Ik zie die dingen graag eens in een juiste volgorde, maar het begin is me even te wazig geworden. Hoezo laat de redactie die groepsbash doorgaan, wetend dat er een uitje van Brian en Huub zal zijn de volgende dag. Ze hebben van begin tot eind meegewerkt, uit voorzorg de streams eraf gehaald. Hoezo verneuken ze zelf zo'n beetje het enige interessante spelement van dat moment? Huub en Brian een verdiende leuke dag met een Jaap en Dennis die daar absoluut niet blij mee waren, omdat ze bang zijn dat die twee tijdens zo'n uitje nader tot elkaar komen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:38 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
nou, ik denk dat de sfeer dusdanig vijandig was tussen Huub en Brian en dat het zo uit de hand is gelopen die nacht (bij iedereen) dat de redactie maar even alles on hold heeft gezet.
Inclusief de streams.![]()
Het enige wat ik leuk vind aan Lieke is hoe ze lacht.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:42 schreef Vandaag... het volgende:
Lieke heeft alleen maar verhalen zonder opbouw of plot. Supersaai![]()
Ja en handschoentjes en een butt plug...quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:47 schreef FSR het volgende:
Misschien wel een leuk idee om Anix een potje Anaalglijmiddel te sturen...
Met dank aan de febo dan.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:42 schreef Vandaag... het volgende:
Lieke heeft alleen maar verhalen zonder opbouw of plot. Supersaai![]()
Amanda weet dondersgoed dat de streams die nacht niet op hun gericht waren en beweert maar wat. Al dan niet op advies van die kutredactiequote:Op dinsdag 4 september 2007 00:43 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Ja, zei hij letterlijk: "ik heb Amanda echt niet geschopt"
Wie is Anix?quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:47 schreef FSR het volgende:
Misschien wel een leuk idee om Anix een potje Anaalglijmiddel te sturen...
Ik denk eerder dat het niet door mocht gaan omdat Huub en Bwian dan ongetwijfeld te horen zouden krijgen dat DGK dit jaar stopt.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik zie die dingen graag eens in een juiste volgorde, maar het begin is me even te wazig geworden. Hoezo laat de redactie die groepsbash doorgaan, wetend dat er een uitje van Brian en Huub zal zijn de volgende dag. Ze hebben van begin tot eind meegewerk, uit voorzorg de streams eraf gehaald. Hoezo verneuken ze zelf zo'n beetje het enige interessante spelement van dat moment? Huub en Brian een verdiende leuke dag. Een Jaap en Dennis daar absoluut niet opzaten te wachten, omdat ze bang zijn dat die twee tijdens zo'n uitje nader tot elkaar komen.
Hebben ze eigenlijk al een echte poging gedaan dan? Dit is toch geen terror? Dit is toch niet op mensen inpraten? Dit is toch niet verbaal iemand pakken?quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
Mooi, Jaap heeft dus de verkeerde keuze gemaakt en zelfs met z'n vijven kunnen ze H&L niet aan!
Wat ik denk is dat ze het gewoon maar hebben laten lopen.. Dit zat er al tijden aan te komenquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik zie die dingen graag eens in een juiste volgorde, maar het begin is me even te wazig geworden. Hoezo laat de redactie die groepsbash doorgaan, wetend dat er een uitje van Brian en Huub zal zijn de volgende dag. Ze hebben van begin tot eind meegewerk, uit voorzorg de streams eraf gehaald. Hoezo verneuken ze zelf zo'n beetje het enige interessante spelement van dat moment? Huub en Brian een verdiende leuke dag. Een Jaap en Dennis daar absoluut niet opzaten te wachten, omdat ze bang zijn dat die twee tijdens zo'n uitje nader tot elkaar komen.
Ik heb altijd geleerd dat omstebeurt verkeerd was en dat terwijl het gewoon goed isquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:50 schreef Borga het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=omstebeurt
Niet doen..quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:49 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja en handschoentjes en een butt plug...
sorryquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:55 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd dat omstebeurt verkeerd was en dat terwijl het gewoon goed is![]()
![]()
Behalve een redelijk vergezochte "bonding" tussen Huub en Brian zal het de redactie verder denk ik jeuken of Brian en Huub een leuke dag hebben of verdienen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
Idd, nu zal er wel een homostel van 'achter' gezellig zijn gegaan, gays daar!quote:Op dinsdag 4 september 2007 01:00 schreef Vandaag... het volgende:
Behalve een redelijk vergezochte "bonding" tussen Huub en Brian zal het de redactie verder denk ik jeuken of Brian en Huub een leuke dag hebben of verdienen.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 01:05 schreef STAP01 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_aan_haak.html?p=6,1
Dat dagje had een prima effect op de achterdocht van Jaap en Dennis richting Brian, die Amanda als dekking heeft. Het was een prima kans om de concentratie uit dit walgelijke 5-tal te halen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 01:00 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Behalve een redelijk vergezochte "bonding" tussen Huub en Brian zal het de redactie verder denk ik jeuken of Brian en Huub een leuke dag hebben of verdienen.
Afgezien daarvan denk ik dat de redactie niet zoveel controle heeft over de bewoners. Ze hadden alleen in kunnen grijpen in de aanloop naar de groepsbash. Als het eenmaal ontvlamt is er geen houden meer aan en flippen de bewoners, weten we uit het verleden.
Misschien hadden ze dit niet verwacht die avond. Het zag er ook vrij onschuldig uit bij de stallen voor de streamlock. Blijkbaar is het toch nog vrij onverwacht tot een uitbarsting gekomen.
Haha dat wordt nog lachen , wie het eerst dat boek uit gaat geven...quote:Op dinsdag 4 september 2007 01:07 schreef STAP01 het volgende:
bericht van Ilona!!!!!!!!!!!!!!!!
Of was het al bekent?
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Natasia.html?p=15,2
quote:Op dinsdag 4 september 2007 01:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat dagje had een prima effect op de achterdocht van Jaap en Dennis richting Brian, die Amanda als dekking heeft. Het was een prima kans om de concentratie uit dit walgelijke 5-tal te halen.
Redactie heeft de bewuste nacht Nadia, Amanda en Brian ingelicht over wat er achter bezig was en ze een GO gegeven om er heen te snellen. Niets is daar onverwachts gegaan, denk ik.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 01:05 schreef STAP01 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_aan_haak.html?p=6,1
Geniaal!quote:Maar ik heb nu iemand die heel lekker aan mijn borsten kan sabbelen," vertelde de diva openhartig.
Stond dat niet al in de krant voordat de stemming plaatsvond?quote:Op dinsdag 4 september 2007 01:14 schreef Borga het volgende:
Ik probeer het gewoon nog eens:
Ik denk eerder dat het niet door mocht gaan omdat Huub en Bwian dan ongetwijfeld te horen zouden krijgen dat DGK dit jaar stopt.
Ik hoor je welquote:Op dinsdag 4 september 2007 01:14 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik probeer het gewoon nog eens:
Ik denk eerder dat het niet door mocht gaan omdat Huub en Bwian dan ongetwijfeld te horen zouden krijgen dat DGK dit jaar stopt.
Omdat Amanda en Nadia zo self-absorbed zijn dat ze sowieso naar niemand luisterenquote:Op dinsdag 4 september 2007 01:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik hoor je weldat hadden ze toch al veel eerder kunnen bedenken. Waarom was dat dan geen issue tijdens het uitje van Amanda en Nadia vrijdagnacht?
Ik hoop Ilona!quote:Op dinsdag 4 september 2007 01:14 schreef Yollie het volgende:
[..]
Haha dat wordt nog lachen , wie het eerst dat boek uit gaat geven...
quote:Op dinsdag 4 september 2007 01:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat Amanda en Nadia zo self-absorbed zijn dat ze sowieso naar niemand luisteren
Klopt, dat enorme evenement was ik even vergeten..quote:Op dinsdag 4 september 2007 01:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik hoor je weldat hadden ze toch al veel eerder kunnen bedenken. Waarom was dat dan geen issue bij het uitje van Amanda en Nadia vrijdagnacht?
De was is klaarquote:Op dinsdag 4 september 2007 01:20 schreef Varen het volgende:
Wat is dat rare muziekje op de slaapkamer?
quote:Op dinsdag 4 september 2007 01:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat Amanda en Nadia zo self-absorbed zijn dat ze sowieso naar niemand luisteren
Inderdaad, een heel leuk gesprek, echt een verademing vergeleken bijquote:Op dinsdag 4 september 2007 01:14 schreef Prospera het volgende:
Een leuk gesprek tussen Huub&Lieke
Een klein mannetje met vrouwehandjes en geepileerde wenkbrauwen. Het schijnt dat hij zijn kat kwijt is (meegesmokkeld in de villa) want zo af en toe hoor je hem in wanhoop roepen "Pussyyy, pussyyy"". Ook schijnt hij regelmatig last te hebben van een kikker in zijn keel en dan begint ie luidkeels te kwaken. Das heel zielig om te zien.quote:
Leukquote:Op dinsdag 4 september 2007 01:26 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Een klein mannetje met vrouwehandjes en geepileerde wenkbrauwen. Het schijnt dat hij zijn kat kwijt is (meegesmokkeld in de villa) want zo af en toe hoor je hem in wanhoop roepen "Pussyyy, pussyyy"". Ook schijnt hij regelmatig last te hebben van een kikker in zijn keel en dan begint ie luidkeels te kwaken. Das heel zielig om te zien.Verder slaapt hij met een handdoekje onder zijn hoofd en vind hij het prettig als zijn bedmaatje een vinger in zijn kontgat steekt. Zijn grootste vriend heet jaap, ook wel bekend als terror jaap of dikke pad. Leuk stel om te zien.
O ja, anix, beter bekend als dennix, ken nix, durft nix en wordt nix is verslaafd aan make-up, ijsblokjes, dandy sjaaltjes en zijn zeer zorgvuldig gestylde haartjes. Ik bedoel dan de haartjes van zijn weelderige haarbos boven zijn oren. Het haar tussen zijn benen zijn volgens mij ook aardig gestyld hoor maar dat kun je niet goed zien.
Hij zeg maar de bewoner waar iedereen bang voor is.
![]()
ja ja, setting had een ander karakter. ik blijf het non-argumenten vinden, ja!quote:Op dinsdag 4 september 2007 01:21 schreef Borga het volgende:
[..]
Klopt, dat enorme evenement was ik even vergeten..
hear hearquote:Op dinsdag 4 september 2007 01:26 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Een klein mannetje met vrouwehandjes en geepileerde wenkbrauwen. Het schijnt dat hij zijn kat kwijt is (meegesmokkeld in de villa) want zo af en toe hoor je hem in wanhoop roepen "Pussyyy, pussyyy"". Ook schijnt hij regelmatig last te hebben van een kikker in zijn keel en dan begint ie luidkeels te kwaken. Das heel zielig om te zien.Verder slaapt hij met een handdoekje onder zijn hoofd en vind hij het prettig als zijn bedmaatje een vinger in zijn kontgat steekt. Zijn grootste vriend heet jaap, ook wel bekend als terror jaap of dikke pad. Leuk stel om te zien.
O ja, anix, beter bekend als dennix, ken nix, durft nix en wordt nix is verslaafd aan make-up, ijsblokjes, dandy sjaaltjes en zijn zeer zorgvuldig gestylde haartjes. Ik bedoel dan de haartjes van zijn weelderige haarbos boven zijn oren. Het haar tussen zijn benen zijn volgens mij ook aardig gestyld hoor maar dat kun je niet goed zien.
Hij is zeg maar de bewoner waar iedereen bang voor is.
![]()
Dat boek van Illona zou ik nog wel willen lezen, maar dat boek van aso......hoe heet ze ook al weer..... nooit en te nimmer. Geef ik geen cent aan uit.quote:Op dinsdag 4 september 2007 01:14 schreef Yollie het volgende:
[..]
Haha dat wordt nog lachen , wie het eerst dat boek uit gaat geven...
100% Anix!quote:Op dinsdag 4 september 2007 01:26 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Hij is zeg maar de bewoner waar iedereen bang voor is.
![]()
Kijk, dat scheeltquote:Op dinsdag 4 september 2007 01:25 schreef Borga het volgende:
Zei Huub nu over zijn opa: ''hij drinkt nu niet meer, geen rode wijn, alleen wiitte wijn''.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |