Is er iemand die dat witte randje aan de onderkant weg kan krijgen ?quote:
quote:Op donderdag 6 september 2007 09:24 schreef buzzer het volgende:
[..]
Is er iemand die dat witte randje aan de onderkant weg kan krijgen ?
Ben nog maar net begonnen met PS en op een of andere manier krijg ik het niet lekker weg...
Mijn zou groot zijn
Dattum natuurlijk ookquote:Op donderdag 6 september 2007 09:59 schreef Shark.Bait het volgende:
Och, wat maakt het uit wat de exacte definitie van protret is? Uiteindelijk bepaalt de stemmer of je foto door de beugel kan of niet. En dan hoeft je foto absoluut niet aan de voorwaarden te voldoen.
Chèz Luluquote:Op donderdag 6 september 2007 14:54 schreef Iced_HiVje het volgende:
Ben nog bezig, maar dit is hem voor voorlopig
Vriendin van me afgelopen weekeinde :
[afbeelding]
hmmm kweet niet...de arm lijkt op 1 of andere manier heel raar en kort, en hij hakt haar hoofd een beetje af. verder vind ik de kleuren wat flets en de blik niet superquote:Op donderdag 6 september 2007 14:54 schreef Iced_HiVje het volgende:
Vriendin van me afgelopen weekeinde :
[afbeelding]
Hetgene wat je van de arm ziet is vanaf de elleboog, vandaar dat hij er zo kort uitziet. Ik vond de blik juist wel mooi en met de kleuren ben ik ook nog bezigquote:Op donderdag 6 september 2007 15:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hmmm kweet niet...de arm lijkt op 1 of andere manier heel raar en kort, en hij hakt haar hoofd een beetje af. verder vind ik de kleuren wat flets en de blik niet super
hoe het komt zie ik, maar het is niet mooi imhoquote:Op donderdag 6 september 2007 15:48 schreef Iced_HiVje het volgende:
[..]
Hetgene wat je van de arm ziet is vanaf de elleboog, vandaar dat hij er zo kort uitziet. Ik vond de blik juist wel mooi en met de kleuren ben ik ook nog bezig
Ik vind het er een beetje vreemd uitzien. De blik is leuk, maar de arm lijkt een beetje... tja ongelukkig? Alsof de arm van iemand anders is, iemand die voor haar gaat staan en zegt: 'Ho jij mag er niet door' en dat ze er toch stiekem bovenuit kijkt. Misschien heb je betere portretten in deze serie?quote:Op donderdag 6 september 2007 14:54 schreef Iced_HiVje het volgende:
Foto van een vriendin van me afgelopen weekeinde :
[afbeelding]
Die is echt heel coolquote:Op donderdag 6 september 2007 18:43 schreef Kamermans het volgende:
ff een archiefje showen :
[afbeelding]
zoals je ziet is die beetje gesoept
Zwart wit vind ik ook het mooistequote:
Geniaalquote:Op donderdag 6 september 2007 18:43 schreef Kamermans het volgende:
[afbeelding]
Hij mag ook niet helemaal hequote:Op donderdag 6 september 2007 18:43 schreef Kamermans het volgende:
[afbeelding]
De basis is toch ook 1 foto?quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij mag ook niet helemaal heDe basis moest een foto zijn
Hij is wel briljant
![]()
![]()
Ik ga ook voor #2. Misschien dat ie in zwart wit en met wat meer contrast nog wel beter isquote:Op zaterdag 8 september 2007 14:07 schreef buzzer het volgende:
Ik ga denk ik een keuze maken uit een van deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Thnx!quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:23 schreef An24 het volgende:
[..]
Marjo! Wat een mooie lichtval op je ventje![]()
schitterend, lekker sfeertje, en prachtige lichtvalquote:
Uh, ik tel er 10 hoor?..quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:54 schreef buzzer het volgende:
[..]
schitterend, lekker sfeertje, en prachtige lichtval
Als je die instuurt heb je de eerste 5 punten binnen
Volgens mij telde ik mijn punten er ook al bijquote:Op zondag 9 september 2007 12:20 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze het over verschillende foto's
Dan krijg ik zoiets:quote:Op zondag 9 september 2007 07:56 schreef Vliegvrager het volgende:
Hele goede blik, dat zeker, en mini-marjo wordt met de dag knapper wordt het niet eens tijd haar binnen te gaan houden?. Maar de ultra-korte DOF verpest het een beetje imo. Ik zie in een portret graag dat beide ogen in focus zijn, en liefst ook de lippen. Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen denkbaar, maar bij deze blik stoort het me dat het tweede oog buiten de scherptediepte ligt
Het verschil is met name de hoek waarin ze zijn genomen waardoor ik deze minder mooi vind dan de eerste. De hoek uit de eerste foto + de iets ruimere scherptediepte van deze foto's = heel erg mooiquote:Op zondag 9 september 2007 12:29 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Dan krijg ik zoiets:
[afbeelding]
Of deze:
[afbeelding]
Ik vind ze beiden een stuk minder mooi uit deze serie.
Maar de maand is nog jong
Ik vind deze toch het mooist Marjoquote:Op zaterdag 8 september 2007 21:48 schreef -Marjo- het volgende:
Laura:
[afbeelding]
Heel ander sfeertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |