geloof je dat nu werkelijk? lieke zal echt niet de tandenborstel van amanda gaan gebruiken.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar Amanda zegt van niets te weten. Daarnaast is het smerig om iemand zijn tandenborstel te gebruiken.
Nou...ik heb wat vriendinnen en familieleden van Amanda op bezoek gezien...quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:42 schreef neehe het volgende:
Gisteren zei Dat hoertje van een Amandel nog : Lieke gaat onder het bloed het huis uit !
Ik heb nog nooit zo'n dom mokkel als Amandel meegemaakt.
Tja niet generaliseren blijft voor sommige users toch lastig. Ik kijk bijvoorbeeld al een jaar en ben dan ook heel benieuwd hoe dit spel gaat aflopen. Een ramptoerist zou ik mijzelf niet willen noemen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind Jaap van de trash daar de meeste sympathieke. Maar spendeer geen geld, behalve dan aan het kopen van streams. En dat doe ik omdat ik een ramptoerist ben, net zoals alle streamers die nog kijken.
Bedoelde ie niet de 'fucking paralijer'?quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:40 schreef Johnny_Berra het volgende:
Brian is het zat om de "focking pacifier" te spelen
Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:43 schreef Meganog het volgende:
[..]
Nou...ik heb wat vriendinnen en familieleden van Amanda op bezoek gezien...![]()
zou jij speeksel van Amanda (die zich nooit wast, ook niet na sex) in je mond willen hebben?quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:40 schreef Markeerstift het volgende:
Ik snap niet dat Lieke maandenlang de tandenborstel van Amanda heeft kunnen gebruiken zonder dat die dat ooit door had, als iemand hier mijn tandenborstel gebruikt weet ik dat meteen. Want hij hoort droog te zijn als ik hem pak..
Dus of Amanda is weer te dom om daaraan te denken, of ze liegt, of ze poetst haar tanden nooit
Idd... Andersom zou ik het trouwens direct gelovenquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:42 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
geloof je dat nu werkelijk? lieke zal echt niet de tandenborstel van amanda gaan gebruiken.
amanda verzint het ter plekke
En dan moet Huub er foto's van maken en over twee weken laten zien aan Amandaquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:44 schreef ruby het volgende:
Van mijn part veegt Lieke haar reet af met de tandenborstel van Amanda. Mijn zegen heeft ze.
Ze is gewoon lelijkquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:46 schreef Dreamboy het volgende:
Mooi kapsel en dat klaagt over Lieke zeg.
[afbeelding]
Tja...quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:47 schreef Sonique het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom dennis steeds roept dat het Huub tijdperk voorbij is?
Wat zegt hij eigenlijk daarmee?
Dat hij altijd een looser is geweest?
Dat Huub uit het huis is?
Dat Huub niet voor wordt getrokken door de FEBO?
of
Dat hijzelf een ongelovelijke sukkel is?
quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:46 schreef avonne het volgende:
[..]
zou jij speeksel van Amanda (die zich nooit wast, ook niet na sex) in je mond willen hebben?
Je denkt gewoon te ver in dit geval.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:47 schreef Sonique het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom dennis steeds roept dat het Huub tijdperk voorbij is?
Wat zegt hij eigenlijk daarmee?
Dat hij altijd een looser is geweest?
Dat Huub uit het huis is?
Dat Huub niet voor wordt getrokken door de FEBO?
of
Dat hijzelf een ongelovelijke sukkel is?
Het is zo nep.... dat heeft die Palma echt wel door...quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:48 schreef Dreamboy het volgende:
Normaal kon alleen Huub dit maar Dennix wil echt Huub zijn.
Meschien dan toch Bi
[afbeelding]
Dat zou goed kunnen, uitleggen wat hij bedoelt is niet zijn sterkste kant.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bedoelde ie niet de 'fucking paralijer'?
Wat is dat toch met die jongen.. Hij wil echt zo graag Huub zijn.... HOS4LIFE!quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:48 schreef Dreamboy het volgende:
Normaal kon alleen Huub dit maar Dennix wil echt Huub zijn.
Meschien dan toch Bi
[afbeelding]
Echt waar?quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:52 schreef Varen het volgende:
Nadia heeft geen zin in paard rijden want het regent
Vanwaar?quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:49 schreef avonne het volgende:
Zo, ik ben het een keer eens met Palma
"Ook niet na sex" ?? Alsof sex zo smerig is?quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:46 schreef avonne het volgende:
[..]
zou jij speeksel van Amanda (die zich nooit wast, ook niet na sex) in je mond willen hebben?
Hij weet het zelf al dat het niet zoveel is.. Hij zegt ook constant.. Huub was de koning van de villa, nu heb je niets meer, alleen de popoquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:50 schreef neehe het volgende:
Die sukkel van een Denise denkt dat hij populair is, en dat hij op de troon van Huub komt te zitten.
Benieuwt hoeveel procent hij in de pp heeft vanavond., 5% ?
Ze wees Nadia terecht over het paard rijden.quote:
Wat zei Palma dan ??quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:49 schreef avonne het volgende:
Zo, ik ben het een keer eens met Palma
Wat is dit voor reclame sheit account...quote:
10 euro dat ze dat zelf niet kan en nix ook nietquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:55 schreef Varen het volgende:
[..]
Ze wees Nadia terecht over het paard rijden.
Nadia wil dat Dennis haar veters strikt, heeeel strak.
Wel als je je de volgende dag ook niet wast en zo je kleren instapt. De sex is niet smerig, de restanten na die tijd laten zitten aan!!!quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:54 schreef Taurus het volgende:
[..]
"Ook niet na sex" ?? Alsof sex zo smerig is?![]()
Dennis en Jaap zijn er al over eens dat het eigenlijk een "zieligheids"poll is.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:50 schreef neehe het volgende:
Die sukkel van een Denise denkt dat hij populair is, en dat hij op de troon van Huub komt te zitten.
Benieuwt hoeveel procent hij in de pp heeft vanavond., 5% ?
Ho ho, Dennix heeft zijn veterstrikdiploma. (vast het enige wat hij heeft).quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:56 schreef SiRojK het volgende:
[..]
10 euro dat ze dat zelf niet kan en nix ook niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |