abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52929682
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 00:38 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

nou, ik denk dat de sfeer dusdanig vijandig was tussen Huub en Brian en dat het zo uit de hand is gelopen die nacht (bij iedereen) dat de redactie maar even alles on hold heeft gezet.
Inclusief de streams.
Ik zie die dingen graag eens in een juiste volgorde, maar het begin is me even te wazig geworden. Hoezo laat de redactie die groepsbash doorgaan, wetend dat er een uitje van Brian en Huub zal zijn de volgende dag. Ze hebben van begin tot eind meegewerkt, uit voorzorg de streams eraf gehaald. Hoezo verneuken ze zelf zo'n beetje het enige interessante spelement van dat moment? Huub en Brian een verdiende leuke dag met een Jaap en Dennis die daar absoluut niet blij mee waren, omdat ze bang zijn dat die twee tijdens zo'n uitje nader tot elkaar komen.

[ Bericht 2% gewijzigd door tipsch op 04-09-2007 00:55:06 ]
pi_52929684
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 00:42 schreef Vandaag... het volgende:
Lieke heeft alleen maar verhalen zonder opbouw of plot. Supersaai
Het enige wat ik leuk vind aan Lieke is hoe ze lacht.
pi_52929698
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 00:47 schreef FSR het volgende:
Misschien wel een leuk idee om Anix een potje Anaalglijmiddel te sturen...
Ja en handschoentjes en een butt plug...
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
pi_52929707
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 00:42 schreef Vandaag... het volgende:
Lieke heeft alleen maar verhalen zonder opbouw of plot. Supersaai
Met dank aan de febo dan.
Er is een prachtige dame heengegaan.
Mozart was haar naam.
pi_52929712
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 00:45 schreef Sug4r het volgende:
Om de beurt Huub, niet omstebeurt
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=omstebeurt
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_52929718
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 00:43 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

Ja, zei hij letterlijk: "ik heb Amanda echt niet geschopt"
Amanda weet dondersgoed dat de streams die nacht niet op hun gericht waren en beweert maar wat. Al dan niet op advies van die kutredactie Zomaar een leugen plaatsen is de nieuwe trend in huis toch, Jaap
pi_52929739
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 00:47 schreef FSR het volgende:
Misschien wel een leuk idee om Anix een potje Anaalglijmiddel te sturen...
Wie is Anix?
pi_52929747
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 00:47 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ik zie die dingen graag eens in een juiste volgorde, maar het begin is me even te wazig geworden. Hoezo laat de redactie die groepsbash doorgaan, wetend dat er een uitje van Brian en Huub zal zijn de volgende dag. Ze hebben van begin tot eind meegewerk, uit voorzorg de streams eraf gehaald. Hoezo verneuken ze zelf zo'n beetje het enige interessante spelement van dat moment? Huub en Brian een verdiende leuke dag. Een Jaap en Dennis daar absoluut niet opzaten te wachten, omdat ze bang zijn dat die twee tijdens zo'n uitje nader tot elkaar komen.
Ik denk eerder dat het niet door mocht gaan omdat Huub en Bwian dan ongetwijfeld te horen zouden krijgen dat DGK dit jaar stopt.
pi_52929748
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 00:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
Mooi, Jaap heeft dus de verkeerde keuze gemaakt en zelfs met z'n vijven kunnen ze H&L niet aan!
Hebben ze eigenlijk al een echte poging gedaan dan? Dit is toch geen terror? Dit is toch niet op mensen inpraten? Dit is toch niet verbaal iemand pakken?

Ohw wacht, dit is wat ze kunnen, ze zijn niet zo slim.. sorry
pi_52929757
quote:

[..]

Ik zie die dingen graag eens in een juiste volgorde, maar het begin is me even te wazig geworden. Hoezo laat de redactie die groepsbash doorgaan, wetend dat er een uitje van Brian en Huub zal zijn de volgende dag. Ze hebben van begin tot eind meegewerk, uit voorzorg de streams eraf gehaald. Hoezo verneuken ze zelf zo'n beetje het enige interessante spelement van dat moment? Huub en Brian een verdiende leuke dag. Een Jaap en Dennis daar absoluut niet opzaten te wachten, omdat ze bang zijn dat die twee tijdens zo'n uitje nader tot elkaar komen.
Wat ik denk is dat ze het gewoon maar hebben laten lopen.. Dit zat er al tijden aan te komen
pi_52929769
quote:
Ik heb altijd geleerd dat omstebeurt verkeerd was en dat terwijl het gewoon goed is
pi_52929777
Ik kan me ook nog herinneren dat Amanda die nacht met Jaap redelijk in paniek aan het zoeken waren in de tuin.....dus waarschijnlijk naar Brian die zijn boekje te buiten was gegaan??
Hangplek voor vrije gedachten
pi_52929794
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 00:49 schreef Yollie het volgende:

[..]

Ja en handschoentjes en een butt plug...
Niet doen..

1. Het komt niet door tot in de villa
2. Je doet ze er 'achter' nog een plezier mee, stel homo's daar
pi_52929803
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 00:55 schreef Sug4r het volgende:

[..]

Ik heb altijd geleerd dat omstebeurt verkeerd was en dat terwijl het gewoon goed is
sorry
  dinsdag 4 september 2007 @ 01:00:16 #65
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_52929814
quote:

[..]

Behalve een redelijk vergezochte "bonding" tussen Huub en Brian zal het de redactie verder denk ik jeuken of Brian en Huub een leuke dag hebben of verdienen.

Afgezien daarvan denk ik dat de redactie niet zoveel controle heeft over de bewoners. Ze hadden alleen in kunnen grijpen in de aanloop naar de groepsbash. Als het eenmaal ontvlamt is er geen houden meer aan en flippen de bewoners, weten we uit het verleden.
Misschien hadden ze dit niet verwacht die avond. Het zag er ook vrij onschuldig uit bij de stallen voor de streamlock. Blijkbaar is het toch nog vrij onverwacht tot een uitbarsting gekomen.
pi_52929824
Nadia gaat naar bed

Als ik dit win ga ik met je trouwen
Nee, jij wilt niet trouwen zegt Lieke.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_52929832
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 00:58 schreef Borga het volgende:

[..]

sorry
Geeft niet
pi_52929833
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 01:00 schreef Vandaag... het volgende:

Behalve een redelijk vergezochte "bonding" tussen Huub en Brian zal het de redactie verder denk ik jeuken of Brian en Huub een leuke dag hebben of verdienen.
Idd, nu zal er wel een homostel van 'achter' gezellig zijn gegaan, gays daar!
  dinsdag 4 september 2007 @ 01:01:26 #69
168951 STAP01
body and brain
pi_52929835
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 00:53 schreef Sug4r het volgende:

[..]

Wie is Anix?
Dennix
Why don't you just use that thing inside your head....
  dinsdag 4 september 2007 @ 01:01:59 #70
130524 Sonique
occasional streamer
pi_52929843
Wat een sensatie allemaal weer...

Wat een dagje Nathanael niet kan doen...
  dinsdag 4 september 2007 @ 01:05:28 #71
168951 STAP01
body and brain
pi_52929880
pi_52929883
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 01:01 schreef STAP01 het volgende:

[..]

Dennix
Dennis dus, die jongen heeft zoveel namen
  dinsdag 4 september 2007 @ 01:07:39 #73
168951 STAP01
body and brain
pi_52929898
bericht van Ilona!!!!!!!!!!!!!!!!
Of was het al bekent?
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Natasia.html?p=15,2
pi_52929930
quote:
... Wat een kansloze gast zal dat zijn....
pi_52929944
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 01:00 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

Afgezien daarvan denk ik dat de redactie niet zoveel controle heeft over de bewoners. Ze hadden alleen in kunnen grijpen in de aanloop naar de groepsbash. Als het eenmaal ontvlamt is er geen houden meer aan en flippen de bewoners, weten we uit het verleden.
Misschien hadden ze dit niet verwacht die avond. Het zag er ook vrij onschuldig uit bij de stallen voor de streamlock. Blijkbaar is het toch nog vrij onverwacht tot een uitbarsting gekomen.
Dat dagje had een prima effect op de achterdocht van Jaap en Dennis richting Brian, die Amanda als dekking heeft. Het was een prima kans om de concentratie uit dit walgelijke 5-tal te halen.
Redactie heeft de bewuste nacht Nadia, Amanda en Brian ingelicht over wat er achter bezig was en ze een GO gegeven om er heen te snellen. Niets is daar onverwachts gegaan, denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')