Hij is lekkerquote:Op zondag 9 september 2007 12:09 schreef fr.oosje het volgende:
Hier mijn inzending van deze maand
[afbeelding]
Hij bent naar Naarden geweest hequote:
Je hebt hem mooie ruimte gegeven. Je zou hem eventueel nog een tikkie krapper kunnen croppen.quote:Op zondag 9 september 2007 20:38 schreef ijsmeis het volgende:
Ik schiet nooit portretten en heb er dus helemaal geen ervaring mee. Maar is dit wat?
[afbeelding].
quote:Op zondag 9 september 2007 22:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij bent naar Naarden geweest heOf niet soms?
Vind het een mooie foto
quote:
Uhm...ja, ik heb een mening over je foto'squote:Op zondag 9 september 2007 22:25 schreef Ireth het volgende:
Zeg pee-tje.. ook nog toevallig een mening over mijn foto's? Help me eens op weg om te kiezen
Je hebt mailquote:Op zondag 9 september 2007 22:45 schreef Ireth het volgende:
Oke, contrast en blurren...
*progje opstart*
# Hoe je foto in te leverenquote:Op maandag 10 september 2007 00:15 schreef Visnet het volgende:
Weet niet hoe het werkt hier, srry..
Er komen mooie pics voorbij![]()
Foto voor de wedstrijd moet hier geplaatst worden? Ik wil ook graag meedoen met mn eerste inzending
[afbeelding]
thnx!quote:Op maandag 10 september 2007 00:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
# Hoe je foto in te leveren
Stappenplan:
# Resize je foto tot maximaal 580 pixels breed inclusief rand.
# Sla hem op als JPG.
# Geef je foto als naam je nickname; bv. Yoni.jpg - om mee te kunnen doen aan de wedstrijd moet je dus wel kunnen posten op FOK!
# Mail de foto naar Fotowedstrijd@fok.nl.
Uiterste inzenddatum: 27 september 2007 22.00 uur
Yoni, deze is echt helemaal super !quote:Op zondag 9 september 2007 23:42 schreef Yoni het volgende:
Ben zelf ook wel gecharmeerd van foto #1
Maar ik ben nog niet klaarBen pas net door mijn foto's van vrijdag heen, moet nu zaterdag nog.
[afbeelding]
Ik vind die geisha (toch?) het mooiste alleen jammer dat de haarpartij er niet helemaal op staat. Het oude manneke doet me niet veel en die andere foto ook niet.quote:Op maandag 10 september 2007 22:30 schreef prupke het volgende:
zijn mijn foto's te slecht om op te reageren of ..wat is het ?
of gewoon speachless??
Ja, dezequote:Op zondag 9 september 2007 23:42 schreef Yoni het volgende:
Maar ik ben nog niet klaarBen pas net door mijn foto's van vrijdag heen, moet nu zaterdag nog.
[afbeelding]
Eenquote:Op zondag 9 september 2007 23:42 schreef Yoni het volgende:
[afbeelding]
Oei, ook al zo mooiquote:
die geisha stond op een wagen (bloemencorso) en ik had een verkeerde lens erop zittenquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind die geisha (toch?) het mooiste alleen jammer dat de haarpartij er niet helemaal op staat. Het oude manneke doet me niet veel en die andere foto ook niet.
Nergens staat natuurlijk dat het een heel gezicht moet zijnquote:
Een half gezicht is beter dan geen gezicht natuurlijkquote:
122mm lens?quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:59 schreef prupke het volgende:
[..]
die geisha stond op een wagen (bloemencorso) en ik had een verkeerde lens erop zitten
Ik vind dit een van de betere foto's die ik in het portretgeweld hier langs heb zien komen so far. Vraag is natuurlijk wel of de stemmers door het gebrek-aan-vrouwelijk-schoon-gehalte weten heen te prikken.quote:Op woensdag 12 september 2007 07:59 schreef PdeHoog het volgende:
Wat me er aan doet denken dat ik deze ook nog heb voor de verzameling portretjes
[afbeelding]
ik denk niet dat dat zal gebeuren.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:14 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik vind dit een van de betere foto's die ik in het portretgeweld hier langs heb zien komen so far. Vraag is natuurlijk wel of de stemmers door het gebrek-aan-vrouwelijk-schoon-gehalte weten heen te prikken.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:59 schreef prupke het volgende:
en dat oude mannetje? volgens mij werd die gepost door ynsske?
maar iig fijn dat je even gereageerd hebt
Ik stem anders ook graag op mannelijk schoon hoor!quote:Op woensdag 12 september 2007 09:14 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik vind dit een van de betere foto's die ik in het portretgeweld hier langs heb zien komen so far. Vraag is natuurlijk wel of de stemmers door het gebrek-aan-vrouwelijk-schoon-gehalte weten heen te prikken.
Het is Xil hequote:Op woensdag 12 september 2007 09:14 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |