zoek die regel even op voor mij dan?quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:01 schreef Shark.Bait het volgende:
een foto van een foto mag volgens mij niet.
TFT op werk...maar als dat alles is, dat is zo gefixt.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:04 schreef ..bennie het volgende:
Ik vind hem in ieder geval te donker.
Als de foto op de trailer nou door Puckzzz gemaakt was, zou ik daar niet moeilijk over doen. Anders is het gewoon inbreuk op copyright, en dat mag idd niet.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:01 schreef Shark.Bait het volgende:
een foto van een foto mag volgens mij niet.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Auteursrechtquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zoek die regel even op voor mij dan?
t is een beetje dubbel vind ikquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:53 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Als de foto op de trailer nou door Puckzzz gemaakt was, zou ik daar niet moeilijk over doen. Anders is het gewoon inbreuk op copyright, en dat mag idd niet.
hmmm...niet volgens afspraak P...quote:Op donderdag 13 september 2007 23:18 schreef PdeHoog het volgende:
Uit de collectie Archiefjes heb ik deze van Lau nog
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zoek die regel even op voor mij dan?
De vraag is dus of die foto waar jij de foto van maakt van jou is. Zo ja, heb ik niks gezegd.quote:Op dinsdag 4 september 2007 06:14 schreef Xilantof het volgende:Je moet de foto zelf genomen hebben, en alle eventuele bewerkingen er aan ook zelf gedaan hebben. Kortom alle copyrights op de foto moeten van jou zijn.
Een rechtenvrije stockfoto will alleen maar zeggen dat de auteur het gebruiksrecht, en dan nog met beperkingen, verkoopt aan de gebruiker. Het copyright geldt onverkort.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:55 schreef Puckzzz het volgende:
en als de foto op de trailer nou een rechtenvrije stockfoto is?
Helemaal begrijpen doe ik dit even niet, maar hij is weg tot ik het wel begrijpquote:
Neequote:Op vrijdag 14 september 2007 16:15 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Nee, hier! Hier!
wel even wachten tot ik de popcorn opgewarmd heb![]()
Wauw!quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:53 schreef An24 het volgende:
Hmmmm lastig...vandaag shoot met Dizer gedaan....
[afbeelding]
En dan nog kiezen ook...wat een leven![]()
Ik hoop dat die dingetjes niet met fotolijm waren vastgeplaktquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:58 schreef Puckzzz het volgende:
ik vind 'm tof!
enneh maak je niet druk mensen, die foto ga ik heul niet insturen, maar wist dat er wel wat commentaar op zou komen
ben nog aan het broeden, voorlopig heb ik deze maar die draait ook al mee ergens anders (V.V. kom maar op met je voorspelling)
[afbeelding]
hoeveel verschillende wil je hebben?quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:15 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik hoop dat die dingetjes niet met fotolijm waren vastgeplakt
Verder mis ik, mmmm hoe zeg ik dat, wat ruimte in de foto. Zie weinig hals, vooral links, en dat icm met die plakkertjes komt wat compact en druk over. Te druk in dit geval want het leid mij iig af van de persoon. Miss ook omdat er geen oogcontact met de camera is. Denk dat met een blik vanuit de sluier ik wel mijn aandacht op de persoon zou kunnen vestigen. Naja... hoop dat het duidelijk is
gaafquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:58 schreef Puckzzz het volgende:
ik vind 'm tof!
enneh maak je niet druk mensen, die foto ga ik heul niet insturen, maar wist dat er wel wat commentaar op zou komen
ben nog aan het broeden, voorlopig heb ik deze maar die draait ook al mee ergens anders (V.V. kom maar op met je voorspelling)
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |