Gelukkig trek ik me dan ook weinig aan van wat stemmers zouden willen zienquote:Op woensdag 12 september 2007 09:20 schreef ..bennie het volgende:
Zelf vind ik het een mooie foto, maar ik denk dat stemmers ook liever twee ogen zien.
he sjitquote:Op woensdag 12 september 2007 10:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gelukkig trek ik me dan ook weinig aan van wat stemmers zouden willen zien![]()
Als je het lief vraagt, maakt hij misschien een zelfportret in die stijl voor jequote:Op woensdag 12 september 2007 10:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
he sjit
ik denk die gaat nu een mooi portret maken met een appeteitelijke blote mannen bast
maar nee hoor, hij heeft weer niets voor me over
quote:Op woensdag 12 september 2007 10:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
he sjit
ik denk die gaat nu een mooi portret maken met een appeteitelijke blote mannen bast
maar nee hoor, hij heeft weer niets voor me over
Gaat niet werken hoorquote:Op woensdag 12 september 2007 10:20 schreef freud het volgende:
[..]
Als je het lief vraagt, maakt hij misschien een zelfportret in die stijl voor je.
Volgens mij is hij niet helemaal scherp? of zie ik het scherpte punt gewoon niet. Het is ook allemaal van dat postzegelformaat hequote:Op woensdag 12 september 2007 07:59 schreef PdeHoog het volgende:
Wat me er aan doet denken dat ik deze ook nog heb voor de verzameling portretjes
[afbeelding]
volgens mij ligt dat gewoon op zijn pupil/oogbolquote:Op woensdag 12 september 2007 10:46 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Volgens mij is hij niet helemaal scherp? of zie ik het scherpte punt gewoon niet.
quote:Het is ook allemaal van dat postzegelformaat he
Hij is scherpquote:Op woensdag 12 september 2007 10:46 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Volgens mij is hij niet helemaal scherp? of zie ik het scherpte punt gewoon niet. Het is ook allemaal van dat postzegelformaat he
Och, het maakt niet veel verschil met "database errors" en "to many db connection" qua wachttijdquote:Op woensdag 12 september 2007 10:49 schreef Ynske het volgende:wat wil je dan? laadtijden van 3 uur per topic?
Inderdaad en anders gewoon de instellingen op 25 posts per topic zetten.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Och, het maakt niet veel verschil met "database errors" en "to many db connection" qua wachttijd
quote:Op woensdag 12 september 2007 11:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Och, het maakt niet veel verschil met "database errors" en "to many db connection" qua wachttijd
Nee dat ook weer niet, maar dat is ook wel weer wat ovedreven he. Het is gewoon een feit dat het formaat hier gewoon niet meer van deze tijd is.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:49 schreef Ynske het volgende:wat wil je dan? laadtijden van 3 uur per topic?
De 2e foto heb ik ook een paar vergelijkbare vanquote:Op donderdag 13 september 2007 20:55 schreef vanDekaart het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zelf vind de tweede het mooist maar weet niet in hoeverre die is toegestaan?
quote:Op donderdag 13 september 2007 23:21 schreef prupke het volgende:
heel erg storend object rechts .....
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:36 schreef NoXxa het volgende:
[..]
De 2e foto heb ik ook een paar vergelijkbare van. I just love reflecting sunglasses.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar ze zijn niet echt origineel.
Absoluut. Je kunt er wel iets vets mee doen. Maar ik kan bij lange na niet zo goed photoshoppen. Dus daar begin ik ook niet aan. Ik ga mijn creativiteit ergens anders in stoppen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:18 schreef buzzer het volgende:
[..]
Het idee is leuk, maar als je dan toch mag photoshoppen zou je er nog veel meer creativiteit in kunnen leggen...
Bad cloon!!quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:03 schreef Noxa het volgende:
[..]
Absoluut. Je kunt er wel iets vets mee doen. Maar ik kan bij lange na niet zo goed photoshoppen. Dus daar begin ik ook niet aan. Ik ga mijn creativiteit ergens anders in stoppen.
zoek die regel even op voor mij dan?quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:01 schreef Shark.Bait het volgende:
een foto van een foto mag volgens mij niet.
TFT op werk...maar als dat alles is, dat is zo gefixt.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:04 schreef ..bennie het volgende:
Ik vind hem in ieder geval te donker.
Als de foto op de trailer nou door Puckzzz gemaakt was, zou ik daar niet moeilijk over doen. Anders is het gewoon inbreuk op copyright, en dat mag idd niet.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:01 schreef Shark.Bait het volgende:
een foto van een foto mag volgens mij niet.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Auteursrechtquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zoek die regel even op voor mij dan?
t is een beetje dubbel vind ikquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:53 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Als de foto op de trailer nou door Puckzzz gemaakt was, zou ik daar niet moeilijk over doen. Anders is het gewoon inbreuk op copyright, en dat mag idd niet.
hmmm...niet volgens afspraak P...quote:Op donderdag 13 september 2007 23:18 schreef PdeHoog het volgende:
Uit de collectie Archiefjes heb ik deze van Lau nog
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zoek die regel even op voor mij dan?
De vraag is dus of die foto waar jij de foto van maakt van jou is. Zo ja, heb ik niks gezegd.quote:Op dinsdag 4 september 2007 06:14 schreef Xilantof het volgende:Je moet de foto zelf genomen hebben, en alle eventuele bewerkingen er aan ook zelf gedaan hebben. Kortom alle copyrights op de foto moeten van jou zijn.
Een rechtenvrije stockfoto will alleen maar zeggen dat de auteur het gebruiksrecht, en dan nog met beperkingen, verkoopt aan de gebruiker. Het copyright geldt onverkort.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:55 schreef Puckzzz het volgende:
en als de foto op de trailer nou een rechtenvrije stockfoto is?
Helemaal begrijpen doe ik dit even niet, maar hij is weg tot ik het wel begrijpquote:
Neequote:Op vrijdag 14 september 2007 16:15 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Nee, hier! Hier!
wel even wachten tot ik de popcorn opgewarmd heb![]()
Wauw!quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:53 schreef An24 het volgende:
Hmmmm lastig...vandaag shoot met Dizer gedaan....
[afbeelding]
En dan nog kiezen ook...wat een leven![]()
Ik hoop dat die dingetjes niet met fotolijm waren vastgeplaktquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:58 schreef Puckzzz het volgende:
ik vind 'm tof!
enneh maak je niet druk mensen, die foto ga ik heul niet insturen, maar wist dat er wel wat commentaar op zou komen
ben nog aan het broeden, voorlopig heb ik deze maar die draait ook al mee ergens anders (V.V. kom maar op met je voorspelling)
[afbeelding]
hoeveel verschillende wil je hebben?quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:15 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik hoop dat die dingetjes niet met fotolijm waren vastgeplakt
Verder mis ik, mmmm hoe zeg ik dat, wat ruimte in de foto. Zie weinig hals, vooral links, en dat icm met die plakkertjes komt wat compact en druk over. Te druk in dit geval want het leid mij iig af van de persoon. Miss ook omdat er geen oogcontact met de camera is. Denk dat met een blik vanuit de sluier ik wel mijn aandacht op de persoon zou kunnen vestigen. Naja... hoop dat het duidelijk is
gaafquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:58 schreef Puckzzz het volgende:
ik vind 'm tof!
enneh maak je niet druk mensen, die foto ga ik heul niet insturen, maar wist dat er wel wat commentaar op zou komen
ben nog aan het broeden, voorlopig heb ik deze maar die draait ook al mee ergens anders (V.V. kom maar op met je voorspelling)
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |