Ey... een beetje plaatjes plakkenquote:
Mooi gesprek.... Iedereen die nog twijfelt over hun liefde moet nu om zijn...quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:24 schreef Leandra het volgende:
Lieke vraagt wat Huub z'n favo plek is in het huis...
Nadia en Amanda hebben de kapsalon, Brian de fitness, en ze denkt dat Huub z'n favo plek achter de piano is... maar Huub zegt dat het de cirkel in de tuin is, daar zit hij vaak 's nachts na het piano spelen.
alleen Brian zaterdagnacht tussen de streamlocks door. Hij jammerde dat ie zich zo verheugd had op Champcar maar dat het door die stomme Huub niet door ging.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:19 schreef tipsch het volgende:
Is er eigenlijk nog met een woord gesproken over het uitje dat Huub en Brian afgelopen zondag hadden moeten krijgen?
Dank jequote:Op dinsdag 4 september 2007 00:20 schreef Nostalgist het volgende:
Hele mooie OP !
nog ff en Palma is op de forums populairquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:23 schreef Nostalgist het volgende:
Zalvende woorden over Palma van Huub....
Ach welnee, er blijven altijd mensen die er niet in willen geloven, danwel omdat ze het Lieke niet gunnen (immers: Huub van hen "afgepakt") danwel omdat ze denken dat alles gescript isquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:25 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Mooi gesprek.... Iedereen die nog twijfelt over hun liefde moet nu om zijn...![]()
Super Cap !quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:26 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dank jeheb net de laatste pic er ook aan toegevoegd, die pose van Huub kan zo in de Godfather deel 4.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:24 schreef Leandra het volgende:
Lieke vraagt wat Huub z'n favo plek is in het huis...
Nadia en Amanda hebben de kapsalon, Brian de fitness, en ze denkt dat Huub z'n favo plek achter de piano is... maar Huub zegt dat het de cirkel in de tuin is, daar zit hij vaak 's nachts na het piano spelen.
Wat daar is gebeurd, is dus ook nog een raadsel. Redactie zou toch niet zo triest zijn om uitjes van bewoners af te nemen omdat ze onenigheid/ruzie met elkaar hebben (Huub met redactie in dit geval)quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:25 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
alleen Brian zaterdagnacht tussen de streamlocks door. Hij jammerde dat ie zich zo verheugd had op Champcar maar dat het door die stomme Huub niet door ging.![]()
Maar gelukkig zijn er mensen die beter wetenquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach welnee, er blijven altijd mensen die er niet in willen geloven, danwel omdat ze het Lieke niet gunnen (immers: Huub van hen "afgepakt") danwel omdat ze denken dat alles gescript is
Stockholm syndroomquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:23 schreef Nostalgist het volgende:
Zalvende woorden over Palma van Huub....
Zijn daar filmjes van ? anders geloof ik het niet, ik trap niet in dat gesprekje van Huub en Lieke die zich bewust zijn van de camera.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:26 schreef Desii het volgende:
Als ik Lieke zo hoorde.... heeft Brian haar dus geslagen
Huub zegt dat tie Amanda niet geschopt heeft.....
Je bedoelt anti-reclamequote:Op dinsdag 4 september 2007 00:26 schreef Nostalgist het volgende:
Lachen.... Al die reclameborden voor Huub all over the room......
Zoals hier ook mensen zijn die denken dat alles wat die "5"doen gescript is, we eerlijk zijn hè.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach welnee, er blijven altijd mensen die er niet in willen geloven, danwel omdat ze het Lieke niet gunnen (immers: Huub van hen "afgepakt") danwel omdat ze denken dat alles gescript is
Nee er zijn geen filmpjes. Volgens achter is er op de camera's niets te zien. Ik snap dat niet hoor er hangen er zoveelquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:30 schreef maril het volgende:
[..]
Zijn daar filmjes van ? anders geloof ik het niet, ik trap niet in dat gesprekje van Huub en Lieke die zich bewust zijn van de camera.![]()
Wat zei hij precies??quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:26 schreef Desii het volgende:
Als ik Lieke zo hoorde.... heeft Brian haar dus geslagen
Huub zegt dat tie Amanda niet geschopt heeft.....
Wat heeft dat in godsnaam te maken met mijn reply op de post die ik quotte??quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:34 schreef maril het volgende:
[..]
Zoals hier ook mensen zijn die denken dat alles wat die "5"doen gescript is, we eerlijk zijn hè.
Story of his lifequote:Op dinsdag 4 september 2007 00:35 schreef Carlaa het volgende:
Hoe meer Huub en Lieke de underdog worden.. hoe populairder ze ook zullen worden. Veel mensen zullen walgen van de akties van de kleuters, en extra fanatiek sms'en.
Dennis bereikt dus het tegenovergestelde van wat hij verwacht.
nou, ik denk dat de sfeer dusdanig vijandig was tussen Huub en Brian en dat het zo uit de hand is gelopen die nacht (bij iedereen) dat de redactie maar even alles on hold heeft gezet.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat daar is gebeurd, is dus ook nog een raadsel. Redactie zou toch niet zo triest zijn om uitjes van bewoners af te nemen omdat ze onenigheid/ruzie met elkaar hebben (Huub met redactie in dit geval)
letterlijk weet ik het niet meer... . het gebeurde net bij de wandeling in de tuinquote:
Vanavond zei hij tegen Jaap iet van: Nu nog 50 of misschien wel 80% en daarna is het afgelopen. Hij denkt dat hij daarna populairder dan Huub wordt. Nou Anix! Als het aan mij ligt NIET! PUSSY!!!!quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:35 schreef Carlaa het volgende:
Hoe meer Huub en Lieke de underdog worden.. hoe populairder ze ook zullen worden. Veel mensen zullen walgen van de akties van de kleuters, en extra fanatiek sms'en.
Ik ook!quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:38 schreef Desii het volgende:
[..]
letterlijk weet ik het niet meer... . het gebeurde net bij de wandeling in de tuin
Huub had het niet gezien..... maar hij geloofde Lieke, die schijnbaar erg over haar toeren is geweest.
En ik geloof Lieke![]()
Ik bedoel eigenlijk het feit dat hij zei dat hij Amanda niet had geschopt??? Zei hij dat letterlijk en hoe weet hij dan dat dat beweerd werd....quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:38 schreef Desii het volgende:
[..]
letterlijk weet ik het niet meer... . het gebeurde net bij de wandeling in de tuin
Huub had het niet gezien..... maar hij geloofde Lieke, die schijnbaar erg over haar toeren is geweest.
En ik geloof Lieke![]()
Tot gisteren...quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:40 schreef Spoko het volgende:
tot wanneer kunnen we sms-en?
Kan niet meer is al gesloten. Het zou toch mooi zijn als er mensen van "de 5" het oude nummer 1010 hebben gebruikt...gnagnaquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:40 schreef Spoko het volgende:
tot wanneer kunnen we sms-en?
Ja, zei hij letterlijk: "ik heb Amanda echt niet geschopt"quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:42 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk het feit dat hij zei dat hij Amanda niet had geschopt??? Zei hij dat letterlijk en hoe weet hij dan dat dat beweerd werd....
Dat zei hij letterlijk ja. Ik denk dat de Febo dit aan hem heeft gevraagd.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:42 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk het feit dat hij zei dat hij Amanda niet had geschopt??? Zei hij dat letterlijk en hoe weet hij dan dat dat beweerd werd....
Ach ja, dennix is ook een domme doos.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:35 schreef Carlaa het volgende:
quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:42 schreef Vandaag... het volgende:
Lieke heeft alleen maar verhalen zonder opbouw of plot. Supersaai![]()
nee maar er is wel een filmpje van amanda vlak na het stal incident waaarin ze geen woord rept over dat ze geschopt is door huubquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:30 schreef maril het volgende:
[..]
Zijn daar filmjes van ? anders geloof ik het niet, ik trap niet in dat gesprekje van Huub en Lieke die zich bewust zijn van de camera.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |