Dat ook nog ja! Maar IVW kan volgens mij geen punt maken als je een geldige cabinekaart hebt.quote:Op maandag 10 september 2007 05:09 schreef Wadloper het volgende:
En dan nog mag een machinist je weigeren om mee te rijden, ook al heb je zo'n kaart
quote:Op zondag 9 september 2007 23:53 schreef Eix het volgende:
Je kan vaker in Duitse treinen meekijken door een ruit bij de cabine.Dit kan ook tot zover ik weet bij de GTW's van Arriva en bij de Talents van de Euregiobahn (Heerlen - Aachen). En nog op Enschede - Gronau vermoed ik.
Gordijntjes zal wel goedkoper zijn geweest dan het plaatsen van een cabinedeur waar je niet doorheen kunt kijken.quote:Op maandag 10 september 2007 07:33 schreef JDude het volgende:
[..]
In de Lintjes op Zutpen-Oldenzaal etc. kan het ook, mits de machinist het gordijntje open houdt.
Mja, waar dient zo'n kaart anders voor, niewaar?quote:Op maandag 10 september 2007 07:14 schreef Duvel het volgende:
Dat ook nog ja! Maar IVW kan volgens mij geen punt maken als je een geldige cabinekaart hebt.
Verstopt luchtfilter, doet het ook goed meestentijdsquote:Op maandag 10 september 2007 08:25 schreef Peterselieman het volgende:
GTW'tje 317 rookte vanochtend lekker. Zal wel een probleem met een van de cilinders zijn.
bak koffie dan?quote:Op maandag 10 september 2007 08:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, waar dient zo'n kaart anders voor, niewaar?
Maar nogmaals, die krijg je niet kado bij een bak bier of zo
Kan ookquote:Op maandag 10 september 2007 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verstopt luchtfilter, doet het ook goed meestentijds
Voor Zuidhorn laten ze dan de sneltrein richting Groningen afremmen naar 70 km/h en even over het andere spoor, in de tegenrichting dus, berijden, zodat dat iets beter wordt. Was vanochtend weer eens het geval en die trein was al een paar minuten vertraagd.quote:Op maandag 10 september 2007 10:21 schreef Bensel het volgende:
Pff, de 8.20 trein vanuit Winschoten zat behoorlijk vol.. Blijkbaar kunnen ze zelfs met 3 maal in het uur de stroom rezigers niet aan(of iedereen moest om dezelfde tijd op school zijn, wat niet ondenkelijk is) Vanuit kropswolde was duidelijk te merken dat de GTW moeite had met optrekken, door de gladde rails (had net geregend) en de overvolle trein
geen ideequote:Op maandag 10 september 2007 12:04 schreef ghizzer het volgende:
weet iemand of en zo ja, wanneer er in deventer een nieuw perron geinstalleerd wordt? ben benieuwd!
dat gerucht deed toen de ronde dat die in 2008 er zou komen. helaas is het de laatste tijd nogal stil rondom dat gedoe. er zou ook een station in colmschate-zuid/epse en in deventer-platvoet komen. naar colmschate-zuid is toen onderzoek gedaan, maar volgens mij kwam daar uit dat er te weinig animo voor een station aldaar was. over deventer-platvoet heb ik nooit meer wat gehoord.quote:Op maandag 10 september 2007 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geen ideeWaarom denk je dat? Het is wel wat krap met die 2 perronspoortjes alleen, maar echt nijpend is anders, toch?
Lijkt me geen directe noodzaak iig..
beide potentiele stations zouden dan liggen aan de ijssellijn idd (zwolle-nijmegen). echter staat daar op stationsweb.nl niets over te lezen bij de geplande stations. neem dan ook aan dat het geld ook wel redelijk op is van t samenwerkingsverband stedendriehoek. (gezien hun 4 nieuwe stations in 1 jaar tijd).quote:Op maandag 10 september 2007 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat zou dan aan de lijn naar Zutphen zijn of zo?
elke keer als ik met de intercity vanuit zutphen kom sta ik ALTIJD stil voor het station omdat de intercity naar Amsterdam/Schiphol/Den Haag/Rotterdam er dan nog staat.quote:Op maandag 10 september 2007 12:46 schreef Peterselieman het volgende:
De enige treinserie die momenteel echt last van de geringe perroncapaciteit in Deventer heeft, is de 1500. Deze laten ze in Apeldoorn extra lang wachten, zodat een 1600 of 1700 er dan voorbij kan richting oosten. Pas daarna vertrekt de 1500 uit Apeldoorn richting eindpunt Deventer. Je ziet dan ook dat de 1500 in Apeldoorn leegstroomt en de mensen de 1600 of 1700 nemen, die dan behoorlijk vol wordt.
En bij de eerste de beste verstoring ligt alles in het honderd.quote:Op maandag 10 september 2007 12:46 schreef Peterselieman het volgende:
De enige treinserie die momenteel echt last van de geringe perroncapaciteit in Deventer heeft, is de 1500. Deze laten ze in Apeldoorn extra lang wachten, zodat een 1600 of 1700 er dan voorbij kan richting oosten. Pas daarna vertrekt de 1500 uit Apeldoorn richting eindpunt Deventer. Je ziet dan ook dat de 1500 in Apeldoorn leegstroomt en de mensen de 1600 of 1700 nemen, die dan behoorlijk vol wordt.
is 't ook. maar feit blijft wel.. het station van deventer ziet er best leuk uit.quote:Op maandag 10 september 2007 13:12 schreef Peterselieman het volgende:
Klinkt idd vrij druk voor een sjoelbak met maar 2 vakjes
Ja maar goed, wat koop je daarvoor hmmquote:Op maandag 10 september 2007 13:26 schreef ghizzer het volgende:
[..]
is 't ook. maar feit blijft wel.. het station van deventer ziet er best leuk uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |