarte Kawasaki Z750![]()
Ik miste eigenlijk de stevige aangezette, strakke, rechtopstaande kuif/ponnyquote:Op woensdag 5 september 2007 18:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jaren tachtig hairspray koppie.
Verder tjek ondertitel.![]()
Achweljaat.quote:Op woensdag 5 september 2007 19:30 schreef Worldbeater het volgende:
Oeps had nog een venster open staan voor de afwas.![]()
[..]
Is -XX- al door onze herkeuring?![]()
[..]
[..]
Idd, ik heb geen verzoek per Email ontvangen van Hiesj om jou via de ondergrondse te contacten.![]()
[..]
Yep.![]()
[..]
Al toen je nog alleen aan lollies zuigde.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Blij dat dit probleem nu uit de wereld geholpen isquote:Op woensdag 5 september 2007 19:41 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik ben me er op het moment volledig van bewust![]()
Probleem, probleem. De zwarte zijn verdomme het snelst!!quote:Op woensdag 5 september 2007 19:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Blij dat dit probleem nu uit de wereld geholpen is
quote:Op woensdag 5 september 2007 19:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Blij dat dit probleem nu uit de wereld geholpen is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
Pax & Pry Free download
Nee, want de rode .... blablabla blaquote:Op woensdag 5 september 2007 19:48 schreef Cageon het volgende:
[..]
Probleem, probleem. De zwarte zijn verdomme het snelst!!
Daarom heb ik een wit/blauwe gekocht...
Nou, nou?quote:Op woensdag 5 september 2007 19:54 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nee, want de rode .... blablabla bla![]()
Wil je er best een keer uit rijdenquote:
Daarom heb ik een wit/blauwe, ik moet nog oefenenquote:Op woensdag 5 september 2007 20:05 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Wil je er best een keer uit rijdenmaar heb daar geen tijd voor veelste druk met poetsen
![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 20:08 schreef Cageon het volgende:
[..]
Daarom heb ik een wit/blauwe, ik moet nog oefenen![]()
Gister: Stap van de motor af loop de kroeg in
Zo mooie fiets, een scheurijzer?
ik: Neuh, toermotor![]()
Circuitjes zijn niet goed te doen met een straat fiets, naar mijn idee tenminste...quote:Op woensdag 5 september 2007 20:15 schreef -XX- het volgende:
Hoe duur is super motard rijden op zo'n circuit?? Minder als race circuit toch?
Lijkt me wel wat met me szr, zo'n baantje pakken.![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 20:15 schreef -XX- het volgende:
Dan zet je toch wat pionnen uit op de straatquote:Op woensdag 5 september 2007 20:15 schreef -XX- het volgende:
quote:Op woensdag 5 september 2007 20:26 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dan zet je toch wat pionnen uit op de straat
Da's meer dan 25km rijdenquote:Op woensdag 5 september 2007 20:26 schreef Cageon het volgende:
[..]
of ze komt naar Arnhem, ken nog wel een 'circuitje'....
Gewoon niet op je teller kijken:quote:
quote:There's no spoon
Veel succes dit aan -XX- uit te leggenquote:Op woensdag 5 september 2007 20:32 schreef Cageon het volgende:
[..]
Gewoon niet op je teller kijken:
[..]
[afbeelding]
Als het verstand zover te zoeken is kan ze idd beter het circuit op gaan.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:34 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Veel succes dit aan -XX- uit te leggen![]()
Stuur eens een szrquote:Op woensdag 5 september 2007 20:20 schreef Cageon het volgende:
[..]
Circuitjes zijn niet goed te doen met een straat fiets, naar mijn idee tenminste...
Tijd voor een SM dus![]()
Heeel kort werk?quote:
Szr stuurt wel erg nice ja! !quote:Op woensdag 5 september 2007 20:45 schreef Cageon het volgende:
[..]
Heeel kort werk?
Anyway, dan blijft het alsnog tijd voor een SM. Basta.
De rest is allemaal![]()
![]()
![]()
Szr stuurt wel erg nice ja! !quote:Op woensdag 5 september 2007 20:45 schreef Cageon het volgende:
[..]
Heeel kort werk?
Anyway, dan blijft het alsnog tijd voor een SM. Basta.
De rest is allemaal![]()
![]()
![]()
SM rijden isquote:Op woensdag 5 september 2007 20:49 schreef -XX- het volgende:
[..]
Szr stuurt wel erg nice ja! !
Hehe...sm rijden., ik droom daar soms echt over.![]()
Maar dat zou ik dan voor er bij doen later.
quote:Op woensdag 5 september 2007 20:56 schreef ikookhier het volgende:
[MUZ]
BrainP Blijft lekker![]()
[/MUZ]
Heeft i van IOH geleerd![]()
Fun factor,100%.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:04 schreef Cageon het volgende:
[..]
SM rijden is![]()
![]()
![]()
Zo snel en makkelijk fun lekker spelen![]()
Tenzij je alleen gaat toeren en afstanden rijdenquote:
Kheb het lang zat moeten missen, laat me even!quote:
touchy subject.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:33 schreef -XX- het volgende:
[..]
Als ik in 1x kan slagen, lukt het jou ook wel.![]()
![]()
Wanneer moet je?![]()
quote:
Laatste week augustus.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:33 schreef -XX- het volgende:
Als ik in 1x kan slagen, lukt het jou ook wel.![]()
![]()
Wanneer moet je?![]()
middag Mr.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:10 schreef Geerd het volgende:
Goeieavond.
dan heb je ook niet door geredenquote:Op woensdag 5 september 2007 22:18 schreef Geerd het volgende:
Wat een weertje 40kmdoor miezel regen en me spijkerbroek
was niet eens nat
![]()
Sorry van je armen dan.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:18 schreef -XX- het volgende:
GRAPPIE DEN HAAG!!!!!!!!!!!!!!!!je weet toch.
![]()
MAAREH, KOMT GOEDde winter is net ingegaan!!!
(ONGEVEER DAN HE...BIJNA) dus doe lekker rustig aan! Van de zomer rijdt je motor hatsjikideeeeeeee
Tja, kan er ook niet veel van makenquote:Op woensdag 5 september 2007 23:57 schreef Rib-i het volgende:
Gaat goed met je verkooptopic Roderick![]()
En wie doet er onder een pseudoniem een bod op de motor van Makster, wel deze week ophalen en anders hoeft het niet
Markster leest toch nooit terug in FOK![]()
Dat ding vreet toch geen brood, ik zou de motor op marktplaats, speurders en meer van die sites plaatsen. Straks als het mooi weer is (2008) zijn er vast wel newbies die de vraagprijs betalenquote:Op woensdag 5 september 2007 23:59 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Tja, kan er ook niet veel van maken
Zondag moet ik naar m'n pa, dus wel handig dat ik hem dan nog heb
Misschien vraagprijs nog maar iets naar beneden...
quote:Op donderdag 6 september 2007 07:59 schreef JamesBrownie het volgende:
Iemand nog tips om een motor te saboteren?![]()
Vraag Worldbeaters exquote:Op donderdag 6 september 2007 07:59 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja breng dr op ideeen om vriend lief van het motor rijden te houden, waarschijnlijk krijgt de motor teveel aandachtquote:
quote:Op donderdag 6 september 2007 00:19 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat ding vreet toch geen brood, ik zou de motor op marktplaats, speurders en meer van die sites plaatsen. Straks als het mooi weer is (2008) zijn er vast wel newbies die de vraagprijs betalen
Nee hoorquote:Heb jij toch ook gedaan
quote:DIe van mij komt mogelijk na dit weekend te koop, eerst een ritje met IOH in NH en dan gaat de dinosaurier in de verkoop
Volgend jaar een Z1000 2008![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 09:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jawel hoor, de motor van de vriend van Brownie
quote:Op donderdag 6 september 2007 07:59 schreef JamesBrownie het volgende:
quote:Op woensdag 5 september 2007 22:18 schreef -XX- het volgende:
GRAPPIE DEN HAAG!!!!!!!!!!!!!!!!je weet toch.
![]()
MAAREH, KOMT GOEDde winter is net ingegaan!!!
(ONGEVEER DAN HE...BIJNA) dus doe lekker rustig aan! Van de zomer rijdt je motor hatsjikideeeeeeee
Ja das mooi, kan ik op de moto naar de motor zaak,quote:Op donderdag 6 september 2007 10:50 schreef Geerd het volgende:
Word nog mooi weer ook nog vandaag zo te zien.
Das mooi, dan kan ik gaan fietsenquote:Op donderdag 6 september 2007 10:50 schreef Geerd het volgende:
Word nog mooi weer ook nog vandaag zo te zien.
Hier wat pr0n om je te wat beter te voelen!quote:Op donderdag 6 september 2007 11:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Das mooi, dan kan ik gaan fietsen [afbeelding]
()
quote:Op donderdag 6 september 2007 11:22 schreef worldpimber het volgende:
Das mooi, dan kan ik gaan fietsen [afbeelding]
()
¤22,00 incl verzendkosten.quote:
Motor krijgt niet teveel aandacht, heb ook geen hekel aan de motor.quote:
Ik ga ook maar ff ebayen voor crash-pads, bij mijn motoshop zijn ze 179quote:Op donderdag 6 september 2007 11:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wanneer is de bike bij de dealer en nagekeken?
Nog een voorwiel met upside down voorvork te koop dan?![]()
Net een nieuwe kettingset besteld voor de Trophy.
Hopelijk is die snel binnen, en kan die er dinsdag nog op. Woensdag Zandvoort.![]()
En dan vast nog niet binnen.......
[..]
¤22,00 incl verzendkosten.![]()
Manifesteer dat lekker op je vriendje die heelt vanzelf, maar blijf van zijn moto afquote:Op donderdag 6 september 2007 11:30 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Motor krijgt niet teveel aandacht, heb ook geen hekel aan de motor.
We hadden vanochtend wat ruzie...![]()
Er naakt voor gaan liggenquote:Op donderdag 6 september 2007 07:59 schreef JamesBrownie het volgende:
Tell him brother beavis.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:26 schreef Cageon het volgende:
Hier wat pr0n om je te wat beter te voelen!
Pr0n (Is worksafe)
Ik weet niet of ie het leuk vindt, dat zal dan midden op straat moeten...quote:Op donderdag 6 september 2007 11:33 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Er naakt voor gaan liggenMet zo'n bordje waar "Slipgevaar bij nat wegdek" op staat
![]()
Niet dat t helpt, maar je vriend vind t vast leuk
Mijn crashpads zaten er net een week op toen de motor gestolen werd.quote:
quote:Op donderdag 6 september 2007 11:35 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik weet niet of ie het leuk vindt, dat zal dan midden op straat moeten...
En ik zei al, we hadden ruzie, dan ben ik niet echt in de stemming om naakt wat dan ook te gaan doen.
Somuch voor de goedmaak sexquote:Op donderdag 6 september 2007 11:35 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet niet of ie het leuk vindt, dat zal dan midden op straat moeten...
En ik zei al, we hadden ruzie, dan ben ik niet echt in de stemming om naakt wat dan ook te gaan doen.
Ergens volgende weekquote:Op donderdag 6 september 2007 11:28 schreef Worldbeater het volgende:
Wanneer is de bike bij de dealer en nagekeken?![]()
...up your assquote:Nog een voorwiel met upside down voorvork te koop dan?![]()
Lijkt me nog best... pijnlijkquote:Op donderdag 6 september 2007 11:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ergens volgende week![]()
In ieder geval, hij is on his way [afbeelding]
En ziet er nog redelijk goed uit volgens mij dus... :
[..]
...up your ass [afbeelding]
Je moest wel zagen, of zie ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 6 september 2007 11:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn crashpads zaten er net een week op toen de motor gestolen werd.
[afbeelding]
Plaatje nog niet eerder gepost hier. ()
[..]
![]()
Maar kwaad zijn en motorrijden gaan ook niet samen.![]()
Dat bedoel ik, het is al niet meer nodig...quote:Op donderdag 6 september 2007 11:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En hadden is trouwens verleden tijdmaw. ik zie t probleem niet
Tijdens het werk kan ook een hoop, waar werk je?quote:Op donderdag 6 september 2007 11:46 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, het is al niet meer nodig...
Jullie waren gewoon te laat met reageren.
Nu moet ik toch maar naakt allerlei dingen gaan doen dan.
Nou ja, niet nu, maar straks, nu ben ik aan het werk.
Ik heb nooit ruzie, voel ik de spanning oplopen dan begin ik al te relativeren (ander woord voor goedmaaksexquote:Op donderdag 6 september 2007 11:30 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Motor krijgt niet teveel aandacht, heb ook geen hekel aan de motor.
We hadden vanochtend wat ruzie...![]()
Wij waren te laatquote:Op donderdag 6 september 2007 11:46 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, het is al niet meer nodig...
Jullie waren gewoon te laat met reageren.
quote:Op donderdag 6 september 2007 11:56 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb nooit ruzie, voel ik de spanning oplopen dan begin ik al te relativeren (ander woord voor goedmaaksex![]()
)
/Koffiekoekje
Je hebt het wel goedgemaakt voordat je de deur uitging toch
Ik ben benieuwd man, en zo'n upsidedown up your ass is meer een reversed backflipthrottleonthemaxquote:Op donderdag 6 september 2007 11:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ergens volgende week![]()
In ieder geval, hij is on his way [afbeelding]
En ziet er nog redelijk goed uit volgens mij dus... :
Tijd voor een pollquote:Op donderdag 6 september 2007 11:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wij waren te laatJij begon al in de verleden tijd
![]()
Beetje om tips vragen als t al niet meer nodig is![]()
iig succes met je naakt activiteiten
Nee, hij was te snel weg.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:56 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb nooit ruzie, voel ik de spanning oplopen dan begin ik al te relativeren (ander woord voor goedmaaksex![]()
)
/Koffiekoekje
Je hebt het wel goedgemaakt voordat je de deur uitging toch
En dan eroverheen fietsen met de standaard nog uitgeklaptquote:Op donderdag 6 september 2007 12:02 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nee, hij was te snel weg.
Ik ben niet meer boos, misschein hij nog wel, dan moet hij maar naakt voor mijn fiets gaan liggen![]()
Ik was te laat met kijken dan, mijn vvraag was op tijd.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wij waren te laatJij begon al in de verleden tijd
![]()
Beetje om tips vragen als t al niet meer nodig is![]()
iig succes met je naakt activiteiten
Ik stel het me voor.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:04 schreef Rib-i het volgende:
[..]
En dan eroverheen fietsen met de standaard nog uitgeklapt
/politieverhoormethode à la BazzieK
+ de vraag: Waar is mijn pet?quote:Op donderdag 6 september 2007 12:04 schreef Rib-i het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 september 2007 11:58 schreef Rib-i het volgende:
en zo'n upsidedown up your ass is meer een reversed backflipthrottleonthemax
Pics! Bodypaint mag ook.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:46 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb ergens nog wel pics van vroeger.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:48 schreef Cageon het volgende:
Tijdens het werk kan ook een hoop, waar werk je?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De dealer. En een nieuwe ketting, en die is duur op een GSX-R1100.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:43 schreef Cageon het volgende:
Je moest wel zagen, of zie ik dat verkeerd?
Hoewel die van de Triumph is ook al 150 euro excl. btw.![]()
Dat doe je gewoon nietquote:Op donderdag 6 september 2007 12:06 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik stel het me voor.![]()
Das meer iets dat je doet als je nog WEL boos bent toch?
Ja ho eens even, jij stelde het voorquote:
Wat hebben jullie toch met foto's?quote:
De ouderwetse elbow-down?!quote:Op donderdag 6 september 2007 12:12 schreef Worldbeater het volgende:
Zoek Snelwagen.
[afbeelding]
Clickable
Iedere keer als WB over pics begint gaan wel alle bellen rinkelen bij jouquote:Op donderdag 6 september 2007 12:19 schreef JamesBrownie het volgende:
Wat hebben jullie toch met foto's?
Ik denk niet dat ik er heel anders uitzie dan heel veel andere vrouwen hoor.
Kijk 200 plaatjes van naakte vrouwen en er zit er vast eentje bij met zo'n beetje hetzelfde lijf als ik.
quote:Op donderdag 6 september 2007 12:16 schreef Worldbeater het volgende:
De dealer. En een nieuwe ketting, en die is duur op een GSX-R1100.
Hoewel die van de Triumph is ook al 150 euro excl. btw.![]()
:^Pimber.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:19 schreef JamesBrownie het volgende:
Wat hebben jullie toch met foto's?
Ik denk niet dat ik er heel anders uitzie dan heel veel andere vrouwen hoor.
Kijk 200 plaatjes van naakte vrouwen en er zit er vast eentje bij met zo'n beetje hetzelfde lijf als ik.
Dat heb ik altijd als mensen 15 keer om iets vragen waar ze de eerste keer ook al antwoord op hebben gehad.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Iedere keer als WB over pics begint gaan wel alle bellen rinkelen bij jou
Ben je minder bedeeld? [afbeelding] Heeft je vriend genoegen genomen met minder? [afbeelding]![]()
Hij wilde ook fotows? (quote:Op donderdag 6 september 2007 12:29 schreef JamesBrownie het volgende:
Dat heb ik altijd als mensen 15 keer om iets vragen waar ze de eerste keer ook al antwoord op hebben gehad.
(daar hadden vriend en ik ook ruzie om vanmorgen trouwens)
Je vriend wil je ook eens zien zonder schminkquote:Op donderdag 6 september 2007 12:29 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd als mensen 15 keer om iets vragen waar ze de eerste keer ook al antwoord op hebben gehad.
7.1 Kw en B rijbewijsquote:Op donderdag 6 september 2007 12:24 schreef Worldbeater het volgende:
Ziet er gaaf uut.
http://www.motocenter-john.be/motorfietsen.htm
[afbeelding] [afbeelding]
¤2.000 euro nieuw.![]()
Over welke foto ging hetquote:Op donderdag 6 september 2007 12:29 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Levitatie lijkt me een prima manierquote:Op donderdag 6 september 2007 13:46 schreef koffiekoekje het volgende:
http://www.nu.nl/news/122(...)U_om_veiligheid.html
Nu afwachten of dit van de grond komt
quote:Op donderdag 6 september 2007 14:29 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Levitatie lijkt me een prima manier![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 15:24 schreef koffiekoekje het volgende:
[[url=http://www.planetsmilies.com/smilies/innocent/innocent0006.gif]afbeelding][/url]
Ook deze irritatie werd u mogelijk gemaakt door k. koekje
quote:Op donderdag 6 september 2007 15:40 schreef ikookhier het volgende:
5X Kroelie houd van jou........... 6X
..................7X
......................8X Nu ga ik het toch matig trekken
![]()
Ik hou nog even vol voor het echte kroelie gevoel *Zit op 12X nuquote:
Same, ook al schitteren Rib-I en Faithy in de hoofdrolquote:Op donderdag 6 september 2007 10:15 schreef Rib-i het volgende:
Goed man Worldbeater, ik bekijk geen filmpjes meer op het werk van jou
Chinese gast @ sporten had een goede verhoormethode. Telefoonboek op de borst leggen en dan raggen maar, laat blijkbaar geen blauwe plekken achterquote:Op donderdag 6 september 2007 12:04 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ah.... dat filmpjequote:Op donderdag 6 september 2007 15:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Same, ook al schitteren Rib-I en Faithy in de hoofdrol
Hij is wel een intergraalhelmsmp00ber zoals Snelwagenquote:Op donderdag 6 september 2007 12:12 schreef Worldbeater het volgende:
Zoek Snelwagen.
[afbeelding]
Clickable
Als je nou gewoon dat telefoonboek steeds bovenop zijn hoofd ramt zie je ook geen blauwe plekken hoor.quote:Op donderdag 6 september 2007 16:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Chinese gast @ sporten had een goede verhoormethode. Telefoonboek op de borst leggen en dan raggen maar, laat blijkbaar geen blauwe plekken achter![]()
![]()
Zie je een aantal namen, adressen en telefoonummers in spiegelbeeldquote:Op donderdag 6 september 2007 16:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Chinese gast @ sporten had een goede verhoormethode. Telefoonboek op de borst leggen en dan raggen maar, laat blijkbaar geen blauwe plekken achter![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 16:33 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zie je een aantal namen, adressen en telefoonummers in spiegelbeeld
quote:Meijer somt de voordelen op: op een parkeervak passen makkelijk drie motoren
Als je erop blijft zittenquote:Ze verslijten het wegdek maar voor een fractie van wat auto's en bussen doen
quote:
Heb het wel eens gepresteerd om em te laten flikkeren tijdens het parkerenquote:Op donderdag 6 september 2007 16:57 schreef Rib-i het volgende:
Veel hebben hier een eigen manier van parkeren
Hicham
WP
WB
BWT
Roderick
Rib-i
....
Is op zijn standaard zetten dan zo gek?quote:Op donderdag 6 september 2007 16:57 schreef Rib-i het volgende:
Hicham
WP
WB
BWT
Roderick
Rib-i
....
quote:Op donderdag 6 september 2007 17:06 schreef Makster het volgende:
![]()
Vanuit Bulgarije![]()
Best ok, hier, lekker weer en die zwarte zee is zo zwart nog niet
Wel lekker fout all inclusive, dat zou ik dus zelf nooit doen maar goed, een gegeven paard niet in den bek kijken hee
Vergeet het zuipen niet!quote:Op donderdag 6 september 2007 17:15 schreef ikookhier het volgende:
[..]
er is niks mis met je vol vreten
![]()
Hij stond lag toen wel netjes in de middenbermquote:Op donderdag 6 september 2007 16:57 schreef Rib-i het volgende:
Hicham
WP
WB
BWT
Roderick
Rib-i
....
quote:Op donderdag 6 september 2007 17:06 schreef Makster het volgende:
![]()
Vanuit Bulgarije![]()
Best ok, hier, lekker weer en die zwarte zee is zo zwart nog niet
Wel lekker fout all inclusive, dat zou ik dus zelf nooit doen maar goed, een gegeven paard niet in den bek kijken hee
Jemig, ik voelde me al de koning te rijk op kreta met een tequila sunrise voor maar 4 euroquote:Op donderdag 6 september 2007 17:20 schreef Makster het volgende:
Zuipen idd![]()
Serieus, 60 cent voor een biertje op een terras. Gisteren 6 cocktails besteld en ik moest 12 euro !! afrekenen, en dan hebben we het wel over echte cocktails
Tja, hier is de Euro nog niet het betaalmiddel en ik zeg: Hou dat zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |