abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52934410
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:25 schreef beequeen het volgende:
Jaap krijgt steeds te horen dat de 5-2 situatie onwenselijk is. Amanda eruit en een Huub/Lieke fan erin.
Jaap doet ook sociaal wenselijke verhaaltjes voor de streamers omdat hij dat van achteren gehoord heeft. Persoonlijk boeit het hem niet denk ik
pi_52934412
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian wil zelfs zijn tandpasta apart leggen
zo grappig, ik lees het en hoor het tegelijk op de streams.
Ik loop achter dus.
Goedemorgen :W
pi_52934419
Een knietje geven dat kan je toch niet zeggen.

En Amanda dan die zegt nog 1 keer dan sla ik gewoon terug.
pi_52934421
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:27 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Heb jij met Huub toch ook.Je komt steeds met ouwe koeien van huub aan.
Gevalletje HOS-besmetting
pi_52934429
Amanda zegt "ik wilde mijn tandjes poetsen" wat een gek wijf, die praat alsof ze nog een dreumes is
  dinsdag 4 september 2007 @ 11:30:07 #206
130524 Sonique
occasional streamer
pi_52934440
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nee, maar die spelers doen dat dus min of meer wel. Ze stappen met hun volle verstand in een spel waarbij ze weten dat ze op emotie getriggerd worden en bij anderen die emotie moeten triggeren waarbij zij of de ander te ver moeten gaan. Hoe verknipt ben je als je dat doet? Ze sporen geen van allen.
Nou, en dat is het punt.

de latere bewoners zijn dus 'clueless' het spel ingestapt denk ik. Die snappen er gee reet van imo, en dat is ook meteen de reden dat ik destijds gekapt ben met kijken omdat er geen spel meer gespeelt werdt maar alleen maar gefrustreerde sletjes, homo's en debielen elkaar het leven zuur maakte zonder ook maar enig plan of wat dan ook, puur impulsief allemaal.

De enige spelers in DGK die daadwerkelijk een strategie hadden waren Huub en Nathanael. NL ging er uit omdat z'n zoon het niet meer trok (ook al wordt er anders gezegt ) en dus bleef Huub als winaar over, niet wetende dat hij met een stel impulsieve randdebielen over zou blijven in de toekomst.
pi_52934442
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:24 schreef Kinga het volgende:

[..]

Dat klopt niet helemaal. In het begin vond de meerderheid op FOK! hem in en in triest, met die kots actie etc. Maar later was er wel een periode dat we hem echt helemaal geniaal vonden hier. Geloof dat dat ook wel weer weg is...
Wel.
Er was nog een heel topic over waarom Jaap geen steun kreeg, ondanks dat hij gebasht werd.
Daarin werd uitgebreid er over gesproken waarom hij alle sympathie al had verspeeld.

TerrorJaap was een heel nieuw en verbazend fonomeen. We hebben er met open mond van verbazing naar gekeken.
Maar TerrorJaap was een rol, een performance. Dat is niet de mens Jaap, of EmoJaap, of RTLJaap, die ik helemaal niet leuk vind.

Als James Bond fan, hoef je de acteur toch ook niet aardig te vinden als je de film goed vindt?
pi_52934448
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Onzin, er zijn ook streamers die kijken omdat de deelnemers familie vrienden collega's of kennissen zijn
Ik spreek over grote lijnen, uitzonderingen bevestigen altijd de regel, flauw om mij daar op aan te spreken
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 11:30:39 #209
135305 beequeen
Lost.
pi_52934455
Volgens Amanda zijn Huub en Lieke de meest ordinaire mensen in dat hok. Hoe krijgt ze het uit haar strot.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  dinsdag 4 september 2007 @ 11:31:20 #210
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52934464
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:28 schreef beequeen het volgende:
Ik kan niks anders bedenken
De DGK site zwijgt uiteraard in alle talen over hoe of wat:
quote:
11:00 - Haantjesgedrag

De boel lijkt weer bedaard in de Villa. De ruzie over de make-upspulletjes is opgelost, maar erg gezellig is het nog niet. Nu zijn het de heren die met elkaar kibbelen. Onderwerp is de uitslag van de populariteitspoll, die binnenkort bekend wordt gemaakt. “Je wint hem niet dus is het de ‘zieligheidspoll’ ”, zegt Huub gepikeerd tegen Jaap. De twee staan dreigend tegenover elkaar en de sfeer is om te snijden. “Jaap ik sidder voor je, ik ben bang voor je!”, laat de Oldenzaler stoer weten. “Nou ik daag je uit om mij iedere dag te dissen!”, kaatst Jaap terug.

10:27 - Kippenhok

Lieke is net uit bed gerold en haar ‘welkomstcomité’ staat alweer klaar. “Daar zijn we weer, gezellig!”, roept Dennis olijk tegen een slaperige Lieke. “Hoe is het vandaag?”, vraagt Jaap sarrend. De slaapkamer verandert al snel in het welbekende kippenhok. “Sliko”, gillen Amanda en Nadia uitzinnig en ook Jaap en Dennis tetteren keihard. Dat is lekker wakker worden!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_52934467
Amanda. met die rotte appel in de vila wordt het niet leuk meer.

Zoo en die kop van Anada zeg die ziet er lekker uit
pi_52934469
Brian en Amanda spreken zich weer uit.Denken echt dat de streamers net zo debiel zijn als hun.
pi_52934478
FEBO heeft volgens mij tegen Amanda gezegd dat ze alleen Jaap en Dennix tegen H&L moet laten gaan en zich er niet mee mag bemoeien.

Amanda: maar ze daagt me steeds uit
"When I shit my enemies cry, when I speak they die." (Lee 'Scratch" Perry)
  dinsdag 4 september 2007 @ 11:32:13 #214
186862 FdGK
Wat een pussy!!!
pi_52934480
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda zegt "ik wilde mijn tandjes poetsen" wat een gek wijf, die praat alsof ze nog een dreumes is
Wel tandjes poetsen, niet handjes (en de rest) wassen!
Wat valt er nog meer te zeggen!?
pi_52934481
Amanda en Brian zitten hun straatje weer schoon te praten
Amanda heeft het nu over de rotte appel in de villa en ze heeft het niet over zichzelf.
Amanda heeft vanaf het begin gezegd dat ze veel kan hebben maar ze moeten niet aan haar spullen gaan zitten.

Amanda dan had je niet aan zo'n spel mee moeten doen,domme trut.
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 11:32:29 #216
135305 beequeen
Lost.
pi_52934486
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:30 schreef Sonique het volgende:

[..]

Nou, en dat is het punt.

de latere bewoners zijn dus 'clueless' het spel ingestapt denk ik. Die snappen er gee reet van imo, en dat is ook meteen de reden dat ik destijds gekapt ben met kijken omdat er geen spel meer gespeelt werdt maar alleen maar gefrustreerde sletjes, homo's en debielen elkaar het leven zuur maakte zonder ook maar enig plan of wat dan ook, puur impulsief allemaal.

De enige spelers in DGK die daadwerkelijk een strategie hadden waren Huub en Nathanael. NL ging er uit omdat z'n zoon het niet meer trok (ook al wordt er anders gezegt ) en dus bleef Huub als winaar over, niet wetende dat hij met een stel impulsieve randdebielen over zou blijven in de toekomst.
Helemaal mee eens
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_52934490
dit is toch niet te geloven?
nu weer een verhaal dat huub dingen te snel zou doen en dat dat niet op beelden te zien zou zijn, zeker nooit van beelden vertragen gehoord. weer een leuk ingestudeerd gesprekje tussen rat en del
pi_52934497
Amanda vergeet alweer dat zij begon met aan spullen zitten door Huubs bagage kwijt te maken.

Dat mens liegt alles aan elkaar
  dinsdag 4 september 2007 @ 11:34:07 #219
130524 Sonique
occasional streamer
pi_52934513
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Omgekeerd geldt toch precies hetzelfde? De streamers die voor H en L kennen hun blijkbaar ook heel goed, plus de vijf plus nog eens een keer de mensen die fan zijn van één van die vijf, gezien sommige teksten die ik naar mij toe krijg.
Tja, ik beoordeel de bewoners alleen maar op hun spel, en nets anders, en dan kom ja al snel bij huub uit...

Dat de rest van de kijkers dat anders doet, zegt eerder meer over het niveau van het programma en de doelgroep dan over de kijkers, die kunnen er zelf ook niets aan doen dat ze makkelijk te beinvloeden zijn...
  dinsdag 4 september 2007 @ 11:34:08 #220
521 ruby
Hell yeah!
pi_52934514
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:30 schreef beequeen het volgende:
Volgens Amanda zijn Huub en Lieke de meest ordinaire mensen in dat hok. Hoe krijgt ze het uit haar strot.
Dat geeft alleen maar meer aan hoe onnozel Amanda is.
Zoooo'n plaat voor 'r harses, niet normaal.

Ah gedver, daar hoor ik de stemmen weer in slowmotion. Hebben jullie dat ook of huist er gewoon een geest in mijn computer?
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_52934516
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:30 schreef Sonique het volgende:

[..]

Nou, en dat is het punt.

De grootste fout die er gemaakt is is om Dennis en Nadia de kooi in te brengen en geen sterkere spelers die een eigen weg kunnen zoeken en het spel op een strategische manier kunnen spelen. En niet binnen een dag een enorme hekel aan spelers ontwikkelen en het andere kamp kiezen.
Maar misschien is het in deze fase niet meer mogelijk om zonder vooroordelen de kooi in te stappen en je onafhankelijk op te stellen.
pi_52934523
Wij zijn gezellig bezig zegt Amanda.Huub en Lieke zijn alleen bezig met het spel.Hoor toch echt hun de hele dag plannen bespreken en Huub en Lieke toch niet.of heb ik andere streams.
pi_52934537
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:32 schreef Johnny_Berra het volgende:
FEBO heeft volgens mij tegen Amanda gezegd dat ze alleen Jaap en Dennix tegen H&L moet laten gaan en zich er niet mee mag bemoeien.

Amanda: maar ze daagt me steeds uit
Dat zou heel goed kunnen. Het verklaard waarom Brian gisteren tegen Nadia en Amanda vertelde om wat afzijdig te blijven. Brian, Jaap en Huub zijn de hoofdspelers die volgens mij voortdurend contact onderhouden en misschien zelfs wel samen af en toe een kop koffie drinken. Het is verwarrend. Er zit naast persoonlijke emotie teveel aansturing.
pi_52934554
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:33 schreef avonne het volgende:
Amanda vergeet alweer dat zij begon met aan spullen zitten door Huubs bagage kwijt te maken.

Ja en ook nog zeggen dat Lieke probeerde Amanda haar vingers tussen de la probeerde te krijgen.
Ik weet nog heel goed dat Amanda de keukenla probeerde dicht te krijgen toen Lieke haar hand in de la had.
pi_52934561
Brian, dit is een tikkende tijdbom.
Brian: die mensen worden er ook moe van, tringg dit is de gouden kooi (heeft hij het over de beveiliging?)
het water roept
pi_52934565
Tien. tv
De ruzie over de make-upspulletjes is opgelost

Dus dat was dus Nadia die iemand zag lopen naar de kapsalon en terugkomen?
Krijgt Nadia nou nog eens een keer een straf of zo?
pi_52934575
quote:

Het is een volmaakt gespeeld gesprekje.
Huub en Lieke zouden agressief zijn terwijl we daarnet dus zagen dat het precies andersom zat.
Dat vind ik het irrritante aan die streamlocks zo komen we er nooit achter wat er is gebeurd
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_52934577
  dinsdag 4 september 2007 @ 11:37:32 #229
168159 FSR
Just myself
pi_52934597
quote:

En het erge is dat ze het zelf allemaal ook nog gelooft
When exist, things are inévitable
pi_52934598
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dat zou heel goed kunnen. Het verklaard waarom Brian gisteren tegen Nadia en Amanda vertelde om wat afzijdig te blijven. Brian, Jaap en Huub zijn de hoofdspelers die volgens mij voortdurend contact onderhouden en misschien zelfs wel samen af en toe een kop koffie drinken. Het is verwarrend. Er zit naast persoonlijke emotie teveel aansturing.
En veruit het meeste contact met de FEBO van de groep.

En ik ben het zowaar een keer met je eens
pi_52934621
Amanda "Als Lieke zegt "ik heb zo'n zin om je een knietje in je ballen te geven" dan ben je toch niet goed?'

zegt het wijf dat zelf de hele tijd zegt "dan sla ik gewoon"
  dinsdag 4 september 2007 @ 11:38:19 #232
521 ruby
Hell yeah!
pi_52934623
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:36 schreef pullup het volgende:

[..]

Het is een volmaakt gespeeld gesprekje.
Huub en Lieke zouden agressief zijn terwijl we daarnet dus zagen dat het precies andersom zat.
Dat vind ik het irrritante aan die streamlocks zo komen we er nooit achter wat er is gebeurd
Misschien dat er ooit nog een boek geschreven gaat worden door Huub en Lieke.
pi_52934624
Ach en Brian heeft weer de heldenrol gehad.Hij heeft Huub vastgehouden.Waarom geloof ik hem nou weer niet.
  dinsdag 4 september 2007 @ 11:38:22 #234
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52934626
Goeemorgen.
Amanda had gisteren toch ook make up spulletjes van Lieke gejat...? Of ben ik mis?
Gisteren vertelde ze toch dat Lieke haar wat vroeg en ze vertelde toen trots dat ze Lieke genegeerd had?
  dinsdag 4 september 2007 @ 11:38:33 #235
186734 ikpikhetnietmeer
Villalux = incognito
pi_52934632
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik spreek over grote lijnen, uitzonderingen bevestigen altijd de regel, flauw om mij daar op aan te spreken
slapen doen we als het nacht is........... Fam van?
pi_52934652
Haha Amanda zegt dat Lieke de brief niet begrijpt.Wie heeft er nu spullen gejat Amanda.
pi_52934654
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:38 schreef rooie3 het volgende:
Ach en Brian heeft weer de heldenrol gehad.Hij heeft Huub vastgehouden.Waarom geloof ik hem nou weer niet.
Lichamelijk contact is een exit dacht ik.
pi_52934664
Amanda gooide in het verleden wel de spullen van Lieke over het hek heen daar moet helemaal een straf op staan je kunt er dan nooit meer bij zelf
  dinsdag 4 september 2007 @ 11:40:21 #239
521 ruby
Hell yeah!
pi_52934671
Dit gesprek tussen die twee losers is zo zielig. Alsof het enigszins geloofwaardig overkomt.

Leuk geprobeerd, maar het maakt geen indruk.
pi_52934677
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:38 schreef akveor het volgende:
Goeemorgen.
Amanda had gisteren toch ook make up spulletjes van Lieke gejat...? Of ben ik mis?
Gisteren vertelde ze toch dat Lieke haar wat vroeg en ze vertelde toen trots dat ze Lieke genegeerd had?
Ja en ze loopt ook te klagen dat Lieke haar make up gebruikt terwijl Lieke oogontsteking heeft.
Een paar weken geleden had Lieke ook al oogontsteking en Amanda gebruikte vrolijk het oogpotlood van Lieke.
pi_52934682
Ik snap niet dat Lieke maandenlang de tandenborstel van Amanda heeft kunnen gebruiken zonder dat die dat ooit door had, als iemand hier mijn tandenborstel gebruikt weet ik dat meteen. Want hij hoort droog te zijn als ik hem pak..
Dus of Amanda is weer te dom om daaraan te denken, of ze liegt, of ze poetst haar tanden nooit
pi_52934684
Volgende scene: Huub en Lieke
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_52934685
Brian is het zat om de "focking pacifier" te spelen
pi_52934712
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 10:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik zag toch duidelijkd dat Huub weer het eerste fysieke contact had om bij zijn kleerkast te komen
klopt niet, nadia duwde eerst lieke weg (die voor haar eigen kast stond in haar handdoek en in de kast iets aan het uitzoeken was).
daarna duwde huub dennis opzij, omdat dennis voor huub's kast stond en hij er bij moest.
er werd alleen een duwtje gegeven om bij de kast t komen, dat is niet bepaald fysiek geweld te noemen.
pi_52934719
Kom op redactie nu is jullie kans.Ga vergaderen en doe wat met die popi poll.Zo kunnen jullie zonder gedoe van een stel afkomen.
  dinsdag 4 september 2007 @ 11:42:02 #246
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52934725
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:39 schreef rooie3 het volgende:
Haha Amanda zegt dat Lieke de brief niet begrijpt.Wie heeft er nu spullen gejat Amanda.
Als je denkt dat het wicht niet onnozeler uit de hoek kan komen, doet ze er nog een fikse schep onnozelheid boven op.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_52934728
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:38 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:

[..]

slapen doen we als het nacht is........... Fam van?
Wat insinueer jij toch, nu al voor de tweede keer? Ik ben gewoon familie van mijn familie, net zoals jij. Ik vraag dat toch ook niet aan anderen die voor H en L zijn?
  dinsdag 4 september 2007 @ 11:42:08 #248
130524 Sonique
occasional streamer
pi_52934732
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:34 schreef Meganog het volgende:

[..]

De grootste fout die er gemaakt is is om Dennis en Nadia de kooi in te brengen en geen sterkere spelers die een eigen weg kunnen zoeken en het spel op een strategische manier kunnen spelen. En niet binnen een dag een enorme hekel aan spelers ontwikkelen en het andere kamp kiezen.
Maar misschien is het in deze fase niet meer mogelijk om zonder vooroordelen de kooi in te stappen en je onafhankelijk op te stellen.
DGK is dood gegaan toen Sylvia er uit ging.

Maar goed, strond poep en kots deden kijkers trekken, al heb ik toen al gezegt dat dat op den duur alleen maar problemen zou veroorzaken...

Impulsief handelen van DGK zelf zeg maar...

En wie wind zaaid, zal storm oogsten...
pi_52934733
Goed zo Huub zo hoort het.
  dinsdag 4 september 2007 @ 11:42:17 #250
521 ruby
Hell yeah!
pi_52934739
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:40 schreef Johnny_Berra het volgende:
Brian is het zat om de "focking pacifier" te spelen
En ik ben Brian focking zat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')