Morgen nog een kans, want de 318 komt via de zuidelijke route Nederland binnen morgenochtend.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:48 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
maar ik had dus in Horst Sevenum willen zijn vanmiddag...
[afbeelding]
ja, maar wel IETS vroeger op de dag mag ik hopenquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Morgen nog een kans, want de 318 komt via de zuidelijke route Nederland binnen morgenochtend.
flink wat extra kilometers ja, en misschien nog wel een herkansing op een paar bordjesquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:52 schreef MREn het volgende:
Heb je wel veel treinplezier voor je geld
Ze hebben nog steeds die restauratiewagen nog niet gefixedquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:48 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
maar ik had dus in Horst Sevenum willen zijn vanmiddag...
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:25 schreef MREn het volgende:
Nieuw? Het bestaat al sinds 1806 schijnbaar.
Mag tijd worden, 10 sep gaan ze rijden heb ik gehoordquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:31 schreef MREn het volgende:
Overigens deze week zowel Protostesten op Ehv-Hrt als Amf-Apd (ja, tegelijk, de grijze schijnt Amf-Apd te doen)
nu.nlquote:Conflict dreigt treinverkeer te vertragen
Uitgegeven: 5 september 2007 06:38
AMSTERDAM - Een conflict tussen spoorbeheerder ProRail en de Nederlandse Spoorwegen kan volgend jaar voor fikse vertragingen zorgen. Dat meldt De Telegraaf woensdag.
Chris Heijmans
De NS wil meer treinen laten rijden, maar volgens ProRail is dat vanwege veiligheidseisen niet mogelijk. Daarnaast wil ProRail volgend jaar het hoogste veiligheidsniveau garanderen voor medewerkers die aan het spoor werken.
Op dit moment mogen treinen nog voorzichtig passeren op trajecten waar aan de rails wordt gewerkt. Dat kan volgens ProRail niet langer.
Controles
Met de Arbeidsinspectie en de spoorsector zijn afspraken gemaakt over veilig werken, waarin deze strengere veiligheidseisen zijn vastgelegd. Dat betekent onder meer dat tijdens controles langs het spoor het treinverkeer geheel stil komt te liggen. Volgens de NS betekent dit dat er 'beduidend' meer treinen zullen uitvallen.
Rechter
Voor de NS komt de opstelling van ProRail zeer ongelegen in een periode dat het kabinet het aantal reizigers met vijf procent wil laten toenemen. De vervoerder zou overwegen het conflict voor de rechter uit te vechten.
Ha, weer iemand die de dvd "jumpen doe je zo" heeft gekekenquote:09:39 uur Utrecht Centraal Door een aanrijding met een persoon rijden er tussen Utrecht en Woerden geen treinen. Vertraging: onbekend. Later meer.
was dat de ic naar schothorst van 8:28? In dat geval heb ik dus scheel gekeken en een bak te veel geteldquote:Op woensdag 5 september 2007 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Leuk ja, ik had van Ut naar Amf ICM4+3 vanmorgen. Per intercom werd de mensen in het drietje verzocht door te lopen naar het volgende treinstel omdat het een beetje druk was
Zal ze leren, doorloopkoppen dichtlassen
Daar zal het wel op uitkomen ja. Jammer dat de hoge sporen daar nog volledig aangelegd zijn.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Raar wel. Aanrijding persoon is standaard 2-2,5 uur vertraging. Daar zit het nooit veel naast. Of er moet echt iets bijzonders aan de hand zijn
Tactvol met banners, oa nu.nl en fok.nl, deel IIquote:Op woensdag 5 september 2007 10:28 schreef JDude het volgende:
Hier maar even dan, aangezien ik het 'tactisch met banners' topic toch nergens kan vinden
[afbeelding]
quote:Op woensdag 5 september 2007 13:25 schreef Peterselieman het volgende:
Het kippenloperverhaal kan misschien de prullenbak weer in, aangezien xx er in geslaagd te zijn de V'tjes nog wat langer te huren, niet van NSFS, maar van NSR.
Netjes toch?quote:Op woensdag 5 september 2007 13:31 schreef Peterselieman het volgende:
De punctualiteit ligt bij de NS de laatste weken wel erg hoog![]()
http://www.ns.nl/pages/overns.html
Dankje hequote:Op woensdag 5 september 2007 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
wat een josti's daar op de FP trouwens allemaal zeg, ik struikel er iedere keer weer over
Inderdaad, de reizigers zijn allemaal weer het dupe van zulke 'gevechten'quote:Op woensdag 5 september 2007 09:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik las het al ja. Echt iets waar je naar uit kijkt als reiziger
Je kan weer door de kopkant heen kijkenquote:Op woensdag 5 september 2007 14:22 schreef Robin2130 het volgende:
Ik heb trouwens nog een foto van de beschadigde koploper
[afbeelding]
bronquote:Brandende trein stremt treinverkeer
Uitgegeven: 5 september 2007 14:55
UTRECHT - Op het traject Nijmegen-Cuijk staat een trein in brand. Het voorste treinstel vatte omstreeks 14.20 uur vlam, liet ProRail woensdag weten.
De machinist heeft het achterste treinstel ontkoppeld en is weggereden. Door de brand rijden er geen treinen tussen Nijmegen en Cuijk.
De reizigers zijn geëvacueerd. Niemand raakte gewond. De brandweer is nog druk bezig met blussen. Over de oorzaak van de brand is nog niets bekend.
Veolia en bussen vormen niet echt een denderende combinatie de laatste tijd.quote:Op woensdag 5 september 2007 15:28 schreef .bakvis. het volgende:
Zeer vervelend, aangezien ik om half 6 over die lijn naar huis moet.... We zullen zien of er bussen rijden..
Ik denk dat die ook gereviseerd gaat wordenquote:Op woensdag 5 september 2007 14:36 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Je kan weer door de kopkant heen kijken
Kapot gaan.quote:Op woensdag 5 september 2007 16:33 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik moet misschien gewoon een paar topics doorlezen... maar wat doet een Wadloper in Gelderland?
Mensen irriterenquote:Op woensdag 5 september 2007 16:33 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik moet misschien gewoon een paar topics doorlezen... maar wat doet een Wadloper in Gelderland?
Connexxion moet haar Plan V's inleveren. Aangezien de Protos nog niet volledig is getest, en er bergen wadlopers klaarstaan was de keuze snel gemaakt. Vanaf 10/9 moet er 1 Protos gemengd gaan rijden met wadlopers.quote:Op woensdag 5 september 2007 16:33 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik ook.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:22 schreef Robin2130 het volgende:
Ik heb trouwens nog een foto van de beschadigde koploper
Vanmiddag ook de Intercity van 12.49(Almelo) naar Den Haag/Rotterdam was ook Virm.quote:Op woensdag 5 september 2007 15:07 schreef dennistd het volgende:
vanmorgen VIRM in enschede, zijn die testritten volgens mij
Maar hier vliegen ze ook niet zo snel in de fik denk ikquote:Op woensdag 5 september 2007 18:30 schreef Tommeke het volgende:
Die wadloper
Gelukkig dat die krengen, ondanks dat het wel nostalgie is, niet meer in het noorden rondrijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |