Jaap doet ook sociaal wenselijke verhaaltjes voor de streamers omdat hij dat van achteren gehoord heeft. Persoonlijk boeit het hem niet denk ikquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:25 schreef beequeen het volgende:
Jaap krijgt steeds te horen dat de 5-2 situatie onwenselijk is. Amanda eruit en een Huub/Lieke fan erin.
zo grappig, ik lees het en hoor het tegelijk op de streams.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian wil zelfs zijn tandpasta apart leggen![]()
Gevalletje HOS-besmettingquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb jij met Huub toch ook.Je komt steeds met ouwe koeien van huub aan.
Nou, en dat is het punt.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, maar die spelers doen dat dus min of meer wel. Ze stappen met hun volle verstand in een spel waarbij ze weten dat ze op emotie getriggerd worden en bij anderen die emotie moeten triggeren waarbij zij of de ander te ver moeten gaan. Hoe verknipt ben je als je dat doet? Ze sporen geen van allen.
Wel.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:24 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal. In het begin vond de meerderheid op FOK! hem in en in triest, met die kots actie etc. Maar later was er wel een periode dat we hem echt helemaal geniaal vonden hier. Geloof dat dat ook wel weer weg is...
Ik spreek over grote lijnen, uitzonderingen bevestigen altijd de regel, flauw om mij daar op aan te sprekenquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Onzin, er zijn ook streamers die kijken omdat de deelnemers familie vrienden collega's of kennissen zijn
De DGK site zwijgt uiteraard in alle talen over hoe of wat:quote:
quote:11:00 - Haantjesgedrag
De boel lijkt weer bedaard in de Villa. De ruzie over de make-upspulletjes is opgelost, maar erg gezellig is het nog niet. Nu zijn het de heren die met elkaar kibbelen. Onderwerp is de uitslag van de populariteitspoll, die binnenkort bekend wordt gemaakt. “Je wint hem niet dus is het de ‘zieligheidspoll’ ”, zegt Huub gepikeerd tegen Jaap. De twee staan dreigend tegenover elkaar en de sfeer is om te snijden. “Jaap ik sidder voor je, ik ben bang voor je!”, laat de Oldenzaler stoer weten. “Nou ik daag je uit om mij iedere dag te dissen!”, kaatst Jaap terug.
10:27 - Kippenhok
Lieke is net uit bed gerold en haar ‘welkomstcomité’ staat alweer klaar. “Daar zijn we weer, gezellig!”, roept Dennis olijk tegen een slaperige Lieke. “Hoe is het vandaag?”, vraagt Jaap sarrend. De slaapkamer verandert al snel in het welbekende kippenhok. “Sliko”, gillen Amanda en Nadia uitzinnig en ook Jaap en Dennis tetteren keihard. Dat is lekker wakker worden!
Wel tandjes poetsen, niet handjes (en de rest) wassen!quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda zegt "ik wilde mijn tandjes poetsen" wat een gek wijf, die praat alsof ze nog een dreumes is
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:30 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nou, en dat is het punt.
de latere bewoners zijn dus 'clueless' het spel ingestapt denk ik. Die snappen er gee reet van imo, en dat is ook meteen de reden dat ik destijds gekapt ben met kijken omdat er geen spel meer gespeelt werdt maar alleen maar gefrustreerde sletjes, homo's en debielen elkaar het leven zuur maakte zonder ook maar enig plan of wat dan ook, puur impulsief allemaal.
De enige spelers in DGK die daadwerkelijk een strategie hadden waren Huub en Nathanael. NL ging er uit omdat z'n zoon het niet meer trok (ook al wordt er anders gezegt) en dus bleef Huub als winaar over, niet wetende dat hij met een stel impulsieve randdebielen over zou blijven in de toekomst.
Tja, ik beoordeel de bewoners alleen maar op hun spel, en nets anders, en dan kom ja al snel bij huub uit...quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Omgekeerd geldt toch precies hetzelfde? De streamers die voor H en L kennen hun blijkbaar ook heel goed, plus de vijf plus nog eens een keer de mensen die fan zijn van één van die vijf, gezien sommige teksten die ik naar mij toe krijg.
Dat geeft alleen maar meer aan hoe onnozel Amanda is.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:30 schreef beequeen het volgende:
Volgens Amanda zijn Huub en Lieke de meest ordinaire mensen in dat hok. Hoe krijgt ze het uit haar strot.![]()
De grootste fout die er gemaakt is is om Dennis en Nadia de kooi in te brengen en geen sterkere spelers die een eigen weg kunnen zoeken en het spel op een strategische manier kunnen spelen. En niet binnen een dag een enorme hekel aan spelers ontwikkelen en het andere kamp kiezen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:30 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nou, en dat is het punt.
de latere bewoners zijn dus 'clueless' het spel ingestapt denk ik. Die snappen er gee reet van imo, en dat is ook meteen de reden dat ik destijds gekapt ben met kijken omdat er geen spel meer gespeelt werdt maar alleen maar gefrustreerde sletjes, homo's en debielen elkaar het leven zuur maakte zonder ook maar enig plan of wat dan ook, puur impulsief allemaal.
De enige spelers in DGK die daadwerkelijk een strategie hadden waren Huub en Nathanael. NL ging er uit omdat z'n zoon het niet meer trok (ook al wordt er anders gezegt) en dus bleef Huub als winaar over, niet wetende dat hij met een stel impulsieve randdebielen over zou blijven in de toekomst.
Dat zou heel goed kunnen. Het verklaard waarom Brian gisteren tegen Nadia en Amanda vertelde om wat afzijdig te blijven. Brian, Jaap en Huub zijn de hoofdspelers die volgens mij voortdurend contact onderhouden en misschien zelfs wel samen af en toe een kop koffie drinken. Het is verwarrend. Er zit naast persoonlijke emotie teveel aansturing.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:32 schreef Johnny_Berra het volgende:
FEBO heeft volgens mij tegen Amanda gezegd dat ze alleen Jaap en Dennix tegen H&L moet laten gaan en zich er niet mee mag bemoeien.
Amanda: maar ze daagt me steeds uit
Ja en ook nog zeggen dat Lieke probeerde Amanda haar vingers tussen de la probeerde te krijgen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:33 schreef avonne het volgende:
Amanda vergeet alweer dat zij begon met aan spullen zitten door Huubs bagage kwijt te maken.
Dat mens liegt alles aan elkaar
Het is een volmaakt gespeeld gesprekje.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:33 schreef avonne het volgende:
Amanda vergeet alweer dat zij begon met aan spullen zitten door Huubs bagage kwijt te maken.
En het erge is dat ze het zelf allemaal ook nog gelooftquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:33 schreef avonne het volgende:
En veruit het meeste contact met de FEBO van de groep.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen. Het verklaard waarom Brian gisteren tegen Nadia en Amanda vertelde om wat afzijdig te blijven. Brian, Jaap en Huub zijn de hoofdspelers die volgens mij voortdurend contact onderhouden en misschien zelfs wel samen af en toe een kop koffie drinken. Het is verwarrend. Er zit naast persoonlijke emotie teveel aansturing.
Misschien dat er ooit nog een boek geschreven gaat worden door Huub en Lieke.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is een volmaakt gespeeld gesprekje.
Huub en Lieke zouden agressief zijn terwijl we daarnet dus zagen dat het precies andersom zat.
Dat vind ik het irrritante aan die streamlocks zo komen we er nooit achter wat er is gebeurd
slapen doen we als het nacht is........... Fam van?quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik spreek over grote lijnen, uitzonderingen bevestigen altijd de regel, flauw om mij daar op aan te spreken
Lichamelijk contact is een exit dacht ik.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:38 schreef rooie3 het volgende:
Ach en Brian heeft weer de heldenrol gehad.Hij heeft Huub vastgehouden.Waarom geloof ik hem nou weer niet.
Ja en ze loopt ook te klagen dat Lieke haar make up gebruikt terwijl Lieke oogontsteking heeft.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:38 schreef akveor het volgende:
Goeemorgen.
Amanda had gisteren toch ook make up spulletjes van Lieke gejat...? Of ben ik mis?
Gisteren vertelde ze toch dat Lieke haar wat vroeg en ze vertelde toen trots dat ze Lieke genegeerd had?
klopt niet, nadia duwde eerst lieke weg (die voor haar eigen kast stond in haar handdoek en in de kast iets aan het uitzoeken was).quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zag toch duidelijkd dat Huub weer het eerste fysieke contact had om bij zijn kleerkast te komen
Als je denkt dat het wicht niet onnozeler uit de hoek kan komen, doet ze er nog een fikse schep onnozelheid boven op.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:39 schreef rooie3 het volgende:
Haha Amanda zegt dat Lieke de brief niet begrijpt.Wie heeft er nu spullen gejat Amanda.
Wat insinueer jij toch, nu al voor de tweede keer? Ik ben gewoon familie van mijn familie, net zoals jij. Ik vraag dat toch ook niet aan anderen die voor H en L zijn?quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:38 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
slapen doen we als het nacht is........... Fam van?
DGK is dood gegaan toen Sylvia er uit ging.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:34 schreef Meganog het volgende:
[..]
De grootste fout die er gemaakt is is om Dennis en Nadia de kooi in te brengen en geen sterkere spelers die een eigen weg kunnen zoeken en het spel op een strategische manier kunnen spelen. En niet binnen een dag een enorme hekel aan spelers ontwikkelen en het andere kamp kiezen.
Maar misschien is het in deze fase niet meer mogelijk om zonder vooroordelen de kooi in te stappen en je onafhankelijk op te stellen.
En ik ben Brian focking zat.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:40 schreef Johnny_Berra het volgende:
Brian is het zat om de "focking pacifier" te spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |